Andi Postat Februarie 3, 2004 Share Postat Februarie 3, 2004 Una peste alta...concluziile nu imi par grozave!La putere,vechia vrajeala cu controlul vs putere maxima;e ceva mai greu de "culcat" decit gsxr1000....mai bine cititi! http://www.motorcycledaily.com/02february0...00rr_street.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Februarie 3, 2004 Share Postat Februarie 3, 2004 (editat) R1 si ZX10 sa traiasca.... Editat Februarie 3, 2004 de Dobrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
offroadmaster Postat Februarie 3, 2004 Share Postat Februarie 3, 2004 Nu va speriati fratilor.Honda are o politica tare ciudata.Face motociclete de serie relativ cuminti pt.a putea fii conduse de marea masa care "E prosti dar e multi". Daca vrei in schimb sa alergi la curse cu o Honda poti sa o faci "sa fie cea mai buna"dar te costa de doua ori mai mult si nici atunci nu gasesti sa cumperi kit-ul A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 3, 2004 Autor Share Postat Februarie 3, 2004 In test se refereau la varianta "curata",de strada!Si eu tot la asta ma gindeam!La curse Honda va cistiga!Pe strada ...va fi mai lenta decit celelalte!Cu conditia sa nu fiu eu cel care "le duce" pe celelalte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttx Postat Februarie 4, 2004 Share Postat Februarie 4, 2004 Una peste alta...concluziile nu imi par grozave!La putere,vechia vrajeala cu controlul vs putere maxima;e ceva mai greu de "culcat" decit gsxr1000....mai bine cititi!http://www.motorcycledaily.com/02february0...00rr_street.htm Nu trageti concluzii pripite !!!!! Sa asteptam si celelalte teste precum si testele Europenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Februarie 4, 2004 Share Postat Februarie 4, 2004 Asta e cum era cu masina anului si era fiat (cea mai buna ) ha ha. din experienta mea cbr 1100xx honda imi promitea 165 Cp am fost cu ea la asociatul meu din germania care are banc de masurat puterea si avea 154 Cp. Mi s-a spus apoi de baiatul care lucreaza la acest banc ca honda e printre cele mai"mincinoase" la CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
offroadmaster Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Nu conteaza pe sosea daca moto.are cu cativa cai in minus pt.ca oricum in oras avem voie cu 50 km/h.Asa ca am curaj sa fac un test de genul primul comanda ultimul plateste:) Astept variante! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 16, 2004 Autor Share Postat Februarie 16, 2004 Alte pareri! http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...leID=457&Page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wordlord Postat Februarie 17, 2004 Share Postat Februarie 17, 2004 Asta e cum era cu masina anului si era fiat (cea mai buna ) ha ha. din experienta mea cbr 1100xx honda imi promitea 165 Cp am fost cu ea la asociatul meu din germania care are banc de masurat puterea si avea 154 Cp. Mi s-a spus apoi de baiatul care lucreaza la acest banc ca honda e printre cele mai"mincinoase" la CP Pot sa fiu deacord cu tine in privinta cailor putere insa...since cati dintre noi chiar folosesc motoarele la capacitate maxima??? Io unu stiu ca nu il folosesc nici la 40%. De altfel cu creierul ma strofoc sa rup bariera celor 4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 17, 2004 Autor Share Postat Februarie 17, 2004 Tocmai am in fata prinul test comparativ al rr-ului 1000 vs gsxr1000!Desi la punctajul final rr-ul bate cu un punct (484-483),citind testul observi ca gsxr-ul bate la toate capitolele mai putin stabilitatea la drum intins si asta pt ca rr-ul are 211 kg cu plinurile facute fata de 199.De altfel cei care au facut testul spun ca pe strada suzuki e mai bun dar "pertotal" Honda isi detroneaza rivala!Cel mai putin entuziasmanta este puterea maxima a hondei (151,9 cai masurati la roata desi sint pretinsi 172 la arbore),adica cu doar 1,6 cp mai mult decit cei masurati la roata gsxr-ului in conditiile in care aceasta din urma e mai usoara cu 12 kg!Gsxr-ul bate la viteza maxima (291 vs 290),la curba de cuplu,la acceleratiile in ultima treapta,la senzatii,la agilitate... La sfirsit exista o fraza ::"...in ceea ce priveste manevrabilitatea 954 ramine suverana!" (testul din MotoJournal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.