wtf? Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Va salut! 1. Am aceasta Honda CBR 600 F4i din 2002, si m`ar interesa sa fac toba sa se auda mai tare, mai gros etc. Precizez ca este toba stock, din inox. Problema e ca, nu prea dispun in momentul de fata de bani, sa pot cumpara alta toba, asa ca m-am gandit, mi se poate taia toba care o am, sa ii scoata sitele? Daca da, sudura care se efectueaza ulterior, la prinderea capacului, cum va iesi ? Aveti idee cat m-ar costa aceasta "operatie"? Cunoasteti locatii unde as putea face toba ? 2. Maneta de ambreiaj, are o mica cursa libera, de cam 1 cm, asa ar trebui sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Salut! Tocmai pentru ca nu prea dispui de fonduri ar trebui sa uiti a modifica toba originala. Spun asta pentru ca toba originala costa mai mult ca aproape orice toba sport. In caz de talon ridicat va trebui sa te prezinti cu toba originala si e bine sa o ai pusa bine undeva . Cel mai bine e sa faci rost de o alta toba (cu acelasi fel de prindere ti-ar da cele mai putine batai de cap) din care, dupa gust, te apuci sa scoti. Poti sa o lasi la fel de lunga si sa scoti totul din ea sau doar cate o sita (foarte greu de realizat si migalos), sa o scurtezi si sa mai lasi o sita sau nici una. Cu cat mai groasa va fi in circumferinta toba pe care o vei modifica cu atat va suna mai pe "bass" dar sa nu uiti, daca o scurtezi, sa mai lasi o plasa (ca in poza de mai jos) ca altfel vei scoate flacari, iarasi, sa nu uiti sa lasi plasa de izolatie cu tot cu vata peretilor interiori ai tobei, altfel o sa sune a tinichea si nu ai facut nimic. Nu e nimic de sudat, doar de taiat, gaurit si renituit. P.S. Daca vrei iadul pe pamant cam 20-25 cm ar fi indeajuns.................de taiat Mesaj completat Salut! Tocmai pentru ca nu prea dispui de fonduri ar trebui sa uiti a modifica toba originala. Spun asta pentru ca toba originala costa mai mult ca aproape orice toba sport. In caz de talon ridicat va trebui sa te prezinti cu toba originala si e bine sa o ai pusa bine undeva . Cel mai bine e sa faci rost de o alta toba (cu acelasi fel de prindere ti-ar da cele mai putine batai de cap) din care, dupa gust, te apuci sa scoti. Poti sa o lasi la fel de lunga si sa scoti totul din ea sau doar cate o sita (foarte greu de realizat si migalos), sa o scurtezi si sa mai lasi o sita sau nici una. Cu cat mai groasa va fi in circumferinta toba pe care o vei modifica cu atat va suna mai pe "bass" dar sa nu uiti, daca o scurtezi, sa mai lasi o plasa (ca in poza de mai jos) ca altfel vei scoate flacari, iarasi, sa nu uiti sa lasi plasa de izolatie cu tot cu vata peretilor interiori ai tobei, altfel o sa sune a tinichea si nu ai facut nimic. Nu e nimic de sudat, doar de taiat, gaurit si renituit. P.S. Daca vrei iadul pe pamant cam 20-25 cm ar fi indeajuns.................de taiat Later edit: Cred (dar nu sunt sigur) ca tu ai ambreiajul pe cablu, in cazul asta mai trebuie reglat (strans) dar cu grija sa nu il reglezi astfel incat sa ramana debreiata sau partial debreiata si sa mai dai in alte bucurii de genul ambreiaj care sa patineze ...............doar putin timp, se bulesc ferodourile urgent. Mesaj completat Later edit: Cred (dar nu sunt sigur) ca tu ai ambreiajul pe cablu, in cazul asta mai trebuie reglat (strans) dar cu grija sa nu il reglezi astfel incat sa ramana debreiata sau partial debreiata si sa mai dai in alte bucurii de genul ambreiaj care sa patineze ...............doar putin timp, se bulesc ferodourile urgent. Editat Septembrie 7, 2009 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 7, 2009 Autor Share Postat Septembrie 7, 2009 Salut! Tocmai pentru ca nu prea dispui de fonduri ar trebui sa uiti a modifica toba originala. Spun asta pentru ca toba originala costa mai mult ca aproape orice toba sport. In caz de talon ridicat va trebui sa te prezinti cu toba originala si e bine sa o ai pusa bine undeva . Cel mai bine e sa faci rost de o alta toba (cu acelasi fel de prindere ti-ar da cele mai putine batai de cap) din care, dupa gust, te apuci sa scoti. Poti sa o lasi la fel de lunga si sa scoti totul din ea sau doar cate o sita (foarte greu de realizat si migalos), sa o scurtezi si sa mai lasi o sita sau nici una. Cu cat mai groasa va fi in circumferinta toba pe care o vei modifica cu atat va suna mai pe "bass" dar sa nu uiti, daca o scurtezi, sa mai lasi o plasa (ca in poza de mai jos) ca altfel vei scoate flacari, iarasi, sa nu uiti sa lasi plasa de izolatie cu tot cu vata peretilor interiori ai tobei, altfel o sa sune a tinichea si nu ai facut nimic. Nu e nimic de sudat, doar de taiat, gaurit si renituit. P.S. Daca vrei iadul pe pamant cam 20-25 cm ar fi indeajuns.................de taiat Mesaj completat Later edit: Cred (dar nu sunt sigur) ca tu ai ambreiajul pe cablu, in cazul asta mai trebuie reglat (strans) dar cu grija sa nu il reglezi astfel incat sa ramana debreiata sau partial debreiata si sa mai dai in alte bucurii de genul ambreiaj care sa patineze ...............doar putin timp, se bulesc ferodourile urgent. Mesaj completat Later edit: Cred (dar nu sunt sigur) ca tu ai ambreiajul pe cablu, in cazul asta mai trebuie reglat (strans) dar cu grija sa nu il reglezi astfel incat sa ramana debreiata sau partial debreiata si sa mai dai in alte bucurii de genul ambreiaj care sa patineze ...............doar putin timp, se bulesc ferodourile urgent. O da! Mi-ai deschis si mie ochii. Ai dreptate, nu e bine sa modific toba originala. O sa pun niste bani de o parte si am sa imi iau una stock la mana 2 sau una sport, si am sa o fac eu cum vreau, macar am siguranta ca imi ramane totusi o toba de montat ) Iadul pe pamant va suna bine Cat despre cablul de ambreiaj, nu ma bag, ca nush de unde sau cum se strange. O sa ma duc la un mecanic decat sa fac o prostie. Multumesc pentru raspuns. Asfalt uscat tuturor, si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Totusi la ce va ganditi inainte de a posta????? Tu si altii la fel ca tine. Nu ai cunostinte nici macar sa reglezi cursa cablului de ambreiaj si totusi vrei sa modifici toba? Si de preferat fara bani ca e criza??!!!!!!!!????? Mai bine te-ai asigura ca-ti merge bine mobra inainte sa te preocupe zgomotul. O da! Mi-ai deschis si mie ochii. Ai dreptate, nu e bine sa modific toba originala. O sa pun niste bani de o parte si am sa imi iau una stock la mana 2 sau una sport, si am sa o fac eu cum vreau, macar am siguranta ca imi ramane totusi o toba de montat )Iadul pe pamant va suna bine Cat despre cablul de ambreiaj, nu ma bag, ca nush de unde sau cum se strange. O sa ma duc la un mecanic decat sa fac o prostie. Multumesc pentru raspuns. Asfalt uscat tuturor, si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 chek this out ce a iesit dintr-o toba originala de cbr f3 care a fost la fel de lunga ca a ta ..cu vata intre pereti , sunetul e deosebit fara sa fi scos din buzunar 150-200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 chek this out ce a iesit dintr-o toba originala de cbr f3 care a fost la fel de lunga ca a ta ..cu vata intre pereti , sunetul e deosebit fara sa fi scos din buzunar 150-200 euro da da am vazut, cunosc toba si sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 9, 2009 Autor Share Postat Septembrie 9, 2009 chek this out ce a iesit dintr-o toba originala de cbr f3 care a fost la fel de lunga ca a ta ..cu vata intre pereti , sunetul e deosebit fara sa fi scos din buzunar 150-200 euro Bravo maestre, cum facem treaba asta ? La ce bani te-a dus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Bravo maestre, cum facem treaba asta ? La ce bani te-a dus? la......15 lei un spray vopsea eu am taiato, am scos tot din ea, am avut plasa metalica gaurita care am rotunjito, am ghidato pe centrul tobei, de jur imprejur vata de sticla presata acolo, sudat capacul la loc, polizat, smirgheluit, vopsit si uite ca sa ti faci o idee : nu prea am putut sa i dau in ture ca abia o pornisem si alt filmulet nu am dar crede-ma ca sunaaa Editat Septembrie 9, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 la maneta de ambreiaj trebuie sa ai joc 4-5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 9, 2009 Autor Share Postat Septembrie 9, 2009 la......15 lei un spray vopsea eu am taiato, am scos tot din ea, am avut plasa metalica gaurita care am rotunjito, am ghidato pe centrul tobei, de jur imprejur vata de sticla presata acolo, sudat capacul la loc, polizat, smirgheluit, vopsit si uite ca sa ti faci o idee : nu prea am putut sa i dau in ture ca abia o pornisem si alt filmulet nu am dar crede-ma ca sunaaa Sudura in inox tot tu ai facut`o ? Pastram legatura, poate ma aranjezi si pe mine cu o toba d`asta marca "Cristi" la maneta de ambreiaj trebuie sa ai joc 4-5 mm O sa ma uit maine la ea, stiu ca am rotit de aia ca in clip, dar deja era destul de mult desurubat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Sudura in inox tot tu ai facut`o ?Pastram legatura, poate ma aranjezi si pe mine cu o toba d`asta marca "Cristi" facut si vandut vreo 4 bucati pana acum, lumea a fost incantata...din cate am vazut la profilul tau sunt vreo 500 km distanta intre noi asa ca te sfatuiesc sa mergi la cineva in zona la tine acolo care sa stie sa taie cu flexul si sa sudeze.atat...principiul ti l-am spus intr-un post anterior. nu e nimic complicat....plasa de aia gaurita ca in poza sa gasesti si sa o rotunjesti ca pe o teava, diametrul il faci tu cat vrei pt ''bassul''si puterea sunetului....pt 50-60 ron cat te-ar costa operatiunea eu zic ca merita, oricum tobe stoc am vazut pe la dezmembrari garla cu preturi intre 40-50 euro daca vrei poti sa o si scurtezi 10-20 cm max ca stiu ca si astea de f4 sunt lungi cu draci si nu dau prea bine pe motor...bafta Editat Septembrie 9, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 se poate regla si la capatul celalat , vezi in poza dureaza 10min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 10, 2009 Autor Share Postat Septembrie 10, 2009 Am iesit in seara asta cu mobra si am verificat, surubul ala NU este desurubat deloc, l-am ajustat eu cat arata in clipul pus de colegu, dar, a aparut o problema, motoreta se pune in miscare abea cand am eliberat foarte mult din ambreaj, chiar aproape de capat... Cand am dat sa plec prima data de pe loc, nu stia de ce nu se misca motoru, invatat cu cursa mai slaba... In concluzie cum fac, sa intind cablul, dar sa decupleze asa cum este acum, la mai putin de jumatate din cursa manetei de ambreaj, motocicleta sa se puna in miscare....? Multumesc pt sfaturi Cristi, legat de toba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.