Sari la conținut

probleme zxr750


Gex zxr
 Share

Postări Recomandate

Buna sunt nou pe forum, si am si io MARI probleme, poate ma puteti ajuta.

Deci am un Kawasaki zxr 750 an 1994, si in urma cu vreo 2 luni ma plimbam si incepea sa mearga tot mai des in 2 si 3 pistoane, iam schimbat bujiile si tot asa, mentionez ca mergea bine cam 15 km dupa care incepea sa mearga in 2, 3 pistoane si se ineca.

lam dus la un 'meserias' care mia luat 50 de euro si se lauda ca mi la facut, cei drept ca a mers cand lam luat de la el vreo 10 km si iar in 2 si 3, mia zis sai schimb bujiile ca alea sunt, leam schimbat si tot degeaba.

si at mam hotarat sal desfac.

Cand am dat jos chiuloasa am constatat ca are la 3 pist mici fisuri intre supape.

Acu vin cu intrebarea, sa fie fost asta cauza lui de at cand se incalzea mi se ineca si mergea tot mai rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna sunt nou pe forum, si am si io MARI probleme, poate ma puteti ajuta.

Deci am un Kawasaki zxr 750 an 1994, si in urma cu vreo 2 luni ma plimbam si incepea sa mearga tot mai des in 2 si 3 pistoane, iam schimbat bujiile si tot asa, mentionez ca mergea bine cam 15 km dupa care incepea sa mearga in 2, 3 pistoane si se ineca.

lam dus la un 'meserias' care mia luat 50 de euro si se lauda ca mi la facut, cei drept ca a mers cand lam luat de la el vreo 10 km si iar in 2 si 3, mia zis sai schimb bujiile ca alea sunt, leam schimbat si tot degeaba.

si at mam hotarat sal desfac.

Cand am dat jos chiuloasa am constatat ca are la 3 pist mici fisuri intre supape.

Acu vin cu intrebarea, sa fie fost asta cauza lui de at cand se incalzea mi se ineca si mergea tot mai rau?

 

si io am avut exact problemele astea cu zxru` meu... merge tot in 2-3 pistoane cand era rece... am defacut filtru de aer si la al3-lea carb imi scotea scantei ... si nu statea la relanti ... l-am dat asa cum a mers... cred ca de la supape si la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna sunt nou pe forum, si am si io MARI probleme, poate ma puteti ajuta.

Deci am un Kawasaki zxr 750 an 1994, si in urma cu vreo 2 luni ma plimbam si incepea sa mearga tot mai des in 2 si 3 pistoane, iam schimbat bujiile si tot asa, mentionez ca mergea bine cam 15 km dupa care incepea sa mearga in 2, 3 pistoane si se ineca.

lam dus la un 'meserias' care mia luat 50 de euro si se lauda ca mi la facut, cei drept ca a mers cand lam luat de la el vreo 10 km si iar in 2 si 3, mia zis sai schimb bujiile ca alea sunt, leam schimbat si tot degeaba.

si at mam hotarat sal desfac.

Cand am dat jos chiuloasa am constatat ca are la 3 pist mici fisuri intre supape.

Acu vin cu intrebarea, sa fie fost asta cauza lui de at cand se incalzea mi se ineca si mergea tot mai rau?

Zii si cum il cum il cheama pe meseriasul ala.Sa stim si noi sa luam lectii de la el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe meserias il cheama MICSONI este un tip din OTELU ROSU.

feritiva de el cai tigan.Ia piese de pe motoare si uita sa le mai puna inapoi.

Ori cum cu manualul in fata si un prieten care se mai stie cat de cat la motoare nu merita sa lasati motoarele la meseriasi din astia, ca ramaneti si fara bani si fara mai stie eu ce consumabile.

:ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu prea inteleg io; ai desfacut motorul fara ai lua o compresie?si fara a stii care sunt cilindrii care nu merg?

acum daca ai facut asa toarna benzina in supape si vezi daca inchid bine. pot fii foarte multe chestii de vina, tr doar sa le ei prin eliminare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata am reusit dupa o zi intreaga de munca sa montez chiuloasa noua, dar din pacate nu am reusit sa il pornesc. :wacko: :) ;)

am pus distributia dupa cartea tehnica am montat cu grija fiecare piesa, si cand am term de pus carburile na vreut sa porneasca,

mai incerc sambata viitoare sal pornesc. dak nici at nu reusesc, imi iau la revedere de la el si gata, o sal bag la vanzare.

 

Mesaj completat

nu este nimeni pe aici care detine un zxr 750 sami impartaseasca ceva sfaturi.

sau alti oameni care sau intalnit cu probleme similare?|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dureaza pana se amorseaza pompa si camerele carburitoarelor, trebuie sa dai ceva vreme la cheie. Reprize scurte, opresti, incerci din nou. Si totusi, carburatia o aveai reglata pentru chiuloasa veche !!!!!! Cine stie ce compresie aveai, chiar si inainte sa se fisureze, mai mult ca sigur d-aia nu porneste (daca zici ca restul e pus cum trebuie la loc). Nu dispera, o sa porneasca!

 

Dar ce face, invarte si nu porneste? Da macar o tentativa de senzatie de explozie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a dat o tentativa a 'tusit' odata asa ca si cum ar fi vrut sa porneasca,

poate din cauza lipsei de benzina ca nu am avut decat jumate de litru, foarte posibil sa nui fi ajuns benzina la buji.

nici nu am mai avut timp si nervi sa contiunui ca se inserase deja si nu mai vedeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai incearca, dar sa stii ca jumatate de litru ar fi fost de ajuns, camerele de nivel din carb inghit circa 100 ml, poate nici atat. Mai e o chestie, cand ai pus distributia, a trebuit sa tot misti vibrochenul sa-l aduci la punct, esti sigur ca semnul de aprindere a ramas pe locul lui............... tu poate ai pus distributia dupa carte da semnul ala te pacaleste fiind demult dus cu sorcova de la locul lui . Mai jos sunt 2 poze, una cu semnul de aprindere si una fara, in aia in care semnul de aprindere nu este montat se vede splintul care tine pe loc semnul atunci cand e montat sa nu se miste de nebun. Splintul ala nenorocit e o tabla goala pe dinauntru care se foarfeca extrem de repede atunci cand misti de vibrochenul. Si mai e o chestie, incearca ca dupa ce ai pus distributia sa nu ii dai cheie din prima, mai intai invarte la mana sa fi sigur ca motorul se invarte rotund, fara sa opuna rezistenta la un moment dat in miscarea sa (asta ar insemna ca distributia e pusa gresit, ca pistoanele se opresc in supape).

post-28501-1252340428.jpg

post-28501-1252340437_thumb.jpg

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am pus la semn, dar aia nu am mai dat jos :wacko: , in orice caz, chestiunea ce ma framanta este ca bujiile nu sau udat deloc. benzina nu a ajuns la ele, si sper ca din cauza benzinei sa nu fi pornit.

samb voi mai lucra cateva ore sal aduc la viata, dak nu pot...............................................................................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am pus la semn, dar aia nu am mai dat jos :wacko: , in orice caz, chestiunea ce ma framanta este ca bujiile nu sau udat deloc. benzina nu a ajuns la ele, si sper ca din cauza benzinei sa nu fi pornit.

samb voi mai lucra cateva ore sal aduc la viata, dak nu pot...............................................................................

incearca inca o data si daca nu vrea mergi la un mecanic de moto

de prima oara mi s-a parut aiurea sa desfaci motorul pt ca doi cilindri se inecau

sunt o gramada de pasi care trebuiau facuti inainte; tr verificata aprinderea<bujii,bobine,fise>, tr verificata alimentarea<curatat+echilibrat carb,curatat filtre de aer si benzin>dupa care luata o compresie si tras concluzia daca e nevoie de desfacut. acum pe langa faptul ca daca a fost unul din motivele de mai sus nu s-a rezolvat de la sine mai stai si cu grija daca nu e motorul tras la punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...