Sari la conținut

Curatare motor fara dezasamblare


RaveGSXR
 Share

Postări Recomandate

Salut

 

Dupa un an de pauza de comuniste, m-am facut cu un Simson de la un coleg de servici. Motorul nu e gripat, pare sa aiba si compresie, atat ca nu a mai fost pornit din 90 si ceva. Uleiul s-a scurs / "ingrosat" in motor, cutie si angrenaj roata spate.

Stiu ca cel mai bine ar fi sa desfac, curat resturile de ulei si reasamblat, dar din experienta cu Simsoanele trecute prefer sa nu fac asta (si evident sa caut pe urma clingherit pt garnituri, poate bate in lemn se mai rupe vreun prezon, etc.)

Cum pot curata motorul fara dezasamblare? Am auzit mai multe versiuni, engine flush, dar pe asta il injura mai multi soferi prin afara ca le-a stricat definitiv motoarele, pus motorina inauntru si barbotat, apoi scursa bine.

Rog sfaturi de la cineva care a fost in aceeasi situatie si a rezolvat problema.

 

PS: Maine trec pe la curte si o sa-i fac niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In peco, rompetrol , piese auto gasesti VITA FLUSH, folosestel fara retineri, e pe baza de neofalina si spala mizga din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e mazga in motor, probabil este si in orificiul de ungere din maneton de la ambielaj. Ala nu il cureti decat daca il desfaci. Poti sa cureti insa fara a da jos setul si volanta. Doar dat jos din fata capacul de ditributie, distributia, flansa cu rulmentul si centrifuga de ulei (care mai mult ca sigur este si ea plina de rahat). Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Dupa un an de pauza de comuniste, m-am facut cu un Simson...

 

Faptul ca a stat nepornita nu inseamna ca se v-a gripa! Dai uleiul afara, apoi completezi pana la nivel cu cel mai ieftin ulei de motor Pornesti motorul(dai 10 pedale fara contact inainte) si-l incalzesti bine(daca este cazul reglezi carburatia sa mearga bine la ralanti), apoi pui in motor solutia de spalat(cea de care a scris pedros, sau alta ce nu contine solventi ca acetona, etc..), pornesti din nou motorul si-l lasi sa mearga la ralanti fara sa accelerezi timp de 20-30 min, dupa care scurgi uleiul(o sa fie foarte negru), inlocuiesti cu cel pe care vrei sa-l utilizezi(probabil unul mai bun).

La grup si la cutie, procedezi in felul urmator: cu moto pe cric, adaugi motorina peste uleiul vechi(sa treaca mult peste nivel), apoi pornesti motorul in trepta I sau II la ralanti timp de 10-15 minute. Dupa ce-l opresti dai amestecul afara (lasi mai mult timp la scurs), apoi pui noul ulei/valvolina. Poti da si uleiul afara si pui doar motorina pana la nivel(dar in prima varianta se curata mai bine).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...