Daaaaan Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 (editat) Vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi / opinii in cautarea mea de motor enduro Am luat un WR400 pana la urma, ca de altceva nu am avut bani. revin cu poze dupa "revizie" Editat August 3, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Bravo tie! pana vin pozele, da-ne detalii, daca nu e secret, cu cat l-ai luat si ce an e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Iulie 30, 2009 Autor Share Postat Iulie 30, 2009 Bravo tie!pana vin pozele, da-ne detalii, daca nu e secret, cu cat l-ai luat si ce an e. O sa ii fac niste poze si asa, dezmembrat cum e, ca m-am apucat sa ii fac o mica revizie...radiatoare, filtre, etc. E un WR400F din '98, l-am luat de la un tip din arad la 1400 eur. vroia pe el 1700, dar avand in vedere ca in anunt scria ca e din 2000, plus ca avea o gramada de defecte ascunse (rezolvabile, in fapt...dar tot defecte raman) si se vedea ca e neingrijit (am rupt vreo 3 suruburi in cadru de ruginite ce erau ), mai mult de 1400 nu merita. si asa, am impresia ca am dat putin cam mult pe el. Avea manetele de frana si ambreiaj rupte, un radiator crapat si lipit cu poxilina ) (am fost ieri cu el la sudat), plasticele sunt cam varza, schimbatorul aluneca pe ax si nu intra intr-antaia calumea, un handguard e rupt la prinderea in ghidon...va trebui sa il sudez si pe ala cumva, sa tina macar cateva zile pana imi revin financiar. in rest pana acuma...altceva nu se vede, si in motor nu ma bag ca e peste nivelul meu de experienta...cand s-a strica ceva, o sa vad ce e de facut. In rest, telescoapele sunt bune, foaia si lantul cam uzate dar anul asta inca ma tin, rulmentii la fel, gumele sunt aproape noi - nici 10% uzate, rezervorul e intreg. I-am luat ulei Yacco 10W50, filtru de ulei nou, lichid de frana, o guma pe care calca lantul ca era uzata, deja ajungea la brat, neoprene noi ca erau rupte, mansoane ghidon ca erau varza, manetele de frana si ambreiaj + lipit radiator ajung pana acuma undeva la 120 EUR. SPER sa nu am de lucru la motor...macar anul asta. Pana una-alta...daca mai stiti la ce sa ma uit in mod express, sau defecte specifice WR-urilor, daca stie cineva...v-as fi recunoscator revin cu poze numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 O sa ii fac niste poze si asa, dezmembrat cum e, ca m-am apucat sa ii fac o mica revizie...radiatoare, filtre, etc. E un WR400F din '98, l-am luat de la un tip din arad la 1400 eur. vroia pe el 1700, dar avand in vedere ca in anunt scria ca e din 2000, plus ca avea o gramada de defecte ascunse (rezolvabile, in fapt...dar tot defecte raman) si se vedea ca e neingrijit (am rupt vreo 3 suruburi in cadru de ruginite ce erau ), mai mult de 1400 nu merita. si asa, am impresia ca am dat putin cam mult pe el. Avea manetele de frana si ambreiaj rupte, un radiator crapat si lipit cu poxilina ) (am fost ieri cu el la sudat), plasticele sunt cam varza, schimbatorul aluneca pe ax si nu intra intr-antaia calumea, un handguard e rupt la prinderea in ghidon...va trebui sa il sudez si pe ala cumva, sa tina macar cateva zile pana imi revin financiar. in rest pana acuma...altceva nu se vede, si in motor nu ma bag ca e peste nivelul meu de experienta...cand s-a strica ceva, o sa vad ce e de facut. In rest, telescoapele sunt bune, foaia si lantul cam uzate dar anul asta inca ma tin, rulmentii la fel, gumele sunt aproape noi - nici 10% uzate, rezervorul e intreg. I-am luat ulei Yacco 10W50, filtru de ulei nou, lichid de frana, o guma pe care calca lantul ca era uzata, deja ajungea la brat, neoprene noi ca erau rupte, mansoane ghidon ca erau varza, manetele de frana si ambreiaj + lipit radiator ajung pana acuma undeva la 120 EUR. SPER sa nu am de lucru la motor...macar anul asta. Pana una-alta...daca mai stiti la ce sa ma uit in mod express, sau defecte specifice WR-urilor, daca stie cineva...v-as fi recunoscator revin cu poze numai bine am vb cu un mecanic despre motorul tau(intamplator), intradevar arata mai uzat si plasticele varza...dar mi-a zis despre motor ca functiona perfect...suna foarte bine...cu cateva sute de eu il faci ca nou...sa ai bafta de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 reglaj supape si verifica intinzator lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Iulie 30, 2009 Autor Share Postat Iulie 30, 2009 am vb cu un mecanic despre motorul tau(intamplator), intradevar arata mai uzat si plasticele varza...dar mi-a zis despre motor ca functiona perfect...suna foarte bine...cu cateva sute de eu il faci ca nou...sa ai bafta de el... da...de sunat suna bine. sper sa nu fie probleme la interior. am gasit intr-un furtun care merge de la filtrul de aer si intra in chiulasa un lichid alb, ca o pasta. cineva zicea ca e ceva condens, si ca "sa sper" ca nu e de la garnitura de chiulasa care nu etanseaza calumea. in rest, in mototr, nu m-as baga sa il desfac, ca e si 4 timpi, si nici nu ma pricep. Mesaj completat reglaj supape si verifica intinzator lant poti sa-mi explici te rog mai pe larg, ce anume e de reglat la supape si ce de verificat la intinzator? sau trebuie mecanic (cel putin pt supape)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oake Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 din cite stiu io intinzatoru de lantz de wr i ca cel de la drz care e cu probleme fiind pe melc...se strica si intra inauntru cea mai buna idee e sal inlocuiesti cu unul manual ca aici:http://www.youtube.com/watch?v=dVPbkz3aXR8 io nu l-am cumparat ,l-am facut fiind f simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 o sa revin cu poze cu motorul, odata ce i-am temrinat "revizia" Mesaj completat O sa pun poze, chiar azi, un pic mai tarziu...inclusiv cu ce defecte a avut...sau ma rog, "genul" de defecte specifice romanesti - suruburi stranse cu clichetul de strans prezoanele la TIR, suruburi rugnite si / sau rupte in cadru, silicon, sarmulitze si zippere peste tot pe unde era prea costisitoare o reparatie, improvizatii "made in romania".......etc. In sfarsit am inteles si eu de ce toata lumea imi recomanda sa imi iau motor de afara, ca astea din tara sunt varza...ce pot eu sa SPER e ca nu s-au bagat cu improvizatii de genul asta si in bocul motor...ca atunci e jale. Dar dupa cat erau de ruginite suruburile...ma indoiesc. Asta o sa vad doar la iarna, cand ii fac o reviziesi la motor. Acum i-am facut doar la restul componentelor...radiatoare, filtre, plastice, frane, ulei, si alte mici reparatii, printre care si inlocuirea fisei dela bujie...care era lipita cu silicon!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 putin dai, putin face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 7, 2009 Autor Share Postat Septembrie 7, 2009 putin dai, putin face... putini bani ai, te descurci cum poti. asta e, viata e dur Mesaj completat Am facut doar o revizie destul de simpla la motor, nu m-am bagat in bloc deloc, asta o las pt la iarna...siiiiiiiiiiii............ Ieri am iesit la prima mea tura off-road, la padurea Hoia din Cluj !!! A fost super-mega-giga-extra-ultra-SENZATIONAL. Abia astept weekendul sa ies din nou!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 A fost super-mega-giga-extra-ultra-SENZATIONAL. Abia astept weekendul sa ies din nou!!! Hai ca sunt foarte curios cum arata... pozeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 17, 2009 Autor Share Postat Septembrie 17, 2009 Hai ca sunt foarte curios cum arata... pozeeeeee! god damn it...nu reusesc nici cum sa ma mobilizez sa le pun pe forum...si le si am acasa, descarcate...sper sa reusesc ceva azi dupamasa...imi pun reminder Mesaj completat Am reusit in sfarsit sa imi descarc pozele cu motorul proaspat cumparat, pt cine era interesat... Urmeaza diseara sa pun cateva poze cu "ciobaniile" facute de fostul proprietar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Hai ca nu-i rau !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 24, 2009 Autor Share Postat Septembrie 24, 2009 Hai ca nu-i rau !! nu, e departe de a fi rau. s-a comportat exemplar in primele 2 iesiri, vreo 10 trante din care vreo 2 la viteza relativ marisoara, si a pornit tot timpul maxim din a 4-5-a pedala...e usor de pornit odata ce incepi sa o "cunosti", si eu cu ea inca suntem la inceput... am rupt doar manetele de la jumate, din cauza ca nu am strans cum trebuie handguard-urile inainte sa ies, si am pierdut jumate din plasticul ce continea butonul de on/off + faruri, pt ca era rupt si prins cu un zipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Ooooooooo!!! Pai nu te lasi deloc ,daca o tii tot asa ,faci gaura in buzunar destul de mare ...( gaura..) In orice caz ,motorul e fain si duce multe ,da-i bataie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 25, 2009 Autor Share Postat Septembrie 25, 2009 Ooooooooo!!! Pai nu te lasi deloc ,daca o tii tot asa ,faci gaura in buzunar destul de mare ...( gaura..)In orice caz ,motorul e fain si duce multe ,da-i bataie ... pai eu sper sa nu o tin tot asa...omul cat traieste invata, si o sa fiu mai atent pe viitor... Mesaj completat Astea sunt pozele cu cateva din ciobaniile facute pe motor de fostul proprietar... Si boul suprem sunt eu, pt ca aveam acasa un ghid complet cu "ce sa verifici la motor inainte sa il cumperi" si l-am uitat acasa...Daca il aveam, mai scuteam vreo 200EUR din pret :| Oricum, recomand cu caldura tuturor incepatorilor intr-ale motoarelor sa il foloseasca la cumaprare (il atasez mai jos, e luat de aici de pe forum de undeva si re-editat, ca sa se vada mai bine sub-capitolele) Cine are nevoie de un manual deWR400F in format pdf, sa ma contacteze... Mesaj completat A...si...prinderile de handguard-uri sunt pt ghidon de 22, si le donez (al meu e de 28), daca suportati transportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 pai eu sper sa nu o tin tot asa...omul cat traieste invata, si o sa fiu mai atent pe viitor... Mesaj completat Astea sunt pozele cu cateva din ciobaniile facute pe motor de fostul proprietar... Si boul suprem sunt eu, pt ca aveam acasa un ghid complet cu "ce sa verifici la motor inainte sa il cumperi" si l-am uitat acasa...Daca il aveam, mai scuteam vreo 200EUR din pret :| Oricum, recomand cu caldura tuturor incepatorilor intr-ale motoarelor sa il foloseasca la cumaprare (il atasez mai jos, e luat de aici de pe forum de undeva si re-editat, ca sa se vada mai bine sub-capitolele) Cine are nevoie de un manual deWR400F in format pdf, sa ma contacteze... Mesaj completat A...si...prinderile de handguard-uri sunt pt ghidon de 22, si le donez (al meu e de 28), daca suportati transportul Le vreau eu .... trimit PM cu datele de expeditie..... prin POSTA ROmana ajung in cca 3 zile. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.