univet Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 si mai ales cum...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 S-a mai discutat problema asta de cateva ori.Poti sa`i pui ce toba vrei ... hornoi din partea mea.. o sa aiba evacuare mai buna dar tot numa cat ii da carburatorul benzina arde.De umblat se umbla din jiclor(sau jiglor cum ii zice nush ca-s electrician..) are trei canale mici pe el si o sigurantza care se ridica.. si la aer putin.. dar mai bine e un kit cu jicloare si tot... creste consumul dar se merita daca vrei cai in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 De umblat se umbla din jiclor(sau jiglor cum ii zice nush ca-s electrician..) are trei canale mici pe el si o sigurantza care se ridica.. si la aer putin.. dar mai bine e un kit cu jicloare si tot... creste consumul dar se merita daca vrei cai in plus. Vezi ca le incurci un pic ala de zici tu cu canale pe el este acul de dozaj care dozeaza amestecul in functie de deschiderea carbului iar Jiglerul este ala pe care intra benzina din camera de nivel constant in pulverizator pe care lucreaza acul ala de dozaj. Pricepusi? Daca nu mai explic o data pun si o schema. Vezi ca Ciprian stie mai bine!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 sunt intregi teorii despre "jetting", de obicei cand se schimba toba trebuie schimbate si "cuiele" din carburator, pentru a obtine maximum de preformante sau performante foarte bune si consum bun.reglajul se face teoretic(pt maniaci) si in functie de altitudinea la care se merge, dar asta e deja pentru oameni fara ocupatie.teoretic, pentru ca prin modificarea tobei se derie cu alta aftermarket, fluxul de gaze e mai mare si evacuarea mai libera, trebuie gasita o setare cu mai multa benzina si aer.pentru motoretele cu injectie habar nu am cum se procedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 si un filtru de aer mai permisiv, altfel o sa fie amestecul prea bogat, trebuie sa traga mai mult aer daca modifici pilot jet, needle & main jet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.