LinX Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Sunt si pe la noi Diversion-uri de 900, insa destul de putine. Dar nu as compara-o cu surioara mai mica de 600cc. Cea de 900 este clar o capra batrana si greoaie, cu un design total invechit si dubla la pret. Plus ca intra pe alt segment de motociclete, se vrea un tourer in toata regula, nu o motocicleta versatila de capacitate medie, recomandata mai ales incepatorilor. Btw, acum am vazut si eu modelul nou si este superb. Cred ca multi nemtzalai o s-o cumpere, macar din nostalgie. Iar cu miscarea asta Yamaha clar a lovit in vanzarile CBF-ului de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Sunt si pe la noi Diversion-uri de 900, insa destul de putine. Dar nu as compara-o cu surioara mai mica de 600cc. Cea de 900 este clar o capra batrana si greoaie, cu un design total invechit si dubla la pret. Plus ca intra pe alt segment de motociclete, se vrea un tourer in toata regula, nu o motocicleta versatila de capacitate medie, recomandata mai ales incepatorilor. Btw, acum am vazut si eu modelul nou si este superb. Cred ca multi nemtzalai o s-o cumpere, macar din nostalgie. Iar cu miscarea asta Yamaha clar a lovit in vanzarile CBF-ului de 600. Nu vreau sa te supar, dar exista o diferenta destul de vizibila intre XJ-ul de 900 vechi si XJ 900 Diversion, care s-a facut din '94 pana in 2004 XJ-ul vechi e... vechi Intre cele doua modele de Diversion, daca nu esti atent, aproape ca nu sesizezi diferenta bine, facand abstractie de cardan, care e definitoriu pentru cel de 900 Editat Septembrie 15, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 La Diversion-ul de 900 am facut clar referire. Si raman la parerea mea, e o motocicleta uzata moral. Diferentele le vad intre cele 2, poate si pentru ca am avut-o pe cea mica aproape 3 ani. Nu zic ca 600 nu sufera la design luand ca reper standardele actuale, dar daca le iei pe fiecare si le compari in categoria de care apartin, parerea mea e ca 600-le ramane o motocicleta "valabila", pe cand 900-le nu prea. Eu unu as alege oricand un TDM 850, un V-strom sau orice altceva, chiar daca astea nu au cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr.Fantastik-US Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Salut prieteni !! FOARTE SUPER forumu' asta !!! De multa vreme urmaresc acest forum, pot sa spun ca am invatat foarte multe pe-aici, si m-am decis sa ma alatur. La inceputul lunii August , in data de 2, am cumparat si eu un moto XJ 550, din ala' vechi fabr.1984. Arata chiar foarte bine la varsta lui,, cu 'doar' 19 300 Km la bord !!! Da sigur,, si mie mi s-a parut aproape incredibil, dar cel de la care am luat mi-a spus ca in Italia a avut doar un singur proprietar, inainte sa-l fi adus in tara,, si ca 'italianu' unu batran' foarte putin a circulat cu ea, mai mult l-a tinut in garaj... Iar baiatul (romanul.) al cunosc, e de incredere,, el a bagat doar 1000 Km in ea... S-ar putea ?!?! Iata bordul XJ 550 al meu, voi ce ziceti e posibil ??? > de altfel merge foarte bine,, trage, suna ok. A, si uzura palpabila nu are !! Si aici bordul fermecat?? si motoru' : Editat Septembrie 15, 2008 de Dr.Fantastik-US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) daca merge ok si esti multumit de ea, ce te mai intereseaza cati km are ? tu ai cumparat mobra sau km? si da, e posibil sa aiba doar atatia km la vechimea asta, desi poveste aia cu "italianul batran" si cu tinutul in garaj e "barba" in 80 % din cazuri in germania este o "femeie pe la 40 de ani" care nu prea a avut timp sa se plimbe si a tinut-o in garaj. am auzit zeci de povesti de genul asta de la cumparatori entuziasti si proaspeti proprietari de astfel de mobre. este f adevarat ca respectivele "utilaje" aratau f bine si mergeau la fel de bine, dar povesile erau prea asemanatoare... stima Editat Septembrie 16, 2008 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr.Fantastik-US Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 daca merge ok si esti multumit de ea, ce te mai intereseaza cati km are ? Deocamdata asa s-a dovedit ca a meritat cei 800 de euroi, cat am dat pe ea. Inafara de curatat carburator, (desfacut complect.) alta problema nu am avut cu ea, si am facut deja 2100 Km impreuna. desigur am schimbat si uleiul si filtrele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) Nu vreau sa te supar, dar exista o diferenta destul de vizibila intre XJ-ul de 900 vechi si XJ 900 Diversion, care s-a facut din '94 pana in 2004XJ-ul vechi e... vechi Intre cele doua modele de Diversion, daca nu esti atent, aproape ca nu sesizezi diferenta bine, facand abstractie de cardan, care e definitoriu pentru cel de 900 Salut, Si eu am flirtat cu ideea de 900. Cardanul este clar un avantaj.. in sensul ca necesita mai putina mentenanta.. si e mai fiabil. In schimb un mare dezavantaj zic eu este ca 900le nu are decat 5 viteze... iar 600le are 6. Evident asta se simte in cele din urma la consum. Acum ceva vreme dupa ce mi-am luat 600le meu, am avut ocazia sa parchez langa un 900... 900le e mai mare in toate sensurile. si sunt sigur ca e si mai greu. N-am reusit inca niciodata sa scap motocicleta pe jos de pe loc.. dar cu cat e mai mare si mai grea .. ma gandesc ca e mai usor, tot la acelasi capitol .. daca trebuie sa dai cu spatele si ai putina panta.. greutatea si marimea motorului iar conteaza. Bineinteles daca esti mare si bine facut.. atunci asta pentru tine s-ar putea sa nu fie o problema... desi la oboseala se poate intampla oricui. Pe partea buna.. bodul e mult mai complet.. ai mai multe indicatoare si te simti mai in control. Desi consumul e sigur mai mare, ai si un rezervor considerabil mai mare. Dar trebuie sa te gandesti foarte bine daca chiar ai nevoie de 900. Eu am mers cu 600le in ture destul de lungi.. pe autostrazi si a mers 150 constant fara sa dea nici un semn de oboseala. Fac pauze de realimentare + 10 minute racire motor&dezmortire din 250 in 250 km.. si merge impecabil, chiar nu am ce sa ii reprosez. Atinge si 180 fara nici o problema si mai poate.. dar deja e aproape de rosu si oricum e o viteza foarte mare pentru care pierzi carnetul instant cam in orice tara.. si daca ai capul pe umeri orice motor ai avea ii dai reprize doar foarte scurte peste 150 . Trebuie sa recunosc insa ca am mers de fiecare data solo pe motor si fara bagaje, deci cu tot cu costume si bagaje usoare am fost pana in 85 kg. Cand am luat pasager sau pasagera mai sanatoasa (vorba vine) s-a simtit mereu diferenta. Daca tu esti mai masiv si vrei sa mergi cu prietena si cu bagaje multe s-ar putea justifica dorinta ta pentru un 900, altfel cred ca iesi mai bine overall cu un 600. Si ca tot vazui turele lui Draku (felicitari!) .. sa mai arat si eu vreo 2 turicele.. Utilaj : Yamaha Diversion XJ 600S, 1996, 61CP, cumparat din germania de la al 3lea proprietar la 35.000 km (cu istorie service & tot .. km sunt reali). Montat far cu xenon (recomand tuturor care vor ajunge sa calareasca si noaptea), alarma pager, priza de masina(ca sa incarc telefonul/playerul in timpul mersului altfel dupa 6-7 ore de touring te cam plictisesti si mergi cam tare ca te omoara monotonia ) Aprilie 2008 - 2 zile - 1700 km - solo : Baia Mare -> Genova (cu 1 noapte petrecuta la un motel pe autostrada dupa vreo 12 ore de riding) 12 Iulie 20008 - 2 zile - 600 km - gasca : Genova - Limone - Genova (cu 1 noapte petrecuta la un motel) alte poze: http://picasaweb.google.com/ioanpaulpirau/LimoneAmaretti# 18 Iulie 2008 - 1+..+1 zi - 1500 km - solo : Genova -> Mannheim -> Genova (mers de vineri dupamasa, petrecut vineri noaptea si sambata cu prietenul meu cel mai bun care avea ziua de nastere, intors duminica dupamasa) August 2008 - 1+..+1 zi - 1800 km - solo : Genova -> Fountainbleau -> Genova (la fel ca in Mannheim de vineri dupamasa direct de la servici, sambata on site, duminica retur) merge excelent, eu unul sunt foarte multumit de motor. e intradevar un bun mini tourer! bafta & asfalt uscat! Editat Septembrie 16, 2008 de John Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 faine ture, bravos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) Dar trebuie sa te gandesti foarte bine daca chiar ai nevoie de 900. Pai vreau 900-le in primul rand pentru cardan, apoi pentru plusul de putere Prietena nu am, dar cred ca sotia o sa se simta bine pe el/ea @ LinX: uzura morala a unei motociclete trebuie privita si prin grosimea portofelului sau a contului bancar. Eu nu te contrazic, este parerea ta si o respect. Dar pentru mine raportul pret/calitate al unui XJ 900 din 1997 este foarte bun P.S. Nu sunt incepator, asa ca nu ma sperie 40 kg sau 40 CP in plus Editat Septembrie 16, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Super miÂşto mobra de 550, să o călăreÂşti sănătos! Felicitări Âşi pt. turneele destul de lungi, sper că la anul să mă miÂşc Âşi eu pe-afară (la noi momentan e cam de cacao). Cred că avantajul major la 900 e cuplul, poate de aceea are 5 vit.În plus mai contează Âşi etajarea lor (asta de 600 are cutia cam "scurtă", aÂşa că strict nr. de viteze nu înseamnă în sine mare lucru...). Am pus mâna pe un manual în franceză foarte miÂşto, prezintă Âşi un istoric al modelului, am să încerc să fac un link. ...http://blackbears.ru/index_en.php Sorry, nu Âştiu să fac link, dar adresa e bună, manual fain, diferit de cel de la Haynes, dar zic eu mai practic, pentru cei cu note bune la "francă". ÂŞi ceva cu care m-am amuzat copios...dintr-un manual japonez pt. Diversion 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Noul model Yamaha XJ 6 Diversion 57,0 kW (78 CP) / 10'000/min Cauciucuri fata 120/70 ZR17M/C (58W) spate 160/60 ZR17M/C (69W) ABS ( optional ) greutate 211 kg / ABS: 216 kg Rezervor 17.3 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 are cineva manualul in franceza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Păi eu ce vorbesc? Îl găseÂşti la adresa Blackbears.ru, la secțiunea manuale, când intri pe site selectează limba engleză, dacă scrie ruseÂşte.Manualul e în franceză. Azi am avut soare!!! Normal că am ars-o...un pic Este un topic separat cu Diva din 2009. Nenea cu XJ 550, ne mai puneți poze?Că ne plac tare mult nakedurile clasice da nu ne mai țin genunchii fără carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr.Fantastik-US Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Nenea cu XJ 550, ne mai puneți poze?Că ne plac tare mult nakedurile clasice da nu ne mai țin genunchii fără carene desigur,, in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 l-am luat pe ala si e tot in engleza daca il ai tu trimitemil si mie pe adresa asta kraul82@yahoo.com te rog frumos:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 ÂŞi ceva cu care m-am amuzat copios...dintr-un manual japonez pt. Diversion 400. Mie nu mi-e clar ce vrea sa zica pe pagina 9 la al doilea aliniat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Kraul, ți-am trimis cam jumătate din fiÂşiere, da-i muncă de chinez bătrân, continuăm mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 k mersi mult:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Gata manualul!Azi a fost super lux-20 min.Da să nu-mi mai cereți! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Gata manualul!Azi a fost super lux-20 min. Da' să nu-mi mai cereți! Cred ca daca faceai CD si-l expediai prin posta ajungea mai rapid De Diversion 900 nu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Niet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 galeri cu esire pe o toba pentru xj si o toba nu stie nimeni pe aici:)????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Unde-i vara de-astă vară... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Pai vreau 900-le in primul rand pentru cardan, apoi pentru plusul de puterePrietena nu am, dar cred ca sotia o sa se simta bine pe el/ea @ LinX: uzura morala a unei motociclete trebuie privita si prin grosimea portofelului sau a contului bancar. Eu nu te contrazic, este parerea ta si o respect. Dar pentru mine raportul pret/calitate al unui XJ 900 din 1997 este foarte bun P.S. Nu sunt incepator, asa ca nu ma sperie 40 kg sau 40 CP in plus S-a facut ca wee asta sa merg cu pasagera (50-55 kg) si cu bagaj de 15-20 kg, pe autostrada si pe drumurile nationale... se simte mare diferenta fata de solo ride. Acum as fi apreciat si eu mai mult sa am 900le ai cautat ? ti-ai luat ceva? ..apropos.. super misto noul Div ..e clar o evolutie a modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Eu tot nu sunt lămurit care sunt alea de 50 de cai Âşi care de 60.În brieful italian la a mea scria 45,5 kw, adică vreo 60 de cai, putere cu care figurează Âşi în CIV, dar din câte Âştiu upgrade-ul de putere apare doar prin 96... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.