marees2 Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 Salut. Poate sa-mi spuna careava cum se regleaza suspensiile la un KTM Lc4 an fabricatie 95? Pe fata are doua reglaje, unul sus si unul in partea de jos a telescopului ( jos e un disc cu cifre de la 1 la 9) si la spate iarasi nu stiu ce inseamna cifrele acelea, adica nu stiu cand e soft sau hard. Astept sfaturi si mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 reglajul suspensiei este unul dintre cele mai vaste si mai spinoase capitole.nu cred ca ai sa gasesti pe cineva care sa stie ce si cum si sa scrie pe forum.cauta pe net, vei mai gasi explicatii, ca sa intelegi cum functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 te pot asigura ca 1 e mai putin iar 9 e mai mult ! deci daca e vorba de compresie la 1 o sa fie mai moale. daca e vorba de revenire la 1 o sa revina mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 sunt 2 reglaje total independente, dar care schimba destul de semnificativ comportamentul susepnsiei.cauta pe net, nu am glumit, vei gasi multe explicatii, dar tot imposibil de reglat suspensia iti va parea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Aprilie 25, 2006 Autor Share Postat Aprilie 25, 2006 sunt 2 reglaje total independente, dar care schimba destul de semnificativ comportamentul susepnsiei.cauta pe net, nu am glumit, vei gasi multe explicatii, dar tot imposibil de reglat suspensia iti va parea Mersi mult de sfat, daca ai putea sa-mi spui cateva adrese ti-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 adresa de baza pt orice cautare.....google.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Mersi mult de sfat, daca ai putea sa-mi spui cateva adrese ti-as fi recunoscator vezi pe www.advriders.com la sectiunea thumpers e un topic "sticky" cu tot ce-ti trebuie sa stii despre LC4 - zeci de linkuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 De acord cu Soso ca este un domeniu destul de greu de pus la punct. Incerca in primul rand sa afli modelul furcii de pe fata. WP si mai trebuie sa fie un cod. Apoi cauta pe net ca ai sa gasesti sau da-mi de stire si incerc eu sa te ajut. Ca si informatii generale: 1. reglajul de jos este pentru cit de usor sau mai greu sa se comprime furca. pozitia 1 este cea mai moale, adica se comprima f usor. Se pune in aceasta pozitie atunci cind mergi pe un teren foarte tare accidentat (pietre mari). Dezavantajul acestei pozitii este ca atunci cind pui frana pe fata motocicleta are tendinta pronuntata de a plonja mult in fata( ai impresia ca se scufunda in asfalt). Cu cit mergi mai mult spre 9 furca se rigidizeaza. Sfatul meu este sa cauti pe net tipul exact de furca si sa il setezi ca in fabrica. Daca nu gasesti incearca sa vezi pe la pozitia 4 sau 5 si vezi cum se comporta pe asfalt dar si cind ataci o bordura. 2. regalajul de sus este pentru revenirea furcii care tocmai s-a comprimat. Mai exact cit de repede sa revina din comprimare furca. Pozitia 1 furca va revenii rapid chiar violent iar cu cit cresti nr pozitiei ea va reveni mai lin. Sa nu te gindesti la niste reveniri delimitate clar sau perceptibile f usor. NU. Daca vei pune pe poz cu nr cel mai mare nu o sa revina ca un amortizor de la usa blocului sau de la potrbagajul masinii. Iarasi iti recomand sa te joci in jurul valorii setate de fabrica. Daca nu afli acea pozitie incearca pe la mijlocul plajei de reglaj. Oricum daca furca se afla in firea ei esti fericitul posesor al unui sistem de suspensie extraordinar. Crede-ma. Odata reglat dupa placerea ta o sa iti ofere o siguranta pe terenuri accidentate asa cum nu itilnesti decit la f f putine motociclete. Bafta si nu te deziluziona ca nu este asa greu de reglat. Cu putina rabdare si spirit tehnic ai sa vezi ca merge treaba mai usor decit te astepta-i. UITE am gasit ceva. Poate te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Pe www.ktmtalk.com este un forum intreg despre setarea suspensiilor. De asemenea, linkul scris de ionut73 este foarte util. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 pareream mea este ca reglajul nu este pentru incepatori, daca nu iti dai seama cum ai vrea suspensia nu ai ce cauta la modificat setarile.de acord cu revenirea la setarile de fabrica.ganditi va ca in domeniu sunt oameni care iau bani buni de la campioni sa le regleze suspensiile, insa e bine ca la lc4 sunt doar 9 pozitii.daca nu ma insel, la exc sunt 16 sau 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 daca nu stii ce vrei de la mobra (nu te simti jignit) eu zic sa nu te bagi la reglaje daca poti sa "descrii" simptomele mobrei în anumite conditii, du-te la un atelier care are experienta în enduro/moto cross ... daca nu, tot asa ... si nu uita, alea negre si cu crampoane, trebuie sa fie tot timpul sub tine ... :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Aprilie 30, 2006 Autor Share Postat Aprilie 30, 2006 daca nu stii ce vrei de la mobra (nu te simti jignit) eu zic sa nu te bagi la reglaje daca poti sa "descrii" simptomele mobrei în anumite conditii, du-te la un atelier care are experienta în enduro/moto cross ... daca nu, tot asa ... si nu uita, alea negre si cu crampoane, trebuie sa fie tot timpul sub tine ... :-) Mersi de sfat dar eu chiar stiu ce vreau de la suspensiile mele asta este primul Lc 4 al meu dar inainte am mai fost cu cateva ktm-uri shi aveau o suspensie superba. Cu al meu cand intru in gropi repetate cu viteza, simt k pierd controlul, poate este prea rigida, nush. Shi pt linistea ta sa sthi k am fost la un dealer KTM care are atelier, sfatul lui fiind ,, dute cu el in teren shi misca de butoanele alea pana cand iti place cum merge" ( nasol, nu?) din cauza asta am intrebat pe forum ce semnificatie au reglejele suspensiei oricum mersi inca odata de sfat. shi cu ocazia asta multumesc la toti cei care mau ,,luminat" in domeniul asta, in special la Katemeu, poate veniti shi voi la o etapa de super-moto la Arad salut la toti De acord cu Soso ca este un domeniu destul de greu de pus la punct. Incerca in primul rand sa afli modelul furcii de pe fata. WP si mai trebuie sa fie un cod. Apoi cauta pe net ca ai sa gasesti sau da-mi de stire si incerc eu sa te ajut. Ca si informatii generale: 1. reglajul de jos este pentru cit de usor sau mai greu sa se comprime furca. pozitia 1 este cea mai moale, adica se comprima f usor. Se pune in aceasta pozitie atunci cind mergi pe un teren foarte tare accidentat (pietre mari). Dezavantajul acestei pozitii este ca atunci cind pui frana pe fata motocicleta are tendinta pronuntata de a plonja mult in fata( ai impresia ca se scufunda in asfalt). Cu cit mergi mai mult spre 9 furca se rigidizeaza. Sfatul meu este sa cauti pe net tipul exact de furca si sa il setezi ca in fabrica. Daca nu gasesti incearca sa vezi pe la pozitia 4 sau 5 si vezi cum se comporta pe asfalt dar si cind ataci o bordura. 2. regalajul de sus este pentru revenirea furcii care tocmai s-a comprimat. Mai exact cit de repede sa revina din comprimare furca. Pozitia 1 furca va revenii rapid chiar violent iar cu cit cresti nr pozitiei ea va reveni mai lin. Sa nu te gindesti la niste reveniri delimitate clar sau perceptibile f usor. NU. Daca vei pune pe poz cu nr cel mai mare nu o sa revina ca un amortizor de la usa blocului sau de la potrbagajul masinii. Iarasi iti recomand sa te joci in jurul valorii setate de fabrica. Daca nu afli acea pozitie incearca pe la mijlocul plajei de reglaj. Oricum daca furca se afla in firea ei esti fericitul posesor al unui sistem de suspensie extraordinar. Crede-ma. Odata reglat dupa placerea ta o sa iti ofere o siguranta pe terenuri accidentate asa cum nu itilnesti decit la f f putine motociclete. Bafta si nu te deziluziona ca nu este asa greu de reglat. Cu putina rabdare si spirit tehnic ai sa vezi ca merge treaba mai usor decit te astepta-i. UITE am gasit ceva. Poate te ajuta. Mersi ff mult, o sa ies cat pot de repede cu el in teren shi o sa incerc tot ce mi-ai spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 .......................... Shi pt linistea ta sa sthi k am fost la un dealer KTM care are atelier, sfatul lui fiind ,, dute cu el in teren shi misca de butoanele alea pana cand iti place cum merge .......................... ca-ti futsi sau nu suspensia, ma nelinisteste prea putin ca esti sarcastic, si mai putsin dealer ktm cu atelier si care afirma asa ceva NU ESTE MECANIC ai schimbat cîndva uleiu-n suspensii? si cum spuneam ... alea negre ... sub tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Daca-mi scrii exact tipul motorului (nu numai anul de fabricatie) pot sa-ti trimit manualul de utilizare pentru acel motor. Acolo sunt info si despre suspensii. Salut Zsolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.