Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator

Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla

Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:))

Editat de MasTerShoT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator

Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla

Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:))

La tine cred ca scapa ambreiaju ceea ce nu este normal, la el e normal sa sune ca in gol fiindca e pe dyno unde rezistenta este foarte mica ;) iar cand trage brusc de gaz se tureaza foarte repede.

 

De unde dau comanda de un cablu de ambreiaj pt 600 R 4jh? Am tot cautat dar nimeni nu are pe stoc... il aduce in 10-15 zile...

vicma.ro sa incerci la ei, daca nu la romimoto, all-moto.ro etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul.

este FZR-u vechi 3he, total diferit de 4jh cum avem noi! Nu exista termeni de comparatie intre motorul de 3he si cel de 4jh care este net superior!

 

am o scurgere de ulei in partea de jos a motorului - a patit vreunul dintre voi asa ceva? exista zone care se pot fisura in cazuri mai dese?

m-am chinuit sa reperez zona cu probleme dar fara succes - o sa mai incerc si la sfarsit de sezon...

astept si opiniile voastre

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum.

 

Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera.

Cam pe unde sa ma uit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul este prea larg ;) cand franezi lantul are inertia de a se roti in continuare si roata spate incearca sa-l franeze astfel creeaza miscari de oscilatie/bataie ale lantului... loveste direct in bascula. Mai intinde putin lantul, jocul acestuia la mijloc pe partea de jos trebuie sa fie 2.5cm sus jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum.

 

Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera.

Cam pe unde sa ma uit?

 

Uita-te in primul rand la starea amortizorului (cel mai probabil trebuie servisat) si apoi la setarile suspensiei, sag-ul static si dinamic dar mai ales setarea de "rebound". Nu in ultimul rand, "uita-te" la stilul de condus, probabil ti-e un pic frica de frana fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii uzati sau chiar cu bile sparte de obicei huruie... dar nu poti sti niciodata. Cel mai bine desfaci si verifici.

 

Daca nu sunt probleme tehnice, pocniturile in zona basculei/rotii spate sunt cauzate de franarea excesiva numai cu spatele, de obicei in combinatie cu un amortizor defect si/sau setare necorespunzatoare si eventual pistonasele etrierului spate semi-blocate. Fenomenul este urmatorul: la actionarea franei spate, in prima faza amortizorul se comprima preluand o parte din soc, dupa care, cand cauciucul atinge zona de rupere a aderentei patineaza un pic, doar atat cat sa permita amortizorului sa se destinda si cauciucului sa recapete aderenta... un ciclu cu o frecventa de cca 2-3 batai pe secunda. Bascula zvacneste relativ violent iar zgomotul este produs de lant, care loveste in patina de ghidaj de pe bascula.

 

Repet, verifica daca nu sunt probleme tehnice, rulmentii de la roata, bucsele sau rulmentii (daca ai) basculei, starea amortizorului (in special pe rebound) si daca totul e in regula, incearca sa mai maresti tensiunea arcului amortizorului spate si rata de decomprimare (rebound). Cu pasager face la fel?

 

Ca fapt divers, ce "sag" static/dinamic ai la suspensii, in special pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face asa doar timpul, pe franare face mitrariera.. Cu pasager iarasi face mai des...nu.s reglabile telescoapele la mine, iar pe spate doar pot intari arcul. Eu totusi pun toti banii pe zona de prinderi intre telescop-ciolane-bascula-cadru ... Undeva acolo face poc. Mi.e sa nu fie pus invers bucsele de la bascula. Axul basculei l.am scos..l.am uns cu vaselina grafitata...degeaba. Nu.mi pot da seama de ce se accentueaza cand franez cu spatele...si nu e vb de fenomenul ala cand se blocheaza si rupe aderenta....nu.s afon in domeniu.. Pur si simplu daca apas frana cat sa simt ca franeaza incepe sa pocneasca undeva intre scarite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...