Sari la conținut

KIMCO B&W 250cm


leonidos
 Share

Postări Recomandate

masa..... sa facut praf scuteru azi am luat carnetu si ieri sa stricat scuteru.. poate cineva sa ma ajute cu vreo ideie....veneam pe sosea rulam cu aprox 80-90 kmh...si deodata a inceput sa intrerupa scurt dupa care sia revenit imediat am mai mers vreo 10 km iara sa repetat aceias faza tot intrerupere tot scurta dar tot asa sia revenit repede am inceput sa imi dea semne de intrebare... dupa vreo 2-3 km sa oprit de tot am tras frumusel pe dreapta eram afara din localitate in imediata apropiere era un drum de camp am lam inpins acolo lam pus pe cric si incep sai dau tircoale...am simtit un miros de metal incins....mam uitat la indicatoru de apa era 4-5 lini ceace nu e normal numai urcase niciodata pina acolo apa.. lam lasat sa se raceasca vreo 20 de minute dupa care am incercat iara sa il pornesc....dar surpriza abia mai invartea...deci banuielile mele este ca sa gripat am verificat apa avea in radiator si in bidon....ulei are iam facut sch de ulei acum o luna...

daca cineva a mai patit sau stie vreun motiv il rog sa imi explice...eu mam gindit la termostat sa nu se fi blocat pe pozitia inchis .....la un asemenea defect ce trebuie schimbat daca sa gripat??? scuteru este KIMCO B&w 250cm

Editat de scutareasa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am patit si eu cand am ramas fara ulei. L-am lasat sa se raceasca si pana la urma am ajuns acasa. Am bagat ulei si si-a revenit scuterul insa dupa cateva zile nu a mai avut putere scuterul. Am desfacut setul si nu arata prea bine. Sper sa nu ai aceeasi problema :laugh:

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am patit si eu cand am ramas fara ulei. L-am lasat sa se raceasca si pana la urma am ajuns acasa. Am bagat ulei si si-a revenit scuterul insa dupa cateva zile nu a mai avut putere scuterul. Am desfacut setul si nu arata prea bine. Sper sa nu ai aceeasi problema :laugh:

 

 

Bafta!

in nici intrun caz...ulei avea doar ii bagasem si il verificam regulat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in nici intrun caz...ulei avea doar ii bagasem si il verificam regulat....

 

La fel am patit si eu cand am ramas fara ulei. Si asa s-a dus ambielajul. Roaga-te sa nu fie aia ca e nasol si scump. Mai verifica si carburatorul poate ai ceva mizerii pe acolo. Cu toate ca mirosul de incins tot de la lipsa ulei cred ca vine, sper sa nu...

Bafta!

Editat de N00B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masa..... sa facut praf scuteru azi am luat carnetu si ieri sa stricat scuteru.. poate cineva sa ma ajute cu vreo ideie....veneam pe sosea rulam cu aprox 80-90 kmh...si deodata a inceput sa intrerupa scurt dupa care sia revenit imediat am mai mers vreo 10 km iara sa repetat aceias faza tot intrerupere tot scurta dar tot asa sia revenit repede am inceput sa imi dea semne de intrebare... dupa vreo 2-3 km sa oprit de tot am tras frumusel pe dreapta eram afara din localitate in imediata apropiere era un drum de camp am lam inpins acolo lam pus pe cric si incep sai dau tircoale...am simtit un miros de metal incins....mam uitat la indicatoru de apa era 4-5 lini ceace nu e normal numai urcase niciodata pina acolo apa.. lam lasat sa se raceasca vreo 20 de minute dupa care am incercat iara sa il pornesc....dar surpriza abia mai invartea...deci banuielile mele este ca sa gripat am verificat apa avea in radiator si in bidon....ulei are iam facut sch de ulei acum o luna...

daca cineva a mai patit sau stie vreun motiv il rog sa imi explice...eu mam gindit la termostat sa nu se fi blocat pe pozitia inchis .....la un asemenea defect ce trebuie schimbat daca sa gripat??? scuteru este KIMCO B&w 250cm

fac pariu ca pompa de apa a cedat cumva,poate ai avut apa simpla in loc de apa distilata si antigel...apa a baltit, s-a incins,ai calat motorul...nu are legatura uleiul cu temperatura de 4-5 linii a apei. mie de exemplu imi indica una-doua linii in trafic, si trei linii la peste 120,cand se incinge...din cand in cand trebuie sa te mai uiti si pe bord,mai ales ca aveai viteza ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fac pariu ca pompa de apa a cedat cumva,poate ai avut apa simpla in loc de apa distilata si antigel...apa a baltit, s-a incins,ai calat motorul...nu are legatura uleiul cu temperatura de 4-5 linii a apei. mie de exemplu imi indica una-doua linii in trafic, si trei linii la peste 120,cand se incinge...din cand in cand trebuie sa te mai uiti si pe bord,mai ales ca aveai viteza ok...

am apa distilata amestecata cu antigel de obicei in mers se mantinea la 2 lini acum mam apucat de desfacut is curios sa vad cum arat imi este frica sa desfac la ce o gasesc....parca vad segmenti albastri piston cioplit si in cel mai rau caz ambielaju....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am apa distilata amestecata cu antigel de obicei in mers se mantinea la 2 lini acum mam apucat de desfacut is curios sa vad cum arat imi este frica sa desfac la ce o gasesc....parca vad segmenti albastri piston cioplit si in cel mai rau caz ambielaju....

daca sunt segmentii-pistonul nu-i nenorocire,se face...ambielajul e imposibil,dar fac pariu ca nu e cazul...daca era ambielajul facea urat,zgomot mare,vibratii,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt segmentii-pistonul nu-i nenorocire,se face...ambielajul e imposibil,dar fac pariu ca nu e cazul...daca era ambielajul facea urat,zgomot mare,vibratii,etc...

 

Mie mi-o murit intre craci. Da, a crapat ambielajul si da am fost prost si nu am verificat uleiul la timp. Nu a facut niciun zgomot. Pur si simplu de la 80 de km/h am ajuns la 0, a murit si nu a mai pornit. Cand l-am desfacut am vazut ambielajul blocat. Nu m-am uitat atunci la temperatura.

Oricum bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-o murit intre craci. Da, a crapat ambielajul si da am fost prost si nu am verificat uleiul la timp. Nu a facut niciun zgomot. Pur si simplu de la 80 de km/h am ajuns la 0, a murit si nu a mai pornit. Cand l-am desfacut am vazut ambielajul blocat. Nu m-am uitat atunci la temperatura.

Oricum bafta !

da....este ambielaju am defacut tot... pistonu e ok segmentii ok....biela blocata acum mai am de desfacut carteru in doua si vad exact ce are dar 90% este rulmentu de la biela...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da....este ambielaju am defacut tot... pistonu e ok segmentii ok....biela blocata acum mai am de desfacut carteru in doua si vad exact ce are dar 90% este rulmentu de la biela...

 

Mane..condoleante... Sper sa gasesti unul ieftin. La mine a fost nasol. Daca luam ambielaj nou era 580 de iepuroi fara tva. Nu vroiam sa schimb doar rulmentul ca cica nu prea tine, ori il schimbi ori il lasi asa... Am preferat sa mai iau inca un scuter. Si am iesit mai bine, ca avand doua, ai ceva piese in plus.

Spor la reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va zic o chestie sa nu puneti niciodata carera 100 de la omv pt ca si eu am patit la fel sa rupt camasa rulmentului de la ambielaj... si la fel am cumparat piston+segmenti+ambielajul... deci aveti grija

am folosit motul cred ca sa infundat ceva pe acolo...mai cercetez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune niste poze cu ambielajul? sau sa ne spui exact ce anume s-a blocat? daca se infunda uleiul iti facea praf setul motor...

momentan nu am poza inca nu lam dat afara de tot.. nu am presa...dar pina voi face poza spun in citeva cuvine.. este blocata biela jos nici nu se mai misca e intepenita....asta cred ca tot de la ungere vine sau?

 

Mesaj completat

Mane..condoleante... Sper sa gasesti unul ieftin. La mine a fost nasol. Daca luam ambielaj nou era 580 de iepuroi fara tva. Nu vroiam sa schimb doar rulmentul ca cica nu prea tine, ori il schimbi ori il lasi asa... Am preferat sa mai iau inca un scuter. Si am iesit mai bine, ca avand doua, ai ceva piese in plus.

Spor la reparatii.

580 de ron sa euro???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan nu am poza inca nu lam dat afara de tot.. nu am presa...dar pina voi face poza spun in citeva cuvine.. este blocata biela jos nici nu se mai misca e intepenita....asta cred ca tot de la ungere vine sau?

 

Mesaj completat

 

580 de ron sa euro???

 

 

Euro. Numai ambielajul, fara tva. Si mai aveam nevoie si de alte piese. Total piese: 1000 eu. Am luat alt scuter cu 800 eu si acu iau de pe unu', pun pe altu'.

Bafta!

P.S. Era sa uit, piese noi, nu second. Second nu stiu daca as fi gasit. A incercat unu sa imi vand un ambielaj blocat dar eram cu mecanicul dupa mine. Cand cumparati, orice, e bine sa aveti un priceput cu voi. Pana mea.

Am zis ca mi-a murit scuterul intre craci. Insa nu am zis ca am cumparat scuterul, am schimbat uleiul si in 700 de km s-a dus ambielajul. De ce? Nu am stiut ce sa cumpar si nici sa verific uleiul. ZILNIC!

Ganduri bune!

Editat de N00B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Euro. Numai ambielajul, fara tva. Si mai aveam nevoie si de alte piese. Total piese: 1000 eu. Am luat alt scuter cu 800 eu si acu iau de pe unu', pun pe altu'.

Bafta!

P.S. Era sa uit, piese noi, nu second. Second nu stiu daca as fi gasit. A incercat unu sa imi vand un ambielaj blocat dar eram cu mecanicul dupa mine. Cand cumparati, orice, e bine sa aveti un priceput cu voi. Pana mea.

Am zis ca mi-a murit scuterul intre craci. Insa nu am zis ca am cumparat scuterul, am schimbat uleiul si in 700 de km s-a dus ambielajul. De ce? Nu am stiut ce sa cumpar si nici sa verific uleiul. ZILNIC!

Ganduri bune!

pai ce fel de ulei ai folosit? ti l-a consumat asa rapid? nu scotea fum albastru? spune frate sa stim si noi, ca si mie mi-a crapat un ambielaj si nu stiu de ce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce fel de ulei ai folosit? ti l-a consumat asa rapid? nu scotea fum albastru? spune frate sa stim si noi, ca si mie mi-a crapat un ambielaj si nu stiu de ce...

 

Nu prea ma pricep la chestiile mecanice.

O sa povestesc patania mea.

Am ajuns la omul care vindea frumusetea. Yamaha Majesty 250 cc, model 2000, ala cu doua faruri. Bun, il porneste, a pornit la prima cheie. M-am dat o tura, oau, ce acceleratie, ce viteza... Bineinteles, eu comparam cu un Piaggio Free de 50 si pana mea, aveam impresia ca Majesty-ul asta e da shit. Carenele aratau bine, scuterul mergea, am batut palma. Omul care mi l-a vandut mi-a facut cadou transportul pana in Predeal. Acolo l-am tinut intr-un garaj vreo cateva zile pana am luat numere rosii. Adica vreo trei-patru zile. Chiar daca era iarna, nu aveam stare. Actiunea s-a intamplat in februarie anul curent. Si cand i-am pus numere rosii, i-am pus si ulei. Doar un litru, nu am avut bani de 2. La Majesty ai nevoie de 1,2 l la un schimb. I-am pus ulei Castrol, m-a saracit un litru de ulei. Si, avand ulei si numere rosii, am iesit in lume cu animalul. Pana in momentul ala am avut scuter in 2 t. La ala completezi cu ulei, nu imi intrase in reflex verificatul. Si uite asa am verificat eu a doua zi uleiul - era pe la jumatea jojei, dar eu stiam ca am pus doar un litru si nu era problema :crack:. Si 700 de km mai tarziu, intr-o zi friguroasa de martie, in drum spre Predeal, scuterul meu a inceput sa piarda din viteza de croaziera. Si a tot pierdut pana s-a oprit. Am incercat mult sa il pornesc. Atat de mult incat aproape ramasese fara baterie... L-am impins vreo doi km, pana la o casa si m-am rugat de nenea ala sa il las acolo. L-am lasat, iar a doua zi l-am dus cu platforma la un fost coleg de clasa. El l-a desfacut si mi-a dat vestea: ambielaj blocat, lant rupt si am si uitat ce mai era...

Dupa vreo 4 luni in care ma trezeam zi de zi cu gandul la reparatie, am aflat ca in cazul in care cumparam din magazin piesele, ramaneam fara 1.000 de euro. Piese second nu prea am gasit... Am plecat in Nadlac si m-am intors calare pe un Majesty cu un an mai batran decat al meu, dar mult mai "tanar". Problema la al doilea era la instalatia electrica, dar nu ma durea capul. Am luat tot motorul de pe el si l-am trecut pe celalalt. Primul scuter era deja inmatriculat, altfel il dezmembram direct.

Si uite-ma 4 luni mai tarziu, multumit de Majesty, dar injurand vanzatorii. Uite-l si pe scuterica cu 12.000 de km mai batran si visand la un variator Polini.

Repet: nu cumparati daca nu aveti un cunoscator cu voi.

Acum ii dau doar Motul 5100. 10w40.

Sper sa va ajute cu ceva povestirea :))

Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce fel de ulei ai folosit? ti l-a consumat asa rapid? nu scotea fum albastru? spune frate sa stim si noi, ca si mie mi-a crapat un ambielaj si nu stiu de ce...

dupa ce lam adus acasa in ziua respectiva iam facut rapid schimbu de ulei... am bagat motul 10w40. 4t nu are nevoie de un litru .. asa ca mia mai ramas... dupa fiecare drum mai lung verificam uleiu niciodata nu a fost sub nivel....fum albastru nu a scos niciodata....acum imi dau seama ca si tind sa cred ca fostu propietar a mers fara ulei de cind lam luat se auzea o bataie dar nu parea sa vina din motor se auzea in spate pe la variator.....nu mam gindit ca ar putea fi de la ambielaj...si eu tot de la nadlac lam adus....e mai scump ambielaju decit tot scuteru....se pare ca nu am alta sansa decit sa il fac pe asta am mai patit asa la un MZ de 125cm lam dus la un mester si la refacut nu pot sa zic ca am avut problema am mers mult cu acel motor si nu a facut nici o figura....bani de un alt scuter identic nu am singura solutie ramasa este sa refac ambielaju asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta aici dealerul kymco din orasul tau.

Dai comanda, cam intr-o saptamana sau 2 vin piesele. Ai grija sa nu uiti vreo chichitza; eu cand mi-am comandat am uitat un rahat de garnitura care m-a tinut pe loc 1 saptamana si am platit vreo 8 euro pe garnitura si vreo 10 euro pe transport.

 

Ca sa iti faci o idee, mai jos gasesti lista de preturi si piesele pe care le-am comandat eu prin mai-iunie:

- Garnitura carter 6 euro

 

- Garnitura capac carter 22 euro

 

- Piston 41 euro

 

- Bolt 10 euro

 

- Segmenti 61 euro

 

- Supapa de admisie 24 euro

 

- Supapa de evacuare 45 euro

 

- Semering supape 6 euro/buc

 

- Garnitura cilindru 7 euro

 

- Garnitura chiulasa. 40 euro

 

- Lant distributie - 55 euro

 

- Garnitura vietii care nu mai stiu de la ce era 8 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta aici dealerul kymco din orasul tau.

Dai comanda, cam intr-o saptamana sau 2 vin piesele. Ai grija sa nu uiti vreo chichitza; eu cand mi-am comandat am uitat un rahat de garnitura care m-a tinut pe loc 1 saptamana si am platit vreo 8 euro pe garnitura si vreo 10 euro pe transport.

 

Ca sa iti faci o idee, mai jos gasesti lista de preturi si piesele pe care le-am comandat eu prin mai-iunie:

- Garnitura carter 6 euro

 

- Garnitura capac carter 22 euro

 

- Piston 41 euro

 

- Bolt 10 euro

 

- Segmenti 61 euro

 

- Supapa de admisie 24 euro

 

- Supapa de evacuare 45 euro

 

- Semering supape 6 euro/buc

 

- Garnitura cilindru 7 euro

 

- Garnitura chiulasa. 40 euro

 

- Lant distributie - 55 euro

 

- Garnitura vietii care nu mai stiu de la ce era 8 euro.

nu renteaza sa-l repare...e vb de ambielaj si asta costa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu renteaza sa-l repare...e vb de ambielaj si asta costa...

la luat cinava la un servis....restu componentelor is bune chiar bune pot sa zic...ambielaju se poate face am mai facut la o motoreta de-a mea si am circulat cam 2 ani eu plus cetateanu la care lam vindut a mai circulat mult si bine...toata treaba consta in faptu sa fie bine echilibrat(ambielaju) nici 600 de euroi nu merita unu nou parerea mea....e mult prea mult....

Mesaj completat

stie cineva cum dau jos de pe ax pinionu??

Mesaj completat

Cauta aici dealerul kymco din orasul tau.

Dai comanda, cam intr-o saptamana sau 2 vin piesele. Ai grija sa nu uiti vreo chichitza; eu cand mi-am comandat am uitat un rahat de garnitura care m-a tinut pe loc 1 saptamana si am platit vreo 8 euro pe garnitura si vreo 10 euro pe transport.

 

Ca sa iti faci o idee, mai jos gasesti lista de preturi si piesele pe care le-am comandat eu prin mai-iunie:

- Garnitura carter 6 euro

 

- Garnitura capac carter 22 euro

 

- Piston 41 euro

 

- Bolt 10 euro

 

- Segmenti 61 euro

 

- Supapa de admisie 24 euro

 

- Supapa de evacuare 45 euro

 

- Semering supape 6 euro/buc

 

- Garnitura cilindru 7 euro

 

- Garnitura chiulasa. 40 euro

 

- Lant distributie - 55 euro

 

- Garnitura vietii care nu mai stiu de la ce era 8 euro.

de unde ai comandat astea prin cine ???au cumva si chit de biela ar fi ceva mai ieftin pt mine ...

post-49079-1258833216_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@scutareasa

 

piesele alea le-am comandat de la motto (dealerul kymco din brasov).

daca dai click pe aici-ul din primul meu post o sa te duca pe o pagina unde ai lista cu toti dealerii kymco din romania si vezi care e cel mai apropiat de tine.

biela sigur au, insa nu stiu sa-ti zic pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@scutareasa

 

piesele alea le-am comandat de la motto (dealerul kymco din brasov).

daca dai click pe aici-ul din primul meu post o sa te duca pe o pagina unde ai lista cu toti dealerii kymco din romania si vezi care e cel mai apropiat de tine.

biela sigur au, insa nu stiu sa-ti zic pretul.

am sunat pe la diferiti dileri inclusiv si la cei de la care ai luat tu piesele..nu se gaseste biela boltz si rulment separat...doar ambielaj complect si costa 660 de euro ;) daca cumva cineva stie vreun ambielaj in stare cit de cit buna .....poate sa ma conctacteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...