Sari la conținut

O Metoda Mai Simpla


Bogdan D.
 Share

Postări Recomandate

Ca sa nu lucrez prea mult la flansa de adaptare a alternatorului de Ij pe Simson mi-am pus capu la contributie si am facut ceva mai simplu :goodposting: Am strunjit in 9mm(adancime) si 1,5 mm(in lateral, am marit diametrul gaurii unde intra dinamul) din locu unde era pus dinamul orginal. Dupa ce am facut aceasta operatiune destul de dificila(a trebuit sa caut un strung mai mare pt k capacul ala era destul de mare si atingea in corpul strungului) am facut 3 urechi de aluminiu pe care le-am sudat apoi de capac.........nu stiu daca ati prea inteles ce am facut .......dar va pun 2 poze ca sa va lamuriti mai bine...........poate si alti posesori de simson vor face aceeasi modificare pe care am facut-o si eu......asa ca spor la treaba

post-9218-1144770233_thumb.jpg

post-9218-1144770263_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot asa am facut si io in vara trecuta. :hurt:

Problema e ca sare un pic mai in fata. :angryfire:

Decat aprindere de ij, mai bine de minsk!! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul... Alternatorul este mult mai bun decat orice alta masina de produs curent electric. Asta aveam si eu pe simson, insa era un alternator de masina, montat in exterior, antrenat prin curea. Urat, dar eficient. Atentie - adaptarea magnetoului de minsk/voshod este teoretic mai buna - pentru ca nu mai depinzi de baterie, insa pentru a folosi curentul de la magnetoul de minsk pentru aprindere (cu trecere prin platina cu avans centrifugal a magnetoului original) e nevoie de ceva inginerie electronica mai complexa.... Asadar adaptarea cu alternator e mai buna, in perspectiva faptului ca magnetoul original de aprindere al simsonului va ceda, mai devreme sau mai tarziu si atunci va fi nevoie de adaptarea cu baterie/bobina de inductie de dacie/platina originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am facut ceva asemanator. am dat toata buza jos, am facut o flansa de 3 mm grosime si 5 gauri: 2 pt prinderea veche de dinam si 3 pt alternator. nu a fost nevoie de nici o departere a capacului. tie asa ti se lasa capacul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu lucrez prea mult la flansa de adaptare a alternatorului de Ij pe Simson mi-am pus capu la contributie si am facut ceva mai simplu :angryfire: Am strunjit in 9mm(adancime) si 1,5 mm(in lateral, am marit diametrul gaurii unde intra dinamul) din locu unde era pus dinamul orginal. Dupa ce am facut aceasta operatiune destul de dificila(a trebuit sa caut un strung mai mare pt k capacul ala era destul de mare si atingea in corpul strungului) am facut 3 urechi de aluminiu pe care le-am sudat apoi de capac.........nu stiu daca ati prea inteles ce am facut .......dar va pun 2 poze ca sa va lamuriti mai bine...........poate si alti posesori de simson vor face aceeasi modificare pe care am facut-o si eu......asa ca spor la treaba

 

eu folosesc aprindere de minsk si nu am nici o problema !! nici distantier pentru capac nu mi-a trebuit si nici sa faci o flansa nu este foarte greu ! cred ca este cea mai simpla adaprtare ! a!! era sa uit! trebuie sa faci pe arbore neaparat un canal de pana (sa nu se schimbe pozitia rotorului fata de arbore!!) sau si mai simplu- dai o mica gaura in palier si folosesti un boltz!

 

asta e simsonelul meu si sunt ff multumit!!

/Pareri-Impresii-t42168.html

post-9811-1145105279_thumb.jpg

post-9811-1145105604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc aprindere de minsk si nu am nici o problema !! nici distantier pentru capac nu mi-a trebuit si nici sa faci o flansa nu este foarte greu ! cred ca este cea mai simpla adaprtare ! a!! era sa uit! trebuie sa faci pe arbore neaparat un canal de pana (sa nu se schimbe pozitia rotorului fata de arbore!!) sau si mai simplu- dai o mica gaura in palier si folosesti un boltz!

 

asta e simsonelul meu si sunt ff multumit!!

/Pareri-Impresii-t42168.html

ai auzit ca simsonu are avans centrifugal??....asta e fff important pt acest motor....tu folosind un dinam de minsk ai renuntat la acel avans....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai am din pacate Simson si nu prea mai sunt la curent cu piesele de schimb, dar stiu ca magnetoul original se repara, pana la urma nu e mai simplu decat sa faci modificari? al meu a mers pe magnetou fara jena.. dinamul il aveam nou, dar mi-a fost lene sa-l montez si am mers fara... :angryfire: :angryfire:

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai auzit ca simsonu are avans centrifugal??....asta e fff important pt acest motor....tu folosind un dinam de minsk ai renuntat la acel avans....

 

de chestia asta sunt super constient !!!

pierzi din viteza motorului cam 20km/h....... si nu numai.... faci rost chiar de o scanteie in plus la evacuare..

da pana la urma nici asta nu m-a deranjat (cand ma gandesc cate probleme aveam cu vechea aprindere.....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai am din pacate Simson si nu prea mai sunt la curent cu piesele de schimb, dar stiu ca magnetoul original se repara, pana la urma nu e mai simplu decat sa faci modificari? al meu a mers pe magnetou fara jena.. dinamul il aveam nou, dar mi-a fost lene sa-l montez si am mers fara... :eek: :angryfire:

eu nu m-ai folosesc magnetou pt ca nu mai da scanteia cum trebuie;e prea slaba;si scanteai este prea slaba pt k magnetii din interiorul lui si-au pierdut proprietatile...si la aia chiar nu ai ce sa le faci.....am mai auzit variante ca daca pui magnetii aia pe niste magneti mai mari se magnetizeaza si devin ca noi........panarame........si in plus simsonu meu mere cu bobina de inductie de vro 10 ani si NO PROBLEM.......tata iti face un simson sa mearga si cu ochii inchisi( :angryfire: de la el am invatat majoritatea secretelor :hurt: )

 

Tot respectul... Alternatorul este mult mai bun decat orice alta masina de produs curent electric. Asta aveam si eu pe simson, insa era un alternator de masina, montat in exterior, antrenat prin curea. Urat, dar eficient. Atentie - adaptarea magnetoului de minsk/voshod este teoretic mai buna - pentru ca nu mai depinzi de baterie, insa pentru a folosi curentul de la magnetoul de minsk pentru aprindere (cu trecere prin platina cu avans centrifugal a magnetoului original) e nevoie de ceva inginerie electronica mai complexa.... Asadar adaptarea cu alternator e mai buna, in perspectiva faptului ca magnetoul original de aprindere al simsonului va ceda, mai devreme sau mai tarziu si atunci va fi nevoie de adaptarea cu baterie/bobina de inductie de dacie/platina originala.

asa am avut si eu.....alternator de dacie......uitete in poza (poza veche ...asa arata el inainte) si se mai vad ferestrele taiate pt curea si suportu de prinderea al alternatorului

 

Tot respectul... Alternatorul este mult mai bun decat orice alta masina de produs curent electric. Asta aveam si eu pe simson, insa era un alternator de masina, montat in exterior, antrenat prin curea. Urat, dar eficient. Atentie - adaptarea magnetoului de minsk/voshod este teoretic mai buna - pentru ca nu mai depinzi de baterie, insa pentru a folosi curentul de la magnetoul de minsk pentru aprindere (cu trecere prin platina cu avans centrifugal a magnetoului original) e nevoie de ceva inginerie electronica mai complexa.... Asadar adaptarea cu alternator e mai buna, in perspectiva faptului ca magnetoul original de aprindere al simsonului va ceda, mai devreme sau mai tarziu si atunci va fi nevoie de adaptarea cu baterie/bobina de inductie de dacie/platina originala.

asa am avut si eu.....alternator de dacie......uitete in poza (poza veche ...asa arata el inainte) si se mai vad ferestrele taiate pt curea si suportu de prinderea al alternatorului

post-9218-1145165576_thumb.jpg

post-9218-1145165615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai auzit ca simsonu are avans centrifugal??....asta e fff important pt acest motor....tu folosind un dinam de minsk ai renuntat la acel avans....

AM rezolvat cu acele aprinderi>>>V-am spus ceva despre o aprindere identica cu cea de simson?

Ei da 400 de mii buc.

Seamana cu cea de simson, dar e cu mult mai buna!! :angryfire:

Ce ziceti? :hurt: :eek: :lol: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renuntarea la avansul centrifugal inseamna mai mult decat pierderea de 20km/h la viteza maxima. Inseamna in primul rand ca motorul nu mai merge in parametri, nu mai da randament mecanic si se incinge suplimentar (va avea avans prea mic la turatie mare). Daca in schimb fixezi avansul static prea mare, motorul va avea vibratii la turatii mici s.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...