Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

ma ajuta careva cu niste raspunsuri despre yamaha 1000 fzr 1991 exup am o oferta sa-l cumpar in rate, dau 300 de eu. pe luna 10 luni adica 3000 in total, daca puteti sa-mi dati si mie niste informatii vas fi recunoscator, sincer sa fiu nu stiu nimic despre el sunt bata, sa-u sa iau altceva :D

 

--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 17:57 -------------
:bounce:

 

--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 17:59 -------------
:cheers: :burnout: :P :P soryy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mi se pare un pic cam piperat pretul dar dute cu un cunoscator sa-l vezi.... la banii astia ar cam trebui sa aibe consumabile noi si sa functioneze si bine altfel nu te lasa aburit de faptul ca-l poti plati in 10 luni ....asa m-am pacalit si eu ca era motorul frumos si uite ca m-am dus cu el direct in service si am curatat carb sincronizar reglat . plus rectificat filet la un canal de bujie ... si altele(apropo maine o scot din service :burnout: )

 

 

un banc offtopic

Cum ai avut accidentul? -Pai domnule doctor am acasa o Yamaha si m-am dus cu 200 km/h am vazut o blonda m-am uitat dupa ea si primul stalp a fost a meu. Doctorul ii spune sa nu se mai uite dupa femei cand conduce. Merge la al doilea. -Tu ce ai patit? -Domnule doctor am acasa o Honda m-am dus cu 250 km/h am vazut o blonda primul pom a fost a meu. Doctorul ii spune din si lui sa nu se mai uite dupa femei in timp ce conduce. Merge la al treilea. -Tu cum ai avut accidentul? -Pai domnule doctor, am acasa un jaf de motoreta si cand i-am vazut pe astia doi cu ce viteza trec pe langa mine am crezut ca eu stau pe loc si m-am dat jos sa vad ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai avut accidentul? ... am acasa o Yamaha si m-am dus cu 200 km/h ............. -Domnule doctor am acasa o Honda m-am dus cu 250 km/h am vazut o blonda ........

Multumesc... :cheers: :burnout:

Salutare tuturor fezeristilor, am si io un frate printre voi... si iertati rautatea mica... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc... :D :P

Salutare tuturor fezeristilor, am si io un frate printre voi... si iertati rautatea mica... :D

 

 

Ma tu dute de aci, si maine cand ei fi nas (nu nash :P) sa te scobesti bine la buzunar, ca pun cobra in drum :P

 

Sa vi cu tancu sa o dai la o parte hihi :cheers: :D :bounce: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai pus pe ganduri,deloc senine.

 

Un tip mi-a spus ca o supapa se deschide prea devreme dar na...stie careva mai mult?Pura teorie baieti,se inroseste un singur cot in timp ce celelalte sunt caldute,ce poate sa fie?

 

 

 

E foarte putin probabil ca o supapa "sa se deschida prea devreme"... datorita uzurii lantului de distributie ele in general tind sa intarzie - in acest caz insa lantul scoate zgomote specifie, cel putin la rece. Uzura propriu zisa a patului si corpului supapelor face ca jocul termic sa se micsoreze intr'atat incat uneori se pune chiar problema ca raman "intredeschise" - in acest caz aparand probleme la pornirea la rece. Din acest motiv si/sau segmenti uzati compresia poate fi afectata negativ... insa destul de putin probabil ca la "doar" la 3 cilindrii...

 

Coturile nu trebuie sa se inroseasca dar nici "caldute" sa nu fie. Ele trebuie sa se incinga relativ tare insa uniform. Dupa o forja nebuneasca se pot chiar si inrosi... insa uniform, nu doar unul.

 

O cauza mai probabila a fenomenului descris de tine ar fi carburatia : n'ar strica sa faci o revizie, reglare si sincronizare carburatoarelor. E posibil ca unul dintre cilindrii sa mearga cu amestec sarac si sa incinga mai tare decat celelalte - ar trebui insa ca in revenire din ture mari (in sarcina) sa dea rateuri in evacuare. O grava desincronizare poate face ca un cilindru sa'i "duca in spate" pe ceilalti si respectiv sa se incinga nejustificat.

 

In general problemele de acest gen au mai multe cauze dintre care eventual una principala. Este destul de neplacut sa iei un motor nefolosit de mult, neingrijit si neintretinut... mai ales daca nu te pricepi singur sa'l pui la punct.

 

 

Sa postezi acolo iti cere sa fii admin :P ciudat

 

Scuzele mele, din greseala ti'am indicat serverul pt "upload"... http://exupbrotherhood1.com/phpbb2/index.p...df3439a25600f6a

 

Ride Safe!

 

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 22:48 -------------</small><br/>

ma ajuta careva cu niste raspunsuri despre yamaha 1000 fzr 1991 exup am o oferta sa-l cumpar in rate, dau 300 de eu. pe luna 10 luni adica 3000 in total, daca puteti sa-mi dati si mie niste informatii vas fi recunoscator, sincer sa fiu nu stiu nimic despre el sunt bata, sa-u sa iau altceva :D

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 17:57 -------------</small><br/>:bounce:

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 17:59 -------------</small><br/>:cheers: :burnout: :P :P soryy

 

Totul depinde de starea motorului, pretul poate parea mare pentru vechimea sa insa la motociclete conteaza mai degraba cine, cum si unde l'a folosit. Si intretinut. Am vazut destule "junghiuri" de dupa 2000!!!

 

De exemplu eu am cumparat un fzr1000exup din '95 ('96) cu 3800E, aparent peste valoarea sa insa, in scurtele momente cand il mai parchez in fata blocului ciutanii fac pariuri daca e nou noutz sau e de "anul trecut". Cum merge? Hmmm...

 

Daca e primul motor nu ti l'as recomanda, oricat de mult iubesc eu acest model. Chiar daca e de generatie mai veche ramane un adversar redutabil pentru orice "jucarie" noua...

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare un pic cam piperat pretul dar dute cu un cunoscator sa-l vezi.... la banii astia ar cam trebui sa aibe consumabile noi si sa functioneze si bine altfel nu te lasa aburit de faptul ca-l poti plati in 10 luni ....asa m-am pacalit si eu ca era motorul frumos si uite ca m-am dus cu el direct in service si am curatat carb sincronizar reglat . plus rectificat filet la un canal de bujie ... si altele(apropo maine o scot din service :cheers: )

un banc offtopic

Cum ai avut accidentul? -Pai domnule doctor am acasa o Yamaha si m-am dus cu 200 km/h am vazut o blonda m-am uitat dupa ea si primul stalp a fost a meu. Doctorul ii spune sa nu se mai uite dupa femei cand conduce. Merge la al doilea. -Tu ce ai patit? -Domnule doctor am acasa o Honda m-am dus cu 250 km/h am vazut o blonda primul pom a fost a meu. Doctorul ii spune din si lui sa nu se mai uite dupa femei in timp ce conduce. Merge la al treilea. -Tu cum ai avut accidentul? -Pai domnule doctor, am acasa un jaf de motoreta si cand i-am vazut pe astia doi cu ce viteza trec pe langa mine am crezut ca eu stau pe loc si m-am dat jos sa vad ce are.

pai si tu ce crezi ca este bine s-au nu?

 

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 05:49 -------------

E foarte putin probabil ca o supapa "sa se deschida prea devreme"... datorita uzurii lantului de distributie ele in general tind sa intarzie - in acest caz insa lantul scoate zgomote specifie, cel putin la rece. Uzura propriu zisa a patului si corpului supapelor face ca jocul termic sa se micsoreze intr'atat incat uneori se pune chiar problema ca raman "intredeschise" - in acest caz aparand probleme la pornirea la rece. Din acest motiv si/sau segmenti uzati compresia poate fi afectata negativ... insa destul de putin probabil ca la "doar" la 3 cilindrii...

 

Coturile nu trebuie sa se inroseasca dar nici "caldute" sa nu fie. Ele trebuie sa se incinga relativ tare insa uniform. Dupa o forja nebuneasca se pot chiar si inrosi... insa uniform, nu doar unul.

 

O cauza mai probabila a fenomenului descris de tine ar fi carburatia : n'ar strica sa faci o revizie, reglare si sincronizare carburatoarelor. E posibil ca unul dintre cilindrii sa mearga cu amestec sarac si sa incinga mai tare decat celelalte - ar trebui insa ca in revenire din ture mari (in sarcina) sa dea rateuri in evacuare. O grava desincronizare poate face ca un cilindru sa'i "duca in spate" pe ceilalti si respectiv sa se incinga nejustificat.

 

In general problemele de acest gen au mai multe cauze dintre care eventual una principala. Este destul de neplacut sa iei un motor nefolosit de mult, neingrijit si neintretinut... mai ales daca nu te pricepi singur sa'l pui la punct.

Scuzele mele, din greseala ti'am indicat serverul pt "upload"... http://exupbrotherhood1.com/phpbb2/index.p...df3439a25600f6a

 

Ride Safe!

<small>--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 22:48 -------------</small><br/>

 

Totul depinde de starea motorului, pretul poate parea mare pentru vechimea sa insa la motociclete conteaza mai degraba cine, cum si unde l'a folosit. Si intretinut. Am vazut destule "junghiuri" de dupa 2000!!!

 

De exemplu eu am cumparat un fzr1000exup din '95 ('96) cu 3800E, aparent peste valoarea sa insa, in scurtele momente cand il mai parchez in fata blocului ciutanii fac pariuri daca e nou noutz sau e de "anul trecut". Cum merge? Hmmm...

 

Daca e primul motor nu ti l'as recomanda, oricat de mult iubesc eu acest model. Chiar daca e de generatie mai veche ramane un adversar redutabil pentru orice "jucarie" noua...

 

Ride Safe!

dar care sunt defectele des care apare la aceasta? sa stiu si eu la ce ma uit :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar care sunt defectele des care apare la aceasta? sa stiu si eu la ce ma uit :burnout:

 

 

Daca nu stii "la ce sa te uiti" probabil ca cel mai bine ar fi sa apelezi la cineva care stie. Nu cred ca o discutie pe un forum poate face mare diferenta.

 

In fine, pe langa lucrurile general valabile care se verifica inaintea achizitionarii ORICARUI motor S/H, la FZR1000EXUP exista cateva particularitati - in primul rand daca nu a fost intretinuta corect valvula EXUP sau cablurile sale se pot bloca, fapt ce poate duce la deteriorarea angrenajelor reductorului servomotorului sau chiar a electromotorasului insusi. Aceasta problema poate deveni foarte neplacuta deoarece nu se poate anula pur si simplu EXUP'ul, CDI "cautand" feedback'ul sau.

 

Jocul termic al supapelor si in general starea supapelor in sine sunt un subiect sensibil ce nu trebuie sacapat din vedere. Generatiile initiale de FZR'uri (in special 600) au suferit de arcuri prea moi pe supape lucru ce ducea la uzura lor prematura, in special pe admisie.

 

Desi cei de la YAMAHA s'au intrecut pe ei insusi cu YICS (Yamaha Induction Control System), tuburile emulsoare ale carburatoarelor au tendinta neplacuta de a se "ovaliza".

 

Datorita inclinarii cilindrilor, respectiv pozitiei carburatoarelor, alimentarea cu benzina nu poate fi facuta gravitational ci cu ajutorul unei pompe de benzina care, desi foarte rar, mai poate face figuri, in special dupa perioade lungi de stationare in conditii improprii.

 

Cu o intretinere minimala, ulei bun si exploatare "omeneasca" FZR1000EXUP duce multi km insa, oricat de robusta ar fi nu trebuie uitat ca nu este totusi... tanc rusesc.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adus motorul acasa dupa concluzia trasa si de japonez si de altii cu care am vorbit motorul asta a fost facut pt liniute nu pt mers pe strada ..... nu are carburatoare originale ci unele tot mikuni dar mai mari si i-am pus tot filtre de aier racing.

din pacate pana-n 4000 de ture motorul e mort

trebuie tinut mereu turat acum cat e frig inca .... el se simte bine doar in turatie mare(tocmai pt ca e facut racing) acum sa vad daca am sa gasesc carburatoare originale am sa-i pun .... ca doar nu l-am luat sa fac liniute cu el sau curse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adus motorul acasa dupa concluzia trasa si de japonez si de altii cu care am vorbit motorul asta a fost facut pt liniute nu pt mers pe strada ..... nu are carburatoare originale ci unele tot mikuni dar mai mari si i-am pus tot filtre de aier racing.

din pacate pana-n 4000 de ture motorul e mort

trebuie tinut mereu turat acum cat e frig inca .... el se simte bine doar in turatie mare(tocmai pt ca e facut racing) acum sa vad daca am sa gasesc carburatoare originale am sa-i pun .... ca doar nu l-am luat sa fac liniute cu el sau curse

 

E prima data cand aud ca un motor de 400cc a fost "facut pentru liniute"... in general acesta este apanajul "greilor"!

 

Si in nici un caz nu asa se "face un motor racing"!!! Un motor "preparat" va trebui intr'adevar sa plateasca tributul pierderii de putere la "low/middle rpm" pentru a capata un spor de putere "sus", insa nu e cazul tau. Pur si simplu ai pierdut peste tot, in special in zona low/middle. Probabil ca nu o sa'ti placa ce o sa'ti spun, lucru pentru care imi cer scuze, dar mie mai degraba mi se pare mai plauzibil faptul ca dintr'un motiv sau altul carburatoarele originale au fost distruse iremediabil si negasind originale au fost inlocuite cu alt tip (mai mare). Asta explica si faptul ca au fost montate filtre individuale ("racing"???) - cutia filtrului original probabil nemaipotrivindu'se.

 

Combinatia asta "carburatoare mai mari" si "filtre independente" mi se pare cel putin dubioasa si sincer ma mir ca mai porneste si sta la relanti... ti'as putea explica de ce insa nu sunt sigur ca te intereseaza explicatiile tehnice.

 

Nu cred sa mai poata cineva gasi setarile "ideale" in varianta asta asa ca pune'te pe scormonit dupa un set de carburatoare si o cutie cu filtru element originale.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe ebay dar nu gasesc ..... daca cineva stie de vanzare carb pt yamaha fzr400 3tj i-l rog sa-mi spuna si mie...nu stiu care e faza

cica motorul cand a fost vandut prima data-n tara de la tomina a fost vandut si cu carb originale pe langa... si mie mi sa parut ciudat sa modifici un motor de 400 si are si furca usd

Editat de sogard82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe ebay dar nu gasesc ..... daca cineva stie de vanzare carb pt yamaha fzr400 3tj i-l rog sa-mi spuna si mie...nu stiu care e faza

cica motorul cand a fost vandut prima data-n tara de la tomina a fost vandut si cu carb originale pe langa... si mie mi sa parut ciudat sa modifici un motor de 400 si are si furca usd

 

 

 

Sa zic... sa nu zic... hai sa zic: cred ca'i facut din bucati! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand daca e de la tomina e clar :hug: acolo se aduc motociclete varza din afara si sunt facute aici si vandute ca bune. :D

pe langa asta: invatati-va mai ca orice motocicleta modificata prea mult: carena, furca, carburatoare, e absolut evident ca ceva nu e in regula cu ea.

invatati sa cumparati motociclete de la primul proprietar, nu motoare care au trecut prin 2-3 proprietari ca nu e bine deloc!

 

acum imi pare rau mai ales ca stiu ca ai dat destul de mult pe el...fiind si de 400... Eu l-am vandut cu 2000 euro si era de 600 cmc, dar nu era cazut si are tot original pe ea...:)

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este cand te arunci fara sa stii ... mi-e invatatura de minte... daca gasesc carb la un pret rezonabil le cumpar ... daca nu(o vand la vara,chiar daca ma injosesc prin asta mintind cumparatorul cum am fost si eu mintit)

Editat de sogard82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ! :eek:

 

La asta ma gandeam ca te referi !

 

Numai bine... tradatoareo :D :moto: :eek:

 

:hug:

:kick: eee hai :eek: ...nu v-am parasit de tot...mi-am luat alt motor, e adevarat nu FZR :what:

 

aveti grija de voi! si hibernare placuta celor care au dus FZRurile la iernat! ;)

 

 

ps dan: ce e chestia asta, defapt stiu, dar de ce iese pe acolo? e carena schimbata? :)

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu stii "la ce sa te uiti" probabil ca cel mai bine ar fi sa apelezi la cineva care stie. Nu cred ca o discutie pe un forum poate face mare diferenta.

 

In fine, pe langa lucrurile general valabile care se verifica inaintea achizitionarii ORICARUI motor S/H, la FZR1000EXUP exista cateva particularitati - in primul rand daca nu a fost intretinuta corect valvula EXUP sau cablurile sale se pot bloca, fapt ce poate duce la deteriorarea angrenajelor reductorului servomotorului sau chiar a electromotorasului insusi. Aceasta problema poate deveni foarte neplacuta deoarece nu se poate anula pur si simplu EXUP'ul, CDI "cautand" feedback'ul sau.

 

Jocul termic al supapelor si in general starea supapelor in sine sunt un subiect sensibil ce nu trebuie sacapat din vedere. Generatiile initiale de FZR'uri (in special 600) au suferit de arcuri prea moi pe supape lucru ce ducea la uzura lor prematura, in special pe admisie.

 

Desi cei de la YAMAHA s'au intrecut pe ei insusi cu YICS (Yamaha Induction Control System), tuburile emulsoare ale carburatoarelor au tendinta neplacuta de a se "ovaliza".

 

Datorita inclinarii cilindrilor, respectiv pozitiei carburatoarelor, alimentarea cu benzina nu poate fi facuta gravitational ci cu ajutorul unei pompe de benzina care, desi foarte rar, mai poate face figuri, in special dupa perioade lungi de stationare in conditii improprii.

 

Cu o intretinere minimala, ulei bun si exploatare "omeneasca" FZR1000EXUP duce multi km insa, oricat de robusta ar fi nu trebuie uitat ca nu este totusi... tanc rusesc.

 

Succes!

oricum iti multumesc :hug:

 

--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 20:31 -------------

oricum iti multumesc :D

dupa ce il iau o sa pun niste poze aici, am vorbit si il iau pe 15 ianuarie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...