Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Ma indoiesc ca avea doar 50000. Dupa ce te-ai luat cand l-ai schimbat? Dupa zgomote?

 

Da,era galagioasa un pic iar intinzatorul era aproape la capat de cursa si patina tensoare era cam stearsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cel mai usor iti dai seama daca lantul de distributie e uzat verificand cate trepte iese in afara "click"ul de la intinzator. Pentru asta trebuie sa demontezi mai intai arcul si abia apoi intinzatorul propriu-zis si numeri la al catelea santulet e iesit click'ul. Nu stiu la 600cc care sunt valorile, la 1000cc pana in 6 trepte e ok.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut! Am achizitionat azi un FZR 600R din 94! Am urmatoarele nelamuriri:

1. cand accelerez (trag acceleratia la maxim) trage in trepte - trage ok pana la 6000, intre 6000-7000 trage mai slab si dupaia iarasi pleaca puternic - asa e curba de cuplu sau e vreo defectiune?

2. acul de la turometru sare ca nebunu indica ba 0 rpm alteori sare la 6000 alteori la 12000 alteori sare aleator la oricare alta turatie !? ce se intampla!?

Mentionez ca are urmatoarele modificari:

1. toba de carbon micron

2. ghidon cu kit conversie de la spiegler

3. manere incalzite

Afecteaza vreuna din primele 2 performantele ei? Adica la montarea ghidonului sa fi fost omis vreo mufa ceva?

 

P.S. am nevoie de carene - si eu mi-as dori sa montez jugul superior clasic cu ghidoanele clasice ale ei - voi ce recomandati?

Ce dispozitive exista pe aceasta motocicleta ? Am inteles ca exista un motoras servo care actioneaza valva exup - cum este alimentarea - are pompa vacuumatica sau pompa de benzina electrica?

 

Am rezolvat hiba - aveam o mufa deconectata la rezervor si am montat corect cutia de la filtru de aer ca juca si era in aer- acum trage mult mai bine si vad si eu turatiile!

Totusi am nevoie de carene :) cine ma poate ajuta

post-63118-0-50751800-1319995703_thumb.jpg

post-63118-0-40791000-1319995765_thumb.jpg

post-63118-0-25256700-1319995779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motor! Eu mi-as pune semighidoane, arata ciudat asa.

Ma uit la poze si vad cat difera de al meu, cat de mult au contat 4 ani.

 

Sa-l ai cati mai multi km. :makeout:

 

Problema cu turometru ar fi, din ce am vazut pe la alte modele, din cauza releului de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motor! Eu mi-as pune semighidoane, arata ciudat asa.

Ma uit la poze si vad cat difera de al meu, cat de mult au contat 4 ani.

 

Sa-l ai cati mai multi km. :makeout:

 

Problema cu turometru ar fi, din ce am vazut pe la alte modele, din cauza releului de incarcare.

 

 

skjv :) merci de urare dar am rezolvat problema cu turometru! nu avea o mufa la rezervor conectata! :D am nevoie de carene si semighidoane :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

skjv :) merci de urare dar am rezolvat problema cu turometru! nu avea o mufa la rezervor conectata! :D am nevoie de carene si semighidoane :)

 

 

Semighidoane de fzr am eu din dezmembrari daca te intereseaza.Pompa de frana va trebui reconditionata caci pierde lichidul in decurs de o saptamana,in rest sint ok.Astept pm daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

skjv :) merci de urare dar am rezolvat problema cu turometru! nu avea o mufa la rezervor conectata! :D am nevoie de carene si semighidoane :)

Din cate vad carena frontala a fost taiata, la fel si cadrul de montaj a acesteia, pentru a putea monta ghidoanele aftermarket (asadar o sa arate ciudat cu un carenaj complet in rest insa cu o carena fata decupata + ca nu poti sa montezi oglinzi la locul lor original). In locul tau as pastra ghidonul aftermarket si as cumpara un far streetfighter si as inlocui toata carena fata cu el. Apoi as cumpara un crash cage pentru ea si asa esti sigur ca nu mai bagi bani in ea in caz de cazaturi usoare si banale. Spun treaba cu crashcage-ul deoarece capacul de protectie a electromotorului e destul de subtire si sufera crapaturi in caz actiuni mecanice asupra lui (bushituri :kick: ). Plus ca ai o pozitie foarte putin solicitanta pe moto ,cu ghidonul care il ai acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor de sfaturi - dar motocicleta o sa ajunga in stadiul in care a fost cand a iesit de pe poarta fabricii! O sa ii schimb si ghidonu si tot :) o sa o fac dupa sufletul meu!

inainte de ea am avut un gpz-u care e dupa cum stiti din categoria sports tourer - ce nu am apreciat ca de fiecare data trebuia sa ma aplec pe ghidon - asa cu ghidoanele originale ale fzr-ului n-o sa fiu nevoit sa ma aplec asa de mult!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor de sfaturi - dar motocicleta o sa ajunga in stadiul in care a fost cand a iesit de pe poarta fabricii! O sa ii schimb si ghidonu si tot :) o sa o fac dupa sufletul meu!

inainte de ea am avut un gpz-u care e dupa cum stiti din categoria sports tourer - ce nu am apreciat ca de fiecare data trebuia sa ma aplec pe ghidon - asa cu ghidoanele originale ale fzr-ului n-o sa fiu nevoit sa ma aplec asa de mult!

Vei avea nevoie de ceva banuti.

 

Eu prefer sa investect banii in mecanica si apoi, daca mai raman, in estetica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru de aer delo sau champion sau ce marci sunt bune - filtru de ulei hiflo - ulei castrol actevo SAE 20W-40, exceeds API SG, JASO MA... buji NGK CR9E (totul cum zice in manualul ei)

dar daca voi aveti sfaturi pe aceasta tema ascult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa bag in ea Procycle, de pe Louis. 20w50. Filtre, da, tot de pe acolo, Champion. Am sa caut totusi si un hiflo.

Bujii, nu stiu, sunt nehotarat. NGK...Desno? Am auzit pareri pro si contra pentru ambele marci. Iridium nu intentionez sa-i cumpar prea curand, mi se par prea scumpe si pentru uz stradal nu cred ca renteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga Procycle fiindca am un amic care a folosit Procycle - cam de proasta calitate acel ulei - mergi pe Castrol - de acela poti fi sigur!

NGK am folosit la Kawasaki GPZ 500s (fosta motocicleta) si n-am avut problema cu bujiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca dupa un sezon de utilizare motorul a inceput sa mearga in 3 - sa nu mai traga sa porneasca greu si sa scoata mult fum alb!

 

Intrebare - eu stiu ca FZR 600R 4jh are valva exup - vreau si confirmarea voastra - am uitat sa ma uit sub burtica la fzr-ista mea sa imi confirm singur chestia asta!+ ca sunt in cautare de manualul de service si nu-l gasesc

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fumul alb, din cate stiu eu, nu are treaba cu uleiul. Fumul rezultat de arderea uleiului este de culoare albastruie, precum la scuterele cu motor in 2 timpi.

Am citit la comentarii pe louis si doar pareri bune despre ulei.

Oricum, mai astept opinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit - fumul de la ulei poate varia de la alb la albastrui - dependent de felul uleiului si chimicalele sale - aditivii din benzina si tipul benzinei - combinatia intre ulei si diferite tipuri de benzen dau culoarea fumului la ardere!

in fine - fiecare baga ce crede in final motoarele personale le stricati daca uleiul e de proasta calitate

DAR UN MANUAL DE REPARATII NU GASIM UNDEVA PT FZR 600R - 4JH

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...