Sari la conținut

Masurat Compresie Kawa 500


Postări Recomandate

Am incercat sa masor presiunea in cil la un mot de kawa 5oo [gpz] dar nu am reusit. Motivul ..nu am reusit sa infiletez capul ceasului in locasul bujiei desi aveam aceleasi diametre si filet.[nu exista vizibilitate ].Ma intreb daca nu cumva este necesar un dispozitiv care sa imi faca o extensie ? Astept sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu shtiu cat sunt de "On topic" dar legat de asta am shi eu o intrebare pt oamenii care se uita pe topicul asta:

Pana la urma compresia care e data in cartea tehnica e la rece sau la cald?

Poate e de ras dar am auzit pareri destule care sustzin ambele variante...deci cum se ia compresia pt a compara'o cu cea din specificatzii RECE sau CALD ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita temperaturilor ridicate in motor au loc anumite dilatari care pot influenta valoarea acestor presiuni in mod negativ sau pozitiv de aceea cred ca valoarea masurata la rece reflecta o situatie mult mai reala a ansamblului piston segmenti cilindru supape .Consider ca tolerantele necesare au fost gindite ptr protectia acestor piese la temperatura de lucru si asigurarea unei compresii adecvate ptr pornirea la rece.Concluzia mea..LA RECE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita temperaturilor ridicate in motor au loc anumite dilatari care pot influenta valoarea acestor presiuni in mod negativ sau pozitiv de aceea cred ca valoarea masurata la rece reflecta o situatie mult mai reala a ansamblului piston segmenti cilindru supape .Consider ca tolerantele necesare au fost gindite ptr protectia acestor piese la temperatura de lucru si asigurarea unei compresii adecvate ptr pornirea la rece.Concluzia mea..LA RECE !

 

da tu mergi cu motoru rece?

mai gandestete!

 

V'am zis ca parerile sunt impartzite bine,

deshi raspunsul logic ar parea LA CALD shi dupa urechea mea...care tre sa recunosc...e mai priceputa in a asculta chitari decat in a elabora teorii despre compresie. B)

Deci la RECE sau la CALD e data in cartea tehnica compresia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia se ia la rece.La cald probabil ca ti-ai arde degetele si nu merita.Se masoara de 3 sau 4 ori compresia la un cilindru dupa care se face media (zic uni) sau se citeste compresia de mai multe ori iar valoarea care apare de cele mai multe ori este compresia reala per cilindru.Trebuie sa fie minim 100PSI per cilindru.Compresiile normale sunt intre 125 si 150 PSI.Diferntele de compresie dintre cilindri nu trebuie sa depaseasca 9 sau 10 PSI.Cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic asa ar fi ca masurarea parametrilor de compresie sa se faca in conditii cit mai apropiate de regimul de functionare al motorului adica la cald..insa rareori o compresie buna la rece este nasoala la cald..tre sa fie ceva aiurea cu calitatea otelurilor sau aliajelor componente in ansamblul respectiv[dilatari nepermise sau garnituri neconforme] asa ca nu-si are rostul sa-ti frigi gherutele ...decit daca apar ciudatenii in functionare B)

Editat de aliance-steel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...