Sari la conținut

Grupul posesorilor de Yamaha WR 125/250/xxx R


Postări Recomandate

Desi exista topicuri pentru aproape fiecare tip de motor, nu am gasit nicaieri un topic pentru acest model.

 

Exista posesori ai acestori modele?

 

M-am indragostit de un WR250R, si as fi vrut sa aflu parerea proprietarilor acestui model.

Am vazut ca WR 125R a aparut abia acum in 2009.

 

Initial am plecat de la o pasiune pentru XT 500. Am avut ocazia sa ma dau, aprox 100km cu un XT660, cam monstru de felul lui (cel putin pt mine si experienta care o detin). Apoi am descoperit WR-ul, care pare superior XT-ului, cel putin la categoria mica, 125/250cc, dar si mai scump.

 

Daca exista proprietari de astfel de modele, XT125R, WR125R, WR250R, as fi bucuros sa aflu unele detalii despre model.

Sincer, recunosc ca sunt indragostit de aceste modele, dar nu am o parere definita.

Incep sa pun banii la ciorap sa-mi achizitionez si eu unul dintre ele. Decizia e grea... la bani ar castiga XT125 , desi mie mi se cam scurg ochii dupa WR250R.

Un WR125R ar fi, nou, cam 3.400 EUR. XT-ul de 125 e putin mai ieftinut, gen 3.150 EUR. Daca ar fi sa aleg doar intre aceste 2 modele, alegerea ar fi clar, WR125R. Pt 250 EUR, merita.

 

Problema ar fi, o decizie intre WR125R si WR250R. Ultimul costand, aproximativ 6.400 EUR. Fac cei 125cc in plus, 3.000 EUR???

 

As dori, daca exista posesori/cunoscatori a acestor modele sa-mi dea cateva sfaturi.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WR250R e deja alta clasa. Cu un 125 de 4t cam sughiti pe coclau. Cu un 250 deja te dai binisor, mai ales daca nu ai multe kg pe tine. Eu m-am dat cu 450uri enduro, cu 125 de 2t si 4t, cu un 250 enduro si cu namile de 650cc enduro-touring. Pot spune ca din toate astea cel mai potrivit in teren accidentat mi s-a parut 250u. Cel putin pentru mine, incepator intr-ale enduro-ului.

 

Sincer un 125 mi se parte mult prea mic la 4t pentru absolut orice in afara de invatat chestiile de baza. In afara de asta, daca il iei de nou, cand te plictisesti de el (1 an sa zicem) il dai la juma de pret si cauti altceva. Un 250 te dai cu el 2-3 ani si cand il vinzi, tot la jumate il dai, dar deja si-a scos banii jucaria :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la 250 ma bate si pe mine gandul. Dar e dublu ca pret comparativ cu 125-ul.

Nu l-as vrea exclusiv pt dat pe coclauri, ar fi mai mult un soft-enduro. Plus ca vreau sa merg pe el pana la padure, deci o sa fie si on-road. De asta ma gandeam la WR250R, ca ar fi un compromis bun pentru on/off road.

 

Doar ca... ma cam sperie pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru soft enduro esti cam jos cu ochiul. Soft enduro, cu 100km pana la coclau, nu prea ai ce face cu fatze din astea. Deja daca stii ce e aia mers pe motor, mai bine iti iei un s-h mai mare, enduro-touring. Un DR, un XT, de ce nu un domi (desi e o idee mai greoi). Ar exista si alternativa cu un DRZ de 400 sau un WR450, ca e tot la aceeasi bani cu un WR de 250.

 

Tre sa te gandesti daca vrei sa te dai hardcore pe teren accidentat sau doar sa strabati asfalt cu macadam si un pic de teren accidentat. In al doilea caz, un soft-enduro sau enduro-touring de 400-650 e muuult mai indicat decat o capritza de 125-250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai mult enduro-touring e ceea ce-as cauta. Adica drumuri forestiere, asfalt prost sau deloc, dar nu catarat prin rape si stanci.

Oarecum eu plecasem de la ideea un XT500 sau XT660. Cu ultimul m-am dat putin, dar mi se pare mult prea greu.

 

De WR250R m-am indragostit doar la vederea lui. Arata bine, e ochios, si nu pare a fi hard-enduro, ci mai mult enduro-touring, cel putin in categoria asta vad ca-i trecut, 'adventure'. Plus, are avantajul ca-i pe injectie, fata de XT.

 

Nu sunt nici vitezoman, sa vreau super putere. Oricum pentru asfalt, drum lung, am hornetul. Ce-mi doream e sa pot sa-mi pun cortul pe mobra si un rucsac cu ceva bagaj, si plecat in week-end pe munti. Pe munti nu in ideea de a urca toate rapele, ci e vorba de drumuri forestiere, sau poteci usoare, mers la camping. In general locuri cat de cat accesibile.

Zici ca WR250R e cam micutz pentru treburile astea? sau ca nu face prea bine fata la asfalt? Pot ocoli linistit autostrazile (de care e plina romanica) si pot merge cu o viteza de croaziera de 80-100 km/h, nu cer mai mult. Oricum merg la relaxare, in plus, imi place sa 'gust' drumul pana la destinatie din plin :rock:.

 

Se spune despre calatori ca se impart in 2 categorii: cei care fac calatoria pentru destinatie, si cei care fac calatoria pentru drum in sine :wacko:.

 

La cum sunt drumurile 'patriei', cred ca un enduro-touring e perfect pentru asfaltul 'ca-n palma' de care ne bucuram.

 

Multumesc frumos de sfaturi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici ca WR250R e cam micutz pentru treburile astea? sau ca nu face prea bine fata la asfalt? Pot ocoli linistit autostrazile (de care e plina romanica) si pot merge cu o viteza de croaziera de 80-100 km/h, nu cer mai mult. Oricum merg la relaxare, in plus, imi place sa 'gust' drumul pana la destinatie din plin :laugh:.

Daca vrei enduro-touring nu prea ai ce cauta sub 400cc. De ce? Pentru ca desi vei putea merge cu 80-100 la ora (chiar si cu 125), chinui ingrozitor motorul si la viteza aia nu prea ai rezerva de putere. XT660z-ul ar fi ideal pentru ce vrei tu, sincer sa fiu. Poate cara si bagaj si pasager pe forestiere. Altfel, la un WR250/450 sau ceva din gama enduro-pur sange, nu ai loc de bagaje. Deloc. Tot ce-ti iei iti pui tu in spate si e crima. Stiu k WRurile sunt sprintene si aratoase, insa nu prea par a fi ce cauti matale...

 

Ce ai prefera: sa mergi aproape de rosu in ultima viteza, fara prea multa elasticitate, sau sa mergi relaxat, fara vibratii extreme si cu o rezerva bunicica de putere? Si aici ma refer strict la drumul pana la obiectiv, care e cam chin pe un enduro-pur sange. Poti face 40-50 km, dar deja drumuri mai lungi pe asfalt omoara un 250. Macar sari la 450 (care e cu vreo 600e mai scump), daca nu vrei sa renunti la WR-uri.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa uiti de WR ,mai ales pentru soft ;WR-ul e conceput pentru cu totul altceva .Cu WR-ul nu vei face touring ,iar daca totusi ai incerca sa faci touring sau soft ,o sa-l chinui si o sa te chinui si tu .

Uita-te spre XT,DR si alte "vaci" care se preteaza la ceea ce vrei tu ,cum dealtfel,vad ca ai mai primit sfaturi . E adevarat ,WR-ul e super frumos,dar nu arata nici pe departe ca un motor pentru soft. Si pe mine ma tenteaza foarte tare un WR,dar pentru hard...

 

Mult succes si sa faci alegerea cea buna !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sal, eu am un Wr450f din 2003 si pot sa iti spun ca pentru cataraturi si sarituri adica hard enduro ii super ok dar in schimb cand am mers pe sosea 60 de km pana la arad a fost vai de curu meu. in primul rand are saua tare, ingusta si suspensia tare, nu l-as recomanda pt soft-enduro si nici nu este conceput pt asa ceva. cam atat pot sa iti spun de motorul meu, papa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...