Sari la conținut

Bilant la inceput de sfarsit de sezon


mircea_simson
 Share

Postări Recomandate

Pentru mine s-a cam terminat sezonul a expirat asigurarea, banii si timpul liber. Am rulat cu Simsonul peste 1500 Km cam 25 de zile cu cortul prin statiuni. A fost grozav neplaceri nu am avut am schimbat rulmentii pe spate( bineinteles acasa)curatat carburator schimbat bec pozitie spate maruntisuri. Dupa fiecare iesire mai lunga spalat, lustruit si acoperit cu husa ( pana acum o spalam doar inainte de verificarea tehnica). Cea mai mare neplacere pe drumuri drepte si asfalt bun Tir urile din fata care ruleaza cam repede ma dezechilibrau puternic recunosc multe bagaje si asezate pe locul pasagerului comunistele nu stau tare bine cu coeficientul de aerodinamicitate dar cu multe bagaje mai scade putin..Din care cauza am cumparat atas si pana la primavara este gata. De obicei fac anual peste 3000 km dar multumite eroicului popor chinez care fabrica motoare pt. bicicleta si medicului care mi-a recomandat mersul pe bicicleta am mers cu ea cam 1500 de km. lucru benefic pt Simson deoarece prin oras si distante scurte mergeam cu bicicleta. Si cu ea poti intra pe sens interzis nu dau prioritate mai urc pe trotuar deci este convenabil. De pedalat pe deal in jos in sus cu motorul ca avand artroza nu face bine la genunchi. Un alt motiv pt care pun atas este ca daca am bagaje multe ( si picior proaspat operat) puneam f. greu pe cric asa ca nu faceam opriri. Deci eu sunt multumit . Pe unde am umblat multi curiosi si admiratori La Ocna Sugatag un osan direct zice " imi place o cumpar cat costa " Nu-i de vanzare . Zicea ca are acasa o Honda si un Minsk grozav de 175 i-am spus sa aiba grija de minsk ca este foarte valroasa ca este singura de 175cc fabricata.

Numai bine si sper ca si voi ati avut clipe placute cu comunistele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine s-a cam terminat sezonul a expirat asigurarea, banii si timpul liber. Am rulat cu Simsonul peste 1500 Km cam 25 de zile cu cortul prin statiuni. A fost grozav neplaceri nu am avut am schimbat rulmentii pe spate( bineinteles acasa)curatat carburator schimbat bec pozitie spate maruntisuri. Dupa fiecare iesire mai lunga spalat, lustruit si acoperit cu husa ( pana acum o spalam doar inainte de verificarea tehnica). Cea mai mare neplacere pe drumuri drepte si asfalt bun Tir urile din fata care ruleaza cam repede ma dezechilibrau puternic recunosc multe bagaje si asezate pe locul pasagerului comunistele nu stau tare bine cu coeficientul de aerodinamicitate dar cu multe bagaje mai scade putin..Din care cauza am cumparat atas si pana la primavara este gata. De obicei fac anual peste 3000 km dar multumite eroicului popor chinez care fabrica motoare pt. bicicleta si medicului care mi-a recomandat mersul pe bicicleta am mers cu ea cam 1500 de km. lucru benefic pt Simson deoarece prin oras si distante scurte mergeam cu bicicleta. Si cu ea poti intra pe sens interzis nu dau prioritate mai urc pe trotuar deci este convenabil. De pedalat pe deal in jos in sus cu motorul ca avand artroza nu face bine la genunchi. Un alt motiv pt care pun atas este ca daca am bagaje multe ( si picior proaspat operat) puneam f. greu pe cric asa ca nu faceam opriri. Deci eu sunt multumit . Pe unde am umblat multi curiosi si admiratori La Ocna Sugatag un osan direct zice " imi place o cumpar cat costa " Nu-i de vanzare . Zicea ca are acasa o Honda si un Minsk grozav de 175 i-am spus sa aiba grija de minsk ca este foarte valroasa ca este singura de 175cc fabricata.

Numai bine si sper ca si voi ati avut clipe placute cu comunistele.

Prietene,vad ca nu se baga nimeni.O sa raspun eu apelului tau.

Anul asta am mers cu Jawa TS 350 ,din dotare ,la 7 Scari ,cu socialisti.In cap 200 Km.A mers foarte frumos pina la Ploiesti unde a facut o pana pe spate.Cu Pedros si Cristi 57 am rezolvat problema.Dupa aceea a mers din ce in ce mai rau pina la Campina unde sa oprit.A oprit sa ma ajute Americanul din Varna si Cristi 57.Dupa o ora si jumate de chinuiala,in care timp noi micsoram distanta de la platine si ea nu vrea sa porneasca neam,am ajuns la concluzia ca tre sa marim acea distanta (de la platine).Cum am facut operatia a pornit la prima cheie,pardon,pedala si a mers bine pana la 7 Scari.Da ,am avut clipe foarte placute.Uitasem cum este sa surubaresti la o motocicleta,uitasem de adevarata viata cu un fier care-ti face figuri.

Nu dau vina pe fier.Recunosc faptul ca nu am intretinut-o deloc.Fierul daca nu ai grije de el se razbuna.Promit sa-i fac macar minimumul de intretineri anuale astfel incit sa nu mai am probleme cu ea atunci cind o folosesc.Am uitat sa spun ca atunci cand am facut pana pe spate si ne-am uitat la rulmenti de pe spate am descoperit o "frauda" de aproape 30% din bilele unui rulment.Ma si mir ca a mers 200Km.

Cu respect si salutari tuturor motociclistilor ,in general si in special celor cu clasice,ca sa nu zic socialiste.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ma bag si eu la discutia aceasta...Pe 8 iunie am facut ITP-ul si aveam cca.4200km pe bord.De atunci si pana in prezent am ajuns la 7800.Deci 3600km....Am fost cu ea la Breaza unde am si avut ceva probleme,la 7 Scari la Mizil si in rest drumuri scurte 40 -50km.Probleme nu mi-a facut decat la Breaza in rest pot spune ca am mers foarte bine pe ploaie pe zapada nu am tinut cont de vreme.Daca trec 2 zile fara sa o pornesc inseamna ca nu sunt acasa sau nu am bani de benzina(exclus,pt asta se gaseste)Sunt multumit de IJ-ul meu iar la anul daca sunt sanatos vreau sa dublez numarul de km.Asa ca,domnule @Bunu ne vedem la anul la locul nostru special...7 Scari.Multa sanatate si...asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu la discutia aceasta...Sunt multumit de IJ-ul meu iar la anul daca sunt sanatos vreau sa dublez numarul de km.Asa ca,domnule @Bunu ne vedem la anul la locul nostru special...7 Scari.Multa sanatate si...asfalt uscat!

Aleko e cu 7 scari , nu @Bunu :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Jigniri gratuite.

Mesaj completat

Aleko e cu 7 scari , nu @Bunu :rolleyes:

 

se referea la honda-san...

 

p.s. legiune al meu a fost cu ideea de intrunire de comuniste, aleko a continuat-o

 

 

Stressule, pauza 30 de zile, la intoarcere ar fi bine sa te calmezi.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se referea la honda-san...

 

p.s. legiune al meu a fost cu ideea de intrunire de comuniste, aleko a continuat-o

Hai Stressule nu fii rau lasa-ne si pe astia mai batrani sa ne dam pe 2 roti se intampla sa fii obosit nervos etc si sa nu-ti iasa ceva.

Cu respect

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc motivul pentru care te exprimi asa urat relativ la o intreaga clasa de motociclisti nu numai la mine.Personal ,cand eu segmentam "mobra"in creierul muntilor,taticul tau care nu te-a educat cum trebuie,era la gradinita.In ce priveste priceperea ta se vede in toate colturile niprului ce l-am cumparat de la tine si Kamaz.Am vazut precizia ta in a fixa diferite piese cu sarma precum si alte improvizatii care arata cat de tare esti la comparatoare si lere.In ce priveste denumirea de motociclit nu trebuie sa te dazici tu.Nu te poti dezice de ceva ce nu posezi de ceva ce nu esti.

Nu te osteni sa raspunzi ca nu ma mai intereseaza nimic din ce ai de spus.

Catre moderator si administrator.

Avand in vedere jignirile absolut neprovocate si in neconcordanta cu spiritul topicului,proferate de acest baietas,va rog sa luati masuri.

Bunu.

 

Va rog sa incetati cu off-topicul.

Masuri luate.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare; tanda pe manda;sunt relativ multumit de voshodina mea; m-a lasat ea la 7 scari dar...o parte si din prostia mea...

in rest nu m-a suparat; daca o intretii si ai grija de ea si ea are de tine;...multumesc cu aceasta ocazie celor care m-au ajutat atunci; tot respectul ptr @Aleko si toti ceilalti care mai tin in viata suflarea motoarelor din timpul fostului bloc comunist!!!

Astept cu nerabdare urmatoarea intrunire de comuniste si atase a anului 2010!!!

Sa ne vedem cu bine!!! :D

 

P.S. @Bunule avem de baut niste bere :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se referea la honda-san...

 

p.s. legiune al meu a fost cu ideea de intrunire de comuniste, aleko a continuat-o

 

Post editat.

Si la anul il iei pe initiatorul intrunirii de comuniste, Lucyfire Legion si vii. Pe cand eram toti probabil circumspecti, nipristul Lucyfire Legion se entuziasma imaginandu-si o intrunire pe care pana la urma am incropit-o laolalta in 3 editii.

 

On-topic, eu nu stiu cand incepe si cand se termina sezonul, poate doar la solo... Azi am fost pana la Sinaia si acum sunt in Targoviste, merge Niprul la drum fara repros. Defapt singurele reprosuri ar fi ca face motorul ca dracu, carburatoarele nu dau un amestec frumos iar aprinderea probabil nu prea arde cum trebuie ce e de ars, vibratiile de la ciclistica sunt obositoare, dar mi-e lene sa fac ceva. Niprul MT16 duduie in 80 constant. Uralul si mai bine.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sezonul acesta motoreta mea s-a comportat exemplar :rolleyes: estimez undeva la 2000 de Km parcursi; pacat ca nu am ajuns la 7 scari... poate data viitoare. Acum am pregatit-o cat de cat pentru iarna.

post-11230-1256479012_thumb.jpg

Turbina are ceva efect? ai pus si de o parte si de alta?

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turbina are ceva efect?...

RT 125 este unul din motoarele foarte reusite, original sau copie, nemtesc, rusesc sau japonez! De asta am scris RT si nu DKW & restul..

Am facut mii de km, circuland in oras si in afara. Niciodata nu am simtit ca este nevoie de o racire suplimentara. Pe vremuri saraceam carburatia, toti faceau asta sau incercau la toate vehiculele, benzina era dramuita... Avansul prea mare sau prea mic precum si amestecul sarac sunt cauzele principale care incalzesc motorul. Ventilatoare la MZ 125?? ...eu nu cred ca-i necesar, o spun din experienta.

Circulatia de astazi in bucuresti, in plina vara, poate c-ar fii un motiv... doar la nipra sau ural, motoare ce se stie c-au fost proiectate sa lucre la alte latitudini(mai nordice). Cu toate acestea nipra mea nu are nimic in plus(totul de fabrica), e drept ca vara dupa sarcini repetate in oras, la ralanti se mai aprinde martorul de ulei dar numai daca nivelul uleiului este la minim pe joja. Am schimbat doar calitatea uleiului, acum nu ma mai supara nimic.

...pot sa spun ca exista un efect , dar nu ceva impresionant...

..da, cred c-ai dreptate.

Apoi pt mine inca nu s-a incheiat sezonul, sper sa fac ceva ture (de placere) prin zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RT 125 este unul din motoarele foarte reusite, original sau copie, nemtesc, rusesc sau japonez! De asta am scris RT si nu DKW & restul..

Am facut mii de km, circuland in oras si in afara. Niciodata nu am simtit ca este nevoie de o racire suplimentara. Pe vremuri saraceam carburatia, toti faceau asta sau incercau la toate vehiculele, benzina era dramuita... Avansul prea mare sau prea mic precum si amestecul sarac sunt cauzele principale care incalzesc motorul. Ventilatoare la MZ 125?? ...eu nu cred ca-i necesar, o spun din experienta.

Circulatia de astazi in bucuresti, in plina vara, poate c-ar fii un motiv... doar la nipra sau ural, motoare ce se stie c-au fost proiectate sa lucre la alte latitudini(mai nordice). Cu toate acestea nipra mea nu are nimic in plus(totul de fabrica), e drept ca vara dupa sarcini repetate in oras, la ralanti se mai aprinde martorul de ulei dar numai daca nivelul uleiului este la minim pe joja. Am schimbat doar calitatea uleiului, acum nu ma mai supara nimic.

 

..da, cred c-ai dreptate.

Apoi pt mine inca nu s-a incheiat sezonul, sper sa fac ceva ture (de placere) prin zapada.

Conteaza foarte mult pe langa starea motorului si stilul de conducere. Nu poti cere unui motor mai mult decat poate.De iesit mai ies si eu dar drumuri scurte ca nu-i timp si-i frig

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i, conteaza Al naibi ... Eu am ONU stil ceva mai agresiv, nu ca viteza CI la demaraje, cu Fanari mai tarzii si mai tari (pastrand totusi siguranta conducerii în traficul real). As zice, ONU oarecum stil speculativ ce compenseaza (in) Performanta motorului din vechea generație, inferioritatea tehnologica ...

 

Asfalt ucat, chiar daca-i mai rece afara, se confruntă cu bine la racirea motorului ... : moto: Si sa auzim de bine! :rolleyes:

Editat de mihai_prd
Nu mai citati cand raspundeti imediat unui user.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare; tanda pe manda;sunt relativ multumit de voshodina mea; m-a lasat ea la 7 scari dar...o parte si din prostia mea...

in rest nu m-a suparat; daca o intretii si ai grija de ea si ea are de tine;...multumesc cu aceasta ocazie celor care m-au ajutat atunci; tot respectul ptr @Aleko si toti ceilalti care mai tin in viata suflarea motoarelor din timpul fostului bloc comunist!!!

Astept cu nerabdare urmatoarea intrunire de comuniste si atase a anului 2010!!!

Sa ne vedem cu bine!!! :D

 

P.S. @Bunule avem de baut niste bere :rolleyes:

 

Da,bere cu tine ,cu Marian tescovina cu Berchezu o palinca(apropos de Berchezu,sa-i uram insanatosire grabnica si pe aceasta cale.Fain "bosorog").Se aduna,se aduna.Vreau sa organizam la anu un mic circuit de aproximativ 200-300 Km cu socialiste sau cu vechituri ,in general.Asa,un fel de raliu,nu intrecere.Sau ceva de genul asta.Toata lumea poate veni cu propuneri.Si atunci,cred ca va tine trei zile,putem bea tot ce se poate.Am aruncat buzduganul.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[Mircea_simson Numele quote '= Date = "26 octombrie 2009, dupa 05:47 '= '2163702]

  Conteaza foarte mult pe langa starea motorului si stilul de conducere. Nu poti cere unui motor mai mult decat poate.De iesit mai ies si eu Dar Drumuri scurte ca nu-i timp si-i frig

  Numai bine

  [/ Quote]

Asa-i, conteaza Al naibi ... Eu am ONU stil ceva mai agresiv, nu ca viteza CI la demaraje, cu Fanari mai tarzii si mai tari (pastrand totusi siguranta conducerii în traficul real). As zice, ONU oarecum stil speculativ ce compenseaza (in) Performanta motorului din vechea generație, inferioritatea tehnologica ...

 

Asfalt ucat, chiar daca-i mai rece afara, se confruntă cu bine la racirea motorului ... : moto: Si sa auzim de bine! :rolleyes:

Cred ca asa facem toti este un blestem al comunistelor sa arate ce sunt in stare eu le cam turezi in oras si in exterior si culmea ca-i place.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Nu cunosc motivul pentru care te exprimi asa urat relativ la o intreaga clasa de motociclisti nu numai la mine.Personal ,cand eu segmentam "mobra"in creierul muntilor,taticul tau care nu te-a educat cum trebuie,era la gradinita.In ce priveste priceperea ta se vede in toate colturile niprului ce l-am cumparat de la tine si Kamaz.Am vazut precizia ta in a fixa diferite piese cu sarma precum si alte improvizatii care arata cat de tare esti la comparatoare si lere.In ce priveste denumirea de motociclit nu trebuie sa te dazici tu.Nu te poti dezice de ceva ce nu posezi de ceva ce nu esti.

Nu te osteni sa raspunzi ca nu ma mai intereseaza nimic din ce ai de spus.

Catre moderator si administrator.

Avand in vedere jignirile absolut neprovocate si in neconcordanta cu spiritul topicului,proferate de acest baietas,va rog sa luati masuri.

Bunu.

 

motivul il stiu eu.

 

p.s. sa stii si tu, eu nici macar nu m-am atins de acel nipru, l-am luat, am mers intr-un piston pana acasa si pana sa am timp sa il fac mi-a spus kamaz ca il vinde. atat. :rolleyes:

 

p.p.s tata e nascut in 50, nu cred ca segmentai mobre cand el era la gradinita :D

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Probleme nu mi-a facut decat la Breaza in rest pot spune ca am mers foarte bine pe ploaie pe zapada

 

nu am tinut cont de vreme

Trebuie sa mituiesti martorul ca altfel vorbeste de drumul Ploiesti-Mizil, de cainele ala....

 

Am intrat si eu la iernat, asa ca pot trage linia:

Anul asta e primul meu an de motociclist, prima mea motocicleta, ETZ-ul. Mecanica a inceput de toamna trecuta si a tinut pana in 30mai2009 fiindca am tinut sa o pun la punct, asa ca nu am prins tot sezonul.

Chiar am tinut un mic log cu iesirile mele(pimul an, deh, o sa-mi treaca) si observ uimit ca am iesit anul asta doar de 12 ori cu motocicleta, din care 7 drumuri de reglaj de cate 25-30km si 5 ture mai lungi. Multumiri lui cristi57 si rocknroll pentru ajutorul dat la faza cu pierderea de putere.

Total: 1893.6km

Defecte am avut doar de 2ori, ambele reparate destul de rapid, ambele generate de erori de montaj.

 

Prima data am reparat de 3 ori in 500m aprinderea, in strada(reglat avans cu ceas comparator, lera la platina, tot tacamul ca umblu dotat) si abia a 3-a oara m-am prins ca nu transesem cum trebuie platoul platinei si se misca.

Cand am venit la Dambu Morii aveam un scurt intermitent care imi tot topea sigurante, si se manifesta doar in anumite situatii de vibratie. Am gasit in final si scurtul, izolasem tranzistorul final al incarcarii electronice, dar de la vibratii izolatia s-a ros si ajungea 12V la masa, si poc. Acum reproiectez incarcarea sa am finalul in cutie, deci tot raul spre bine. Alte probleme pe drum nu am mai avut. La partea electrica am facut upgrade cat am putut, si inca mai urmeaza.

 

 

Turele:

 

55km - prima iesire, doar pana la Budila si inapoi. Amanunte si poze

 

195km Brasov-Biborteni si retur, o tura scurta si relaxanta cu un prieten pe Virago535, care trebuia

sa fie doar atat, dar era sa se lase cu o bataie intre noi si niste tigani cu carute. Era s-o incasam dar fiindca manuim cuvintele mai bine decat ei, avantajul nostru, am scapat.

 

450km Tura de 3 zile, pana la Balea Lac si retur, insa drumul a fost foarte sinuos, descrierea lui cu poze e aici

 

487km Tura de 2 zile, prin centrul tarii, o zona frumoasa, cu drumurile praf de tot, urmele asezarilor sasesti la tot pasul, dar in paragina. Amanunte aici

 

10km pana la Dambu Morii, la Intalnirea Socialistelor, unde am intalnit oameni exceptionali si unde deja abia astept sa ma reintorc. Amanunte nu dau ca e topic separat.

 

335km Brasov-Baile Boboci - intrunire la care eu am prins doar sfarsitul, dar ce sfarsit! Poze aici

 

270km Brasov-Fagaras-Agnita - un drum de o jumatate de zi, dar cu savoarea drumului, mirosurilor si cu parerea de rau ca e ultima tura de anul asta. 2vorbe aici.

 

Hibernare placuta si asteptare usoara pana la primavara!

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,bere cu tine ,cu Marian tescovina cu Berchezu o palinca(apropos de Berchezu,sa-i uram insanatosire grabnica si pe aceasta cale.Fain "bosorog").Se aduna,se aduna.Vreau sa organizam la anu un mic circuit de aproximativ 200-300 Km cu socialiste sau cu vechituri ,in general.Asa,un fel de raliu,nu intrecere.Sau ceva de genul asta.Toata lumea poate veni cu propuneri.Si atunci,cred ca va tine trei zile,putem bea tot ce se poate.Am aruncat buzduganul.Bunu.
:bow:

Se rezolva cum sa nu!Am pus deja deoparte 2l din recolta de anul trecut si mai pun si de anul acesta...Asa ca,domnule Bunu...spune-ti locatia si data iar noi o sa spunem ,,PREZENT!'' ;)

Mesaj completat

Trebuie sa mituiesti martorul ca altfel vorbeste de drumul Ploiesti-Mizil, de cainele ala....

 

Am intrat si eu la iernat, asa ca pot trage linia:

Anul asta e primul meu an de motociclist, prima mea motocicleta, ETZ-ul. Mecanica a inceput de toamna trecuta si a tinut pana in 30mai2009 fiindca am tinut sa o pun la punct, asa ca nu am prins tot sezonul.

Chiar am tinut un mic log cu iesirile mele(pimul an, deh, o sa-mi treaca) si observ uimit ca am iesit anul asta doar de 12 ori cu motocicleta, din care 7 drumuri de reglaj de cate 25-30km si 5 ture mai lungi. Multumiri lui cristi57 si rocknroll pentru ajutorul dat la faza cu pierderea de putere.

Total: 1893.6km

Defecte am avut doar de 2ori, ambele reparate destul de rapid, ambele generate de erori de montaj.

 

Prima data am reparat de 3 ori in 500m aprinderea, in strada(reglat avans cu ceas comparator, lera la platina, tot tacamul ca umblu dotat) si abia a 3-a oara m-am prins ca nu transesem cum trebuie platoul platinei si se misca.

Cand am venit la Dambu Morii aveam un scurt intermitent care imi tot topea sigurante, si se manifesta doar in anumite situatii de vibratie. Am gasit in final si scurtul, izolasem tranzistorul final al incarcarii electronice, dar de la vibratii izolatia s-a ros si ajungea 12V la masa, si poc. Acum reproiectez incarcarea sa am finalul in cutie, deci tot raul spre bine. Alte probleme pe drum nu am mai avut. La partea electrica am facut upgrade cat am putut, si inca mai urmeaza.

 

 

Turele:

 

55km - prima iesire, doar pana la Budila si inapoi. Amanunte si poze

 

195km Brasov-Biborteni si retur, o tura scurta si relaxanta cu un prieten pe Virago535, care trebuia

sa fie doar atat, dar era sa se lase cu o bataie intre noi si niste tigani cu carute. Era s-o incasam dar fiindca manuim cuvintele mai bine decat ei, avantajul nostru, am scapat.

 

450km Tura de 3 zile, pana la Balea Lac si retur, insa drumul a fost foarte sinuos, descrierea lui cu poze e aici

 

487km Tura de 2 zile, prin centrul tarii, o zona frumoasa, cu drumurile praf de tot, urmele asezarilor sasesti la tot pasul, dar in paragina. Amanunte aici

 

10km pana la Dambu Morii, la Intalnirea Socialistelor, unde am intalnit oameni exceptionali si unde deja abia astept sa ma reintorc. Amanunte nu dau ca e topic separat.

 

335km Brasov-Baile Boboci - intrunire la care eu am prins doar sfarsitul, dar ce sfarsit! Poze aici

 

270km Brasov-Fagaras-Agnita - un drum de o jumatate de zi, dar cu savoarea drumului, mirosurilor si cu parerea de rau ca e ultima tura de anul asta. 2vorbe aici.

 

Hibernare placuta si asteptare usoara pana la primavara!

 

He he!O sa am eu grija Feri,important e sa ne intalnim.Data viitoare o sa fixam o ora mai matinala ca deh...atunci era intuneric si nu se vedea paralela :bow: Apropo:treaba cu acel caine a fost la intoarcere...

Editat de marian zcm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiiiiiiiii mei ,ce sa zic anul acesta , a mers nipra super bine , cu ceva probleme pe la constanta , dar nu ma lasat ..........ceva rute facute anul acesta

1 Mizl - Mamaia (intrunirea Seawolves ) si retur

2 Mizil -Constanta (concediu ) si retur

3 Mizil -Breaza

4 Mizil-Slanic Prahova

5 Mizil-Sapte Scari

6 Mizil -Paulesti

7 Mizil-baile Boboci (DE 15 ori)

8 si cateva drumuri Mizil - Bucuresti , Mizil - Ploiesti .....nu le mai stiu numaru

9 Mizil- Ciolanu .Jud Bz (90 km ) de 8 ori

Prin localitate nu mai punem la socoteala :kiss:

Mesaj completat

post-51005-1256922235_thumb.jpgpost-51005-1256921906_thumb.jpg

post-51005-1256922718_thumb.jpgpost-51005-1256922733_thumb.jpg

post-51005-1256922881_thumb.jpgpost-51005-1256923006_thumb.jpg

post-51005-1256923159_thumb.jpgpost-51005-1256923208_thumb.jpg

post-51005-1256923727_thumb.jpgpost-51005-1256924018_thumb.jpg

post-51005-1256924190_thumb.jpg

post-51005-1256923413_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea ca are acasa o Honda si un Minsk grozav de 175 i-am spus sa aiba grija de minsk ca este foarte valroasa ca este singura de 175cc fabricata.

Numai bine si sper ca si voi ati avut clipe placute cu comunistele.

 

Tare faza cu minscu de 175 :kiss: totusi poate avea motor de voschod :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare faza cu minscu de 175 :kiss: totusi poate avea motor de voschod :P

Nu cred ca tipul era plin de bani dar fara cunostinte de motociclete si mecanica si precis mi-ar fi spus daca ar fi schimbat motor. Faze tari sunt multe in Baia Mare la un magazin cu autoservire imi alegeam un disc frontal lamelar cand m-a vazut patronul cu casca in mana a abandonat 2 clienti care doreau sa plateasca si a venit sa vada ce fac m-am suparat asa de tare ca am renuntat la cumparaturi numai pentru ca umblu cu motocicleta nu inseamna ca sunt HOT.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
....Apoi pt mine inca nu s-a incheiat sezonul, sper sa fac ceva ture (de placere) prin zapada.

 

 

:laugh: ..vezi ca am avut dreptate, daca aveam si cauciucuri adecvate...! Astazi-maine incerc cu nipra apoi pun si foto. Trebe sa-i pun cauciuc cu crampoane, sper ca mere acceptabil la zapada afanata.

Ce misto ar fii sa facem o "cursa a zapezii", incheiata cu un vin sau o tuica fiarta!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...