predrag80 Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 (editat) Multumesc frumos. Ma gandeam totusi la un manual in .pdf. Desigur, in acel grafic se pot vedea componentele desenate insa nu-mi pot da seama ce suruburi/cleme/bucse se folosesc pentru prinderea carenelor. Bineinteles ca pot improviza cu solutii viabile insa, daca se poate folosi solutia producatorului, as prefera sa o folosesc pe aceea, dar cu componentele de ansamblare care se gasesc pe la noi berechet. Chiar nu trebuie sa comand o saiba de la Yamaha. Mi se pare stupid si suparator... la buzunar. Editat Decembrie 6, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 mai complet decat manualul de piese din linkul de mai sus nu ai ce sa gasesti. pdf sau ne-pdf. acolo ai toate componentele mari plus suruburile si saibele care le prind pe cadrul metalic. eventual printeaza si mergi la mobra; vezi ce-ti lipseste si aia comanzi/cauti. erau cateva Dive la dezmembrat pe forum si pe okazii. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 (editat) Multumesc tuturor pentru indrumare. Editat Decembrie 6, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Ce prindere te intereseaza?pune o poza. » Post actualizat in 15 Dec 2014 19:46Caut cauciuc fata Xj600 stare buna.Sper ca am postat unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 De postat cred ca ai postat bine,dar nush ce succes vei avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Pana la urma am dat unui strungar sa-mi faca acele capete de ghidon. 20 de lei. Daca aveam strung le faceam singur dar nu poti sa le ai pe toate. Cu binevointa unui user de pe forum, am cumparat si acel catadioptru precum si alte cateva piese pentru care ii multumesc si cu aceasta ocazie. In ceea ce priveste prinderile, m-am lamurit: aproape peste tot merg acele bucse cu piulita, exact ca acele ce tin viziera. Doar suruburile difera. Sa-mi incerc norocul: are cineva un inner pannel (panou interior) in stare buna spre foarte buna? Al meu e crapat si gaurit de fostul proprietar. Este adevarat ca se poate repara insa reparatia se va vedea destul de urat. As mai putea sa-l vopsesc insa atunci nu va fi original. Si, mai exista varianta de cumparat nou (cea mai costisitoare). De asemenea as avea nevoie de scarita din stanga fata, indiferent de starea cauciucului. Imi trebuie doar partea de aluminiu. A mea a fost rupta si sudata foarte urat si nu vreau sa iau aftermarket. @justmee2009: vezi ca sunt niste promotii acum la cauciucuri. Am vazut pe forum pe cineva care vinde la preturi foarte bune cauciucuri nefolosite cu DOT mai vechi. Cred ca e mai bine decat unul uzat. Editat Decembrie 17, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ms.Panoul frontal sa stii ca se poate repara ca orice plastic. Eu pe al meu mai intii l-am lipit cu pistolul de lipit ,apoi chituit cu chit plastic ,slefuit cu smirghel fin apoi vopsit. E adevarat am avut o crapatura mica dar a meritat. Daca ai crapaturi mari le poti intari cu plasa fina inserata in plastic cu pistolul de lipit. Este migaleala dar se merita. Poti sa-mi dai un link cu cauciucuri?As pune de 120 dar am înţeles ca nu e bine.Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Panourile frontale le voi restaura insa exista acel panou interior, negru, care nu se vopseste. Ala e problematic pentru ca oricat ai vrea sa-l repari, textura nu o poti reface. Iti mai ramane sa o netezesti si sa o vopsesti. Insa deja ai modificat aspectul. /index.php?/topic/708188-oferta-lichidare-de-stoc-cauciucuri-de-strada-noi-150-lei-bucata/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 As vrea sa te pot ajuta.Incearca totusi.Eu am cautat vopsea texturata dar era scumpa din cite imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am vazut ca unii au folost PLAZ TEX BLACK. Sa vad pe unde gasesc si la ce pret. Daca e in jur de 100 lei, nu se merita. » Post actualizat in 18 Dec 2014 16:11Am nevoie de ajutor: astazi am demontat o buna parte din Diva. M-am poticnit insa la contact. Cum se demonteaza contactul? Ce cheie merge acolo ca nu pot sa-mi dau seama? » Post actualizat in 25 Dec 2014 15:25Craciun fericit! Ieri am reusit sa dezmembrez motocicleta pentru a vedea in ce stare este, dupa achizitie, pentru a o restaura. Una peste alta, putea fi un pic mai intretinuta. Una peste alta, 2 din 3 frane sunt blocate, trebuie schimbate toate cele 3 discuri si reconditionate etrierele, am observat ca axul rotii spate este usor indoit asa ca ar cam rebui schimbat, bascula este polizata in 3 locuri si trebuie umpluta cu sudura si nivelata (sau schimbata). Daca are cineva un ax spate prin garaj si o bascula, eventual, poate sa-mi trimita un PM. De asemenea, mi-ar prinde bine niste capeti de ghidon de XJ sau TDM, scarita fata stanga, niste galerii evacuare nelovite, ceva suruburi carenaj, un capac de guma de la axul basculei si cam atat. Una peste alta, dupa ce voi fi terminat cu restaurarea, va iesi o motocicleta "nepretuita". Totusi, nu-mi vine sa cred ce magarii sunt in stare sa faca unii pe motocicleta si ma felicit ca am avut initiativa sa o dezmembrez pentru ca asa era pericol pe 2 roti iar viata mea intr-un pericol real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Numai surprize neplăcute ai avut la ea.Sper sa nu _ti para rau ca ai luat-o.Oricum da-i inainte cu reparatia. Incearca la dezmembrari sau la cineva care aduce piese.Eu am apelat la userul Ottoman.E f de incredere si te ajuta in orice problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Nu-mi pare rau in nici un caz. Macar stiu ca, dupa ce termin cu ea, va deveni sigura si nepretuita. Cel putin pentru mine. Oricum, nevasta mea deja se gandeste ca i-o fac cadou si eu trec la categoria de 900 cmc. Om vedea daca XJ sau TDM. In orice caz sunt pasionat de mecanica asa ca nu-mi cade greu. Si eu tin legatura cu Ottoman si este foarte de treaba. Insa unele piese, care nu sunt consumabile, prefer sa le iau de la dezmembrari, evident din cauza pretului. Poti te rog sa faci poze la bucse suport motor (tampoane), cele care intra in bloc motor. Am o indoiala ca nu sunt nici acestea originale si nu vreau sa ma aventurez sa le cumpar aiurea ca nu sunt ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Banuiesc care sunt dar ca sa nu gresesc arata-mi pe o poza sau schita care sunt... » Post actualizat in 26 Dec 2014 15:11O intrebare:.Undeva pe forum am citit ca tija supape Diversion nu sta in camasa ci pe chiulasa.Sper ca nu am spus o prostie..; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 (editat) Salut. Repere 37, 38, 40, 41 din diagrama Ctrankcase (imi cer scuze insa nu pot sa incarc fisierul pentru ca imi cere url si iarasi nu ma lasa sa pun poza direct in text). Eu pe partea stanga am niste bucse care sunt parca din plastic si au o "ciuperca" din plastic. Pe partea dreapta am bucse de cauciuc si nu au nici o ciuperca in exterior. De aceea as vrea sa vad cum sunt pe alta motocicleta. In ceea ce privesc tijele de la supape, nu stiu. nu am desfacut motorul pentru ca acesta merge foarte bine. Dar, oricare ar fi situatia, aceste motoare sunt cunoscute ca fiind foarte rezistente. Asa ca, nu mi-as face griji din cauza asta. Editat Decembrie 26, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 salut.uite pozele: http://i.imgur.com/uspOmiD.jpg http://i.imgur.com/3soduby.jpg http://i.imgur.com/gbnfh2Y.jpg http://i.imgur.com/SGlRreA.jpg http://i.imgur.com/jTwd6uD.jpg http://i.imgur.com/yvBSi4b.jpg http://i.imgur.com/CAG8nRw.jpg http://i.imgur.com/IJG9qG1.jpg http://i.imgur.com/lZq0HID.jpg http://i.imgur.com/hSnUOTM.jpg http://i.imgur.com/Y7TCi8L.jpg » Post actualizat in 28 Dec 2014 13:00pe partea dreapta am cred bucse din plastic ,iar pe stinga am saibe cauciuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Multumesc foarte mult. Asa e si la mine. Daca incalec motocicleta, pe stanga am de plastic, cu un fel de ciuperca tesita intr-o parte, iar pe dreapta am de cauciuc. Macar asta e bine. Mercy inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Cu okazia asta am vazut o ruptura la prindere crashbar partea dreapta..:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 salutare, am si eu un xj 600 din 94 sau 95 (nu mai stiu exact nu am actele la mine) si am o problema cu niste membrane de la carburator... poate ma ajuta cineva care are la dezmembrat sau stie cineva unde sa gasesc asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Salut. In principiu sunt foarte scumpe acele membrane. Am vazut pe un site american o companie care face numai membrane si tu acasa le pui pe pistonase. Am auzit si de un producator de astfel de membrane in Beograd, Serbia, despre care spun ca e foarte bun. Insa nu stiu sa fi cumparat cineva din Romania de la acesta. In ceea ce privesc membranele seccond, poti incerca pe la cei care dezmembreaza sau ebay.com. Cele de pe ebay sunt cam 70-80EUR/bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Va trebui sa cumperi un carburator de la dezmembrari.Pe forum era cineva care are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Am reusit sa dau si motorul jos. Cadrul este gata pentru sablat si vopsit cu pulbere. Cel putin din punctul meu de vedere. Am examinat putin bascula si se pare, comparand cu pozele gasite pe net, ca am ceva indoituri in plus pe interiorul bratelor. Daca stiam cum sa incarc poza as face-o. Patina pe care culiseaza lantul si-a cam creat alte santuri. Am zis ca ar fi o problema insa vad pe ebay ca mai toate cele oferite spre vanzare au acelasi tip de santuri incalecate. Insa, ca sa fiu eu cu inima impacata, ma poate ajuta cineva cu indicatii cum sa verific daca bascula este buna/stramba sau nu? Motocicleta am condus-o si nu mergea deloc intr-o parte. Insa cand am dat jos roata spate, am observat ca axul rotii este indoit si asta pe partea dreapta, astfel incat daca intorceai de acesta roata se deplasa mai inainte sau mai inapoi. Acum, candva am condus mobra modificata pentru sarituri si cam saream prin santuri cu ea. Am rupt una-alta dar niciodata nu am putut indoi un ax de roata, ceea ce ma duce la gandul ca acesta a fost indoit intentionat. Axul vine schimbat insa vreau sa stiu daca si bascula trebuie schimbata. Cum verific bascula, stie cineva? Editat Ianuarie 5, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Google-ul nu te-a putut ajuta? Sau manualul? Eu am gasit si pe google si in manual metode sa verifici alinierea rotilor si asta doar asa la o cautare superficiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Pai rotile sunt puse deoparte. Motocicleta e dezmembrata complet. Cand ai rotile puse, ele trebuie sa mearga pe aceeasi urma. Si mergeau. Spun ca nu tragea in lateral si nici nu mergea in lateral. De aceea va intreb, poate stiti vre-o metoda, aveti niste masuratori prin care sa determin ca bascula este conforma. Nu de alta dar nu as trimite-o la vopsit daca nu e buna. P.S. am invatat cum sa adaug pozele :-) Editat Ianuarie 5, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Vad doua poze puse de tine.prima reprezinta bascula cu gaurile prindere roata.Nu inteleg ce vrei sa verifici. » Post actualizat in 05 Jan 2015 16:54 Pune mai multe poze.Foloseste siteul Imgur pentru poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 salutare, am si eu un xj 600 din 94 sau 95 (nu mai stiu exact nu am actele la mine) si am o problema cu niste membrane de la carburator... poate ma ajuta cineva care are la dezmembrat sau stie cineva unde sa gasesc asa ceva... Incearca cu o pelicula fina de silicon, asta daca nu e coapta tare. La a mea am folosit silicon Vixtor Reinz si merge si acum. Cel putin pana gasesc unele ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.