Jump to content

scara_211084

Membru
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

About scara_211084

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    scara_211084@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    K 1200 LT
  • Numar Moto
    de PH
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R850GS,ETV1000, GSX-R 600 FZR400 IJ Festival HOINAR

Recent Profile Visitors

455 profile views
  1. Salutare! Daca tot suntem izolați...m-am apucat de înlocuit airboxul. Mulțam varugica de sfaturi, am pus și eu dop pe ștuțul in plus, montat airboxul cu regulator modelul nou...cheie...și alta viață..relantiul e stabil, coboară imediat.Mi se pare că și pornește mult mai ok. Abia aștept să ies cu ea pe strada sa vedem cum se comportă în mers... Seara faina și să treacă cu bine perioada asta de izolare sa ne vedem pe șosele!
  2. Salutare! Mulțumesc frumos, dar nu mă ajută momentan un alt actuator. Ideea este că motorul meu este din 2006, și are primul model de airbox și actuatorul cu garnitura verde și 4 ștuțuri, și atunci când e cald și motorul se încinge, relantiul sta sus in ture, și e tare aiurea. Am căutat pe net, am găsit piesele ce sunt necesare pentru upgrade, si am comandat de pe e-bay, trebuie sa ajungă zilele următoare. Modelul nou de idle actuator are 5 stuturi in loc de 4...ce fac cu ștuțul in plus, îl obturez cu un dop? Se conectează in alta parte? Voi, ce model de actuator aveți la mobre? O sa incerc sa caut niste poze pe net cu ce am pe motor și ce am comandat... Seara faina și toate bune!
  3. Salutare, Scuze, am uitat complet...mă ocup mâine de schiță. Lasa-mi un număr de telefon in privat și vb pe WhatsApp. Toate bune,
  4. Salutare! Am rezolvat problema cu distribuția, totul a fost in regula , am pus motorul la punct și funcționează foarte bine. Am scăpat fără supape strâmbe sau alte complicații... Următoarea pe lista e rezolvarea problemei cu relantiul crescut atunci când se încălzește motorul... Am găsit pe e-bay un airbox cu actuator cu tot...toate bune, dar din ce am văzut în poze, acest regulator de relantiu are 5 ștuțuri de aer, pe când cel de pe motorul meu are doar 4, unul pentru fiecare cilindru. Știe cineva pentru ce este cel de-al cincilea? Pe realoem apare că fiind replacement , iar pentru ștuțul in plus este un dop. A mai făcut cineva swap la airboxul nou? Îmi poate confirma cineva că ștuțul in plus se obturează? Voi cum ați procedat? Mulțumesc și seara bună!
  5. Salutare! Mulțumesc dar eu deja am comandat piesele inclusiv garnitura aceea. E bine de știut, posibil să aibă alt coleg nevoie pe viitor! Seara frumoasă și toate bune!
  6. Nu e problemă, când ajunge comanda fac o schiță a lui și ți-o trimit. Toate bune!
  7. Salutare, Codul de la PIN este in postul de mai sus, este vorba de 83300401482, costa in jur de 300 de lei.Eu l-am comandat, aștept să ajungă săptămână viitoare.Daca nu te grăbești, după ce termin eu cu distribuția ți-l pot împrumuta fără probleme. Atașez și o poza cu dimensiunile unei chei pentru oala de ambreiaj. Sper sa te ajute, daca o poți confecționa la un preț decent as fi și eu interesat de o bucată.
  8. Salutare, Asa este, suruburile sunt deja comandate.. 95 lei au costat. Ce antigel recomandati pentru k1200 GT, 2006? Din ce am vazut, acum am antigel roz in motor. Vreo recomandare de marca, ceva ? Multumesc,
  9. Salut Luigi! Am comandat deja distribuția completa sa o schimb, o sa fac poze din timpul operațiunii. Am comandat și pinul de blocat motorul. Oricum, concluzia e clara... din fabrică vin cu întinzător mecanic...BMW a înlocuit intinzatorul mecanic cu cel hidraulic , dar trebuie neaparat instalat și chain guard pe pinionul de jos o data cu intinzatorul hidraulic. Daca nu sunteți siguri de chain guard, desfaceți capacul de jos, cel cu Torx și ar trebui să vedeți acolo o apărătoare de plastic, nu pinionul. Daca se vede pinionul (deci nu e chain guard acolo), și aveți întinzător hidraulic, sunt șanse mari să sară de la punct. Chain guardul costa aprox 40 de lei, și ar mai trebui schimbata garnitura de la capacul ambreiajului, care nu e f scumpă, și scăpați de grijă... Mie mi-a sărit de la punct când am rămas fără baterie și am încercat să o pornesc împinsă, am avut noroc că nu a pornit... Seara faina și toate bune!
  10. Salutare! Are cineva PIN-ul de blocat motorul pentru un K1200 GT din 2006, si e dispus sa il imprumute pentru cateva zile? Cod BMW 83300401482. Am nevoie ca sa schimb distributia... Contracost, bineinteles... Multumesc toate bune!
  11. Salutare, În mare știu preturile la piese, dar eram curios cât a costat cu totul... Toate bune!
  12. Salutare! Daca nu e secret, sunt curios cam cât a costat reconditionarea grupului, și ce piese au fost schimbate... Toate bune!
  13. Salut, Ai grija la scaritza, e destul de firava, material subtire, sa nu se rupa cand incerci sa o indrepti.Fiind goala pe interior, eu o ranforsam cu ceva fier beton, eventual un ax de ceva. Roata de jawa este mai mica in diametru, si scade top speedul dar se imbunatateste demarajul.. Faina motoreta, Hoinar a fost prima mea dragoste..inca il mai am, dar trebuie sa il reconditionez serios. Daca stiti ceva surse de piese, raman dator..as avea nevoie de un diverse in viitor, poate la iarna ma bag in garaj. Toate bune!
  14. Salutare! Am DSG 2 pe Golf 1.6 TDI si pe Passat 1.8 TSI. Daca nu ai Auto-Hold, e normal sa o ia la vale ...pleaca usor de pe loc pe plan drept, dar inclinat dupa 2 secunde ambreiajul decupleaza daca nu accelerezi. Daca esti interesat de DSG, verifica sa nu aiba socuri atunci cand schimba treptele, fara zgomote, sa nu patineze ambreiajul sau sa nu simti ceva intarzieri, lag cand schimba. Preturi aproximative in caz de probleme : Mechatronic -7000 lei. Ambreiaje -2000 lei. Volant 2000 lei. Mai adauga manopera. In rest, este o cutie faina, o masina cu Dsg edte confortabil de condus...
  15. In cele din urma am reusit sa ajung cu LT-ul acasa, pe roti.I-am dat curent si a pornit. Incarcarea e ok, in parametri. Bateria are 9 V si atat.Nu incarca, nu primeste curent. Am facut un test pe baterie..si apare o celula defecta, clar bateria trebuie inlocuita. Cu toate ca bateria am cumparat-o anul trecut, am omis sa merg la verificare, deci nu am garantie.Se pare ca nici BOSCH nu mai e ce a fost odata. Am mai luat teapa cu bujii BOSCH. @Silver Arrow multumesc mult, dar o sa iau o baterie noua si de data asta o sa merg la verificare/garantie. Si acum vine intrebarea de 100 de puncte: Eu cu cine votez? Ce baterie imi recomandati, marca/tip? Toate bune, Catalin C.
×
×
  • Create New...