BlackCrown Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Nu stiu mare lucru despre el.Stiu doar ca se monteaza de obicei pe motocicletele sport pentru a schimba vitezele fara a mai folosi ambreiajul.Este de folos doar pe circuit sau ar ajuta si pe strada?Aveti montat asa ceva pe moto vostru?Care stiti mai multe despre "shifteru" asta,nu ezitati sa va dati cu parerea! Apropo pretul e 668RON la United Motors,merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carbone Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 http://www.translogicuk.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Nu stiu mare lucru despre el.Stiu doar ca se monteaza de obicei pe motocicletele sport pentru a schimba vitezele fara a mai folosi ambreiajul.Este de folos doar pe circuit sau ar ajuta si pe strada?Aveti montat asa ceva pe moto vostru?Care stiti mai multe despre "shifteru" asta,nu ezitati sa va dati cu parerea! Apropo pretul e 668RON la United Motors,merita? sunt mai multe tipuri de quick shifter...depinde de motor...uneori e necesar sa folosesti neaparat si power comander cu el... Ca si utilitate nu ii vad decat 2 intrebuintari: - performanta ...schimbi vitezele fara reduceri de acceleratie - schimbatul vitezelor la mersul pe o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoindianu Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Nu se poate monta decat cu Power Commander. Este foarte util la liniute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Nu se poate monta decat cu Power Commander. Este foarte util la liniute ! se poate pune si fara power comander....sunt mai multe modele...unele necesita power altele nu ( alea fara power sunt mai scumpe...si crede-ma ca stiu ce spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin_sbz Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Quickshifterul de la Dynojet, cel de la United Motors, are nevoie de Power Commander pentru ca acesta intrerupe pentru o fractiune de secunda alimentarea exact atat cat are nevoie pentru a schimba viteza. Quickshifterul de la Translogic, nu are nevoie de Power Commander, el intrerupe aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Si care este varianta mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Aveam quickshifter d-asta pe Jawa, si tare era bun cand mi se rupea cablul de ambreiaj Totusi, aprinderea intrerupea numai cand ramaneam fara curent , si nu era un lucru bun . Dar puteam pleca de la stop fara sa ating ambreiajul, cuplam din schimbator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Aprilie 19, 2006 Autor Share Postat Aprilie 19, 2006 Power comander la United e 833RON,deci ajungi la un total de 1501RON,cred ca e prea scump la rolul pe care il are(vad ca doar la liniute are un rol important).Voi aveti asa ceva pe motoare sau aveti de gand sa va puneti?Ca eu la pretul asta nu ii vad rostul,decat daca ai face bani din liniute(ilegale) sau daca ai o lene "ucigasha"in tine,de ti greu si sa apesi ambreiaju! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 Eu zic ca primul si primul pas e sa iti iei carnet si echipament. Si abia apoi quick shifter si alte minuni cand ai sa afli cum se poate conduce motorul ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin_sbz Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 Eu am asa ceva pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Aprilie 24, 2006 Autor Share Postat Aprilie 24, 2006 Eu zic ca primul si primul pas e sa iti iei carnet si echipament. Si abia apoi quick shifter si alte minuni cand ai sa afli cum se poate conduce motorul ala ... Am carnet! Echipament imi cumpar pe la iarna,dar din pacate motor abia la anu !Dar mi s-a parut foarte interesanta chestia asta cu "shifteru" si tocmai de asta am facut topic:sa ma interesez caci parea ca face "calaritul" mult mai usor!Si vream sa vad daca merita sau nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.