Hakkinda Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Sal,stie careva o platforma ceva de motoare sa o duc si eu pana la service? Mi-a cazut curentul si nu mai face nimic,service-ul meu moto e la vreo 6 km de unde a ramas motorul si nu stiu cum sa-l duc! Ma poate ajuta careva? Sar`na de 10 ori...asta se imtampla undeva pe B-dul Timisoara langa Plazza Mall..Nici nu vreau sa va deranjati prea tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Verifica bornele de la baterie,daca nu are curent porneste cu o baterie de masina.Poate poti sa o duci pe roti pina la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hakkinda Postat Noiembrie 15, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2009 faza e in felul urmator,ca sa nu va plictisesc... de dimineatza a pornit cam la a treia cheie dupa o luna de stat in ploaie...500 m a mers perfect,dupa care sa oprit in intersectie si nu mai am nici un indicator de prezenta a curentului..nici unul,automat nu mai invarte nimic cand apas pe starter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Sa inteeg ca „ti-a murit de tot”... Am patit-o si eu si pan la urma s a dovedit un contact imperfect. Iti rezum ce sfaturi am primit atunci, de la userii mai pătiti. 1. verifici bornele de la baterie daca sunt conectate strans sau nu. (Daca ai un multimetru, verifica si ce tensiune ai la borne) 2. verifici siguranta principala (aia taie tot), de obicei se afla la un loc cu celelalte sigurante SAU langa releul de pornire, care la randul lui e langa baterie de obicei, care, bateria, se afla intr-una din lateralele motocicletei. 3. verifici tot ce este legat de contact (in care bagi cheia) acolo e comutatorul general, de acolo se poate taia tot. mufe, fire, etc. PS Acu nush ce model de Savage ai tu, ca nu ne-ai spus. Daca e mai nou, e posibil sa fie la mijloc si alte chestii electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hakkinda Postat Noiembrie 15, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2009 sar`na livius pt sfaturi....din toata treaba asta cel mai rau lucru e ca eu sunt praf la tot ce inseamna astfel de lucruri si nu ma pricep ..pot sa-ti spun ca e un Savage LS 650 din `95.Porcaria e ca e modificat cap coada e taiat e bobber-it pana in cap si are modificata toata instalatia electrica...e ciudat ca am facut vara asta vreo 7000 km cu el si n-a avut nici pe dreq... Ghinion de nesansa,ce sa zic....l-am sunat pe un baiat cu un papuc si maine il duc la service si sa-i dea baietii care-s mai meseriasi de cap!! Thanks a lot again...si o sa incerc sa bag la cap ce ai zis,macar teoretic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 de dimineatza a pornit cam la a treia cheie dupa o luna de stat in ploaie...500 m a mers perfect,dupa care sa oprit in intersectie si nu mai am nici un indicator de prezenta a curentului..nici unul,automat nu mai invarte nimic cand apas pe starter! Iti recomand, daca tot o tii afara, sa o acoperi macar cu o husa. Motoarele sunt foarte expuse la intemperii iar problemele electrice la motoarele tinute afara fara protectie nu sunt decat o chestiune de timp. De obicei cu o schema electrica, cu un multimetru de 20 de lei si multa rabdare dai de cap cam orice problema. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hakkinda Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 Problema rezolvata,Viorel a fost demential,multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Iti recomand, daca tot o tii afara, sa o acoperi macar cu o husa. Motoarele sunt foarte expuse la intemperii iar problemele electrice la motoarele tinute afara fara protectie nu sunt decat o chestiune de timp. A mea sta de doi ani in ploaie, frig si zapada. Alternatorul e uscat si expus, la fel si regulatorul de tensiune, de asemenea, senzorii de aprindere. Niciodata vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 A mea sta de doi ani in ploaie, frig si zapada. Alternatorul e uscat si expus, la fel si regulatorul de tensiune, de asemenea, senzorii de aprindere. Niciodata vreo problema. Pai nah... caruta de bani pe care o dai pe un BMW se justifică. De banii aia, nemții ti-au făcut -o „weather resistant” Am fost nevoit sa o „calesc” pe a mea, după modelul tău, Âşi m-am trezit că i-au ruginit tobele. De atunci, japoneza mea poarta chiloti. Lucru recomandat in lipsă de garaj. Mesaj completat Problema rezolvata,Viorel a fost demential,multumesc mult! zi ne si noua ce-a avut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hakkinda Postat Noiembrie 18, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2009 Pai a ajuns la service si baietii mi-au zis ca a avut un scurt pe instalatie...faza proasta e ca astea apar asa cand ti-e lumea mai draga. S-au uitat la fire,au schimbat cateva si a pornit din prima..cred ca trebuie schimbata toata instalatia electrica pentru ca e imbatranita..munca nu gluma..si nici nu stiu cam cat ar costa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Noah, stiu cum e. Eu de cand mi-am luat mobra am schimbat doua relee, doua generatoare, doua baterii, n spe sigurante. ÂŞi nu o am decât de doi ani. M-a lăsat Âşi claxonu, aÂşa că l-am lăsat Âşi eu pe el... defect. Acu, iar am un scurt pe undeva. Partea buna e ca iarna e lunga prin partile noastre, asa ca o sa am timp sa refac instalatia electrica. In functie de cum stai cu timpul, banii Âşi priceperea, ai cateva variante: Cumperi intreaga instalatie si meri cu ea in service. Te va costa mult manopera ca tre sa ti demonteze toata mobra. sau Ti o schimbi tu. (O sa ti faci multi draci) sau Cumperi cativa metri de cablu lițat mai serios, si-ti refaci părțile „vitale”, ca să nu mai rămâi în drum: legaturile de la generator, releu, baterie, demaror, aprindere motor, contact (Pentru fisele de la baterie Âşi demaror ai nevoie de cabluri mai groase, care sa suporte amperaj mare) Eu unul raman la ultima varianta, dar asta e doar „parerea mea”. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Instalatia electrica se cumpara pe componente. Multe cabluri sunt mufate si se cumpara separat, doar daca ai nevoie. Bucata cea mai scumpa este cea care conecteaza aprinderea, bordul, contactul, starterul si bateria, si care consta intr-un manunchi de cabluri cu tot soiul de mufe. De asta ai nevoie. Am schimbat asa ceva si m-a costat cam 100 eur din cate imi aduc aminte. La Suzuki vine direct din Japonia deci o fi dublu, triplu, nu stiu. Ca si montaj nu ai nevoie sa demontezi toata motocicleta. Dupa parerea mea e nevoie de maxim 4h de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.