Jump to content

anothergxg

Super Membru
  • Content Count

    1,217
  • Joined

  • Last visited

About anothergxg

  • Rank
    Trotinetist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bixenon.ro
  • Yahoo
    anothergxg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    07 Aprilie 2008
  • Motocicleta
    Honda Silverwing 600
  • Numar Moto
    14
  • Club
    SCBv

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Tomos Targa, Ramzey Wolf, Kymco Grand Dink 250

Recent Profile Visitors

1,730 profile views
  1. La ce distante vehiculezi, mai degraba mergi pe ideea de trotineta electrica. Am Silverwing, pentru oras mi se pare prea mare si grea. Are vreo 250 kg si consuma de la 6 in sus in oras. In afara n-a scazut sub 5 oricat de incet am mers cu ea. Acu' vreo 2 ani am fost la ride test cu T-Max si mi s-a parut pozita cam ca pe vitezana (o parte din greutate era sustinuta in maini). Altfel, mi s-a parut fain, iar ca gabarit, clar nu e atat de mare. Totusi, nu cred ca te incadrezi in buget si habar nu am cum e pozitia pe T-max-ul mai vechi de 2014, ca sa-ti fie de vreun ajutor aceasta opinie a mea. Lipsesc o serie de detalii cum ar fi greutate si inaltime, pentru ca e posibil sa iti faci treaba foarte bine cu un scuter de capacitate mai mica.
  2. daca imi aduc bine aminte, John poate programa chei de Honda. https://www.facebook.com/johnsgaragebrasov/ Stiu ca e din Brasov, dar mai are drumuri prin Bucuresti, poate va potriviti cumva.
  3. n-ar trebui sa aiba legatura incarcarea cu supraincalzirea. pentru diagnoza stator, arunca un ochi aici - /index.php?/topic/565565-stator-bulit/?p=2549543
  4. da, deci bagi 2000+ de lei sa modifici cam tot, ca s-o faci sa treaca de 100, in loc sa iei macar A1 si un 125...
  5. o chestie de care n-a intrebat nimeni, e inaltimea. adica daca ai 1.90, tre' sa te orientezi spre burgman sau silverwing. sunt faine cele cu roti mari, insa sub sa ramai cu loc de bagat un patent si o surubelnita; pentru restu' rucsac si/sau topcase. am avut Kymco de 250 din 2008 pana in 2014 (grand dink 250 din 2001). am mers cu el din februarie pana in decembrie si in fiecare luna bagam cel putin 2000 km. am mers si singur si cu pasager si cu pasagera si in oras si in afara si pe asfalt si pe drum forestier. cum au zis si ceilalti, pentru oras 250-ul e ideal. 20 si un pic de cai pentru fatait prin trafic in oras sunt suficienti. se descurca si afara, insa nu e de mers pe autostrada cu el. top speed-ul e undeva la 120-130, iar in conditiile astea nu prea poti s-o tii de la bucuresti la constanta la 8000 RPM. din 2014 am luat Silverwing 600. e minunata, trage bine, pozitia e mai comoda decat pe kymco, transmisia e clasica si fata de burgman 650 intretinerea e mult mai ieftina. desi am balit multa vreme la B650, cand am studiat ce inseamna intretinerea si ce probleme pot aparea si am ales honda pentru ca-i honda. daca te gandesti sa iei noua, probabil ca nu conteaza acest aspect. pozitia e diferita pe burgman fata de silverwing; n-am mers suficient cu B650 sa-mi fac o idee despre cum e la drum lung, da' o sa-ti dai seama despre ce vorbesc daca te sui pe cele 2. la silverwing poti sa mai obtii ceva putere relativ ieftin cu un set de role (vreo 50 de euro), un ambreiaj (vreo 300 de euro) si un power commander (vreo 300 de euro). a avut TNG una, o facuse racheta - https://www.burgman.ro/vanzari-scutere-maxiscutere-motociclete-f73/de-vanzare-silver-wing-600-tng-t778.html mai multe poze si detalii despre proiect sunt pe site-ul lui, dar vad ca cere parola momentan - http://www.tngperformance.ro/vehicle/honda-silver-wing-600-2/ ce nu-mi place la ea e consumul. in oras nu stie sub 6 (si vorbesc de brasov), iar in afara la mers frumos (cu reprize scurte peste 120) intre 5 si 5.5, in functie de cum are ea chef. TNG se lauda ca scazuse sub 5 dupa toate chestiile pe care i le facuse. are o gramada de spatiu de depozitare; combinat cu un topcase de 55 de litri poti sa pleci linistit de acasa cu juma de dulap. o alta chestie de luat in calcul, daca o sa mergi cu pasager, e pozitia pasagerului si confortul lui/ei. la mine s-a plans lumea de acest aspect. deci, la test ride, musai ia-ti pasager si da in cateva gropi cu utilajul. problema cred ca e din cauza ca riderul sta fix deasupra imbinarii cadru-motor. din cauza asta cand dai intr-o groapa/denivelare nu prea simti mare lucru. pasagerul in schimb sta fix deasupra rotii si aceeasi denivelare il cam arunca-n topcase. silverwing 400 nu stiu daca merita. diferenta de consum e de 1 litru/100 km, iar diferenta de putere e de vreo 10 cai. daca nu intentionezi sa bagi peste 10 mii/an, eu zic ca nu merita. toate afirmatiile de mai sus au legatura cu silverwing-ul facut pana in 2010. de modelul urmator nu stiu mare lucru.
  6. problema brichetilor din paie este ca lasa o groaza de cenusa. am luat din greseala 40 kg, crezand ca fac acelasi lucru ca brichetii din rumegus de esenta tare. din punct de vedere caldura mi s-a parut acelasi lucru; din punct de vedere al cenusei ramase, cred ca 100 kg de bricheti de rumegus lasa mai putina cenusa decat 5 kg de bricheti de paie. pe langa asta, pretul e fix cel de "supermarket" - https://www.praktiker.ro/bricheti-resturi-vegetale.html
  7. atatea reply-uri si n-a zis nimeni ca Honda-i Honda? ba a zis... my bad...
  8. http://razvanbb.ro/baterie-externa-pentru-pornit-masina-merita-sa-va-cumparati/
  9. din ce stiu eu, la italieni 125-urile sunt in aceeasi categorie cu moped-urile de la noi. in baza unui talon am facut CIV la o vespa de 50, fara nici o problema. mai multe batai de cap am avut la fisc si la primarie, nu la RAR
  10. Intrebarea la RAR am facut-o. Am sunat la ei si am si mers sa vorbesc la reprezentanta din Brasov. M-am dus cu gandul sa fac cerere de verificare a compatibilitatii, ca ofera acest serviciu, insa mi-au zis ca in general la cererea aia se anexeaza diverse "acte doveditoare" si la recomandarea lor am ajuns pe la Piaggio si pe la Paneuro. O sa merg candva sa le platesc taxa aia si sa fac cererea fara alte anexe si vedem ce raspuns primesc...
  11. Piaggio totusi a facut ceva. Paneuro sunt atat de ocupati si interesati, inca nici macar un mail sec de genul "Nu putem elibera documentul solicitat pentru ca nu vrem noi" n-au facut. Revenind la problema mea, inainte sa ma apuc de treaba, am studiat problema. Nu exista nici o diferenta intre cele 2 caroserii, nici la sistemul de franare. Anvelopele au aceeasi dimensiune, discul de fata are aceeasi dimensiune, pe spate are saboti si fiind vorba de janta de aceeasi dimensiune mi-e greu sa cred ca e vreo diferenta. Deci nu e vorba ca am studiat in parcare un 50 si un 125 si mi s-au parut ca seamana. Am studiat destul de temeinic problema si nu am crezut ca o sa ma lovesc de birocratia si lipsa de interes romaneasca...
  12. am A-ul, am o vespa ET2 inregistrata ca moped cu CIV. am avut o oferta buna la un motor de 125 care se potriveste perfect pe caroseria mopedului. vreau sa fac reomologare si nu prea pot. producatorul pune pe aceeasi caroserie 4 motorizari: 50 2T si 50, 125 si 150 4T. RAR-ul nu vrea sa mi-o omologheze, pentru ca in procedurile lor nu se poate face modificare de putere cu mai mult de 20% fara sa trebuiasca modificari la sistemul de franare. Si aici incepe distractia: am posibilitatea sa fac o cerere la ei, sa dau vreo 50 de lei si sa imi spuna oficial daca se poate pune motorul cu seria X pe sasiul Y, insa cei de la RAR din Brasov mi-au spus ca voi arunca banii degeaba, fara sa am si ceva doveditor de la producator sau importator are sa-mi sustina teoria. producatorul m-a trimis la importator pentru o hartie care sa ceritifice ca sunt identice caroseriile si sistemele de franare pentru modelul respectiv. paneuro de 3 luni nu raspunde la mail... are cineva o pila la paneuro?
  13. Pacat ca nu a pus clipul pe youtube, ca scotea si el de o ciorba...
  14. mai trist e ca platesti comision minim 15 euro sa platesti 45...
  15. Acum vreo 7 ani un prieten a pus pe un Yamaha Majesty 250 de 2001 motorul de la generatia anterioara de Majesty, tot de 250. Am presupus prost ca va fi o simpla modificare in CIV. De fapt a fost nevoie de reomologare pentru ca era diferit cuplul maxim sau turatia la cuplu maxim. Atunci ne-a zis inginerul de la RAR ca trebuia sa fi facut cerere catre ei inainte sa verifice daca seria de sasiu se potriveste cu seria de motor, astfel incat sa estimeze costul operatiunii de modificare in acte inainte de interventia mecanica. O sa merg zilele astea pana la RAR sa vad, pentru ca la telefon mi-au spus ca trebuie sa merg in reprezentanta locala.
×
×
  • Create New...