predrag80 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) Multumesc tuturor pentru sugestii. Acum, sa ma explic: am observat ca imi "vobleaza" ghidonul daca ridic mainile de pe acesta, lucru care poate sa insemne urmatoarele: 1. cauciuc / janta descentrata 2. top case 3. rulmenti jug (nu stiu chiar cum se numeste axul care tine furca fata) 4. discuri de frana (sistemul de franare fata) 5. lantul roata spate 6. capeti de ghidon. Am pornit prin excludere si primul lucru care mi-a sarit in ochi erau cele doua capete care sunt diferite. Pe partea stanga am unul exact ca a lui @slyby (cu surub imbus) de pe modelul `94 iar pe cealalta parte am un capat mai rotunjor si cu surub philips in cap. Problema mea este ca nu stiu care este de pe modelul meu (anul 1998) si care nu este. Sau, care este original si care nu? Acum vad ca acel din stanga este de pe modelul din `94. Oare pe modelul `98 capetii sunt la fel? In ceea ce priveste stopul spate, m-am referit la catadioptru. Dupa masuratorile de pe flaps, vad ca ar cam fi bun unul ~50mm x ~70mm dar care are un picior central si unul mai mic pe o parte. Ciudat. Daca nu gasesc un stop original (poate pe ebay?!) am vazut ceva asemanator pentru biciclete (costa ~3 RON :-) ) Tind sa refac motocicleta cat se poate cu piesele originale. Insa sunt anumite piese care au preturi nejustificat de mari. Om vedea pana la urma! Editat Noiembrie 19, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) Gasesti destule poze: http://motoprofi.com/motospecspictures/yamaha/xj_600_s_diversion-2001.html# Nu cred ca au schimbat capetele. Verifica si presiunea in anvelope. Editat Noiembrie 19, 2014 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 (editat) Multumesc foarte mult pentru ajutor. In ceea ce priveste manualele de reparatie, am acela de la Haynes si unul in franceza si inca unul care cred ca-i de la Yamaha. Sunt luate de aici de pe forum. Insa sunt prea stufoase. Nu am nervi de asa ceva. Poate cand ma bag la lucruri mai precise, eventual motor. Apropo, ce ulei folositi? Eu am bagat Repsol 20w50 mineral. Cand pornesc motocicleta bate destul de bine, mai ales ambreiajul. Insa dupa 5-10min de mers nu mai bate nimic. Am vazut pe alte forumuri ca recomanda 10w40 semisintetic sau chiar sintetic, indiferent de marca. Pe youtube am vazut unul care a bagat ulei Castrol pentru masina 10w40 in Bandit si cica e bun si ala. De aceea ma intereseaza ce bagati voi in el. In masina eu bagam LiquiMoly de ceva timp si am fost multumit. Tind sa bag si in motocicleta tot LiquiMoly. A incercat cineva? Editat Noiembrie 20, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 eu cred ca un 15w-50 semi sau 20w50 este cel mai bun pentru acest motor racit cu aer. Acelasi voblaj il am si eu atunci cind iau miinile de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Astazi am cautat prin magazine de biciclete si camioane acel catadioptru pentru aripa spate. Nu am gasit nimic care sa ma multumeasca. Daca nu gasesc de la alta Yamaha am sa comand piesa originala. Asta este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sxnet1 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 am eu un catadioptru(xj 900 care o tin de piese, dar sunt la fel) si cu ghidonul care ,,vobleaza" eu am scapat de el dupa ce am schimbat anvelopele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Vor veni la rand si anvelopele, pana la primavara. Nu-mi vinzi catadioptrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Capetele de ghidon originale sunt cele mari, cu imbus. Voblajul apare într-adevăr de la anvelope (o echilibrare la roți prinde bine) și de la rulmenții de jug (după ce i-am schimbat a dispărut total), dar nu și de la top case (am top case, nu am voblaj). Starea rulmenților de jug se verifică ușor, se pune motorul pe cricul central, se îngreunează spatele (rogi pe cineva să apese motorul, sau singur, pui ceva greutăți în spate) și cu roata față ridicată miști ușor de ghidon stânga-dreapta. În mod normal nu trebuie să se așeze singură într-o poziție ”preferată”, de obicei pe mijloc, cu ghidonul drept, ci trebuie să se miște liber și să stea acolo unde o lași... Sper că s-a înțeles ceva din frazele astea, în rest spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 S-a inteles destul de bine.Miine verific starea rulmentilor. La distante mai mari acest voblaj care nu-l simt ma oboseste fizic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Multumesc foarte mult pentru ajutor. In ceea ce priveste manualele de reparatie, am acela de la Haynes si unul in franceza si inca unul care cred ca-i de la Yamaha. Sunt luate de aici de pe forum. Insa sunt prea stufoase. Nu am nervi de asa ceva. Poate cand ma bag la lucruri mai precise, eventual motor. Apropo, ce ulei folositi? Eu am bagat Repsol 20w50 mineral. Cand pornesc motocicleta bate destul de bine, mai ales ambreiajul. Insa dupa 5-10min de mers nu mai bate nimic. Am vazut pe alte forumuri ca recomanda 10w40 semisintetic sau chiar sintetic, indiferent de marca. Pe youtube am vazut unul care a bagat ulei Castrol pentru masina 10w40 in Bandit si cica e bun si ala. De aceea ma intereseaza ce bagati voi in el. In masina eu bagam LiquiMoly de ceva timp si am fost multumit. Tind sa bag si in motocicleta tot LiquiMoly. A incercat cineva? salut, uite ce zice manualul de utilizare cu privire la ulei. dupa cum vezi cel de auto nu e recomandat. eu personal am folosit numai Eneos, 10W30 (cand am obtinut un consum de 3.8 litri la suta de km la un drum Arad-Bucuresti) si 10W40. bataia aia de ambreiaj e specifica acestui model. la a mea se aude destul de putin si numai la pornire, la rece, dupa aia dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Buna seara la toata lumea. Astazi am reusit in sfarsit sa "dezbrac" motocicleta. Am dat jos carenele ca sa vad cum sta pe dinauntru. Cum a fost trantita, fostul proprietar a reparata piesele sparte cu poxilina si o parte cu fibra de sticla. Am gasit multe magarii gen holzsuruburi prin carene si lipsa bucse de cauciuc sau sisteme de prindere originale. De aceea multe lucruri gen saibe, bucse sau clipsuri nu stiu cum arata si din ce sunt facute (nu prea vreau sa comand reperul de la Yamaha cu ~2EUR/saiba). De aceea va rog, daca are cineva Diva cu carenele jos, sa-mi spuna cum e prinsa in fata, deasupra farului (mai exact in ce?). La fel si in spate, la rezervor si sus, sub masca neagra. Daca are cineva si poze ar fi fantastic. Mai o rugaminte, aveti cumva un partlist pentru xj 600 s? Eu il am doar pentru N si tocmai partea cu carenele lispeste. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Ia vezu colegu' te ajuta asta? http://www.yamahapart.com/oemparts/a/yam/50043695f8700209bc78c211/cowling-1 Daca nu, schimba mobra de pe acolo cu care o ai, desi seca nu cred ca difera de xj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 (editat) Multumesc frumos. Ma gandeam totusi la un manual in .pdf. Desigur, in acel grafic se pot vedea componentele desenate insa nu-mi pot da seama ce suruburi/cleme/bucse se folosesc pentru prinderea carenelor. Bineinteles ca pot improviza cu solutii viabile insa, daca se poate folosi solutia producatorului, as prefera sa o folosesc pe aceea, dar cu componentele de ansamblare care se gasesc pe la noi berechet. Chiar nu trebuie sa comand o saiba de la Yamaha. Mi se pare stupid si suparator... la buzunar. Editat Decembrie 6, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 mai complet decat manualul de piese din linkul de mai sus nu ai ce sa gasesti. pdf sau ne-pdf. acolo ai toate componentele mari plus suruburile si saibele care le prind pe cadrul metalic. eventual printeaza si mergi la mobra; vezi ce-ti lipseste si aia comanzi/cauti. erau cateva Dive la dezmembrat pe forum si pe okazii. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 (editat) Multumesc tuturor pentru indrumare. Editat Decembrie 6, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Ce prindere te intereseaza?pune o poza. » Post actualizat in 15 Dec 2014 19:46Caut cauciuc fata Xj600 stare buna.Sper ca am postat unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 De postat cred ca ai postat bine,dar nush ce succes vei avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Pana la urma am dat unui strungar sa-mi faca acele capete de ghidon. 20 de lei. Daca aveam strung le faceam singur dar nu poti sa le ai pe toate. Cu binevointa unui user de pe forum, am cumparat si acel catadioptru precum si alte cateva piese pentru care ii multumesc si cu aceasta ocazie. In ceea ce priveste prinderile, m-am lamurit: aproape peste tot merg acele bucse cu piulita, exact ca acele ce tin viziera. Doar suruburile difera. Sa-mi incerc norocul: are cineva un inner pannel (panou interior) in stare buna spre foarte buna? Al meu e crapat si gaurit de fostul proprietar. Este adevarat ca se poate repara insa reparatia se va vedea destul de urat. As mai putea sa-l vopsesc insa atunci nu va fi original. Si, mai exista varianta de cumparat nou (cea mai costisitoare). De asemenea as avea nevoie de scarita din stanga fata, indiferent de starea cauciucului. Imi trebuie doar partea de aluminiu. A mea a fost rupta si sudata foarte urat si nu vreau sa iau aftermarket. @justmee2009: vezi ca sunt niste promotii acum la cauciucuri. Am vazut pe forum pe cineva care vinde la preturi foarte bune cauciucuri nefolosite cu DOT mai vechi. Cred ca e mai bine decat unul uzat. Editat Decembrie 17, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ms.Panoul frontal sa stii ca se poate repara ca orice plastic. Eu pe al meu mai intii l-am lipit cu pistolul de lipit ,apoi chituit cu chit plastic ,slefuit cu smirghel fin apoi vopsit. E adevarat am avut o crapatura mica dar a meritat. Daca ai crapaturi mari le poti intari cu plasa fina inserata in plastic cu pistolul de lipit. Este migaleala dar se merita. Poti sa-mi dai un link cu cauciucuri?As pune de 120 dar am înţeles ca nu e bine.Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Panourile frontale le voi restaura insa exista acel panou interior, negru, care nu se vopseste. Ala e problematic pentru ca oricat ai vrea sa-l repari, textura nu o poti reface. Iti mai ramane sa o netezesti si sa o vopsesti. Insa deja ai modificat aspectul. /index.php?/topic/708188-oferta-lichidare-de-stoc-cauciucuri-de-strada-noi-150-lei-bucata/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 As vrea sa te pot ajuta.Incearca totusi.Eu am cautat vopsea texturata dar era scumpa din cite imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am vazut ca unii au folost PLAZ TEX BLACK. Sa vad pe unde gasesc si la ce pret. Daca e in jur de 100 lei, nu se merita. » Post actualizat in 18 Dec 2014 16:11Am nevoie de ajutor: astazi am demontat o buna parte din Diva. M-am poticnit insa la contact. Cum se demonteaza contactul? Ce cheie merge acolo ca nu pot sa-mi dau seama? » Post actualizat in 25 Dec 2014 15:25Craciun fericit! Ieri am reusit sa dezmembrez motocicleta pentru a vedea in ce stare este, dupa achizitie, pentru a o restaura. Una peste alta, putea fi un pic mai intretinuta. Una peste alta, 2 din 3 frane sunt blocate, trebuie schimbate toate cele 3 discuri si reconditionate etrierele, am observat ca axul rotii spate este usor indoit asa ca ar cam rebui schimbat, bascula este polizata in 3 locuri si trebuie umpluta cu sudura si nivelata (sau schimbata). Daca are cineva un ax spate prin garaj si o bascula, eventual, poate sa-mi trimita un PM. De asemenea, mi-ar prinde bine niste capeti de ghidon de XJ sau TDM, scarita fata stanga, niste galerii evacuare nelovite, ceva suruburi carenaj, un capac de guma de la axul basculei si cam atat. Una peste alta, dupa ce voi fi terminat cu restaurarea, va iesi o motocicleta "nepretuita". Totusi, nu-mi vine sa cred ce magarii sunt in stare sa faca unii pe motocicleta si ma felicit ca am avut initiativa sa o dezmembrez pentru ca asa era pericol pe 2 roti iar viata mea intr-un pericol real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Numai surprize neplăcute ai avut la ea.Sper sa nu _ti para rau ca ai luat-o.Oricum da-i inainte cu reparatia. Incearca la dezmembrari sau la cineva care aduce piese.Eu am apelat la userul Ottoman.E f de incredere si te ajuta in orice problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Nu-mi pare rau in nici un caz. Macar stiu ca, dupa ce termin cu ea, va deveni sigura si nepretuita. Cel putin pentru mine. Oricum, nevasta mea deja se gandeste ca i-o fac cadou si eu trec la categoria de 900 cmc. Om vedea daca XJ sau TDM. In orice caz sunt pasionat de mecanica asa ca nu-mi cade greu. Si eu tin legatura cu Ottoman si este foarte de treaba. Insa unele piese, care nu sunt consumabile, prefer sa le iau de la dezmembrari, evident din cauza pretului. Poti te rog sa faci poze la bucse suport motor (tampoane), cele care intra in bloc motor. Am o indoiala ca nu sunt nici acestea originale si nu vreau sa ma aventurez sa le cumpar aiurea ca nu sunt ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Banuiesc care sunt dar ca sa nu gresesc arata-mi pe o poza sau schita care sunt... » Post actualizat in 26 Dec 2014 15:11O intrebare:.Undeva pe forum am citit ca tija supape Diversion nu sta in camasa ci pe chiulasa.Sper ca nu am spus o prostie..; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.