PzKpfW Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Suna bine... Dar pe de alta parte cum te-ai astepta sa sune? E un V2. Orice V suna bine - cu atat mai mult cand i se da si ocazia sa "cante" cum trebuie cu ajutorul unei evacuari corespunzatoare Nu stiu inca cum sta treaba cu calitatea si finisajul la Hyosung, dar citesc lucruri din ce in ce mai bune despre marca asta. Cred ca pe viitor, avand in vedere si faptul ca in Korea mana de lucru e destul de ieftinuta, Hyosung va ajunge departe. Cei care ii vorbesc de rau (nu ca nu ar fi justificat cateodata) cred ca nu stiu ca pe lumea asta exista marci precum Bajaj... care sunt chiar periculoase, la propriu Ca o parer strict personala cred ca la ora actuala mai au de invatat (dovada sta faptul ca mai mult cumpara brevete de motoare, cadru, etc. decat sa le faca "in house"), dar viitorul cred ca suna bine pentru ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Bajaj periculos? da de unde... e actionar important la KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Da Bajaj e actionar la KTM. Si Tata e actionar principal la Land Rover si Jaguar. Si totusi Tata Nano (produsul automobil din care isi scot cel mai mare profit) este interzis la comercializare in Europa, pentru ca nu respecta normele minime de securitate ale UE. Nu vezi o paralela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 si in cazul Bajaj e cam la fel. Vand indienii peste 700.000 de motociclete (asta dupa spusele lor) Si nu-s "cuplati numai cu austrieciii ci si cu Kawasaki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.