Sari la conținut

Hoinarul Se Opreste


Fix
 Share

Postări Recomandate

Hoinari batrani..ajutati-ma!de curand sunt fericitul nefericit posesor de hoinar!nostalgia de!se pare de fapt ca mi-am luat aventura pe 2 roti!adevarat ca arata super(are 150km)facuti in 16 ani!beleaua e ca se opreste la relanti cand motorul e cald desi jiglerul nu e imfundat!cum ma pricep la mobra ca la calculator mi-am permis sa va deranjez!apropo!mobra dupa noile reglementari este MOTOCICLETA!asa ca salutare Motociclisti Mobristi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoinari batrani..ajutati-ma!de curand sunt fericitul nefericit posesor de hoinar!nostalgia de!se pare de fapt ca mi-am luat aventura pe 2 roti!adevarat ca arata super(are 150km)facuti in 16 ani!beleaua e ca se opreste la relanti cand motorul e cald desi jiglerul nu e imfundat!cum ma pricep la mobra ca la calculator mi-am permis sa va deranjez!apropo!mobra dupa noile reglementari este MOTOCICLETA!asa ca salutare Motociclisti Mobristi!

....pai daca ralanti-ul e mic normal ca se opreste la cald ...ps la cat a stat pe tusa hoinarul ar trebui sa-i desfaci carburatorul si sa-l cureti+ suflat cu aer,aplica-i un reglaj la surupul de aer { il inchizi de tot spre dreapta si pe urma il desfaci doua ture si jumatate},si nu regla ralanti-ul jos, lasa-l sa mearga rotund [hoinar-ul are ralanti-ul de 2500 rot/min .+ acul de dozaj sa fie la adoua crestatura de sus ! bafta..... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se opreste brusc dupa circa un minut de mers la relanti!deci nu cred ca poate fi vorba de reglaje!mai degraba ar ramane fara curent!ceva condensatori bla bla!e posibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca porneste nu mai are treaba cu aprinderea...stiam k are 5 crestaturi acul de dozaj si tre sa fie la mijloc...curata carburatorul, filtrul de aer...decantorul de la robinet sa nu fie infundat si sa nu-i vina benzina suficienta...si armai putea sa fie nivelul mic in carburator...

Bafta si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pt. informatii!am cateva cunostinte de mecanica si stiu cum se opreste un motor din lipsa de benzina!oprirea motorului e prea brusca !ca atunci cand scoti fisa de bujie!INTREBARE:pe la aprindere e vreun fir care la turatie mica poate sa faca masa iar la turatie mare sa treaca peste acel moment?condensator are?el poate fi o cauza? sau alta componenta electrica care sa dea rateu atunci cand se incalzeste?poate dau de vreun bucurestean mai priceput sa se uite putin la ea!0723808493/george!cu respect!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bingoo!stimati colegi am reusit!asa cum am banuit problema cu opritul era de natura electrica!pt. ca a stat atatia ani platinile au ruginit si la un moment dat scanteia ce trebuia sa ajunga la bujie se ducea direct in carcasa!am curatat platinile si acum merge brici!am si facut cu ea 5km!deci are 155!INTREBARE:Are cumva cineva un capac cu cheie de la cutia de scule?PLATESC BINE!Poate e din bucuresti sau ploiesti!ASFALT USCAT SI VANT DIN SPATE!GEORGE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...