Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Nu vad de ce ar trebui EU sa vin cu o rezolvare la un motor pe care se pare ca DVS l'ati comercializat, motor care nu mai porneste, care nu mai sta la relanti, care nu trage pana in 4000rpm (afirmatiile actualului proprietar) dar... merge cu 260Km/h!!!

 

Sincer, daca nu mi'ar fi fost practic imposibil, as fi venit sa vad "minunea" cu ochii mei "cei neincrezatori" (si verzi)! Pana una alta DVS ati facut niste afirmatii pe care, daca doriti credibilitate ar trebui sa le sustineti cu argumente practice. Eu am tot dreptul sa ma indoiesc, un motor care standard are 50-55HP pe cca 180-200Kg sa atinga 260km/h??? Va dati seama ca reclamati cel putin dublarea puterii, lucru imposibil doar din axe, CDI si carburatoare. Daca se umbla si la alezaj, compresie... poate mai discutam.

Pe de alta parte rezolvarea cred ca e evidenta (daca nu mai are si alte bube)... carburatoare vacuumatice originale si fitru de aer standard. Revenirea la timpii standard de atac ai axelor cu came si ai aprinderii (daca au fost modificati). Tot nu ati raspuns, ce tip axe si CDI "sport" reclamati ca sunt montate?

In final va reamintesc ca eu nu am facut absolut nici o aluzie la persoana DVS sau TOMINA... pur si simplu v'ati bagat in seama de unul singur! Se putea foarte bine ca intre timp fostii proprietari sa fi adus motorul in stadiul prezent, nu inteleg de ce va simtiti responsabil... sau poate ca stiti DVS mai bine?

 

Indiferent de interpretarile pe care le dati spuselor mele, intentia mea a fost sa incerc sa'l ajut (macar cu o opinie) pe actualul proprietar si, avand in vedere ca este vorba de un FZR (modelul meu de suflet) va urez sincer succes la surubareala. Astept vesti bune!

 

Vestile bune sunt.....s-a comandat carburatoare ... filtrul de aer il am in stoc deci nu mai este nevoie de comanda .(si carburatoarele le-am avut insa le-am imprumutat pentru 2 zile de acum 1 an)

Nu ma intelegeti gresit dar ce spun este adevarat ...din cauza modificarilor pana in 4000 de ture merge inecat .......... de pornit problema este tot din carburatoare si anume faptul ca au pompa de spritz pe fiecare corp de carburator fapt care-l face foarte sensibil la orice miscare a mansonului de acceleratie atunci cand este motorul oprit ori rece........nu m-am bagat in seama ca prost ci nu am putut sa tolerez ca din diferite opinii proprietarul sa fie pagubit de unii care voiau sa-i monteze carburatoare de Suzuki RF 400 sustinand ca merg fara nici o problema .chiar fara filtru de aer(ca a intrebart el un specialist din germania)...chiar am vrut sa-l ajut pe noul proprietar pentru ca si mie aceasta motocicleta mi-a fost draga si-mi este......este pacat ca noul proprietar sa nu se bucure de ia asa cum ar trebui.

Motocicleta este adusa in tara din 2003 iar eu am pierdut-o din vedere cam din 2005 ....Din fericire insa vechii proprietari nu au apucat sa faca tampenii cu toate ca dupa stiinta mea a mai fost prin diferite service-uri ....dupa ce vor venii carburatoarele am sa va tin la curent cu evolutia......

Cu stima

Editat de TOMINA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

......este pacat ca noul proprietar sa nu se bucure de ia asa cum ar trebui.

 

Incepe sa se ridice ceatza... desi inca destul de confuz, ultimul DVS mesaj contine in sfarsit o idee cu care sunt absolut de acord!

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti va rog o pauza in cearta voastra, va rog sa imi spuneti un lucru (fara sa radeti de mine, va rog): cam ce bec as putea sa imi pun la far ca sa lumineze mai bine? Faza scurta este cam scurta si faza lunga e... la fel de scurta :cheers:... si deasemenea as vrea si becul de pozitie sa il schimb... nu imi sariti in cap, va rog, din manual unde m-am uitat, ori is prea bou, ori chiar nu am gasit asa ceva... deci puteti sa imi spuneti cam ce tip de bec as putea pune? As vrea o lumina mai alba, mai clara, iar raza de lumina sa fie mai lunga... motorasul e FZR de 600 din '92...

 

Va multumesc anticipat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti va rog o pauza in cearta voastra, va rog sa imi spuneti un lucru (fara sa radeti de mine, va rog): cam ce bec as putea sa imi pun la far ca sa lumineze mai bine? Faza scurta este cam scurta si faza lunga e... la fel de scurta :cheers:... si deasemenea as vrea si becul de pozitie sa il schimb... nu imi sariti in cap, va rog, din manual unde m-am uitat, ori is prea bou, ori chiar nu am gasit asa ceva... deci puteti sa imi spuneti cam ce tip de bec as putea pune? As vrea o lumina mai alba, mai clara, iar raza de lumina sa fie mai lunga... motorasul e FZR de 600 din '92...

 

Va multumesc anticipat...

 

Nu se cearta nimeni, stai linistit, atat doar ca anumite lucruri nu trebuie lasate neclare...

 

 

Poti pune un bec cu halogen o idee mai puternic decat cel original. Daca insa vrei sa cresti considerabil puterea va trebui sa suplimentezi instalatia cu un releu suplimentar cu contacti mai mari si fire de alimentare cu sectiune mai mare. Trebuie sa tii cont ca aceasta modificare va reduce viata bateriei.

 

Pentru ca "raza de lumina sa fie mai lunga", cauta in spatele carenei sub bord niste surubele de reglaj, unul pentru planul orizontal si unul pentru cel vertical.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar... totusi... ce bec cer la magazin? Mia aratat omul ala niste becuri dar habar nu am care din ele se potrivesc... si nu, nu doresc sa bag releu pentru ceva mai puternic... consider ca pot sa ma multumesc cu ceva puternic fara sa "supraalimentez" :cheers:

 

Oricum ms mult ptr sfaturi, chiar m-ai facut curios cu reglajele de sub bord...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar... totusi... ce bec cer la magazin? Mia aratat omul ala niste becuri dar habar nu am care din ele se potrivesc... si nu, nu doresc sa bag releu pentru ceva mai puternic... consider ca pot sa ma multumesc cu ceva puternic fara sa "supraalimentez" :cheers:

 

Oricum ms mult ptr sfaturi, chiar m-ai facut curios cu reglajele de sub bord...

 

 

 

Desi nu foarte usor accesibile, suruburile de reglaj al farului sunt relativ usor de gasit (daca demontezi bordul e imposibil sa nu le vezi) - joaca'te un pic cu ele, in special cu cel pentru planul vertical si abia apoi mai experimenteaza cu becuri de puteri diferite, daca mai e cazul.

 

Inainte insa de a incepe testele, ia'ti un punct de referinta: de la o distanta de 3-4m, cu motocicleta in pozitie dreapta, indreapta lumina catre un panou si traseaza cu o creta centrul planului vertical/orizontal in asa fel incat sa poti urmari modificarile facute ulterior si compara cu rezultatele practice (ai grija ca de fiecare data cand te dai jos de pe motor sa pui cricul, stiu eu pe cineva care are 3 copci din cauza asta...).

 

Din pacate se pare ca farurile nu sunt punctul forte al FZR'urilor, eu am ultimul model "foxeyes" si desi sunt 2 bucati si le'am reglat de un milion de ori... tot nu sunt pe deplin multumit. Sau poate am eu o problema... nu'mi place sa merg noaptea decat daca sunt absolut nevoit?!

 

In fine, indiferent cat de bune ar fi farurile sau cat de bine ar fi reglate, pe motocicleta noaptea riscurile cresc in mod exponential. Evita! Daca nu poti, dubleaza'ti concentrarea si injumatateste viteza!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti va rog o pauza in cearta voastra, va rog sa imi spuneti un lucru (fara sa radeti de mine, va rog): cam ce bec as putea sa imi pun la far ca sa lumineze mai bine? Faza scurta este cam scurta si faza lunga e... la fel de scurta :cheers:... si deasemenea as vrea si becul de pozitie sa il schimb... nu imi sariti in cap, va rog, din manual unde m-am uitat, ori is prea bou, ori chiar nu am gasit asa ceva... deci puteti sa imi spuneti cam ce tip de bec as putea pune? As vrea o lumina mai alba, mai clara, iar raza de lumina sa fie mai lunga... motorasul e FZR de 600 din '92...

 

Va multumesc anticipat...

Nu trebuie niciun bec mai puternic-FZR are lumini brici cu bec stc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raven: multumesc, becuri deja gasisem dar nu stiam care se potrivesc :lol:

 

@yo4hgx: merci si tie, sper ca maine sa apuc aceasta operatiune :cheers:

 

@karpatenwolf: nu discut acest aspect... insa mie mi se pare ca becul nu lumineaza cum ar trebui (in ideea ca ori are nevoie de reglaje ori trebuie inlocuit - si de ce sa nu il si inlocuiesc cu ceva mai nou, eventual cu lumina mai alba, mai buna...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manca-v-ar tata pe voi pai cum sa injur io pe cei care ma ajuta pe mine mai ?? :baldy:... sau daca vreti o sa va dau in cap la fiecare cu cate o bere cand apucam vreun "meeting" si nu conducem :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manca-v-ar tata pe voi pai cum sa injur io pe cei care ma ajuta pe mine mai ?? :baldy:... sau daca vreti o sa va dau in cap la fiecare cu cate o bere cand apucam vreun "meeting" si nu conducem :baldy:

 

 

Becks... la sticla! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sssssttt! Nu fa galagie!!!

 

--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 18:09 -------------
@yo4hgx-ai idee de unde pot sa iau si eu buretelul ala care e in spatele carenei,la faruri? Al meu era "copt" si s-a rupt si a cazut aproape tot. Sau poate stii cu ce pot sa-l inlocuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai vrea sa porneasca ... :finger: in conditiile in care am lasat-o o luna trasa pe dreapta.(Fzr 400cc)

Ultima oara a functionat perfect.

 

Poate ma ajutati cu niste sfaturi sa imi dau seama unde e buba :baldy:

 

Am verificat daca da scanteie si e ok.

Pompa scuipa benzina

Am scos bujiile si le-am curatzat.

 

Degeaba...nu vrea nici macar sa dea cel mai mic semn ca ar pornii...i-am dat cu soc,fara soc,cu gaz,fara gaz..toate combinatiile...degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sssssttt! Nu fa galagie!!!

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 18:09 -------------</small><br/>@yo4hgx-ai idee de unde pot sa iau si eu buretelul ala care e in spatele carenei,la faruri? Al meu era "copt" si s-a rupt si a cazut aproape tot. Sau poate stii cu ce pot sa-l inlocuiesc.

 

Vezi ca erau cateva FZR'uri la dezmembrari pe "VANZARI - Piese de Schimb", poate gasesti si alte piese de care ai eventual nevoie...

 

Altfel, vad ca tu si cu amicul tau LOLA (!?) ati cam dat'o in "Beavis @ Butt-Head"...

 

<small>--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 14:44 -------------</small><br/>

Nu mai vrea sa porneasca ...

 

Unele FZR'uri sunt foarte nazuroase la pornire in special dupa o perioada mai lunga de stationare. Dintr'un motiv sau altul amestecul in general e o idee prea bogat si e foarte usor sa le "ineci"...

 

Asa cum zicea si domnisoara "noastra", asigura'te ca bateria e in stare buna in asa fel incat dupa ce pompa a umplut carburatoarele, mai are suficiente resurse pentru aprindere... si ca sa nu omori electromotorul, n'ar fi o idee rea sa incerci sa o pornesti impinsa.

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria ai verificat-o? ia bateria si incarc-o la redresor, sigur va merge

 

Bateria era incarcata...dar ca sa nu omor electromotorul i-am dat reprize scurte pana s-a descarcat.

In timp ce am pus-o pe redresor la incarcat,am scos bujiile(care erau ok),am verificat pompa(era ok),am verificat bobina de inductie(era ok).

 

Am pus bateria la loc si nimic,ii dadeam la demaror maxim 5 sec(de frica sa nu il ard)....asta pana m-am enervat :lol: :lol: :) ....si am inceput sa tin apasat continuu...si dupa 15 sec a inceput sa dea semne:Brum.....brum brum......brum brum brum...mai dadeam putin gaz...brum brumm...am mai bagat putin socul....brum brum brum brummm si intr-un final...vrummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

A PORNIT... :baldy: :baldy: :(

 

Totusi e ciudat sa porneasca asa greu dupa o stationare indelungata....dar acum e bine ca stiu. :finger:

 

Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cauza mai probabila a fenomenului descris de tine ar fi carburatia : n'ar strica sa faci o revizie, reglare si sincronizare carburatoarelor. E posibil ca unul dintre cilindrii sa mearga cu amestec sarac si sa incinga mai tare decat celelalte - ar trebui insa ca in revenire din ture mari (in sarcina) sa dea rateuri in evacuare. O grava desincronizare poate face ca un cilindru sa'i "duca in spate" pe ceilalti si respectiv sa se incinga nejustificat.

Am fost astazi sa mai vad odata motorul,inainte sa ma hotarasc,cu un "tatic";intr-adevar,cauza inrosirii cotului este de la carburatoare.Ar mai trebui un intinzator pt. lantul de distributie si reglata valva de exup.

-Acum,la un om de doar 70kg la 1.80 ar fi probleme in manevrarea ei?N-am mers decat in spate.

-Se simte pe o vitezana 20kg la manevrabilitate?(ex:fzr1000 fata de cbr600)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai eu la fzrica tineam apasat pe start destul de mult...

 

 

Eu inainte doar trageam socul si pornea imediat...acum cu frigul inteleg sa porneasca mai greu..dar totusi 15 sec de dat continuu la demaror mi se pare cam mult. !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...