Matei Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 ne luand in calcul diferenta de pret, care ar fi mai bun pt romania? (ma refer strict la modelele 2006 - noi) ma intereseaza pt drumuri lungi - chiar si 800 km pe zi dar si mici escapade pe off road (nu hard-enduro). pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 ne luand in calcul diferenta de pret, care ar fi mai bun pt romania? (ma refer strict la modelele 2006 - noi) ma intereseaza pt drumuri lungi - chiar si 800 km pe zi dar si mici escapade pe off road (nu hard-enduro). pareri? mai cauta pe forum s-a mai discutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Te lashi de VFR? Eu prefer fiabilitate in detrimentul aspectului deci BMW. Nu am mai multe motive sa-tzi enumar. In schimb daca este a 2-a motocicleta atunci KTM clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Amandoua sunt bune, KTM sa fie. Uite aici: /index.php?...opic=38087&st=0 si /index.php?showtopic=14463 si /Ktm-Advent...640-t32168.html PS. La BMW tre sa ai grija de el sa nu-l rupi, la KTM tre sa ai grija de tine, el sigur nu se rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 ma intereseaza pt drumuri lungi - chiar si 800 km pe zi dar si mici escapade pe off road (nu hard-enduro). As zice ca pt drumuri lungi si iesiri scurte de pe asfalt DL650 V-strom este mult mai recomandabila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 As zice ca pt drumuri lungi si iesiri scurte de pe asfalt DL650 V-strom este mult mai recomandabila! Vstrom iese din calcul - vb doar de cele doua mai sus enumerate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Vstrom iese din calcul - vb doar de cele doua mai sus enumerate Daca vrei confort si invidia celor din trafic ia BMW Daca vrei distractie si senzatii ia KTM. E mult pana iesi prima data de pe sosea si dupa aia te indragostesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 (editat) BMW prinde mai bine la incepatori care chiar daca nu stiu prea multe despre motociclete, de BMW au mai auzit BMW da mai bine la revanzare, ofera mai multa incredere la exploatare, vine si cu ABS, etc. KTM este insa o motocicleta....pentru motociclisti. Vibreaza fiindca e facuta sa raspunda repede la gaz (are un arbore de echilibrare foarte mic). Are o cutie de viteze mai reusita (nu clampane) suspensii infinit mai bune (cu multiple posib de reglaj), cadru mai bun, rezervor mai mare si aspect mult mai reusit. BMw are un consum mai mic, injectie, ABS, manere incalzite, suport de top case integrat si foarte estetic, Eu am avut BMW - ca prima mea motocicleta, acum am KTM si nu as schimba-o niciodata pe un BMW. Editat Mai 2, 2006 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 ma intereseaza pt drumuri lungi - chiar si 800 km pe zi dar si mici escapade pe off road (nu hard-enduro). pareri? Strict pt escapade lungi pe strada, BMW e mai bun. Ca polivalenta, KTM este net superior, din motivele descrise mai sus (motor, suspensii, rezistenta generala la abuzuri de tot felul). Ca exemplu de ture lungi: ieri, la o zi dupa fazele astea: m-a urcat pe motor si am venit de la Costinesti pana la Cluj, cu o singura oprire la Brasov pt alimentare (a mea si a motorului). Cand am ajuns in Cluj, ma simteam in stare sa mai merg si pana la Satu Mare daca ar fi trebuit. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 m-a urcat pe motor si am venit de la Costinesti pana la Cluj, cu o singura oprire la Brasov pt alimentare (a mea si a motorului). Cand am ajuns in Cluj, ma simteam in stare sa mai merg si pana la Satu Mare daca ar fi trebuit. Dragos Ce fanatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 4, 2006 Autor Share Postat Mai 4, 2006 mda, m-ati convins... totusi, trebuie sa o vand pe HELGA.. inainte de a-mi lua un LC 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Strict pt escapade lungi pe strada, BMW e mai bun. Ca polivalenta, KTM este net superior, din motivele descrise mai sus (motor, suspensii, rezistenta generala la abuzuri de tot felul). Ca exemplu de ture lungi: ieri, la o zi dupa fazele astea: m-a urcat pe motor si am venit de la Costinesti pana la Cluj, cu o singura oprire la Brasov pt alimentare (a mea si a motorului). Cand am ajuns in Cluj, ma simteam in stare sa mai merg si pana la Satu Mare daca ar fi trebuit. Dragos Parca recunosc plaja...nu cumva ai arat si prin Vadu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragon tech Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Strict pt escapade lungi pe strada, BMW e mai bun. Ca polivalenta, KTM este net superior, din motivele descrise mai sus (motor, suspensii, rezistenta generala la abuzuri de tot felul). Dragos poate ma bag ca musca'n oala...eu fiind incepator si cu experienta 0 pe enduro, dar Dragos, pentru a incerca sa fim impartiali, cred ca ar trebui sa-i spui lui Matei ca dupa o zi de enduro cu KTM-ul un telescop a inceput sa curga si poate sa incerci sa-i descrii senzatia din partea dorsala dupa un drum Bucuresti-Cluj. si eu intentionez sa achizitionez unul din cele doua modele (candva...probabil anul viitor) si trebuie sa precizez ca deocamdata inclin spre BMW, dar ca sa ma hotarasc vreau sa le incerc prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 poate ma bag ca musca'n oala...eu fiind incepator si cu experienta 0 pe enduro, dar Dragos, pentru a incerca sa fim impartiali, cred ca ar trebui sa-i spui lui Matei ca dupa o zi de enduro cu KTM-ul un telescop a inceput sa curga si poate sa incerci sa-i descrii senzatia din partea dorsala dupa un drum Bucuresti-Cluj. si eu intentionez sa achizitionez unul din cele doua modele (candva...probabil anul viitor) si trebuie sa precizez ca deocamdata inclin spre BMW, dar ca sa ma hotarasc vreau sa le incerc prima data. un telescop a inceput sa curga asa repede? cati km ai cu ea? sau ai alergat-o tare pe off road? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Pasiunea si placerea de a conduce nu cred ca poate inlocui disconfortul dupa cateva sute de km cauzat de KTM, iar nu mai vb de eventuala pasagera chinuita + bagaj. Nu zic, KTM este bun pt psionatii de endureala care vor sa traga de un motor cat de mult si cat de bine pe coclauri. Dar la drum lung, "omorâtus est". BMW este mai bland, mai comod, mai spre touring. Deci depinde ce vrei de la un motor. Just my 2 cents Later edit: Am studiat si studiez de mult aspectele astea 2 din cauza ca sper ca voi trece si eu la ceva touring si nu mai vreau gropile sa fie o problema, ba mai vreau si o endureala mica pe un forestier, ceva. Pana acum GS Dakar pot spune ca m-ar satisface, dar este parerea mea proprie si personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 Sunt sigur ca se poate merge mult pe ktm in conditii confortabile! daca ei pot, pot si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Telescopul a curs pt ca m-am bagat foarte tare cu motorul prin tot felul de locuri, si nu i-am pus neoprene (cum ar fi trebuit). Nu a fost o zi ci doua si telescopul ala a intrat prin tot felul de locuri, de la noroi la nisip, balti etc. Locuri prin care F650 nici nu ar fi avut ce cauta. Este o motocicleta care te lasa sa te dai tare in locuri dificile, si asta are consecinte uneori. Oricum, o sa aflu zilele astea care e problema si o voi posta. Iar senzatia din partea dorsala nu era mai rea ca cea din umerii tai dupa mersul cu CB-ul... care e motor pur street. Sa schimbi o sa la Adventure e mai ieftin decat sa schimbi niste suspensii la F650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragon tech Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Iar senzatia din partea dorsala nu era mai rea ca cea din umerii tai dupa mersul cu CB-ul... care e motor pur street. Mai Dragos n-o lua ca pe ceva personal, stiu ca esti fan KTM si ai o gramada de motive, ce vroiam sa zic este sa-i spune-ti omului (de fapt si mie ca si eu deocamdata am acceasi dilema ) si partile bune si cele mai putin bune, din experienta voastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Telescopul a curs pt ca m-am bagat foarte tare cu motorul prin tot felul de locuri, si nu i-am pus neoprene (cum ar fi trebuit). La orice furca upside down se fac varza semeringurile daca mergi in off road fara neoprene. Si ca sa vorbim din experiente proprii - eu am dat-o pe a mea la 21.000 km si singura problema pe care a avut-o a fost stricarea fraiului de la demaror pe la 10,000. In rest a mers impecabil, de la autostrada pana la concursuri de rally si enduro. Si merge si acum beton (tocmai am vazut-o acum o saptamana). Semeringurile si uleiul la furca au fost schimbate o singura data la 10,000 (cum scrie la carte). Eu am vazut LC4 adv la 80,000 km fara motor facut (al romanului care a venit din japonia in romania pe motocicleta). Pana la 60,000 avusese o singura problema mecanica - pe la 40,000 l-a lasat CDI-ul. La 80,000 tocmai se intorcea din turul europei. L-am intrebat ce ar alegea daca ar fi sa dea timpul inapoi si sa-si aleaga din nou motocicleta pentru raidurile lui interminabile - a raspuns pe loc "tot ktm lc4 adventure". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) asa repede? cati km ai cu ea? sau ai alergat-o tare pe off road? Am alergat-o tare, am bagat-o in nisip, in noroi, in balti de ieseau numai farurile afara... meniu complet. Si din pacate nu am fost suficient de destept sa ii pun inainte niste protectii (neoprene) pe telescoape sa nu intre mizerie. Dragos Editat Mai 8, 2006 de digitallysane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 poate ma bag ca musca'n oala...eu fiind incepator si cu experienta 0 pe enduro, dar Dragos, pentru a incerca sa fim impartiali, cred ca ar trebui sa-i spui lui Matei ca dupa o zi de enduro cu KTM-ul un telescop a inceput sa curga si poate sa incerci sa-i descrii senzatia din partea dorsala dupa un drum Bucuresti-Cluj. si eu intentionez sa achizitionez unul din cele doua modele (candva...probabil anul viitor) si trebuie sa precizez ca deocamdata inclin spre BMW, dar ca sa ma hotarasc vreau sa le incerc prima data. si eu am inclinat spre BMW... daca vorbim insa de modele noi, diferenta de pret e de 2000 E (pt ca bavaria importa doar modele cu ABS, manere incalzite si avarii - pretul de pe site e pt dakar chel, dar asa ceva nu aduc...) Am alergat-o tare, am bagat-o in nisip, in noroi, in balti de ieseau numai farurile afara... meniu complet. Si din pacate nu am fost suficient de destept sa ii pun inainte niste protectii (neoprene) pe telescoape sa nu intre mizerie. Dragos ok, si daca ii pui neoprene - problem solved? oricum, aripa aia fata, protejeaza ceva suspensia dac mergi pe sosea sau pe off road uscat si fara nisip - problema apare cand o iei prin mocirla nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) Mai Dragos n-o lua ca pe ceva personal, stiu ca esti fan KTM si ai o gramada de motive, ce vroiam sa zic este sa-i spune-ti omului (de fapt si mie ca si eu deocamdata am acceasi dilema ) si partile bune si cele mai putin bune, din experienta voastra... Dar nu e personal deloc. Atat ca faza "ii curg telescoapele" mi se pare scoasa din context putin. Adica nici macar EU nu stiu in momentul asta, concret, de ce curg (o sa duc motorul la o inspectie) deci pana atunci faza in sine e complet irelevanta in raport cu topicul. Telescoape curg la toate modelele de motociclete, din milioane de motive. Iar faza cu confortul asa este: ma mira si pe mine, recunosc, dar adventure mi se pare mult mai confortabil decat ma asteptam din multele povesti auzite pe tema asta. Adica am facut deja drumuri lungi si nici unul nu m-a "rupt". Normal ca ma mai doare-n ... dar asta cred ca se intampla la multe alte motoare. Partile mai putin bune le-am zis de la inceput: daca faci 90% street sau daca mergi mult cu pasager, atunci BMW e mai bun. Dragos Editat Mai 8, 2006 de digitallysane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 iar personal, imi place mai mult cu arata KTM'u - parca seamana cu un bondar din fata... iar rezervorul e belea! autonomie teoretica de aproape 570 km... sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) autonomie teoretica de aproape 570 km... sau? Nu cred... eu am mers peste 400 cu rezervorul aproape plin, pana sa intre pe rezerva. Nu am citit nicaieri autonomie de peste 500. Autonomia e mai mare ca la BMW, dar atentie! BMW consuma mai putin, deci e mai bun pt buzunar. Editat Mai 8, 2006 de digitallysane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 din cate am inteles, ktm consuma in medie 5... 28:5=5.6...... sau consuma ca porcu 6?... atunci 28:6=4.6 so, cat consuma? in medie? a, si ce benzina poti sa-i bagi? cica BMW merge si cu 91 octane... la KTM cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.