Chivu Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) Trebuie neaparat schimbat dupe manual. Trotineta mea mai are vreo mie doua si ajunge la 50 de mii, nu stiu cand a vazut schimb de piston&shit, eu cel putin nu l-am schimbat de pe la 25k de cand o am. De ce vrei neaparat sa-l schimbi? Ce te faci daca il schimbi si dupa cateva sute iti zboara siguranta de la boltz si face muci si cilindrul? Editat Octombrie 26, 2009 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Vreau sa-l schimb ca merita tot ceea ce e mai bun motocicleta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 mie nu imi urca f bine dupa 10 mii dar urca, poate la tine o fi diferenta ca tu ai si pv nu stiu zic si eu... apropo unde e senzoru de temperatura ? mie imi face figuri imi arata doar cand are chef sau ii dau forja peste 10k rpm, ma gandesc ca s o fi miscat un pic din loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 mie nu imi urca f bine dupa 10 mii dar urca, poate la tine o fi diferenta ca tu ai si pv nu stiu zic si eu...apropo unde e senzoru de temperatura ? mie imi face figuri imi arata doar cand are chef sau ii dau forja peste 10k rpm, ma gandesc ca s o fi miscat un pic din loc... E pe capacu de la chiuloasa...cand ridici rezervoru are un fir in cap e ca fisa de la bujie...dar mai mic Mesaj completat Prietene pistonul vine cu bolt siguranta si segmenti din ce am vazut...e 8 mil la united motors si restu cacaturilor de dealeri ai putea foarte usor sa-ti dai tu comanda si sa ajungi la 100 de euro.eu voi face aceste schimburi pentru ca merita. Prietene pistonu la um nu vine cu bolt si siguranta in primu rand si in al 2lea rand eu am vrut sa imi fac motocicleta a 2-a zi nu sa stau dupa comenzi si alte chestii , in al 3lea rand mie mi se pare o prostie sa umbli in motor atat timp cat el nu are nimic...crezi ca te tine mai mult? Rs`u meu cand a crapat avea 8000km si pistonu era impecabil unde nu era calat...nu era afumat nu nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 TReaba ta,eu fac asa cum ii este lui mai bine Mesaj completat bmc vezi ca sonda aia de la temperatura are un cauciuc deasupra ca fisa de la bujie si vezi ca este un (cuvant urat) acolo care iese cu mana...e posibil sa ti se fi largit papucii aia strange in dinti putin sau cu patentu pune inapoi bine si gata am avut aceeasi problema la mare.Mi se facea o linie,apoi 2 apoi niciuna apoi 3 pentru ca probabil juca acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Octombrie 28, 2009 Autor Share Postat Octombrie 28, 2009 Maine cred ca o mesteresc si eu ) efi`u meu a luat`o razna decand am facut un scurt pe la borne pe acolo din greseala... nu sta aprins mereu...doar cand are chef...la un moment dat ii dadusem de cap cand nu statea senzoru de la temperatura calumea...dupa ce l-am prins a stat stins mult timp...acuma iar face figuri...13.500 in sarcina? urca bine dupa 10.000? Mi-a fost mila de ea sa o turez atat in sarcina, am turat-o cu a 1-a pana la 12000 si pe liber pana la 13500. Urca destul de bine, diferente se vad de la a 4-a in colo cand de la 10000 incepe sa urce mai greu decat de la 6000-10000. Oricum la delimitarea asta castigi la viteza nu la demaraj. Alin,eu zic sa o lasi asa daca ea merge bine,in cele mai multe cazuri ii faci mai rau schimbandu-i setu pt ca ea si-a format deja luciul pt pistonul actual. A mea are 15000 km si merge ca in prima zi . Atata timp cat motorul merge bine,porneste bine nu trebuie umblat in el(parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 auziti motoru are de suferit de la aceasta delimitare ca a mea RS 2001 urca f bine pana la 120 si doar cu viteza a 3-a cu a 4 -5 -6 urca greu spre deloc in ture. din ce am vazut pe you tube la baietii aia de la 120 urca mai cu tragere de inima decat a mea..... si inca ceva consumu creste daca o delimitezi si mergi cu ea normal pana in 100 km / h ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Pai nu ai citit cu atentie,eu am spus ca-i pun set cota B adica putin mai mare pentru ca cilindrul s-a mai alezat...exista 3 cote B,C,D...Zici ca iti e mila de ea,de ce o turezi cu a 1-a la 12 000?A mea in a 1-a nu a vazut peste 7000 niciodata chiar si 7000 rar pentru ca mi se pare ca face urat cu a 1-a... Malsorte daca mergi normal nu creste consumul oricum crezi ca daca o sa scoti limitarea ai sa mergi in oras cu 14 000?Ai sa-i dai sa vezi cat duce si gata... Editat Octombrie 28, 2009 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Pai nu ai citit cu atentie,eu am spus ca-i pun set cota B adica putin mai mare pentru ca cilindrul s-a mai alezat...exista 3 cote B,C,D...Zici ca iti e mila de ea,de ce o turezi cu a 1-a la 12 000?A mea in a 1-a nu a vazut peste 7000 niciodata chiar si 7000 rar pentru ca mi se pare ca face urat cu a 1-a... Malsorte daca mergi normal nu creste consumul oricum crezi ca daca o sa scoti limitarea ai sa mergi in oras cu 14 000?Ai sa-i dai sa vezi cat duce si gata... pai mah as vrea ca atunci cand ii dau in linie dreapta in afara orasului sa se duca . dar nush daca e valabila treaba cu cdiu si la mine sau daca e ceva din PV ca pana la viteza a 3-a n-am ce sa zic ca se infige de rupe dar apoi de la 120 .........oha nu mai imi creste in ture.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Creste mai greu e normal...vrei sa prinzi de la 120 la 160 ca de la 10 la 70? am dat un exemplu...este valabila treaba cu cdi si la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Creste mai greu e normal...vrei sa prinzi de la 120 la 160 ca de la 10 la 70? am dat un exemplu...este valabila treaba cu cdi si la tine sunt de acord cu tine ca imi dau seama ca nu mai are putere motoru dar spre exemplu cu a 5-a nu imi ajunge la 10000 d ture nu vrea.....sa urce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Schimba bujia...altceva nush ce sa fie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Schimba bujia...altceva nush ce sa fie.. poate sa cauzeze asta ???? pai ti-am zis cu 1-a 2-a 3-a rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Da ma bujia e,schimb-o si ai sa vezi.Este in galati unu cu un rs..la fel ii facea i-am schimbat bujia si dupa aia se mira ala parca...era 600 nu 125 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Da ma bujia e,schimb-o si ai sa vezi.Este in galati unu cu un rs..la fel ii facea i-am schimbat bujia si dupa aia se mira ala parca...era 600 nu 125 . aaa mama ei maine ii schimb bujia am un ngk nou nout dar nush ce sa zic .... dc de la viteza a 4-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Lui nu-i urca mai mult de 125 si in rest "tragea de rupea" cum ziceti voi.Dupa ce a schimbat bujia tragea de rupea mai tare si se ducea 165 .Vezi sa fie NGK ala corespunzator...BR10EG sau BR10EIX(cu iridium) Nu-s identice simptomele dar seamana... Editat Octombrie 28, 2009 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 sal all stie careva unde se gasesc jigloarele alea din carburator pt a se delimita la rs 125??care shi-a cumparat shi de unde?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Lui nu-i urca mai mult de 125 si in rest "tragea de rupea" cum ziceti voi.Dupa ce a schimbat bujia tragea de rupea mai tare si se ducea 165 .Vezi sa fie NGK ala corespunzator...BR10EG sau BR10EIX(cu iridium) e ngk B5HS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Pai nu o pune in plm.Daca pui pui ce ii trebuie ei.BR10EG si BR10EIX.Trimite-mi pm cu id tau sau da add la alin4moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Pai nu o pune in plm.Daca pui pui ce ii trebuie ei.BR10EG si BR10EIX.Trimite-mi pm cu id tau sau da add la alin4moto. ca marime e aceiasi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Da ma,codul ala conteaza.BR10EG e 32 lei..plm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) sal all stie careva unde se gasesc jigloarele alea din carburator pt a se delimita la rs 125??care shi-a cumparat shi de unde?? ai putea sa le largesti cu un ac... nu cred ca poti gasi doar jigloarele... de regula se schimba tot carburatorul Editat Octombrie 29, 2009 de Eriksson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 ai putea sa le largesti cu un ac...nu cred ca poti gasi doar jigloarele... de regula se schimba tot carburatorul pai cand se delimteaza nu se schimb carburatorul..din cate stiu eu... cred ca un shpiral subtzire rezolva mai bine treaba..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) pai cand se delimteaza nu se schimb carburatorul..din cate stiu eu... cred ca un shpiral subtzire rezolva mai bine treaba..ms daca vrei cu adevarat schimbare ....(din pacate si la consum ) ) punei un carb de 34mm o sa simti o mare schimbare !!!(testat ) ca sa sti sigur k carb pe care il cumperi ii de 34 tre sa aiba scris in partea dreapta (daca ii DELLORTO ) VHSB34... poti sa il cumperi de la cineva care dezmembreaza rs mai vechi (pana in 98 aprilia punea carb de 34mm stok, de atunci se pun de 28mm) sau la cineva care are..... DAR fi atent tre sa cumperi odata cu el si flansa de admisie (gatu' ala de cauciuc care ii prins de cilindru' si in care intra carburatorul) nu se potriveste cel de la carb de 28mm!!!!!!!!! Editat Octombrie 29, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.