yo4hgx Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Mai verifica odata cablul... daca nu, sa nu fie oala uzata si sa blocheze discurile metalice in canale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Apropo ... dupa ce am vandut motorul (doar motocicleta) am ramas pe cap cu actele ... baietasul a zis gen ca imi trimite banii pe acte si numar intr-o saptamana.. Daca aveti prin curte un FZR si baiatul de la care ati cumparato "a pierdut actele" ... pentru un pret modic, as vrea sa le vand. Mai are ITP pana in ~ mai 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 In sfarsit am prins rezervorul gol si am reusit sa inlocuiesc senzorul de nivel de rezerva combustibil cu termistor de 470 ohms. Totul in regula, acum mai ramane de vazut cat de rezistent la benzina e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 In sfarsit am prins rezervorul gol si am reusit sa inlocuiesc senzorul de nivel de rezerva combustibil cu termistor de 470 ohms. Totul in regula, acum mai ramane de vazut cat de rezistent la benzina e... ce inseamna sa ai habar de unele lucruri, p.s. exup-ul blocat pe inchis era problema la fzr-ul meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 p.s. exup-ul blocat pe inchis era problema la fzr-ul meu! ... cam asta am crezut si eu, mai ales ca am patit-o pe pielea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hans Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 zic si eu... poate se vand actele alea de mai sus.. poate este pentru asta /index.php?/topic/730804-furt-moto-zona-doamna-ghica/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Buna seara. Caut plutitoare pt carburatoarele FZR-ului meu 1000 din 91. Are cineva de vanzare aici? Sau puteti sa-mi dati un pont despre unde as putea gasi? Sau setul de carburatoare complet. As prefera la second sau din dezmembrari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 http://olx.ro/oferta/carburatoare-yamaha-fzr-1000-3gm-1996-carburatoare-ID4fznU.html#4ae68ad3aa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Inainte sa se incheie anul - va urez un an nou plin de impliniri, fericire, sanatate si sa va bucurati in continuare de agregatele voastre fara incidente! » Post actualizat in 29 Dec 2015 23:49Salutare voua, Avand in vedere ca mi-a venit o camera simpla dar eficienta, de tip point and shoot, m-am gandit sa incerc sa-i fac un trepied. Am analizat situatia si cea mai buna locatie care am gasito a fost pe jugul superior (al meu a fost schimbat cu unul de la Spiegler, fiindca unul din fostii proprietari a avut ghidon cu inaltatoare-eu am revenit la semighidoane si am pastrat jugul). Am luat cateva masuratori, am scotocit prin cufar si am gasit cateva bucati de plexiglas care le-am folosit sa fac un prim prototip. In ultima poza se vede prototipul, in cap are atasat parte dintr-un trepied marca Praktica. Cat de curand am sa fac un test fit si vad ce mai trebuie imbunatatit. In viitorul apropiat vreau sa fac rost de o placa de plexiglas de 210/140 ca sa o tai in forma desfacuta (a se vedea foto print screen Catia). Bafta voua! » Post actualizat in 31 Dec 2015 18:08Salutare din nou! Pe aceasta cale tin sa va urez un sincer la multi ani si multa sanatate in noul an care vine! Am reusit sa finalizez proiectul cu trepiedul, a primit forma perfecta, din cauza faptului ca am utilizat flacara deschisa la incalzirea foitei de plexic, aceasta a facut bule si are un oarecare aspect inestetic. Pe viitor o sa mai realizez una identica si am sa o indoi la cald folosind o suflanta cu aer cald, sper ca atunci sa nu mai faca bule. Scuzati calitatea ultimelor poze - am folosit telefonul pt a suprinde pozitia camerei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Oho, de cand nu am mai intrat pe aici vad ca topicul a fost scos de la "sticky"... probabil ca din cauza lipsei de activitate. In fine, din cauza pretului benzinei eu am revenit "cu picioarele pe pamant", adica am dat afara kitul sport si am revenit la configuratia standard de jiglere, filtru de aer si foaie dintata. Mi se pare cam puturoasa acum dar orice invat are si dezvat. Iar cu diferenta de bani pot sa bantui mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 chiar asa de mult consuma in plus? ce consum aveai inainte si ce consum ai acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 In varianta stock de jiglere, foaie de 47 si filtru de hartie consumul era pe la 6.5, cu bataie spre 7.5 la mers turat pe viraje sau constant 200+ pe autostrada. Cu varianta sport, adica jiglere doar o masura mai mare, filtru K&N si foaie de 49 (toba finala de R1'04) 8.5-10... si peste. Si asta fara pinion -1, cu care am facut doar cateva probe si m-am cam speriat... roata fata nu vroia sa stea pe asfalt in treapta 1-2 si chiar si 3... si am ramas fara benzina cam in 150km!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robizir Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Ma poate ajuta cineva cu un site de anvelope? Nu gasesc anvelopa pt spate pe 18 150/70.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Donez foaie Yamaha FZR 1000, 47 dinti. Aproximativ 1994-95,si vre-o 5000 km rulati, probabil modelul 3 LE. Detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Ma bate gandul sa incerc o retapitare cu remodelare (gel, burete, etc.) dar parca as pastra seaua mea originala in caz ca nu iese treaba buna... stie cineva vreo sea la dezmembrari? Starea nu conteaza atata timp cat suportul si mecanismul de blocare sunt in regula. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Salutare! Stie cineva daca potriveste carburatoarele de la un FZR 600 la unul de 1000. ?? Motoarele sunt de aceasi generatie 1992. Multumiri anticipate domului care ma ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 (editat) Nu, pe 600cc diametrul este de 32mm iar pe 1000cc 38mm (MIKUNI BDST). CORECTIE: Se pare ca totusi sunt acelasi model de carburatoare, am citit eu gresit specificatiile, modelul este BSDT 32 insa diametrul este de 38mm la ambele motoare. Cu siguranta insa ca jiglerele, ajutajele si acele de dozaj sunt diferite. Cu alte cuvinte, corpul carburatoarelor este identic insa interioarele diferite >> nu poti folosi carburile de la 600cc pe 1000cc. Editat Iulie 20, 2017 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Nu, pe 600cc diametrul este de 32mm iar pe 1000cc 38mm (MIKUNI BDST). CORECTIE: Se pare ca totusi sunt acelasi model de carburatoare, am citit eu gresit specificatiile, modelul este BSDT 32 insa diametrul este de 38mm la ambele motoare. Cu siguranta insa ca jiglerele, ajutajele si acele de dozaj sunt diferite. Cu alte cuvinte, corpul carburatoarelor este identic insa interioarele diferite >> nu poti folosi carburile de la 600cc pe 1000cc. Multumesc mult!Intre timp am aflat, dar detaliile date de tine confirma mult mai bine situatia. Mersi. Drum intins colegu'si un sezon cat mai frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Mai multe despre carburatoare gasesti aici: http://www.litetek.co/Guide_MikuniBDST_Rebuild.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Seara buna baieti. Ma prezint si eu cu al meu FZR 600 din 89 aici... nou prin zona de vitezane... si vin cu o problema de care nu reușesc sa scap... mai exact nu reusesc sa prin scanteie la bujii. NICIUNA. Am schimbat CDI sau TCI ce o fi... am verificat firele mufele date cu WD40... incercat si cu alte bobine si alte bujii si alte fise... ce as mai putea sa incerc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Care e starea bateriei? Sigurantele sunt toate verificate? Releul de pornire e bun? Fisele nu fura curent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Bateria buna cred... nu stiu amperajul. Dar invarte bine. Sigurantele bune. Releul de pornire e bun (cred). Inainte facea un click acum nu mai face. Dar electromotorul invarte. Fisele ok UPDATE. Am schimbat CDI (TCI) si cititorul de jos... am avut o scanteie cand a fost bateria incarcata. Dupaia nimic. Am incarcat bateria...am avut scanteie la o apasare de buton. Acum nu mai am... se poate sa invarta bateria si sa aiba amperajul mic...? » Post actualizat in 28 Sep 2017 15:11 Dansa este inculpata care imi face zile negre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert46 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Salut Baieti, Stie cineva de la ce e sunetul acesta ?si cum se rezolva ?intreb pentru un prieten. A avut bateria descarcata, am incarcat o am pus o la loc si acum nu mai porneste se aude acest carait din clip. Aici este clipul : https://www.youtube.com/watch?v=xngLDCL35yo&feature=youtu.be Multumesc » Post actualizat in 13 Feb 2018 20:46https://www.youtube.com/watch?v=xngLDCL35yo&feature=youtu.be » Post actualizat in 13 Feb 2018 20:47Scuze am pus de doua ori din greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Salutare stimabililor.... am eu impresia sau se cam subtiaza randurile fzr-istilor? Ieri am incercat sa particip la o parada moto, in oras, de la garaj pana la eveniment motorul a mers ca un ceas elvetian. La plecarea in grup a intrat in viteza, cand am dat drumul la ambreiaj n-a mai vrut sa se miste. Lantul este intact, intra in viteza atat pornita cat si oprita insa nu schiteaza nimic. Normal daca motorul e oprit si e in viteza roata spate ar trebui sa fie blocata, la mine asta nu se intampla. Am sa o desfac sa vad exact ce are. » Post actualizat in 14 May 2018 08:51update de situatie: Vineri am desfacut carena stanga fata, am dat jos capacul de la pinionul de atac si surpriza, pinionul sarit de pe nuturi. E a 3a piulita de la pinionul de atac ce o pierd in al3lea an consecutiv (1 piulita pe an ) ). Si da, aveam saiba ce blocheaza piulita prin imbracare. Daca asta n-a fost indeajuns mi-a mai rupt si ciocul in care venea bagat cablul ambreiajului. Sambata la sfarsitul zilei am reusit sa inchei totul si sa am din nou motocicleta functionala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.