Sari la conținut

Inebunesc Deabinelea


Postări Recomandate

Daca te uiti pe primul link, reiese ca 12 sint alimentati de la o bobina, iar 34 de la alta, nu pare a fi 14-32.

Gresesc eu? Nu e ala modelul in cauza?

Din poza nu reiese cum sunt conectate bobinele la bujii, probabil le-au desenat asa ca sa fie mai deslusit desenul.

Modelul asta de kawa seamana f mult cu Gs-ul meu , are chiar acelasi tip de carburatie ( cred ca si pe mine m-ai intrebat la Ploiesti ceva de carburatoare) si daca-i la fel cu a mea bobinele sunt conectate 1cu4 si 2cu3

 

Acum cand scoate fum merge in 4 cil?

E posibil ca dupa un timp in care un cil nu a lucrat, dupa ce porneste sa iasa fum mai mult din cauza benzinei si a uleiului care au ramas nearse pe evacuare( am patzit si eu asa)

Fumul iese la fel de mult pe ambele tobe sau doar pe una? E fum alb sau negru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cf (Z650B1)

 

http://www.kt.rim.or.jp/~michiaki/z650/parts_list/18.png

pare ca intr-adevar 1,4 merg la o bobina iar ceilalti la a 2-a

Deci legaturile par corecte

 

;)

 

Ar trebui sa verifici si avansul, sa te asiguri ce e ok, ca nu s-a desfacut ceva pe acolo, si ca e reglat, macar pe aproape daca nu 100%

Oricum, la faza cu turatul aiure, eu vad vreo 3 variante: Fie sint iesite carburile din flansa, (sau trage aer fals pe undeva, garnituri etc), fie ai carburile infundate (jeg prin jigloare), fie alimentarea catre carburi e defectuoasa, respectiv filtru de benzina inbicsit, robinet infundat (sau incomplet deschis) sau orice altceva ce poate obstructiona benzina sa ajunga in camere. Astea toate pornind de la premisa ca n-ai umblat la nivel in carburi si ca a mers totusi inainte. E poate improbabil dar nu imposibil sa fie si benzina dubioasa. Daca se tureaza aiurea, in principiu merge sarac, si asta ar putea fi din motivele enumerate mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da ...problemele erau urmatoarele.

1. Bobine mucizate rau ...solutie (altele noi)rezolvat

2.garnitura de la cilindru scapa ulei(la greu )o am nu am apucat sa o schimb

3.Ghinturile de la supape (sau cum dreacu le zice)trebuiesc refacute ca pe acolo baga ulei in camera de ardere cind este motorul rece...inca de rezolvat.

4.Apa la aprindere (nu la plamini)rezolvat etansare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...