Sari la conținut

Probleme Cu Partea Electrica


zadanny
 Share

Postări Recomandate

Am o pb. si vreau sa va cer sfatul.

De curand am observat ca am doua fire care s-au ars, s-au carboniat ca la scurtcircuit.

 

Firele astea doua sunt mai subtiri decat majoritatea firelor de pe instalatie, pleaca din manunchiu ala mare de fire si se duc la carburator?

Motorul meu (virago 250, un singur carburator) merge la fel de bine ca inainte sa se carbonizeze firele alea.

aveti idee ce alimenteaza firele alea?(rezistente, electrovalve?)

 

Sper sase vada ceva inpoze.

 

 

Si inca ceva : Ce face senzorul termic situat pe partea stanga, simetric opus filtrului de aer, intr-o carcasa identica? (ar putea aveo vreo legatura cu firele alea carbonizate)

post-4162-1147019093_thumb.jpg

post-4162-1147019129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si io asa

E posbil sa ai un contact imperfect sau unul din fire sa faca contact cu ceva ce nu trebuie.

Eu am urmarit firele,la capatul celalalt n-aveau nimic,am taiat pur si simplu partea topita si am inlocuit-o cu fire noi

E bine sa folosesti "papuci" de calitate(stii tu din aia mama-tata)

Dupa ce inlocuiesti firele pornesti motorul si il lasi mai mult pornit cu toti consumatorii electrici in functiune,timp in care verifici daca se incalzesc firele respective

Precizez ca nu sunt electrician,spun doar cum am facut eu,poate ai noroc.

Daca tot se incalzesc problema e mai serioasa si e bine s-o duci la doctor

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si io asa

E posbil sa ai un contact imperfect sau unul din fire sa faca contact cu ceva ce nu trebuie.

Eu am urmarit firele,la capatul celalalt n-aveau nimic,am taiat pur si simplu partea topita si am inlocuit-o cu fire noi

E bine sa folosesti "papuci" de calitate(stii tu din aia mama-tata)

Dupa ce inlocuiesti firele pornesti motorul si il lasi mai mult pornit cu toti consumatorii electrici in functiune,timp in care verifici daca se incalzesc firele respective

Precizez ca nu sunt electrician,spun doar cum am facut eu,poate ai noroc.

Daca tot se incalzesc problema e mai serioasa si e bine s-o duci la doctor

bafta

 

 

merci de sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! asa iti recomand si eu sa inlocuiesti firele (de fapt asta ti-am spus si la cincis)

Bafta!

 

 

 

k

merci!

 

Am vrut sa -i intreb si pe baieti, ma gandeam ca poate imi zice cineva ce actioneaza firele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

post-4162-1147877203_thumb.jpgpost-4162-1147877222_thumb.jpgpost-4162-1147877087_thumb.jpgpost-4162-1147877050_thumb.jpgpost-4162-1147877023_thumb.jpgpost-4162-1147876994_thumb.jpgAm revenit cu inca cateva poze si cu explicatii noi. Firele alea caronizate pleaca de la senzorul ala rotund din chestia aia transparenta( se vede in poza) si ajung la carburator. Stie cineva ce rol are senzorul ala si ce actioneaza pe carburator.

 

Pls...nu va suparati ca insist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul este automat?daca da s-ar putea sa fie de la vreo electrovalva de soc.

desfa si tu carburiciul sa vezi ce e acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator bono

socul este automat?daca da s-ar putea sa fie de la vreo electrovalva de soc.

desfa si tu carburiciul sa vezi ce e acolo.

 

Salut,

acele doua fire care iti merg la carburator alimenteaza o electrovalva care iti da un supliment de benzina atata timp cat motorul este rece, deci e soc automat, iar senzorul de temperatura situat langa filtrul de aer, este senzorul care masoara temperatura motorului atunci cand pui contactul si in functie de aceasta se alimenteaza electrovalva din caburator. Singura problema pe care ai putea sa o ai daca anulezi acele fire va fi ca vei avea pornire grea atunci cand motorul este rece. Parerea mea este sa inlocuiesti firele carbonizate cu altele noi si sa te asiguri ca legaturile sa faca contact foarte bun. Pe ele iti ar trebui sa ai +(plus) si -(minus) 12 volti cand motorul este rece.

 

Numai bine si spor la treaba

Editat de bono
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci o fi electrovalva de relanti.daca scoti firele ar trebui sa moara motorul

 

 

pai le-am scos....si a pornit cu ele scoase...si a mers

 

 

eu ma intreb daca nu cumva senzorul ala are meseria sa inchida circuitul de benzina cand se rastoarna motorul.

 

Sau poate e senzor de temp. si chestia la care ajunge in carburator sa fie rezistenta care sa incalzeasca combustibilul( exista asa ceva la vw broscuta, doar ca acolo lipseste senzorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...