radu_ Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Furca față cu dublu disc are jambele mai groase decât cea monodisc (42 vs. 38 mm., cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Incearca cu o pelicula fina de silicon, asta daca nu e coapta tare. La a mea am folosit silicon Vixtor Reinz si merge si acum. Cel putin pana gasesc unele ieftine. nu prea cred ca pot pentru ca toate 4 membranele sunt destul de rupte cel putin 2-3 gauri,unele chiar mai mari... va trebui sa caut ceva second daca nu... mersi oricum » Post actualizat in 11 Jan 2015 10:08 nu prea cred ca pot pentru ca toate 4 membranele sunt destul de rupte cel putin 2-3 gauri,unele chiar mai mari... va trebui sa caut ceva second daca nu... mersi oricum am vazut anuntul asta si pe tocmai sau olx si nu mai are carburatorul din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Sunt destul de delicate membranele.Ai putea incerca sa iei membrane de la alt motor si sa incerci sa le lipesti cu prenandez .Eu zic sa incerci .Sau sa folosesti un cauciuc f fin.Soluţia poate fi temporara deoarece iti va afecta mixul aer _benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 (editat) In legatura cu membrane, uite aici un link : http://www.motorradbay.de/xj600s_n_diversion-n-215519_1-diaphragm__libranen__piston-yamaha-p-4606-3.html Sau, cauti membrane pentru carburator Mikuni BDST28. Sau uite aici: http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV250-VIRAGO-V-STAR-XVS650-XJ600-XVZ13-XVZ1300-CARB-SLIDE-DIAPHRAGM/291341921095?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3De110673492244a0e8c1b830047665afb%26pid%3D100011%26prg%3D20140602152332%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D291323326207 » Post actualizat in 11 Jan 2015 11:59Ai grija insa cu comandarea membranelor din USA. Am citit pe un forum ca motocicletele facute pentru USA si Australia au BDS26. Deci scrie-le si intreaba-i de dimensiunea membranelor. » Post actualizat in 20 Jan 2015 15:12Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca a demontat cineva discurile de frana de pe janta, ce cheie a folosit. Eu am suruburi imbus de 6 si pana acum am rupt 2 chei tip L. Si nimic. Si asta dupa ce am pulverizat WD40 pe suruburi si am lasat asa mai mult de 24 de ore. Exista vre-o cheie speciala? Editat Ianuarie 11, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 are cumva cineva la un pret decent o oglinda stanga pt xj600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Salutare tuturor. Sunt un proaspat posesor de XJ550 din '82, planul este sa il fac cafe racer. Ca sa mai scutesc ceva timp vroiam sa va rog sa imi dati o carte de service daca aveti si eventual un site sau ceva de unde pot sa iau ceva piese. Multumesc, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 are cumva cineva la un pret decent o oglinda stanga pt xj600? Cauta oglinzi Vicma. Au preturi foarte rezonabile. Gasesti la Adal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Nu are nimeni o carte de service pentru XJ550? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Google e prietenul tau: http://forums.sohc4.net/index.php?topic=17788.0 = lista intreaga cu XJ550 (mai jos) http://www.4shared.com/get/j8AOPmAk/XJ550RH_service_manual_XJ550_R.html Editat Ianuarie 27, 2015 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Multumesc mult. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Ma poate ajuta cineva cu date tehnice despre cum se extrag rulmentii cu ace de la bascula? Mi-am belit toate degetele si nu am reusit sa-i scot. Exista vre-o presa? Sau vre-o smecherie? Orice ajutor este binevenit. » Post actualizat in 29 Jan 2015 18:10Am reusit sa dezmembrez motocicleta complet, inclusiv acei rulmenti. Cu ajutorul celui mai bun frezor - unchiul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 In legatura cu membrane, uite aici un link : http://www.motorradbay.de/xj600s_n_diversion-n-215519_1-diaphragm__libranen__piston-yamaha-p-4606-3.html Sau, cauti membrane pentru carburator Mikuni BDST28. Sau uite aici: http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV250-VIRAGO-V-STAR-XVS650-XJ600-XVZ13-XVZ1300-CARB-SLIDE-DIAPHRAGM/291341921095?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3De110673492244a0e8c1b830047665afb%26pid%3D100011%26prg%3D20140602152332%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D291323326207 » Post actualizat in 11 Jan 2015 11:59 Ai grija insa cu comandarea membranelor din USA. Am citit pe un forum ca motocicletele facute pentru USA si Australia au BDS26. Deci scrie-le si intreaba-i de dimensiunea membranelor. » Post actualizat in 20 Jan 2015 15:12 Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca a demontat cineva discurile de frana de pe janta, ce cheie a folosit. Eu am suruburi imbus de 6 si pana acum am rupt 2 chei tip L. Si nimic. Si asta dupa ce am pulverizat WD40 pe suruburi si am lasat asa mai mult de 24 de ore. Exista vre-o cheie speciala? https://m.louis.de/en/artikel/impact-screwdriver-set-1-2-inch-5-pcs/10003903?list=37151285 asta te ajuta sau pistol pneumatic. Suruburile de preindere a discurilor sunt cu pasta de blocaj. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) Multumesc. Motocicleta este deja dezansamblata. nu cred ca m-ar fi ajutat acea surubelnita de impact. Acel Loctite albastru s-a intarit atat de tare incat am reusit si sa rup un surub. Noroc in unchiul frezor care m-a ajutat cu demontarea pieselor si scoaterea suruburilor rupte. Cea mai mare batalie a fost pana la urma cu un pistonas de frana blocat. Nu l-am putut scoate nicicum. Pana la urma am sudat un surub de el si l-am scos mecanic. Urmeaza pistonase noi de inox. Ce sa mai zic: am vrut motocicleta, m-am ales cu motocicleta. Dar e o placere pentru mine. Nu si pentru bugetul casei. Urmeaza vopsirea partilor metalice cu pulbere si reansamblarea cadrului. Dupa care urmeaza motorul. In principiu la motor vreau sa-i schimb rulmentii, bucsele si semeringurile, toate preventiv, dar voi vedea ce mai trebuie facut, dupa ce il desfac. BTW, eu am luat scule Yato din Romania. Sunt foarte multumit de ele. De asemenea, am ceva scule de la Hornbach precum si cateva de la IUS Brasov. Foarte bune. P.S. Pacat ca pe acest forum nu prea gasesti membrii saritori cu sfaturi. Probabil ca majoritatea merg la mecanici iar mecanicii pastreaza secretele pentru ei ("mari secrete"). Dar, asta e. Editat Ianuarie 31, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 ... Cea mai mare batalie a fost pana la urma cu un pistonas de frana blocat. Nu l-am putut scoate nicicum. Pana la urma am sudat un surub de el si l-am scos mecanic. Urmeaza pistonase noi de inox. .. pentru viitor, ca sa nu mai fii nevoit sa schimbi pistonasele deteriorate la extractie (sau pentru altii care se lovesc de aceeasi problema): intrucat la etrierele cu mai multe pistonase este dificil de extras unul mai intepenit (invariabil, prin orice metode s-ar incerca, lichid/aer sub presiune, unul din pistonase iese iar celalalt ramane pe loc) se poate folosi cu succes urmatoarea metoda: se pune un lemn moale pe jos si se loveste etrierul de el, cu forta (ca nu pateste nimic) pe directia de iesire a pistonasului succesul este garantat, fara a strica nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Multumesc pentru sfat. Poate data viitoare, pe o alta motocicleta. Acum am alta problema. Am zis ca e gata cu demontatul si am vazut suruburile de aerisire inca pe etrier. Am dat sa le desfac... am rupt unul. am sa vad daca ma ajuta iarasi unchiul. Etrierul a stat cel putin 24 ore scufundat in benzina ca sa se inmoaie toate impuritatile. Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat. Si asa, mai amanam cu cateva zile dusul la vopsit. Editat Februarie 1, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 hm, curios... am umblat la o gramada de aerisitoare, la mobre care au stat pe dreapta si cate 10 ani.... n-am rupt niciunul eram gata sa bag mana in foc ca nu exista asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) se pune un lemn moale pe jos si se loveste etrierul de el, cu forta (ca nu pateste nimic) pe directia de iesire a pistonasului succesul este garantat, fara a strica nimic Daca mai prinde si un pic din garniturile vechi, nu iese neam asa Ideal e cu aer comprimat daca ai etrierul scos de pe mobra, dar mare grija cum bagi aer in etrier sa nu iti sara in cap, faci miscarea cu o carpa bagata in etrier. Sau, direct de pe mobra, bagi o cheie in etrier sa limitezi miscarea celorlalte pistonase libere si pompezi maneta, o sa iasa sigur si pistonasul blocat asa. Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat. Si sunt sanse sa nu se inmoaie Daca s-a 'sudat' acolo, e greu sa il scoti. Pune baza pe capacitatile de dilatare diferite ale metalelor. Incalzeste-l bine (feon industrial sau flacara, merge chiar si pe aragaz) si bagi in el un imbus sau un torx si o sa cedeze. Editat Februarie 2, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Daca mai prinde si un pic din garniturile vechi, nu iese neam asa I.... Eu nu am intalnit situatie sa nu iasa Si am scos pistonase la care se vedea clar ca garnitura de praf e iesita din canal.... Dar, cum se zice, never say never.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele. Am cumparat astazi rulmenti pentru roti si semeringuri. Rulmenti SKF si un KOYO (la pinion spate). Semeringuri... nu stiu. Mi-a dat acolo ceva. Sper sa fie si bune. Ceea ce mi s-a parut ciudat este ca pe fata am avut rulmenti deschisi (nu aveau nici locas pentru capac). Avand in vedere ca au pe fiecare parte cate un semering, m-am gandit ca asa e bine. Sper sa nu fi gresit. Mai am de luat rulmenti bascula si jug. Apropo, eu am rulmenti cu cos la jug. Am gasit dimensiunile rulmentilor cu role insa nu stiu ce fel de semeringuri sunt acolo. Ma poate ajuta cineva cu niste dimensiuni? A luat cineva separat acele semeringuri? » Post actualizat in 02 Feb 2015 19:40Am incercat sa scot singur acel aerisitor. L-am batut, l-am incalzit cu feon-ul si l-am racit in apa (pentru socul termic), am incercat sa bag un torx in gaura sa sa-l invart si nimic. Am mai incalzit odata tot ansamblul, am racit iarasi sub apa, am bagat alt torx, acum din trusa YATO, mai de calitate, si... am rupt bit-ul in gaura. Pana aici. Am luat etrierul in casa, l-am incalzit la aragaz si l-am lasat sa se raceasca incet (sa decalesc acel ciot), am pornit Proxon-ul meu (una dintre cele mai utile scule pe care le am) cu o freza diamantata si am facut o gaura in mijlocul acelui aerisitor, tocand si ciotul ramas. Mai am sa scot spirele cu o surubelnita (am uitat sa o iau). Si gata. Deci va rog, nu bagati torx, imbus sau mai stiu eu ce in gaura din centru ca se poate rupe si obtura canalul centralizator. Inca o problema rezolvata. Am fost azi la Giz sa vedem cand pot sa duc piesele la vopsit. Cred ca vineri va fi ziua cea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Dupa cit te-ai chinuit...sau nu se spune asa la cei cu mecanica si motoritul in singe...rezultatul o sa fie pe masura.Sa pui si niste poze la final:-). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Mai este cale lunga... si multi bani. Dar, da. Va iesi o motocicleta sigura si frumoasa (subiectiv) care nu mai iasa din proprietatea mea. » Post actualizat in 03 Feb 2015 22:22Are cineva de vanzare telescop central spate pentru Yamaha XJ 600 Diversion sau XJ6 Diversion sau Dragstar 1100? » Post actualizat in 05 Feb 2015 19:47Update: am dat jos arcul de pe telescop spate. Va fi vopsit in rosu. Am luat si un rear hugger (aripa spate peste roata) de la un TDM 850. Cu micile modificari va veni foarte bine pe XJ600 S. Am descoperit ca janta spate este un pic indoita. Trebuia sa pun inapoi rulmentii ca maine sa merg sa verific rotile si sa le indrept. Dupa ce indrept rotile, scot rulmentii si o duc la GIZ Powder Coating. Dupa ce primesc inapoi piesele vopsite, deja incepem procedura de montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele. Am cumparat astazi rulmenti pentru roti si semeringuri. Rulmenti SKF si un KOYO (la pinion spate). Semeringuri... nu stiu. Mi-a dat acolo ceva. Sper sa fie si bune. Ceea ce mi s-a parut ciudat este ca pe fata am avut rulmenti deschisi (nu aveau nici locas pentru capac). Avand in vedere ca au pe fiecare parte cate un semering, m-am gandit ca asa e bine. Sper sa nu fi gresit. Mai am de luat rulmenti bascula si jug. Apropo, eu am rulmenti cu cos la jug. Am gasit dimensiunile rulmentilor cu role insa nu stiu ce fel de semeringuri sunt acolo. Ma poate ajuta cineva cu niste dimensiuni? A luat cineva separat acele semeringuri? Si eu am schimbat rulmentii in jug, semering separat nu gasestiam cautat si eu. Bafta, daca gasesti separat anunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Daca stiam dimensiunile acelui semering il gaseam. Asa, am sa comand kitul AllBals. Dar mai intai sa-mi vina piesele de la Giz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Daca stiam dimensiunile acelui semering il gaseam. Asa, am sa comand kitul AllBals. Dar mai intai sa-mi vina piesele de la Giz.Simering mare: E5279Simering mic: D8146 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.