George2013 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Printre picaturi pot zice ca am facut rost de urmatoarea bascula cu janta de 17x 5.5. Alceva: Am motorul demontat pentru inlocuire segmenti, garnitura chiuloasa, refacut scaune supape si jocurile...imi mai trebuie garnitura de chiuloasa si cred ca pot inchide motorasul. roata e cea din poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 superb. schimbare basculei e ceva ce vreau de mult timp sa fac, dar nu voi face niciodata. de pe ce model vine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 superb. schimbare basculei e ceva ce vreau de mult timp sa fac, dar nu voi face niciodata. de pe ce model vine? de pe fzr 750 stiam de la george ca e bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 de pe fzr 750 stiam de la george ca e bascula Asa am dedus eu, ca este de fzr 750 sau 1000, din asemanarile basculei si dimensiuni. Cert e ca proprietarul nu stia, sau cel putin mie imi zicea ca e de pe yzf 2010 superb. schimbare basculei e ceva ce vreau de mult timp sa fac, dar nu voi face niciodata. de pe ce model vine? Daca zici ca vrei sa faci demult schimbarea, de ce spui ca nu o s`o faci niciodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Pt ca ar dubla valoarea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Asa am dedus eu, ca este de fzr 750 sau 1000, din asemanarile basculei si dimensiuni. Cert e ca proprietarul nu stia, sau cel putin mie imi zicea ca e de pe yzf 2010 Daca zici ca vrei sa faci demult schimbarea, de ce spui ca nu o s`o faci niciodata? Bascula si roata sunt de pe 1000. Am dubii ca foiaia lantului va mai fi in plan cu pinionul de pe motor. Suspensia se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Bascula si roata sunt de pe 1000. Am dubii ca foiaia lantului va mai fi in plan cu pinionul de pe motor. Suspensia se potriveste? Din ce mi`a zis proprietarul si din ce am vazut eu in pozele de la el, amortizorul vine fara nici o adaptare, singura problema este, cum ai zis si tu, la aliniamentul pinioanelor. Va trebui un distantier la pinionul motorului, acum sunt in Brasov si pana ajung acasa pentru a vedea la fata locului ce probleme o sa intampin nu pot spune nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Cel mai lejer mi-ar fi sa-i pun roata de pe fzr 400, care e tot cam la fel de ingusta, dar pe 17 si alinierea se rezolva cu alt distantier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Cel mai lejer mi-ar fi sa-i pun roata de pe fzr 400, care e tot cam la fel de ingusta, dar pe 17 si alinierea se rezolva cu alt distantier. Cam dificil sa gasesti de fzr 400, sau chiar imposibil...Ma refer la noi in tara. Citisem mai demult ca ar merge si janta de F2 4.5J pe bascula de fzr dar la fel trebuie ceva modificari la prinderea etrierului pe disc...sunt mai multe topicuri pe fzrarchives. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Rulmenti, distantiere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Pacatoasa problema asta cu roata de 18 inch. Oricum, 5.5 mi se pare un pic cam mult pentru puterea motorului insa in cazul modificarilor mai serioase alterarea geometriei si ciclisticii trebuie serios analizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Nu ar fi atat de pacatoasa daca s-ar gasti anvelope decente pe 18 ... mai ales SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 La asta ma refeream si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 De curiozitate voi cantarii bascula si janta initiale si apoi pe acestea....se va schimba ciclistica, asta e clar, poate nu asa mult incat nu voi umbla la suspensie. In legatura cu puterea motorului, ma gandesc ca si sa invarta o roata mai mare de 18/160 ii este greu fata de una pe 17, dar intervine aici latimea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Nu greutatea face diferenta ci suprafata si forma petei de contact. O pata mai mare ofera o aderenta mai buna dar si "consuma" mai multa putere. Bine, "neajunsul" poate fi corectat din presiune... dar deja vorbim despre compromisuri la compromisuri. Diametrul mai mare al rotii spate ofera un moment de inertie sau inertie rotationala superioara, adica pe romaneste o stabilitate mai buna la viteze inferioare. Imi amintesc ca pentru a imbunatati ciclistica (reciproca este valabila), unul dintre motoarele din "copilarie" (FZ750) avea spatele pe 18 iar fata pe 16!!! Dar in anii '90 se gaseau aceste masuri, doar ca... nu in Romania. De fapt nu prea se gasea nimic pe vremea aia! Si mie imi place sa experimentez, insa modificarile structurale trebuie facute cu mare grija, uneori cativa mm pot face o mare diferenta. Spre exemplu, dupa ce am ridicat motorul de spate cu cca 5 cm ("oase" mai scurte cu 10mm) pur si simplu nu m-am mai inteles cu motorul. Si cel mai tare m-a deranjat nu ciclistica in sine ci noua distributie a greutatii. In fine, sunt curios daca noua bascula/roata de 1000 pe 600 va avea nevoie doar de distantier la pinion si mai ales cum se va simti noua configuratie. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Vand carena frontala+cadru bord+lupe+oglinzii+parbriz. adaptata pentru fzr 1000 an '90. Sau, schimb cu originala, modelul cu un singur far Ce ulei recomandati pentru FZR 1000 din '90? peste 60000 km pe bord Editat Februarie 25, 2014 de johndogaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salut, Am o Yamaha FZR 1000 si nu mai stiu unde se cupleaza cele doua iesiri din rezervor: cea de sub rezervor (un furtun drept vertical) si cea din spatele rezervorului (inspre sa). Sunt cumva conectate intre ele? Asta toamna am scos furtunele care erau coapte si acum ar trebui sa o montez Merci. Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Cel de sub rezervor, care probabil are si un robinet, este alimentarea cu benzina si se cupleaza la pompa de benzina, respectiv carburatoare. Celalalt furtun, dinspre sa, nu se cupleaza nicaieri, este aerisirea rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Merci mult pentru raspuns. Mai este o iesire sub rezervor, pe langa cea care vine la pompa de benzina. Arata ca un furtun vertical, undeva in partea dreapta. Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Niste poze ar fi binevenite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ce ulei recomandati pentru Yamaha fzr 1000 din '90, avand pe bord peste 60000km? pentru un mers normal-sportiv, motocicleta tinuta numai in garaj 10w-40 5100 Motul e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ce ulei recomandati pentru Yamaha fzr 1000 din '90, avand pe bord peste 60000km? pentru un mers normal-sportiv, motocicleta tinuta numai in garaj 10w-40 5100 Motul e ok? hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru, un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri, e o adevarata polemica cu uleiul asta, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salut, Am gasit pe net o poza cu rezervorul. Unde ar trebui cuplata iesirea verticala din partea stanga a pozei? http://images.flowers.ro/IPuploads/monthly_02_2011/post-23401-0-14598400-1296943308.jpg Merci, Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Una este pentru robinet (furtun >> pompa benzina), alta pentru senzorul de nivel de rezerva (mufa cu 2 fire >> TCI). ... daca nu gresesc, cea in ax longitudinal este pentru robinet iar cea in ax transversal pentru senzorul de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina. M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului. In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat. Merci, Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.