RaveGSXR Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Salut Dupa un an de pauza de comuniste, m-am facut cu un Simson de la un coleg de servici. Motorul nu e gripat, pare sa aiba si compresie, atat ca nu a mai fost pornit din 90 si ceva. Uleiul s-a scurs / "ingrosat" in motor, cutie si angrenaj roata spate. Stiu ca cel mai bine ar fi sa desfac, curat resturile de ulei si reasamblat, dar din experienta cu Simsoanele trecute prefer sa nu fac asta (si evident sa caut pe urma clingherit pt garnituri, poate bate in lemn se mai rupe vreun prezon, etc.) Cum pot curata motorul fara dezasamblare? Am auzit mai multe versiuni, engine flush, dar pe asta il injura mai multi soferi prin afara ca le-a stricat definitiv motoarele, pus motorina inauntru si barbotat, apoi scursa bine. Rog sfaturi de la cineva care a fost in aceeasi situatie si a rezolvat problema. PS: Maine trec pe la curte si o sa-i fac niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 In peco, rompetrol , piese auto gasesti VITA FLUSH, folosestel fara retineri, e pe baza de neofalina si spala mizga din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Daca e mazga in motor, probabil este si in orificiul de ungere din maneton de la ambielaj. Ala nu il cureti decat daca il desfaci. Poti sa cureti insa fara a da jos setul si volanta. Doar dat jos din fata capacul de ditributie, distributia, flansa cu rulmentul si centrifuga de ulei (care mai mult ca sigur este si ea plina de rahat). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 (editat) SalutDupa un an de pauza de comuniste, m-am facut cu un Simson... Faptul ca a stat nepornita nu inseamna ca se v-a gripa! Dai uleiul afara, apoi completezi pana la nivel cu cel mai ieftin ulei de motor Pornesti motorul(dai 10 pedale fara contact inainte) si-l incalzesti bine(daca este cazul reglezi carburatia sa mearga bine la ralanti), apoi pui in motor solutia de spalat(cea de care a scris pedros, sau alta ce nu contine solventi ca acetona, etc..), pornesti din nou motorul si-l lasi sa mearga la ralanti fara sa accelerezi timp de 20-30 min, dupa care scurgi uleiul(o sa fie foarte negru), inlocuiesti cu cel pe care vrei sa-l utilizezi(probabil unul mai bun). La grup si la cutie, procedezi in felul urmator: cu moto pe cric, adaugi motorina peste uleiul vechi(sa treaca mult peste nivel), apoi pornesti motorul in trepta I sau II la ralanti timp de 10-15 minute. Dupa ce-l opresti dai amestecul afara (lasi mai mult timp la scurs), apoi pui noul ulei/valvolina. Poti da si uleiul afara si pui doar motorina pana la nivel(dar in prima varianta se curata mai bine). Editat August 8, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.