Jump to content

scara_211084

Membru
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

About scara_211084

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    scara_211084@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    K 1200 LT
  • Numar Moto
    de PH
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R850GS,ETV1000, GSX-R 600 FZR400 IJ Festival HOINAR

Recent Profile Visitors

379 profile views
  1. Salutare, În mare știu preturile la piese, dar eram curios cât a costat cu totul... Toate bune!
  2. Salutare! Daca nu e secret, sunt curios cam cât a costat reconditionarea grupului, și ce piese au fost schimbate... Toate bune!
  3. Salut, Ai grija la scaritza, e destul de firava, material subtire, sa nu se rupa cand incerci sa o indrepti.Fiind goala pe interior, eu o ranforsam cu ceva fier beton, eventual un ax de ceva. Roata de jawa este mai mica in diametru, si scade top speedul dar se imbunatateste demarajul.. Faina motoreta, Hoinar a fost prima mea dragoste..inca il mai am, dar trebuie sa il reconditionez serios. Daca stiti ceva surse de piese, raman dator..as avea nevoie de un diverse in viitor, poate la iarna ma bag in garaj. Toate bune!
  4. Salutare! Am DSG 2 pe Golf 1.6 TDI si pe Passat 1.8 TSI. Daca nu ai Auto-Hold, e normal sa o ia la vale ...pleaca usor de pe loc pe plan drept, dar inclinat dupa 2 secunde ambreiajul decupleaza daca nu accelerezi. Daca esti interesat de DSG, verifica sa nu aiba socuri atunci cand schimba treptele, fara zgomote, sa nu patineze ambreiajul sau sa nu simti ceva intarzieri, lag cand schimba. Preturi aproximative in caz de probleme : Mechatronic -7000 lei. Ambreiaje -2000 lei. Volant 2000 lei. Mai adauga manopera. In rest, este o cutie faina, o masina cu Dsg edte confortabil de condus...
  5. In cele din urma am reusit sa ajung cu LT-ul acasa, pe roti.I-am dat curent si a pornit. Incarcarea e ok, in parametri. Bateria are 9 V si atat.Nu incarca, nu primeste curent. Am facut un test pe baterie..si apare o celula defecta, clar bateria trebuie inlocuita. Cu toate ca bateria am cumparat-o anul trecut, am omis sa merg la verificare, deci nu am garantie.Se pare ca nici BOSCH nu mai e ce a fost odata. Am mai luat teapa cu bujii BOSCH. @Silver Arrow multumesc mult, dar o sa iau o baterie noua si de data asta o sa merg la verificare/garantie. Si acum vine intrebarea de 100 de puncte: Eu cu cine votez? Ce baterie imi recomandati, marca/tip? Toate bune, Catalin C.
  6. Asadar am elucidat misterul...bateria e dusa..i-am dat curent, a pornit totul ok... Partea ciudata e ca bateria are maxim un an, încărcarea e in parametri...probabil se la soc a fost afectata.... Va tin la curent
  7. Salutare Luigi, Nu porneste pentru ca nu mia are curent...in momentul in care pun contactul din cheie pare ca are tensiune, becurile in bord se aprind ok. Cand pun contactul de la ghidon, killing switch, nu mai am tensiune in baterie...pur si simplu se stinge bordul, nici vorba sa invarta.Atunci cand se cupleaza releele, se stinge totul... Dupa ce am luat groapa, dupa soc a mai mers putin, circa 10 secunde si s-a oprit motorul din mers. Presuspun ca ceva face scurt circuit/ contact slab fir intrerupt, sau cumva in urma socului bateria a murit...Bornele sunt stranse, nicio problema. O sa incerc sa ii dau curent ca sa elimin bateria... Vedem ce rezolv, daca nu, remorca si o data ajuns acasa o demontez..eram curios daca a mai patit cinvea ceva de genul.
  8. @Adrian M. Cu ioneld deja am vorbit, este plecat din Bucuresti si din pacate nu ma poate ajuta.Multumesc de sugestie. @ Silver Arrow . Mama lui de LT si carenele sale..e greu de ajuns pe la mufe, samd.Am incercat sa verific cat de cat, ce am avut acces. Imi ramane doar sa ajung cu el acasa, si sa il dezbrac de carene si sa trec la verificari...E greu de urcat si coborat... Am gasit o remorca, o rezolv cumva.. Bun...orice idee e mai mult decat binevenita ..poate a mai patit cineva la fel...? Ceva cabluri vulnerabile la socuri? aveti idee? Multumesc,
  9. Salutare dragi Lt-isti! Am nevoie de ajutorul vostru...astazi de dimineata, dupa ce am luat o groapa mai maricica, in urma socului LT-ul meu a cedat psihic..de fapt electric. Cand pun copntactul din cheie, totul ok, becurile in bord se aprind cum trebuie, cand pun kill switch se sting, si bineinteles ca nu mai porneste. Dupa groapa, la cateva secunde s-a oprit in mers si aia a fost. Bateria e noua, bornele sunt ok la locul lor..cat am putut am tras de ele, dar fara rezultat. Are cineva idee ce ar putea fi? In alta ordine de idei, o tractare/ duba care sa ma ajute sa duc bestia acasa, din Pipera in Ploiesti, cunoasteti? Toate bune!
  10. Salutare, Am atasat si cu mufa de diagnoza. Poza este din manualul de LT. Ar fi bine sa confirme cineva daca si la RS este tot sub sa. Teoretic LT si RS ar trebui sa fie la fel dpdv instalatie electrica. Toate bune,
  11. Salutare! Poate ajuta documentul atasat.Daca trebuie demontat TPS nu pot sa zic decat spor la treaba..e ceva de demontat pana ajungi la el...nu e asa simplu ca la motoarele boxer.:)Toate bune! » Post actualizat in 07 May 2018 15:05 Si snapshot din manual... BMW_K1200_Throttle-Position-Sensor TPS (version 1-2).pdf
  12. Luigi...raman dator de cinste, mare dreptate ai avut! Am prins levierul cu un soricel aseara si acum 10 min am ajuns la motor si am eliberat maneta...surpriza..tine foarte bine, sus, cum trebuie. Multumesc mult de sfat...se pare ca totusi era aer, BMW RIDER ai avut dreptate! Toate bune baieti, cu ajutorul vostru am mai scapat de o grija fara sa bag mana in buzunar!
  13. Caut un furnizor ok. Am gasit ceva pe net astept confirmare... In afara de kitul propriu zis, ati mai comandat bucsa de cauciuc si circlipul? In manual nu am gasit procedura de service pentru mastercylinder..
  14. Salutare! Este modelul din 2000, non-integrated abs. Am aerisit si modulul abs, si etrierele. Nu mai iese niciun fir de aer, e lichid curat, si cu toate astea maneta se duce prea mult, tine pe capat de cursa. La aerisire folosesc un furtun transparent, si s-ar fi vazut foarte usor bulele de aer. Fara exagerare am plimbat 500 ml de lichid de cel putin 8 ori cat am aerisit. Orice idee e binevenită.
  15. Am reglat si din rozeta, la 1 si 2 loveste in mansonul de acceleratie, abia la 4 e cat de cat ok, dar prima cursa se apropie destul de mult, tine spre capatul cursei. Si asta, in conditiile in care nu este aer pe instalatie...nici la abs, nici la etrieri, inclusiv impins pistonasele din etrieri de cateva ori. Nu sunt pierderi de lichid, pistonasele merg usor. Am desfacut acum si verificat placutele, au aprox 8mm grosime, sunt aproape noi. Ramane sa comand kitul de reparatie master cylinder, si vedem dupa cum se comporta. Alta idee nu mai am...dar cert e ca ceva e in neregula...
×
×
  • Create New...