allias Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 (editat) o sa mi iau permisul si vreau sa imi cumpar un enduro(cam peste 6 luni asta ca sa acumulez cat de cat ceva experientza) pe langa motocicleta de strada.vreau o motocicleta care sa tina foarte bine la drum accidentat si in special nisip ,namol loess si sa urce usor dealuri.apoi vreau sa fie destul de mare si puternica incat sa pot cara ceva bagaje(nu va imaginati munti de bagaje ci strictul necesar vorba aia cu o pusca si o unditza nu mori de foame) poate si un calator inclusiv ceva aparatura foto pentru o calatorie mai lunga ( 1 sap sa zic) in locuri izolate.e destul de important sa fie si destul de agila si nu excesiv de grea ca sa nu crap daca snt nevoit sa o ridic de 20 de ori intr o zi.a si inca o kestie .nu vreau sa moara daca din intamplare i a contactul prelungit cu apa sau nimereste intr o mlastina.lasati la o parte aspectul, marca si/sau pretul spuneti ce anume credeti ca s-ar putea inscrie in cerintze..si daca necesita preparare speciala(la partea cu apa)cam care ar fi acelea. va multumesc anticipat si astept cu interes opiniile voastre. Editat Aprilie 15, 2006 de allias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flexi720609 Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 o sa mi iau permisul si vreau sa imi cumpar un enduro(cam peste 6 luni asta ca sa acumulez cat de cat ceva experientza) pe langa motocicleta de strada.vreau o motocicleta care sa tina foarte bine la drum accidentat si in special nisip ,namol loess si sa urce usor dealuri.apoi vreau sa fie destul de mare si puternica incat sa pot cara ceva bagaje(nu va imaginati munti de bagaje ci strictul necesar vorba aia cu o pusca si o unditza nu mori de foame) poate si un calator inclusiv ceva aparatura foto pentru o calatorie mai lunga ( 1 sap sa zic) in locuri izolate.e destul de important sa fie si destul de agila si nu excesiv de grea ca sa nu crap daca snt nevoit sa o ridic de 20 de ori intr o zi.a si inca o kestie .nu vreau sa moara daca din intamplare i a contactul prelungit cu apa sau nimereste intr o mlastina.lasati la o parte aspectul, marca si/sau pretul spuneti ce anume credeti ca s-ar putea inscrie in cerintze..si daca necesita preparare speciala(la partea cu apa)cam care ar fi acelea. va multumesc anticipat si astept cu interes opiniile voastre. bla bla bla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 15, 2006 Autor Share Postat Aprilie 15, 2006 bla bla bla mda ce sa spun..laconic esti.poti sa dezvolti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 un ktm lc4:P sau un dr 650 ...eu asta mi`as lua daca as fii i locul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Un DR 650 RSE. Varianta din prin 95-96. Apoi vb cu baietii de la Hestler si til prepara ei. Sau poti lua un KTM LC4 hard enduro. Iti iei pt el rezervor mare de raliu si inca cateva acesorii si gata poti pleca 1 saptamana in salbaticie. Sau mai bine iti iei un ATW si e mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 dr650 nu e prea fiabil, mai bine dr350, asta tine la tavaleala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 (editat) depinde pe ce de enduro vrei sa o iei:) hard sau soft Editat Aprilie 16, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 o sa mi iau permisul si vreau sa imi cumpar un enduro(cam peste 6 luni asta ca sa acumulez cat de cat ceva experientza) pe langa motocicleta de strada.vreau o motocicleta care sa tina foarte bine la drum accidentat si in special nisip ,namol loess si sa urce usor dealuri.apoi vreau sa fie destul de mare si puternica incat sa pot cara ceva bagaje(nu va imaginati munti de bagaje ci strictul necesar vorba aia cu o pusca si o unditza nu mori de foame) poate si un calator inclusiv ceva aparatura foto pentru o calatorie mai lunga ( 1 sap sa zic) in locuri izolate.e destul de important sa fie si destul de agila si nu excesiv de grea ca sa nu crap daca snt nevoit sa o ridic de 20 de ori intr o zi.a si inca o kestie .nu vreau sa moara daca din intamplare i a contactul prelungit cu apa sau nimereste intr o mlastina.lasati la o parte aspectul, marca si/sau pretul spuneti ce anume credeti ca s-ar putea inscrie in cerintze..si daca necesita preparare speciala(la partea cu apa)cam care ar fi acelea. va multumesc anticipat si astept cu interes opiniile voastre. KTM LC4 Adventure se potriveste cel mai bine la ce vrei tu sa faci. Da-i un PM lui Univet (Adi). Are unul in Constanta si-ti poate povesti mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 La conditiile impuse de tine ti-as recomanda un motor de 350 maxim 400 cmc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 (editat) thanks everybody!! off topic:am avut placerea (onoarea pot spune) de a calatorii intr un Lamborghini LM 002(nu s kiar atat de scumpe un model in stare buna si cu unele modificari costa cam 50 000 de euro) pe un traseu f dur(o vanatoare prin grindul chituc cu namol de 60 cm ploaie nisip teren accidentat si cam tot ce iti doresti sa nu ai parte.)si am ramas surprins de usurintza cu care trecea si peste cel mai greu obstacol(are niste roti imense pe care nu am vazut sa se afunde prea mult in noroi in ciuda greutatii de aproape 3 tone) si cu noi mai erau un land rover defender si un nissan mai vechi(nu stiu care da cred ca era patrol dupa dimensiuni) care se poticneau chiar si in nisip.in plus lamborghini avea un v12 imens(cica e imprumutat de la countach) care facea un zgomot teribil de se zguduia bordul.pacat ca a ramas fara benzina cu 20 de km pana acasa(proprietarul cunostea problema si avea vreo 4 canistre cu benzina in porbagaj-cica masina consuma si 150 de litrii de combustibil la 160 de km pe teren dificil ). Editat Aprilie 17, 2006 de allias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 (editat) dr650 nu e prea fiabil pe bune?... eu zic ca e cel mai fiabil din gama lui Editat Aprilie 17, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.