Sari la conținut

Motociclete Mai Rare La Noi!


Andi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca asamblata din componente diferite, se inteleg intre ele, functioneaza la parametrii respectivi? Firmele colaboreaza cumva intre ele, nu inteleg  :D

 

 

Mada

Felicitari!Ai fost luata la misto si ai, cum s-ar zice "in cartier" pus botu'.

Bimota e o motocicleta 100% italieneasca, right? :lol: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca asamblata din componente diferite, se inteleg intre ele, functioneaza la parametrii respectivi? Firmele colaboreaza cumva intre ele, nu inteleg  :D

 

 

Mada

Felicitari!Ai fost luata la misto si ai, cum s-ar zice "in cartier" pus botu'.

Bimota e o motocicleta 100% italieneasca, right? :lol: :P

Da si nu. Din cate stiu eu Bimota nu a produs niciodata motoare. Au folosit motoare de la Yamaha.Suzuki,Ducati,BMW......restul componentelor fiind Bimota.

 

 

Hai sa va dau si eu 3 motoare mai deosebite dintre care si o Bimota ...

 

 

 

 

BIMOTA....cu motor Suzuki GSXR1100...152 de cai declarati.

post-6-1075639110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca asamblata din componente diferite, se inteleg intre ele, functioneaza la parametrii respectivi? Firmele colaboreaza cumva intre ele, nu inteleg  :D

 

 

Mada

Felicitari!Ai fost luata la misto si ai, cum s-ar zice "in cartier" pus botu'.

Bimota e o motocicleta 100% italieneasca, right? :lol: :P

Da si nu. Din cate stiu eu Bimota nu a produs niciodata motoare. Au folosit motoare de la Yamaha.Suzuki,Ducati,BMW......restul componentelor fiind Bimota.

 

 

Hai sa va dau si eu 3 motoare mai deosebite dintre care si o Bimota ...

 

 

 

 

BIMOTA....cu motor Suzuki GSXR1100...152 de cai declarati.

 

Ba au facut un 500 v2 in doi timpi despre care unii de la Superbike spuneau ca e un esec total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki VX800 (d'asta am vazut unul si nu stiam ce e!)

 

Nu e nici chopper,nici roadster!De fapt nu prea se incadreaza niciunde!Un cadru care aduce a roadster,motor de chopper (Intruder),transmisie cu cardan...si din nou ca la chopper unghiul furcii!V2,805cmc,57cp/6800, 7,1kgm/5500,5trepte,213kg.

Overall Length: 2 280 mm (89.8 in)

Overall Width: 805 mm (31.7 in)

Overall Height: 1 115 mm (43.9 in)

Seat Height: 800 mm (31.5 in)

Wheelbase: 1 565 mm (61.6 in)

Ground Clearance: 145 mm (5.7 in)

Dry Weight: 214 kg (472 lbs)

Engine type: Water-cooled 805 cc V-twin OHC, TSCC. 63 hp/ 7.500 rpm, 7,51 kg-m/ 5,500 rpm. 5-speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul pe care l-au produs aia de la Bimota este V-due si este un V 2 in doi timpi cu injectie de benzina. motorul in sine este un laborator. probleme mari au avut cu ungerea si controlul injectiei la tura foarte mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o sa radeti dar asta e ceea ce imi place mie

 

GSF 400 Bandit Limited 1990

Overall Length: 2 055 mm (80.9 in)

Overall Width: 705 mm (27.8 in)

Overall Height: 1 060 mm (41.7 in)

Wheelbase: 1 430 mm (56.3 in)

Dry Weight: 172 kg (378 lbs)

Engine type: Air and oil-cooled 399 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp/ 12,000 rpm, 3,9 kg-m/ 10,500 rpm.

post-6-1075718237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TV 250 Wolf 1990

Overall Length: 1 990 mm (78.4 in)

Overall Width: 695 mm (27.4 in)

Seat Height: 766 mm (30.2 in)

Wheelbase: 1 380 mm (54.3 in)

Dry Weight: 128 kg (282 lbs)

Engine type: Water-cooled 249 cc 2-stroke V-twin. 45 hp/ 9.500 rpm, 3,8 kg-m/ 8.000 rpm.

post-6-1075718323_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pustiulica (tuine :D ) stiam ce intreb, asa cum a zis Oresti, Bimota este un conglomerat de tot felul de piese produse de firme diferite, poate si d-asta nu e privita cu scepticism....dar oare ce motor este facut de la cap la coada cu piesele produse de o singura firma???

 

 

Mada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1997 Bimota 500 V Due(ca tot s-a vorbit despre ea-502 timpi :D )

 

A avut probleme cu injectia!

Specifications:

Engine

Manufacturer: Bimota

Model: 500 V due - 2 tempi Iniezone Elettronica

Engine: Liquid-cooled, Two-stroke V-twin

Bore x stroke: 72 x 61.25 mm

Displacement: 499 cc

Compression Ratio: 12:1

Carburation: Twin injectors

Max power: 110 HP @ 9,000 rpm

Max torque: 9 Kgm @ 8,000 rpm

 

 

 

Chassis

Frame: Aluminum alloy pipes with oval cross-section

Wheelbase: 1340 mm

Rake: 23°

Trail: 89 mm

Front Brake: Brembo double discs

Rear Brake: single disc

Wheels: 3.50x17 front - 5.50x17 rear

 

 

 

Dimensions

Max Length: 1940 mm

Seat Height: 790 mm

Fuel Capacity: 20 L

Claimed dry Weight: <150 Kg

500Vdue.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa dau si io ciudatenii:

lamborghini (!!!!) boxer (nu e motor boxer, e un v-four, asa se cheama modelul).

post-6-1076507233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...