Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

In legatura cu membrane, uite aici un link : http://www.motorradbay.de/xj600s_n_diversion-n-215519_1-diaphragm__libranen__piston-yamaha-p-4606-3.html

Sau, cauti membrane pentru carburator Mikuni BDST28.

 

Sau uite aici: http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV250-VIRAGO-V-STAR-XVS650-XJ600-XVZ13-XVZ1300-CARB-SLIDE-DIAPHRAGM/291341921095?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3De110673492244a0e8c1b830047665afb%26pid%3D100011%26prg%3D20140602152332%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D291323326207

» Post actualizat in 11 Jan 2015 11:59

 

Ai grija insa cu comandarea membranelor din USA. Am citit pe un forum ca motocicletele facute pentru USA si Australia au BDS26. Deci scrie-le si intreaba-i de dimensiunea membranelor.

» Post actualizat in 20 Jan 2015 15:12

 

Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca a demontat cineva discurile de frana de pe janta, ce cheie a folosit. Eu am suruburi imbus de 6 si pana acum am rupt 2 chei tip L. Si nimic. Si asta dupa ce am pulverizat WD40 pe suruburi si am lasat asa mai mult de 24 de ore. Exista vre-o cheie speciala?

https://m.louis.de/en/artikel/impact-screwdriver-set-1-2-inch-5-pcs/10003903?list=37151285 asta te ajuta sau pistol pneumatic. Suruburile de preindere a discurilor sunt cu pasta de blocaj. Spor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc. Motocicleta este deja dezansamblata. nu cred ca m-ar fi ajutat acea surubelnita de impact. Acel Loctite albastru s-a intarit atat de tare incat am reusit si sa rup un surub. Noroc in unchiul frezor care m-a ajutat cu demontarea pieselor si scoaterea suruburilor rupte. Cea mai mare batalie a fost pana la urma cu un pistonas de frana blocat. Nu l-am putut scoate nicicum. Pana la urma am sudat un surub de el si l-am scos mecanic. Urmeaza pistonase noi de inox. Ce sa mai zic: am vrut motocicleta, m-am ales cu motocicleta. Dar e o placere pentru mine. Nu si pentru bugetul casei. Urmeaza vopsirea partilor metalice cu pulbere si reansamblarea cadrului. Dupa care urmeaza motorul. In principiu la motor vreau sa-i schimb rulmentii, bucsele si semeringurile, toate preventiv, dar voi vedea ce mai trebuie facut, dupa ce il desfac.

 

BTW, eu am luat scule Yato din Romania. Sunt foarte multumit de ele. De asemenea, am ceva scule de la Hornbach precum si cateva de la IUS Brasov. Foarte bune.

 

P.S. Pacat ca pe acest forum nu prea gasesti membrii saritori cu sfaturi. Probabil ca majoritatea merg la mecanici iar mecanicii pastreaza secretele pentru ei ("mari secrete"). Dar, asta e.

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Cea mai mare batalie a fost pana la urma cu un pistonas de frana blocat. Nu l-am putut scoate nicicum. Pana la urma am sudat un surub de el si l-am scos mecanic. Urmeaza pistonase noi de inox. ..

 

 

pentru viitor, ca sa nu mai fii nevoit sa schimbi pistonasele deteriorate la extractie (sau pentru altii care se lovesc de aceeasi problema):

 

intrucat la etrierele cu mai multe pistonase este dificil de extras unul mai intepenit (invariabil, prin orice metode s-ar incerca, lichid/aer sub presiune, unul din pistonase iese iar celalalt ramane pe loc) se poate folosi cu succes urmatoarea metoda:

se pune un lemn moale pe jos si se loveste etrierul de el, cu forta (ca nu pateste nimic) pe directia de iesire a pistonasului

succesul este garantat, fara a strica nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfat. Poate data viitoare, pe o alta motocicleta.

 

Acum am alta problema. Am zis ca e gata cu demontatul si am vazut suruburile de aerisire inca pe etrier. Am dat sa le desfac... am rupt unul. am sa vad daca ma ajuta iarasi unchiul. Etrierul a stat cel putin 24 ore scufundat in benzina ca sa se inmoaie toate impuritatile. Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat. Si asa, mai amanam cu cateva zile dusul la vopsit.

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pune un lemn moale pe jos si se loveste etrierul de el, cu forta (ca nu pateste nimic) pe directia de iesire a pistonasului

succesul este garantat, fara a strica nimic

Daca mai prinde si un pic din garniturile vechi, nu iese neam asa :) Ideal e cu aer comprimat daca ai etrierul scos de pe mobra, dar mare grija cum bagi aer in etrier sa nu iti sara in cap, faci miscarea cu o carpa bagata in etrier. Sau, direct de pe mobra, bagi o cheie in etrier sa limitezi miscarea celorlalte pistonase libere si pompezi maneta, o sa iasa sigur si pistonasul blocat asa.

 

Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat.

Si sunt sanse sa nu se inmoaie :) Daca s-a 'sudat' acolo, e greu sa il scoti. Pune baza pe capacitatile de dilatare diferite ale metalelor. Incalzeste-l bine (feon industrial sau flacara, merge chiar si pe aragaz) si bagi in el un imbus sau un torx si o sa cedeze.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai prinde si un pic din garniturile vechi, nu iese neam asa :) I....

 

Eu nu am intalnit situatie sa nu iasa

Si am scos pistonase la care se vedea clar ca garnitura de praf e iesita din canal....

Dar, cum se zice, never say never....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele.

 

Am cumparat astazi rulmenti pentru roti si semeringuri. Rulmenti SKF si un KOYO (la pinion spate). Semeringuri... nu stiu. Mi-a dat acolo ceva. Sper sa fie si bune.

Ceea ce mi s-a parut ciudat este ca pe fata am avut rulmenti deschisi (nu aveau nici locas pentru capac). Avand in vedere ca au pe fiecare parte cate un semering, m-am gandit ca asa e bine. Sper sa nu fi gresit.

Mai am de luat rulmenti bascula si jug. Apropo, eu am rulmenti cu cos la jug. Am gasit dimensiunile rulmentilor cu role insa nu stiu ce fel de semeringuri sunt acolo. Ma poate ajuta cineva cu niste dimensiuni? A luat cineva separat acele semeringuri?


» Post actualizat in 02 Feb 2015 19:40

Am incercat sa scot singur acel aerisitor. L-am batut, l-am incalzit cu feon-ul si l-am racit in apa (pentru socul termic), am incercat sa bag un torx in gaura sa sa-l invart si nimic. Am mai incalzit odata tot ansamblul, am racit iarasi sub apa, am bagat alt torx, acum din trusa YATO, mai de calitate, si... am rupt bit-ul in gaura. Pana aici. Am luat etrierul in casa, l-am incalzit la aragaz si l-am lasat sa se raceasca incet (sa decalesc acel ciot), am pornit Proxon-ul meu (una dintre cele mai utile scule pe care le am) cu o freza diamantata si am facut o gaura in mijlocul acelui aerisitor, tocand si ciotul ramas. Mai am sa scot spirele cu o surubelnita (am uitat sa o iau). Si gata. Deci va rog, nu bagati torx, imbus sau mai stiu eu ce in gaura din centru ca se poate rupe si obtura canalul centralizator.

 

Inca o problema rezolvata. Am fost azi la Giz sa vedem cand pot sa duc piesele la vopsit. Cred ca vineri va fi ziua cea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este cale lunga... si multi bani. Dar, da. Va iesi o motocicleta sigura si frumoasa (subiectiv) care nu mai iasa din proprietatea mea.


» Post actualizat in 03 Feb 2015 22:22

Are cineva de vanzare telescop central spate pentru Yamaha XJ 600 Diversion sau XJ6 Diversion sau Dragstar 1100?


» Post actualizat in 05 Feb 2015 19:47

Update: am dat jos arcul de pe telescop spate. Va fi vopsit in rosu. Am luat si un rear hugger (aripa spate peste roata) de la un TDM 850. Cu micile modificari va veni foarte bine pe XJ600 S. Am descoperit ca janta spate este un pic indoita. Trebuia sa pun inapoi rulmentii ca maine sa merg sa verific rotile si sa le indrept. Dupa ce indrept rotile, scot rulmentii si o duc la GIZ Powder Coating. Dupa ce primesc inapoi piesele vopsite, deja incepem procedura de montare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele.

 

Am cumparat astazi rulmenti pentru roti si semeringuri. Rulmenti SKF si un KOYO (la pinion spate). Semeringuri... nu stiu. Mi-a dat acolo ceva. Sper sa fie si bune.

Ceea ce mi s-a parut ciudat este ca pe fata am avut rulmenti deschisi (nu aveau nici locas pentru capac). Avand in vedere ca au pe fiecare parte cate un semering, m-am gandit ca asa e bine. Sper sa nu fi gresit.

Mai am de luat rulmenti bascula si jug. Apropo, eu am rulmenti cu cos la jug. Am gasit dimensiunile rulmentilor cu role insa nu stiu ce fel de semeringuri sunt acolo. Ma poate ajuta cineva cu niste dimensiuni? A luat cineva separat acele semeringuri?

Si eu am schimbat rulmentii in jug, semering separat nu gasestiam cautat si eu. Bafta, daca gasesti separat anunta ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele.

 

nu era silicon, asa arata garnitura cand se deterioreaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...plus electrozi ABS si plasa fina daca vrea ceva rezistenta la carena.

 

Da. Plus electrozi ABS. Eu am luat cele de la Steinel dar am incercat sa lipesc si cu ABS de la o alta carena. Electrozii dedicati se lipesc mai bine. Plasa nu am folosit. Vad ca tine foarte bine si fara. Insa safrenarea este sfanta. Daca nu ai safrenat materialul nu va tine lipitura (va fi doar de suprafata).

» Post actualizat in 18 Feb 2015 17:41

nu era silicon, asa arata garnitura cand se deterioreaza :)

Urata treaba. Stie cineva ce material se foloseste la fabricarea garniturilor de frana? Eu am gasit undeva ca se foloseste SBR si EPDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfat. Poate data viitoare, pe o alta motocicleta.

 

Acum am alta problema. Am zis ca e gata cu demontatul si am vazut suruburile de aerisire inca pe etrier. Am dat sa le desfac... am rupt unul. am sa vad daca ma ajuta iarasi unchiul. Etrierul a stat cel putin 24 ore scufundat in benzina ca sa se inmoaie toate impuritatile. Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat. Si asa, mai amanam cu cateva zile dusul la vopsit.

Idee de desfacut suruburi intepenite respectiv aerisitoare: se incalzeste tot ansamblul la aprox 100C, apoi surubul respectiv aerisitorul se raceste cu spray de racire folosit in electronica (cold spray) eu folosesc unul care raceste la minus 55C, se da cu acest spray 5-10 secunde pe surub pana apare bruma pe surub si cu o cheie se desface repede, efectul este incredibil, practic surubul se contracta puternic fata de tot ansamblul care este dilatat si se dezsurubeaza relativ usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa scrie pe ele

Din pacate la magazinul de rulmenti nu se pot lua dupa aceste coduri, ele fii d de producator.

 

Are cineva acele semeringuri jos de pe motocicleta? O idee ar fi sa faca poze cu un subler aratand dimensiunile.

 

Si, ca idee, unii rulmenti se pot gasi la magazinele de rulmenti industriali. Insa unii rulmenti/semeringuri nu se pot gasi. Adica,agazinul gaseste produsul la furnizor insa comanda minima ar fi in jurr de 80-100 buc astfel incat nu merita sa le comande.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate la magazinul de rulmenti nu se pot lua dupa aceste coduri, ele fii d de producator.

 

Are cineva acele semeringuri jos de pe motocicleta? O idee ar fi sa faca poze cu un subler aratand dimensiunile.

 

Si, ca idee, unii rulmenti se pot gasi la magazinele de rulmenti industriali. Insa unii rulmenti/semeringuri nu se pot gasi. Adica,agazinul gaseste produsul la furnizor insa comanda minima ar fi in jurr de 80-100 buc astfel incat nu merita sa le comande.

Dupa cum am spus. Si eu am cautat separet si nu am gasit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...