zadanny Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 Am o pb. si vreau sa va cer sfatul. De curand am observat ca am doua fire care s-au ars, s-au carboniat ca la scurtcircuit. Firele astea doua sunt mai subtiri decat majoritatea firelor de pe instalatie, pleaca din manunchiu ala mare de fire si se duc la carburator? Motorul meu (virago 250, un singur carburator) merge la fel de bine ca inainte sa se carbonizeze firele alea. aveti idee ce alimenteaza firele alea?(rezistente, electrovalve?) Sper sase vada ceva inpoze. Si inca ceva : Ce face senzorul termic situat pe partea stanga, simetric opus filtrului de aer, intr-o carcasa identica? (ar putea aveo vreo legatura cu firele alea carbonizate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Am patit si io asa E posbil sa ai un contact imperfect sau unul din fire sa faca contact cu ceva ce nu trebuie. Eu am urmarit firele,la capatul celalalt n-aveau nimic,am taiat pur si simplu partea topita si am inlocuit-o cu fire noi E bine sa folosesti "papuci" de calitate(stii tu din aia mama-tata) Dupa ce inlocuiesti firele pornesti motorul si il lasi mai mult pornit cu toti consumatorii electrici in functiune,timp in care verifici daca se incalzesc firele respective Precizez ca nu sunt electrician,spun doar cum am facut eu,poate ai noroc. Daca tot se incalzesc problema e mai serioasa si e bine s-o duci la doctor bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zadanny Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 Am patit si io asa E posbil sa ai un contact imperfect sau unul din fire sa faca contact cu ceva ce nu trebuie. Eu am urmarit firele,la capatul celalalt n-aveau nimic,am taiat pur si simplu partea topita si am inlocuit-o cu fire noi E bine sa folosesti "papuci" de calitate(stii tu din aia mama-tata) Dupa ce inlocuiesti firele pornesti motorul si il lasi mai mult pornit cu toti consumatorii electrici in functiune,timp in care verifici daca se incalzesc firele respective Precizez ca nu sunt electrician,spun doar cum am facut eu,poate ai noroc. Daca tot se incalzesc problema e mai serioasa si e bine s-o duci la doctor bafta merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 salut! asa iti recomand si eu sa inlocuiesti firele (de fapt asta ti-am spus si la cincis) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zadanny Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 salut! asa iti recomand si eu sa inlocuiesti firele (de fapt asta ti-am spus si la cincis) Bafta! k merci! Am vrut sa -i intreb si pe baieti, ma gandeam ca poate imi zice cineva ce actioneaza firele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zadanny Postat Mai 17, 2006 Autor Share Postat Mai 17, 2006 Am revenit cu inca cateva poze si cu explicatii noi. Firele alea caronizate pleaca de la senzorul ala rotund din chestia aia transparenta( se vede in poza) si ajung la carburator. Stie cineva ce rol are senzorul ala si ce actioneaza pe carburator. Pls...nu va suparati ca insist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 socul este automat?daca da s-ar putea sa fie de la vreo electrovalva de soc. desfa si tu carburiciul sa vezi ce e acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator bono Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 (editat) socul este automat?daca da s-ar putea sa fie de la vreo electrovalva de soc. desfa si tu carburiciul sa vezi ce e acolo. Salut, acele doua fire care iti merg la carburator alimenteaza o electrovalva care iti da un supliment de benzina atata timp cat motorul este rece, deci e soc automat, iar senzorul de temperatura situat langa filtrul de aer, este senzorul care masoara temperatura motorului atunci cand pui contactul si in functie de aceasta se alimenteaza electrovalva din caburator. Singura problema pe care ai putea sa o ai daca anulezi acele fire va fi ca vei avea pornire grea atunci cand motorul este rece. Parerea mea este sa inlocuiesti firele carbonizate cu altele noi si sa te asiguri ca legaturile sa faca contact foarte bun. Pe ele iti ar trebui sa ai +(plus) si -(minus) 12 volti cand motorul este rece. Numai bine si spor la treaba Editat Mai 17, 2006 de bono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zadanny Postat Mai 18, 2006 Autor Share Postat Mai 18, 2006 Socul nu e automat... exista si maneta de soc... Merci pt raspunsuri baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 atunci o fi electrovalva de relanti.daca scoti firele ar trebui sa moara motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zadanny Postat Mai 21, 2006 Autor Share Postat Mai 21, 2006 atunci o fi electrovalva de relanti.daca scoti firele ar trebui sa moara motorul pai le-am scos....si a pornit cu ele scoase...si a mers eu ma intreb daca nu cumva senzorul ala are meseria sa inchida circuitul de benzina cand se rastoarna motorul. Sau poate e senzor de temp. si chestia la care ajunge in carburator sa fie rezistenta care sa incalzeasca combustibilul( exista asa ceva la vw broscuta, doar ca acolo lipseste senzorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 incearca sa te duci pana la atelier la Ocsi....in marasti.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zadanny Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 incearca sa te duci pana la atelier la Ocsi....in marasti.... B. o sa merg cat de curand... sa termin odata cu strsiunea si ma duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.