Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Salut. Repere 37, 38, 40, 41 din diagrama Ctrankcase (imi cer scuze insa nu pot sa incarc fisierul pentru ca imi cere url si iarasi nu ma lasa sa pun poza direct in text). Eu pe partea stanga am niste bucse care sunt parca din plastic si au o "ciuperca" din plastic. Pe partea dreapta am bucse de cauciuc si nu au nici o ciuperca in exterior. De aceea as vrea sa vad cum sunt pe alta motocicleta.

 

In ceea ce privesc tijele de la supape, nu stiu. nu am desfacut motorul pentru ca acesta merge foarte bine. Dar, oricare ar fi situatia, aceste motoare sunt cunoscute ca fiind foarte rezistente. Asa ca, nu mi-as face griji din cauza asta.

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. In principiu sunt foarte scumpe acele membrane. Am vazut pe un site american o companie care face numai membrane si tu acasa le pui pe pistonase. Am auzit si de un producator de astfel de membrane in Beograd, Serbia, despre care spun ca e foarte bun. Insa nu stiu sa fi cumparat cineva din Romania de la acesta. In ceea ce privesc membranele seccond, poti incerca pe la cei care dezmembreaza sau ebay.com. Cele de pe ebay sunt cam 70-80EUR/bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa dau si motorul jos. Cadrul este gata pentru sablat si vopsit cu pulbere. Cel putin din punctul meu de vedere. Am examinat putin bascula si se pare, comparand cu pozele gasite pe net, ca am ceva indoituri in plus pe interiorul bratelor. Daca stiam cum sa incarc poza as face-o. Patina pe care culiseaza lantul si-a cam creat alte santuri. Am zis ca ar fi o problema insa vad pe ebay ca mai toate cele oferite spre vanzare au acelasi tip de santuri incalecate. Insa, ca sa fiu eu cu inima impacata, ma poate ajuta cineva cu indicatii cum sa verific daca bascula este buna/stramba sau nu? Motocicleta am condus-o si nu mergea deloc intr-o parte. Insa cand am dat jos roata spate, am observat ca axul rotii este indoit si asta pe partea dreapta, astfel incat daca intorceai de acesta roata se deplasa mai inainte sau mai inapoi. Acum, candva am condus mobra modificata pentru sarituri si cam saream prin santuri cu ea. Am rupt una-alta dar niciodata nu am putut indoi un ax de roata, ceea ce ma duce la gandul ca acesta a fost indoit intentionat. Axul vine schimbat insa vreau sa stiu daca si bascula trebuie schimbata. Cum verific bascula, stie cineva?

 

 

post-70067-0-61235000-1420473379_thumb.jpg

post-70067-0-66406000-1420473480_thumb.jpg

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai rotile sunt puse deoparte. Motocicleta e dezmembrata complet. Cand ai rotile puse, ele trebuie sa mearga pe aceeasi urma. Si mergeau. Spun ca nu tragea in lateral si nici nu mergea in lateral. De aceea va intreb, poate stiti vre-o metoda, aveti niste masuratori prin care sa determin ca bascula este conforma. Nu de alta dar nu as trimite-o la vopsit daca nu e buna.

 

P.S. am invatat cum sa adaug pozele :-)

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu un xj 600 din 94 sau 95 (nu mai stiu exact nu am actele la mine) si am o problema cu niste membrane de la carburator... poate ma ajuta cineva care are la dezmembrat sau stie cineva unde sa gasesc asa ceva...

Incearca cu o pelicula fina de silicon, asta daca nu e coapta tare. La a mea am folosit silicon Vixtor Reinz si merge si acum. Cel putin pana gasesc unele ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu mai multe poze.

 

post-70067-0-25707000-1420490386_thumb.jpg

 

post-70067-0-25560400-1420490367_thumb.jpg

 

post-70067-0-60651200-1420490348_thumb.jpg

 

Din cauza acelei infundaturi (si a axului spate indoit) care pare a fi facuta intentionat, mi-e teama sa nu stea roata descentrata. De aceea as vrea sa pot cumva sa verific daca bascula este proportionala si centrata. Puteti careva sa-mi dati distanta intre cele 2 brate la final si de la axul oscilant la finalul bratelor? Adica, cati cm are dintr-o parte intr-alta la capatul unde sunt intinzatoarele si cat este de lunga intre aceleasi capete si axul in care oscileaza bascula?

 

Dupa ce am analizat mai mult, mai am o teorie: unicul lucru nou (sau relativ nou si bun) este lantul si pinioanele. Sa fi avut fostul proprietar un accident din cauza lantului rupt care sa fi facut acele 2 adancituri si cu acea ocazie sa se fi strambat si axul? Este posibil asa ceva?

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine deloc.Mai ales la parti de securitate cum sunt acestea.E posibil sa fi avut accident.

Dar asta este irelevant.Tabla este crapata pe undeva?Axul nu trebuie sa fie strimb.Eu zic sa cauti un ax de la dezmembrat de xj sau fzr.pot merge si de la altele dar nu stiu.Bascula s-ar putea potrivi cea de la fzr600.Trebuie sa vezi.

Oricum eu unul as avea inima strinsa stiind ca am probleme pe spate.De masurat voi masura miine si-ti voi spune.Ride Safe.

» Post actualizat in 05 Jan 2015 21:23

Ca sa strimbezi axul acela trebuie o forta f mare Data de ciocan mare sau e posibil sa-i fi prins lantul.Dar stiu ca atunci cind iti cade lantul la bicicleta de ex semnele sunt pe interior si nu pe exterior cum e la tine.

Editat de justme2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta spun si eu: acel ax nu ai cum sa-l strambi asa usor, decat daca l-ai incalzit sau ai aplicat o forta extraordinar de mare. Saream candva santuri cu Mobra 50, rupeam cadrul dar axul ramanea intact. Nu ai cum sa-l strambi sau rupi.

 

Semnele care ma ingrijoreaza pe bascula sunt cele de interior. Pe exterior am 2-3 urme parca de polizor. Probabil ca a taiat ceva (eventual lantul incolacit) cu flexul si a muscat in 2-3 locuri. Asta nu e o problema asa de mare ca se incarca cu sudura si se polizeaza si e ca nou. Ceea ce ma ingrijoreaza este acea infundatura pe interior langa slitul pentru ax. Infundatura se afla cam pe langa coroana pinionului spate, cam pe unde vine lantul (stanga). Axul este strambat tocmai pe partea opusa, pe partea cu discul de frana, cam pe locul unde vine intinzatorul din dreapta.

 

Tabla nu este rupta/smulsa niciunde. Deci numai turtita. De aceea, daca bascula este in parametrii, un sudor o rezolva rapid (scoate infundaturile si umple cu sudura acolo unde trebuie). Insa, daca nu este in paramentrii, atunci trebuie sa iau una noua (cel mai probabil de pe ebay). Si cand ma gandesc ca-mi oferea cineva toata partea din spate la bani de nimica acum 2 luni... Dar, nu aveam de unde sa stiu ca voi ajunge aici.

 

Iti multumesc foarte mult pentru ajutor. Sper sa ma pot revansa intr-o buna zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am 2 intrebari, si anume:

1. A facut cineva conversia de la cablu de ambreiaj la sistem hidraulic (pe mine personal ma deranjeaza ca pe cablu merge mai greu, cu toate ca am uns cablu si am pus rulment in livierul de comanda)

2. Si daca cineva a incercat sa schimbe roata fata cu un disc de frana la roata cu dublu disc (este eficenta, franare mai buna, se simte ceva)

» Post actualizat in 07 Jan 2015 02:07

Asta spun si eu: acel ax nu ai cum sa-l strambi asa usor, decat daca l-ai incalzit sau ai aplicat o forta extraordinar de mare. Saream candva santuri cu Mobra 50, rupeam cadrul dar axul ramanea intact. Nu ai cum sa-l strambi sau rupi.

 

Semnele care ma ingrijoreaza pe bascula sunt cele de interior. Pe exterior am 2-3 urme parca de polizor. Probabil ca a taiat ceva (eventual lantul incolacit) cu flexul si a muscat in 2-3 locuri. Asta nu e o problema asa de mare ca se incarca cu sudura si se polizeaza si e ca nou. Ceea ce ma ingrijoreaza este acea infundatura pe interior langa slitul pentru ax. Infundatura se afla cam pe langa coroana pinionului spate, cam pe unde vine lantul (stanga). Axul este strambat tocmai pe partea opusa, pe partea cu discul de frana, cam pe locul unde vine intinzatorul din dreapta.

 

Tabla nu este rupta/smulsa niciunde. Deci numai turtita. De aceea, daca bascula este in parametrii, un sudor o rezolva rapid (scoate infundaturile si umple cu sudura acolo unde trebuie). Insa, daca nu este in paramentrii, atunci trebuie sa iau una noua (cel mai probabil de pe ebay). Si cand ma gandesc ca-mi oferea cineva toata partea din spate la bani de nimica acum 2 luni... Dar, nu aveam de unde sa stiu ca voi ajunge aici.

 

Iti multumesc foarte mult pentru ajutor. Sper sa ma pot revansa intr-o buna zi.

Poti incerca la (0745) 763 024, sunt niste baieti din Sibiu au un diversion la dezmenbrat, nu au preturi mari (eu zic ca sunt preturi bune)

Sa ma bag in seama, daca asi fi in locul tau asi schimba bascula si surubul, daca sudezi nu mai este original. Bafta

Editat de djdee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic, schimbarea rotii cu una cu 2 discuri ar insemna schimbarea inclusiv a furcii fata cu una noua din cauza prinderii a celui de-al doilea etrier. Deci, eu nu as modifica decat daca am deja piesele si vreau sa experimentez.


» Post actualizat in 08 Jan 2015 20:38

Gata. Am cumparat bascula si axul spate. Urmeaza si altele. Sursa: ebay.com.

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, mi-am facut cont la PayPal. Dupa care am atasat cardul meu de ING pe care-l folosesc doar pentru asta si-l alimentez doar cu suma necesara platii imediate.

Dupa aceea, mi-am facut cont pe ebay.com. Am atasat contul PayPal la contul de ebay.com si cam asta e. Cumperi cu un click.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, unul dintre vanzatori de pe ebay mi-a dat un pont: gasesti pe ebay articolul dorit, vezi cine il vinde, si daca este persoana juridica vei gasi la detalii datele de contact (adresa de www). Ebay taxeaza 10% tranzactiile. Daca cumperi direct, vei putea gasi preturile mai mici cu 10%. Cel putin la unii. Platile le faci bineinteles prin PayPal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat. Pana acum nu am avut neplaceri cu strainii. De obicei cumpar de la Nemti si Englezi, chiar daca sunt mai scumpi. Am luat si de la Italieni tot fara probleme. Am cumparat si de la Americani lucruri noi. Nici o neplacere. Insa trebuie sa ai grija cu taxele vamale daca cumperi in afara EU. Un consult TARIC te scuteste de multi nervi inainte de a face orice achizitie.

 

Pe de alta parte, PayPal spune asa:

Have a problem with this transaction? We strongly recommend that you get in touch directly with your seller to resolve this.

Otherwise, you can file a report in the Resolution Centre within 45 days of the transaction.

 

Deci, nu e chiar asa de nesigur. Conditia este sa folosesti PayPal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu un xj 600 din 94 sau 95 (nu mai stiu exact nu am actele la mine) si am o problema cu niste membrane de la carburator... poate ma ajuta cineva care are la dezmembrat sau stie cineva unde sa gasesc asa ceva...

uite ceva daca mai e de actualitate;

http://www.okazii.ro/dezmembrari-moto/dezmembrez-yamaha-xj-600-1997-import-italia-a143670498

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...