Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 constatarea la bujie o faci la 20 de km, poti si in 10 daca mergi mai sportiv cu el! oricum surubul ala de aer nu afecteaza cu nik mersul motorului in sarcina, doar la relanti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 de fapt afecteaza, dar f. putin reglajul principal in sarcina se face din cuiul principal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Nu stiu cum se numesc, dar eu am doua suruburi/cuie. Unul este de reglare a relantiului (regleaza cat de mult coboara cilindrul ala de la acceleratie si implicit cat aer intra) si mai e unul, care regleaza cantitatea de aer din amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 7, 2006 Autor Share Postat Aprilie 7, 2006 am sa incerc si varianta cu jigloru mai mare (pun de la un k-65 de planeta) multzam wabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 cum ai curatat filtrul de aer? e din hartie si in afara de suflare de dinauntru inspre afara si aspirare pe exterior nu prea vad solutie... il spalati cu apa si sapun si il lasati bine la zvantat? ma gandesc ca se rupe pe undeva hartia si atunci [un cuvant urat] filtrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.