Bogdan D. Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 cine stie ce tre sa fac ca sa modific treapta de mers inapoi in treapta a 5????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 Ai face un lucru prost. Dupa cum a spus si Oresste parca, ca sa poti folosi treapta a 5-a trebuie sa o scoti la mort (intre 1 si 2) in mers si sa te apleci sa tragi levierul, cutia o paradesti si cine sti ce mai faci praf. Daca nu esti atent risti sa distrugi motorul si mai grav, faci accident. De cat timp ai Nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Martie 26, 2006 Autor Share Postat Martie 26, 2006 Eu nu am nipru...am simson....un prieten care are nipru m-a rugat ca sa postez aici....spunea ca a auzit la cineva si vroia sa stie daca ar fi un lucru bun aceasta modificare.....ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 ) ) ) hai ca esti comic! auzi tu : "SPECIALIST NIPRU".....CRED K SUNT O TONA DE SPECIALISTI IN ROMANIA......... da in fine: uite aici , niste oameni cu adevarat"chinuiti de uraluri si dnepre.... WWW.MOTOPAN.COM.UA si o sa intelegi mai bine cum sta treaba! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 spune-i asa: cum ar fi ca la 80 la ora sa tragi ambreiajul strans (cat de strans ca tot va trozni ca naiba cutia), si sa bagi a3-a, a 2-a, neutru, apoi sa te apleci cu capul langa rezervor si sa tragi de levierul de marsarier in spate. Chestia asta are 2 urmari posibile: 1)ajungi pe la 50 la ora si degeaba mia bagi a 5-a sau 2)ajungi cu ea in sant. daca are noroc si o tine pe varianta 1) in scurt timp va retrage Dnepr din circulatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Nu e chiar asa............Se poate scoate motorul pe liber si intre a 4-a si a3-a.Iar maneta pt mers cu spatele poate fi actionata si cu piciorul....daca o "modifici" putzin.Am mers cu nipru cu 5 trepte si se simte diferentza....iar schimbatul vitezelor nu e chiar asa rau.....trebuie doar sa te obisnuiesti.....Parerea mea e ca totusi nu se merita.....Ai un pic de umblat pana faci pinioanele+tratamente.....tre sa faci niste modificari si prin cutie.........Eu unul zic ca e mult mai simplu sa pui un set de pinioane de a4-a cu raport marit care se monteaza in locul la alea vechi si nici nu costa mult(vreo 700).Iar daca mai bagi si un grup de fuga......gaz sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 (editat) Cel care a intrebat era probabil cel care a luat Niprul meu. De fapt era doar curios sa vada cum merge (si daca merge) mai tare, pentru ca eu deja modificasem III si IV. In final a pus si grup de fuga, pe care il va scoate in curind, pentru ca nu mai trage. Asta e, de la 32 de cai si 240 kg nu poti scoate mai mult decit 130 km/h. Poate 140 la vale, dar nu merita toate modificarile.... PS Si specialistii ar trebui sa stie ca nu poti baga in marsarier DECIT daca scoti din viteza (intre I si II), pentru ca are o degajare in cautator special pentru asa ceva, altfel nu se misca levierul de marsarier. Editat Martie 27, 2006 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.