Sari la conținut

Kawasaki lanseaza KLX 125 si D-Tracker


Postări Recomandate

Producatorul japonez Kawasaki revine pe piata motocicletelor de 125 cmc lansand doua noi modele, KLX 125 si D-Tracker, un enduro usor polivalent si un supermoto agil pentru mediul urban.

 

Ambele motociclete dispun de acelasi motor monocilindric de 125cmc in patru timpi, racit cu aer si alimentat prin injectie, montat intr-un cadru usor si compact, proiectat special pentru clasa 125 pentru a mentine masa proprie cat mai redusa. Propulsorul dezvolta 10cp si 10Nm. Alte caracteristici comune sunt: bordul cu afisaj integral electronic, rezervorul compact de 7 litri si amortizorul spate ce are cursa de 180mm. Designul este unul modern, inspirat de la modelul enduro KLX 450R, singura diferenta dintre cele doua modele fiind data de forma aripei fata.

 

KLX 125 este un dual sport de doar 113 kg si este echipat cu furca conventionala de 33mm, ce are cursa de 175mm, janta de 19 inch pe fata, respectiv 16 inch pe spate. Modelul este disponibil in culorile verde si alb.

 

D-Tracker exista deja pe piata japoneza in varianta de 250 cmc si a atras pana acum un numar semnificativ de clienti, motiv pentru care Kawasaki a considerat ca merita adus si in Europa.

 

Pentru a satisface cerintele tinerilor motociclisti vizati, producatorul japonez a echipat noul D-Tracker 125 cu o furca fata inversata, ce are cursa cu 25mm mai scurta, si jante spitate de 17 inch, incaltate de o anvelopa 100/80-14 pe fata, respectiv una 120/80-14 pe spate. Motocicleta este cu doar 1kg mai grea decat KLX si are o sa de 805mm, destul de joasa pentru aceasta clasa, ce permite contactul ferm cu solul.

 

Principalii concurenti ai lui KLX 125 si D-Tracker 125 in Europa sunt modelele Yamaha XT 125R respectiv XT 125X, dezavantajate de o greutate mai mare cu 7 kg, sa mai inalta de 860mm si garda la sol mai mica.

 

2264.jpg

3639.jpg

3641.jpg

 

Mai usoare cu 6/7kg, cu saua mai joasa si garda la sol mai mare decat modelele Yamaha, care au rezervorul cu 2 litri mai mare, cursa suspensiei amortizorului spate mai mare cu 10mm si rotile mai groase. Puterea motoarelor e identica.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place supermotardul,chiar arata mai bine decat xt x dar pacat ca au tot aceeasi putere...10 cp,cred ca-s cam cele mai slabe 125-uri.Oricum si suzuki dr-ul 125 e un concurent pt. modelele astea,singura chestie aiurea la el...are bord pe stil vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...