Sari la conținut

Abs...da Sau Nu...


Postări Recomandate

Va multumesc pt raspunsuri,la toata lumea!Cred ca m-ati convins....mai tre sa strang un pic de banuti...sau sa-i imprumut,cum am de gand sa fac cu majoritatea banilor pt dakar.... :blink: Bine ca am de unde..

O sa mai deschidun topic...cu cealalta dilema pe care o am...bani avans pt motor......poate imi raspundeti si pe acolo......(am pus si aici intrebarea...)

Toate bune!

 

Poate te mai gandesti - eu cred ca nu are sens sa pui ABS pe o motocicleta de enduro touring f manevrabila. Inteleg pe balenele de 250 kg de touring cu care mergi cu 200km/h ... dar pe F650 Dakar chiar nu-i vad rostul. Dupa ce-ti faci putin mana o sa inveti sa o strunesti f bine in situatii de cacao.

Cu 500E iti iei echipament B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te mai gandesti - eu cred ca nu are sens sa pui ABS pe o motocicleta de enduro touring f manevrabila. Inteleg pe balenele de 250 kg de touring cu care mergi cu 200km/h ... dar pe F650 Dakar chiar nu-i vad rostul. Dupa ce-ti faci putin mana o sa inveti sa o strunesti f bine in situatii de cacao.

Cu 500E iti iei echipament B)

 

Si tu ai dreptate.....iar stau in balanta......dar am o alta pb care ma streseaza mai tare..am deschis un topic nou in "discutii generale..."

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cele mai multe situatii ABS ii mai bun ..dovada o face faptul ca tot mai multi producatori de moto il baga ( pana implementeaza si ei tehnologia) deci probabilitatea arata ca ABS este mai bun ..SO decide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o dilema.....vreau sa-mi iau un bmw f650 dakar,second si nu sunt decis daca sa fie cu ABS sau nu....pretul ar creste cu aproximativ 500E(pt varianta cu ABS).Deci,merita banii?

Poate ma sfatuiesc si cei care au deja ceea ce-mi doresc...

Va multumesc!

...Si inca ceva..of topic...tipul care imi aduce mi-a cerut un avans de 1000E...cum se procedeaza in asemenea cazuri...se merge doar pe incredere...? B)

Eu am un F650 fara ABS, pe asfalt si piatra cubica stiu sigur ca te ajuta foarte mult ca am condus un 1200GS si l-am simtit. Daca tu vrei sa te dai in teren accidentat mai bine sa-ti spuna veteranii modernizati :blink:).

... off topic, este indicat sa nu dai avans unei persoane pe care nu o cunosti, macar e motociclist?, se ocupa cu asta? indicat e sa faci un contract prin care tu te obligi sa-i dai intrega suma daca el iti aduce motorul specificat intr-o anexa. Tu trebuie sa-i spui exact ce trebuie verificat la motor si asta sa scrii in anexa. bafta, si daca ai intrebari 0729 699 638

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un F650 fara ABS, pe asfalt si piatra cubica stiu sigur ca te ajuta foarte mult ca am condus un 1200GS si l-am simtit. Daca tu vrei sa te dai in teren accidentat mai bine sa-ti spuna veteranii modernizati :lol:).

... off topic, este indicat sa nu dai avans unei persoane pe care nu o cunosti, macar e motociclist?, se ocupa cu asta? indicat e sa faci un contract prin care tu te obligi sa-i dai intrega suma daca el iti aduce motorul specificat intr-o anexa. Tu trebuie sa-i spui exact ce trebuie verificat la motor si asta sa scrii in anexa. bafta, si daca ai intrebari 0729 699 638

 

 

:blink: B)

 

Asa sa faci cu banii. Cel mult poti sa te duci la un notar si sa faci precontract si sa dai o suma de bani avans iar omul se obliga sa iti aduca motoru asa cum l-ai cerut sau sa iti dea dublu avansului (asa e clasic precontractul si se face la orice). Vezi insa ca notarul costa...

 

Cu privire la modelul motorului tre sa te gandesti ce faci cu el... daca il iei preponderent pentru teren, probabil ca e mai potrivit un ktm... daca il iei pentru o combinatie in care sa mergi mult pe sosea dar si pe teren sa nu suferi deloc... este modelul potrivit... Eu am un f650gs din 2004 si sunt f multumit. Nu mi-a placut dakar pentru ca: era mai dedicat pt teren si mai incomod pe sosea, costa mai mult, era mai inalt si nu ajungeam bine jos. Avea in plus doar roata fata amai mare, furca fata mai inalta, plus un parbriz mai destept si mi se parea ca nu merita. Asta a fost rationamentul meu...

 

ABS-ul este FOARTE UTIL. Atat in oras cat si in afara pe sosea si pe teren de multe ori (aici depinde). Iti confera control, iti confera siguranta. Sunt convins ca maestrii pot sa opresca mai repede fara DAR nu poti fi maestru tot timpul, mai sunt si momente cand nu esti atent... Eu am avut situatii de genul praf pe drum pe care nu l-am vazut, secventa de denivelari care iti salta motorul de fund si daca franezi te fac sa derapezi mult mai usor, frana si brusc udatura, samd in care abs-ul te face sa uiti de probleme. Clar merita cei 500E si abs-ul nu isi pierde valoarea in timp. Asa ca ia-ti un f650 CU ABS ca face.

Editat de andreisamoil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca maestrii pot sa opresca mai repede

 

As vrea sa-l vad si eu pe maestrul care opreste mai repede fara ABS decat cu.

Evident, in aceleasi conditii (moto, suprafata de rulare etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: B)

 

Asa sa faci cu banii. Cel mult poti sa te duci la un notar si sa faci precontract si sa dai o suma de bani avans iar omul se obliga sa iti aduca motoru asa cum l-ai cerut sau sa iti dea dublu avansului (asa e clasic precontractul si se face la orice). Vezi insa ca notarul costa...

 

Cu privire la modelul motorului tre sa te gandesti ce faci cu el... daca il iei preponderent pentru teren, probabil ca e mai potrivit un ktm... daca il iei pentru o combinatie in care sa mergi mult pe sosea dar si pe teren sa nu suferi deloc... este modelul potrivit... Eu am un f650gs din 2004 si sunt f multumit. Nu mi-a placut dakar pentru ca: era mai dedicat pt teren si mai incomod pe sosea, costa mai mult, era mai inalt si nu ajungeam bine jos. Avea in plus doar roata fata amai mare, furca fata mai inalta, plus un parbriz mai destept si mi se parea ca nu merita. Asta a fost rationamentul meu...

 

ABS-ul este FOARTE UTIL. Atat in oras cat si in afara pe sosea si pe teren de multe ori (aici depinde). Iti confera control, iti confera siguranta. Sunt convins ca maestrii pot sa opresca mai repede fara DAR nu poti fi maestru tot timpul, mai sunt si momente cand nu esti atent... Eu am avut situatii de genul praf pe drum pe care nu l-am vazut, secventa de denivelari care iti salta motorul de fund si daca franezi te fac sa derapezi mult mai usor, frana si brusc udatura, samd in care abs-ul te face sa uiti de probleme. Clar merita cei 500E si abs-ul nu isi pierde valoarea in timp. Asa ca ia-ti un f650 CU ABS ca face.

Multumesc mult pt raspuns....a venit intr-un moment in care eram ..mai disperat,sa zic asa..am prins forte noi :lol: O singura nelamurire....nu ti-a placut dakarul pt ca...."era mai dedicat pt teren si mai incomod pe sosea".....mai incomod in ce sens...din cauza inaltimii sau......?

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt raspuns....a venit intr-un moment in care eram ..mai disperat,sa zic asa..am prins forte noi B) O singura nelamurire....nu ti-a placut dakarul pt ca...."era mai dedicat pt teren si mai incomod pe sosea".....mai incomod in ce sens...din cauza inaltimii sau......?

Toate bune!

 

Suspensiile cu o cursa mai mare fac motorul mai inalt si deci mai instabil la viteze mari, cauciucurile sunt un pic altfel (mai profilate cu santuri mai adanci) si nu sunt la fel de eficiente pe asfalt si mai ales pe asfalt ud ca cele de la f650gs, in plus fac zgomot si vibreaza. Principalul dezavantaj era insa pe langa pret (nejustificat de mult mai mare), faptul ca nu ajungeam bine cu picioarele jos. Misto este parbrizul facut mai destept. Dakarul mie mi-a parut ca o scula foarte buna cu care de altfel au castigat raliul catva ani dar cam neadaptata la sosele. Eu am luat gs-ul pentru ca vreau sa merg pe ea pana la munte si sa nu imi fie incomod. Anul trecut - spre exemplu - tatal meu a facut pe gs un drum mai lung Bucuresti- Arad- Viena - Nordul Italiei - Florenta - si retur in vreo 10 zile si i-a placut foarte mult si nu a suferit deloc de pe urma faptului ca totusi e un motor enduro. Am mers cu ea si pe platou pana la babele si in alte locuri hiar mai rele prin piatra craiului si nu am avut probleme de nici un fel. Are totusi limite in teren pt ca e grea...

 

@Kuki - sunt perfect de acord cu ce spui in principiu dar gresesti un pic: Abs-ul nu te face sa opresti mai repede. Abs-ul (mai ales la masini) te face sa nu pierzi controlul si sa ti se roteasca masina. O masina cu abs opreste un pic mai tarziu decat o masina fara... si asta e testat! Dealtfel, este logic si se poate demonstra fizic faptul ca forta de frecare in unitatea de timp este mai puternica intre cauciucuri si asfalt in conditiile in care rotile sunt blocate decat intre placute si discuri cand frana pulseaza. Marele avantaj al abs-ului este ca nu pierzi controlul si mai ales nu pierzi directia. La motoare nu inseamna decat ca nu ti se blocheaza roata si nu iti fuge motorul de sub tine. Eu chiar cred (desi nu am incercat si nu vreau sa risc sa incerc) ca un meserias ar putea opri mai repede fara decat cu abs dar asta inseamna sa derapeze cu ambele roti ale motorului ceea ce...

Editat de andreisamoil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Pana la urma o sa fie un bmw cu abs.....ca nu-mi iau in fiecare zi motor...Va multumesc tuturor ca m-ati ajutat cu parerile voastre!

O sa va dau de stire cand imi iau,sper sa fie cat de curand.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...