aliance-steel Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Am incercat sa masor presiunea in cil la un mot de kawa 5oo [gpz] dar nu am reusit. Motivul ..nu am reusit sa infiletez capul ceasului in locasul bujiei desi aveam aceleasi diametre si filet.[nu exista vizibilitate ].Ma intreb daca nu cumva este necesar un dispozitiv care sa imi faca o extensie ? Astept sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 ai putea sa iti faci pe strung o reducti...sau mai bine zis prelungitor pe care sa il infiletezi in locul bujiei si dupa aceea sa infiletezi in el compresiometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Mai 12, 2006 Autor Share Postat Mai 12, 2006 Asa ma gindisem si eu dar nu merita efortul...[curiozitatea nu mai omoara pisici la mine demult] Oricum multam de efort ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Nu shtiu cat sunt de "On topic" dar legat de asta am shi eu o intrebare pt oamenii care se uita pe topicul asta: Pana la urma compresia care e data in cartea tehnica e la rece sau la cald? Poate e de ras dar am auzit pareri destule care sustzin ambele variante...deci cum se ia compresia pt a compara'o cu cea din specificatzii RECE sau CALD ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Mai 14, 2006 Autor Share Postat Mai 14, 2006 Datorita temperaturilor ridicate in motor au loc anumite dilatari care pot influenta valoarea acestor presiuni in mod negativ sau pozitiv de aceea cred ca valoarea masurata la rece reflecta o situatie mult mai reala a ansamblului piston segmenti cilindru supape .Consider ca tolerantele necesare au fost gindite ptr protectia acestor piese la temperatura de lucru si asigurarea unei compresii adecvate ptr pornirea la rece.Concluzia mea..LA RECE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Datorita temperaturilor ridicate in motor au loc anumite dilatari care pot influenta valoarea acestor presiuni in mod negativ sau pozitiv de aceea cred ca valoarea masurata la rece reflecta o situatie mult mai reala a ansamblului piston segmenti cilindru supape .Consider ca tolerantele necesare au fost gindite ptr protectia acestor piese la temperatura de lucru si asigurarea unei compresii adecvate ptr pornirea la rece.Concluzia mea..LA RECE ! da tu mergi cu motoru rece? mai gandestete! V'am zis ca parerile sunt impartzite bine, deshi raspunsul logic ar parea LA CALD shi dupa urechea mea...care tre sa recunosc...e mai priceputa in a asculta chitari decat in a elabora teorii despre compresie. Deci la RECE sau la CALD e data in cartea tehnica compresia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Compresia se ia la rece.La cald probabil ca ti-ai arde degetele si nu merita.Se masoara de 3 sau 4 ori compresia la un cilindru dupa care se face media (zic uni) sau se citeste compresia de mai multe ori iar valoarea care apare de cele mai multe ori este compresia reala per cilindru.Trebuie sa fie minim 100PSI per cilindru.Compresiile normale sunt intre 125 si 150 PSI.Diferntele de compresie dintre cilindri nu trebuie sa depaseasca 9 sau 10 PSI.Cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Mai 16, 2006 Autor Share Postat Mai 16, 2006 (editat) Logic asa ar fi ca masurarea parametrilor de compresie sa se faca in conditii cit mai apropiate de regimul de functionare al motorului adica la cald..insa rareori o compresie buna la rece este nasoala la cald..tre sa fie ceva aiurea cu calitatea otelurilor sau aliajelor componente in ansamblul respectiv[dilatari nepermise sau garnituri neconforme] asa ca nu-si are rostul sa-ti frigi gherutele ...decit daca apar ciudatenii in functionare Editat Mai 16, 2006 de aliance-steel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.