Jump to content

anothergxg

Super Membru
  • Content Count

    1,217
  • Joined

  • Last visited

About anothergxg

  • Rank
    Trotinetist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bixenon.ro
  • Yahoo
    anothergxg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    07 Aprilie 2008
  • Motocicleta
    Honda Silverwing 600
  • Numar Moto
    14
  • Club
    SCBv

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Tomos Targa, Ramzey Wolf, Kymco Grand Dink 250

Recent Profile Visitors

1,881 profile views
  1. La ce distante vehiculezi, mai degraba mergi pe ideea de trotineta electrica. Am Silverwing, pentru oras mi se pare prea mare si grea. Are vreo 250 kg si consuma de la 6 in sus in oras. In afara n-a scazut sub 5 oricat de incet am mers cu ea. Acu' vreo 2 ani am fost la ride test cu T-Max si mi s-a parut pozita cam ca pe vitezana (o parte din greutate era sustinuta in maini). Altfel, mi s-a parut fain, iar ca gabarit, clar nu e atat de mare. Totusi, nu cred ca te incadrezi in buget si habar nu am cum e pozitia pe T-max-ul mai vechi de 2014, ca sa-ti fie de vreun ajutor aceasta opinie
  2. daca imi aduc bine aminte, John poate programa chei de Honda. https://www.facebook.com/johnsgaragebrasov/ Stiu ca e din Brasov, dar mai are drumuri prin Bucuresti, poate va potriviti cumva.
  3. n-ar trebui sa aiba legatura incarcarea cu supraincalzirea. pentru diagnoza stator, arunca un ochi aici - /index.php?/topic/565565-stator-bulit/?p=2549543
  4. da, deci bagi 2000+ de lei sa modifici cam tot, ca s-o faci sa treaca de 100, in loc sa iei macar A1 si un 125...
  5. atatea reply-uri si n-a zis nimeni ca Honda-i Honda? ba a zis... my bad...
  6. http://razvanbb.ro/baterie-externa-pentru-pornit-masina-merita-sa-va-cumparati/
  7. din ce stiu eu, la italieni 125-urile sunt in aceeasi categorie cu moped-urile de la noi. in baza unui talon am facut CIV la o vespa de 50, fara nici o problema. mai multe batai de cap am avut la fisc si la primarie, nu la RAR
  8. Intrebarea la RAR am facut-o. Am sunat la ei si am si mers sa vorbesc la reprezentanta din Brasov. M-am dus cu gandul sa fac cerere de verificare a compatibilitatii, ca ofera acest serviciu, insa mi-au zis ca in general la cererea aia se anexeaza diverse "acte doveditoare" si la recomandarea lor am ajuns pe la Piaggio si pe la Paneuro. O sa merg candva sa le platesc taxa aia si sa fac cererea fara alte anexe si vedem ce raspuns primesc...
  9. Piaggio totusi a facut ceva. Paneuro sunt atat de ocupati si interesati, inca nici macar un mail sec de genul "Nu putem elibera documentul solicitat pentru ca nu vrem noi" n-au facut. Revenind la problema mea, inainte sa ma apuc de treaba, am studiat problema. Nu exista nici o diferenta intre cele 2 caroserii, nici la sistemul de franare. Anvelopele au aceeasi dimensiune, discul de fata are aceeasi dimensiune, pe spate are saboti si fiind vorba de janta de aceeasi dimensiune mi-e greu sa cred ca e vreo diferenta. Deci nu e vorba ca am studiat in parcare un 50 si un 125 si mi s-au parut ca se
  10. am A-ul, am o vespa ET2 inregistrata ca moped cu CIV. am avut o oferta buna la un motor de 125 care se potriveste perfect pe caroseria mopedului. vreau sa fac reomologare si nu prea pot. producatorul pune pe aceeasi caroserie 4 motorizari: 50 2T si 50, 125 si 150 4T. RAR-ul nu vrea sa mi-o omologheze, pentru ca in procedurile lor nu se poate face modificare de putere cu mai mult de 20% fara sa trebuiasca modificari la sistemul de franare. Si aici incepe distractia: am posibilitatea sa fac o cerere la ei, sa dau vreo 50 de lei si sa imi spuna oficial daca se poate pune motorul cu seria X pe
  11. Pacat ca nu a pus clipul pe youtube, ca scotea si el de o ciorba...
  12. mai trist e ca platesti comision minim 15 euro sa platesti 45...
  13. Acum vreo 7 ani un prieten a pus pe un Yamaha Majesty 250 de 2001 motorul de la generatia anterioara de Majesty, tot de 250. Am presupus prost ca va fi o simpla modificare in CIV. De fapt a fost nevoie de reomologare pentru ca era diferit cuplul maxim sau turatia la cuplu maxim. Atunci ne-a zis inginerul de la RAR ca trebuia sa fi facut cerere catre ei inainte sa verifice daca seria de sasiu se potriveste cu seria de motor, astfel incat sa estimeze costul operatiunii de modificare in acte inainte de interventia mecanica. O sa merg zilele astea pana la RAR sa vad, pentru ca la telefon mi-au
  14. Readuc in discutie topicul asta, ca mi se pare cel mai apropiat de curiozitatea mea. Am o vespa et2, inscrisa la primarie, omologata ca moped. Pe aceeasi caroserie exista 4 motorizari: 50 2t si 50, 125 si 150 4t. Daca pun motor de 125 pe ea, exista vreo varianta sa o omologhez ca motociclu in loc de moped? Din punct de vedere fizic se potriveste motorul fara niciun artificiu. Vreau sa stiu la RAR daca am vreo sansa.
  15. anothergxg

    Rugamimte

    Frati motociclisti si nu numai: in numele familiei bunului meu prieten Ciuraru Mihai Catalin care ne-a impartasit pasiunea, dar din nefericire nu a avut ocazia sa se bucure prea mult de aceasta plecand dintre noi mult prea devreme intr-un loc, speram noi, mai bun va rog daca ne putem mobiliza sa-l conducem pe ultimul drum asa cum se cuvine. Inmormantarea va avea loc duminica 04.09 in Roman, orele 11:00. Va multumesc anticipat! Pentru alte informatii sunati la 0747 743 800,Silviu.
×
×
  • Create New...