John Paul Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 hop si io cu 2 poze.. ca-i la moda acu & my favourite.. nustiu de ce.. da mie imi place taaare mult cum se vede motoru de la spate . .. & btw.. Diversionu' din 99 e super.. cred ca a ramas la fel pana in 2003 cand l-au scos definitiv din productie. Cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 2500e dar e impecabil lau luat de la o fata din germania de doi ani sta in garaj ea a fost gravida si dupa ce a nascut nu sa mai plimbat. Mar interesa si pe mine niste tobe mai zgomotoase cele dupa ea se aud frumos dar sunt prea silentioase nu te aude nimeni in trafic:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 hmm.. eu sunt anti evacuari zgomotoase.. in fata nu se aud aproape deloc.. nu reusesti decat sa ii sperii si sa ii enervezi pe cei pe langa care treci. citeste topicu asta. Cel mai bine folosesti claxonul in caz de nevoie.. ala e mult mai bine auzit. Tobele originale de pe Divy sunt numai bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 hop si io cu 2 poze.. ca-i la moda acu & my favourite.. nustiu de ce.. da mie imi place taaare mult cum se vede motoru de la spate . .. & btw.. Diversionu' din 99 e super.. cred ca a ramas la fel pana in 2003 cand l-au scos definitiv din productie. Cat ai dat pe el? ti-ai schimbat sexul bre? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 ti-ai schimbat sexul bre?) ..neah.. dar n-am gasit pozele cu mine la indemana ... las' ca oi pune si cu mine dupa ce le gasesc.. drace.. nu vinzi suportu si cutiile ? ..ah.. si Kraul... mult mai bine decat LOUD PIPES.. iti pui un halogen in far si iti iei echipament deschis la culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 kit dala zici tu sau doar bec cu halogen?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 kit dala zici tu sau doar bec cu halogen?? scuze .. acuma vad .. vroiam sa zic Xenon .. da.. e kit.. doza + bec... face lumina mult mai buna... si chiar esti mai bine vazut . Eu mi-am pus cu 350 ron kitu + 100 montatu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 scuze .. acuma vad .. vroiam sa zic Xenon .. da.. e kit.. doza + bec... face lumina mult mai buna... si chiar esti mai bine vazut . Eu mi-am pus cu 350 ron kitu + 100 montatu. Scuze că mă infiltrez, da când aud scoruri din astea mă ia cu fiori!Eu cu 30 de roni am rezlovat problema luminii, nu cred că e xenon dar e super bun! Să-nebunesc!Eu n-am poze cu dudui pe motorul meu! ÂŞi eu vreau tobe că sunt coapte, dar alea originale sunt la prețuri prohibitive.Are cineva niÂşte sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Scuze că mă infiltrez, da când aud scoruri din astea mă ia cu fiori!Eu cu 30 de roni am rezlovat problema luminii, nu cred că e xenon dar e super bun!Să-nebunesc!Eu n-am poze cu dudui pe motorul meu! ÂŞi eu vreau tobe că sunt coapte, dar alea originale sunt la prețuri prohibitive.Are cineva niÂşte sugestii? well.. poate varianta ta e la fel de buna ... mie mi s-a recomandat Xenon, si nu-mi pare rau ca mi-am pus. E drept.. mi-am si permis ... iar de vazut.. lumina fiind alba ca laptele .. se vede foarte bine in oglinda, iese in evidenta. Teoretic chiar si consumul e mai mic. Oricum... sincer sa fiu... daca nu as avea instalatia acum pt 30 ron as incerca solutia ta. Spune-ne ce bec ai luat, de unde .. si daca trebuie facute modificari pentru ca sa il pui.. la xenonul meu de ex au trebuit modificari la instalatie. eh... si poze cu dudui.. hehe.. la multe le place sa calareasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Am pus un banal bec Osram,din păcate nu Âştiu modelul, oricum e de maÂşină, am postat anterior, l-am luat de la Ariciu din Arad .A intrat în soclul original, fără alte modificări, doar cu puțin efort din partea vânzătorului, care Âşi-a băgat mâinile prin adâncurile carenelor...mulțam Florin! Îmi cer scuze pt. flagrantul off topic da nu-i aÂşa că e ăsta e cel mai tare motor ever?(spuneți că da!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 (editat) Hop si eu.....Divi din 92 merge, merge, merge si merge " i love my divi " !!!!!!!!!!!!!! Editat Iulie 10, 2008 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Hop si eu.....Divi din 92 merge, merge, merge si merge " i love my divi " !!!!!!!!!!!!!! frumos! sa-l strunesti sanatos! Ca tot intreba careva... am schimbat si io cauciucul spate azi.. sperand sa rezolv problema cu voblajul ghidonului ( 3 mecanici diferiti mi-au spus ca e de la cauciuc.. deci poate fi si aia o cauza .. nu sariti! ). Dar se pare ca problema e asa cum banuiam si eu de la rulmentul din ghidon. In fine .. am pus un Dunlop 130/70 18 de sport. Am cerut touring, omu a zis sport touring.. mi-a pus sport .. o sa merg mai tare .. asta e. . se apleaca mai bine in curbe cu cauciucu asta. cauciucul se numeste Pilot Active si merge foarte bine ... pe testate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 frumos! sa-l strunesti sanatos! Ca tot intreba careva... am schimbat si io cauciucul spate azi.. sperand sa rezolv problema cu voblajul ghidonului ( 3 mecanici diferiti mi-au spus ca e de la cauciuc.. deci poate fi si aia o cauza .. nu sariti! ). Dar se pare ca problema e asa cum banuiam si eu de la rulmentul din ghidon. In fine .. am pus un Dunlop 130/70 18 de sport. Am cerut touring, omu a zis sport touring.. mi-a pus sport .. o sa merg mai tare .. asta e. . se apleaca mai bine in curbe cu cauciucu asta. cauciucul se numeste Pilot Active si merge foarte bine ... pe testate Si eu am intalnit acest fenomen, la mine a fost problema lipsei de ulei din telescopul drept fata... am golit ambele telescoape si am inlocuit uleiul (2 X 380 ml) eu am pus ulei 15W si se compoarta mult mai bine. La schimbarea uleiului se inlocuiesc obligatoriu si rondelele de bronz (se gasesc la piese auto 1 leu bucata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Bine de Âştiut!ÂŞi la mine am impresia că-mi fuge ghidonul în laterale la viteze sub 10 km/h, dar senzația dispare imediat după această viteză.TotuÂşi nu am putut proba chestia asta cu motorul pe cric Âşi cu roata liberă. Ce mai motor!I se schimbă soundul in funcție de temperatură, parcă te întorci cu alt motor decât cel cu care ai pornit!Ciudat, la Honda nu se auzea nimic niciodată Âşi era tot răcire pe aer (da, plus un mic radiator de ulei).ÂŞi voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Bine de Âştiut!ÂŞi la mine am impresia că-mi fuge ghidonul în laterale la viteze sub 10 km/h, dar senzația dispare imediat după această viteză.TotuÂşi nu am putut proba chestia asta cu motorul pe cric Âşi cu roata liberă.Ce mai motor!I se schimbă soundul in funcție de temperatură, parcă te întorci cu alt motor decât cel cu care ai pornit!Ciudat, la Honda nu se auzea nimic niciodată Âşi era tot răcire pe aer (da, plus un mic radiator de ulei).ÂŞi voi? cum adica se schimba soundu ? ..iti urca relantiul mai sus poate. asta e normal... ia ceva mai mult timp sa se incalzeasca.. la fel si a meu.. pana nu merg putin mai turat cu el nu e incalzit de-a binelea. Si cand e incalzit bine.. atunci are relantiul putin mai sus decat in primele minute ( pot fi si >10-15 .. depinde de stilul de mers ) de functionare. Altfel io nustiu cum se poate schimba soundu... la mine nu cred ca e de la furca... nustiu .. dar sincer nu cred. Sper totusi sa mai tina macar 600 km .. ca merg pe weekend intr-o tura de 530.. si cand ma intorc il duc direct la reprezentanta sa vorbesc putin cu baietii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Mă refer la țăcăcnit.Când e rece se aud supapele, după ce se încălzeÂşte nu se mai aude deloc, iar când e foarte cald (după drumuri prin oraÂş) se aude ceva- distribuție sau tacheți, nu Âştiu - Âşi sună la fel Âşi pe cealaltă din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Mă refer la țăcăcnit.Când e rece se aud supapele, după ce se încălzeÂşte nu se mai aude deloc, iar când e foarte cald (după drumuri prin oraÂş) se aude ceva- distribuție sau tacheți, nu Âştiu - Âşi sună la fel Âşi pe cealaltă din poze. Damn! io n-am observat nimic . Sa fie din cauza ca ascult muzica mai tot timpul . Am sa incerc sa vad daca se aude si la mine zgomotul de care zici. La mine se aude un sunet "special" care cica e de la supape ca nu inchid bine la un piston.. l-am dus la un mecanic in Ro .. l-am lasat acolo o luna.. l-a facut in ultimele 2 zile dupa ce l-am f__ la cap .. si pt ce am dat banii eu nustiu.. ca zgomotul tot il am. El zisese ca cica din cauza calaminei pe care n-a mai avut timp sa o curete se mai aude inca dar ca se va rezolva in timp... bull shit hai na ca pun si o poza cu mine.. sa vada si draku ca nu mi-am schimbat secsu' : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) Editat Iulie 14, 2008 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Cică ar fi zgomote mecanice normale, eu cred că datorate toleranțelor mai mari la turnare, dacă ați observat, nici blocul nu e un exemplu de finisare( aici sunt cârcotaÂş).Dar ajunge cu criticile!Weekendul ăsta m-am dat vreo 300 de km. prin jud. Arad Âşi sunt super happy cu el L-am chinuit prin niÂşte coclauri demne de un Tenere Âşi s-a ținut exemplar, dar am avut parte Âşi de porțiuni în care se putea merge cu 300 la oră-cu o busa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Cică ar fi zgomote mecanice normale, eu cred că datorate toleranțelor mai mari la turnare, dacă ați observat, nici blocul nu e un exemplu de finisare( aici sunt cârcotaÂş).Dar ajunge cu criticile!Weekendul ăsta m-am dat vreo 300 de km. prin jud. Arad Âşi sunt super happy cu el L-am chinuit prin niÂşte coclauri demne de un Tenere Âşi s-a ținut exemplar, dar am avut parte Âşi de porțiuni în care se putea merge cu 300 la oră-cu o busa frate uitate si tu la supape daca tis ok sigur ti lantu . asa a fost la mine si am schimbat lantu era mai lung cu o zala fata de cel nou . si acum se aude beton nu exista probleme mecanice din fabricatie ia vezi pitin de el ca no sa-ti para rau si nici mult de lucru nu ii. drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Am nevoie de tobe!Nu Âştiu cât mă va ține ultima peticeală, aÂşa că...Evident, mă refer la ceva second, că noi costă căt jumătate din motor!So, please help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) Salutare, avand in vedere ca ma pregatesc sa schimb XJ-ul pe ceva mai nou, il pun la vanzare. Stiu ca o sa sune anti-reclama, dar e realitatea si nu-mi place sa pun aiurea oamenii pe drumuri sau calare pe telefon. Are 40.000km. E din '93, rosu XJ 600S. E inmatriculat in Bucuresti cu ITP valabil pana in 2009. Abia de 2 saptamani l-am trecut full pe numele meu deci nu se pun probleme de RAR sau orice altceva. Recent a avut un mic incident cu un colt de bara de Range Rover la 5-10 km/h si are carena crapata pe dreapta cam 7-8 cm pe linia aceea curba a ei. Reparatia e vreo 50E. Teoretic, e in stare de functionare si pana acum cateva zile am mers cu ea. Motorul a avut 3 proprietari in tara si pot sa pun pariu ca unul dintre ei l-a trantit, dar fara sa-l afecteze ceva grav. I-a strambat toba pe stanga si cricul central putin. Eu am facut 3000-3500 de km cu el ca incepator si ne-am simtit foarte bine pe drumuri. Totusi, desi eu i-am schimbat ce era nevoie, o consumabila, una alta, o revizie acum 3000 km cu schimb de ulei, sincronizat si curatat carburatoare, placute frana, anvelopa noua pe fata (spatele ar trebui schimbat), cei dinaintea mea nu au fost la fel de grijulii, astfel ca recent a inceput sa dea semne de oboseala si sa arda ulei pe toba din dreapta (cateodata). La verificare a reiesit ca are "buba" la cilindrul 2, o garnitura ceva (imi scapa numele in romana). In engleza ii spune "piston ring". Asta e cam 40E si i-as fi facut eu asta dar manopera e vreo 200E si avand in vedere ca vreau sa-mi iau altceva, prefer sa menajez banii pentru motorul nou. Sincer sa fiu, n-am un pret in minte. In general nu mai e un motor scump decat daca e recent si super bine intretinut. Din pacate, oricat as vrea sa spun asta despre al meu, nu o pot spune. E un motor pe care mai multi incepatori si-au facut training-ul. De dat il dau pentru ca evident nu mai am ce face cu el si stiu ca daca cineva isi pune mintea cu el (nu prea rau) il aduce intr-o stare buna, dar eu nu mai am disponibilitatea sa o fac. Si sincer, ma doare sufletul sa o dau la dezmembrari sau fiare vechi pentru ca stiu ca mai poate. Am sa incerc sa pun si niste poze azi sau luni ca in W/E sunt plecat. Asadar, ma despart de "bebe" al meu. Poate un incepator care nu are destui bani pentru una mai noua, mai buna si timp sa o aranjeze pe asta. Poate cineva care are cunostintele necesare pentru a o repara si a reduce costurile ei. Poate cineva care are nevoie de piese pentru a lui. Nu stiu. Faceti voi o oferta dupa cum va lasa inima si atata timp cat e de bun simt discutam cu cea mai mare placere. Nu va speriati, nu ma astept sa iau 1500-2000 pe ea. Nu-i face. Discutam prin mesaj privat sau aici. Celor interesati le trimit nr. de tel. prin PM. Cu respect. Editat Iulie 18, 2008 de Khael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Cateva Xj-uri frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Cel din pozele 2-3-4-5 arata cu adevarat exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Super! Cineva dintre voi are cumva tobe after market, cum se cheamă, cum se pot comanda etc...mi-ar plăcea Âşi cu o singură tobă...orice, numai să pot ocoli soluția cu tobele originale noi, mult prea scumpe Âşi pe care nu le aduce nici dreak-apropo,Yamaha Romania sucks! AÂştept niÂşte kkturi de la ei dinainte de PaÂşti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.