edysson Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Ma indoiesc ca avea doar 50000. Dupa ce te-ai luat cand l-ai schimbat? Dupa zgomote? Da,era galagioasa un pic iar intinzatorul era aproape la capat de cursa si patina tensoare era cam stearsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Intinzatorul se poate vedea din exterior sau trebuie desfacut ceva pe la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Cel mai usor iti dai seama daca lantul de distributie e uzat verificand cate trepte iese in afara "click"ul de la intinzator. Pentru asta trebuie sa demontezi mai intai arcul si abia apoi intinzatorul propriu-zis si numeri la al catelea santulet e iesit click'ul. Nu stiu la 600cc care sunt valorile, la 1000cc pana in 6 trepte e ok. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Ati folosit ulei Procycle la FZR-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Va salut! Am achizitionat azi un FZR 600R din 94! Am urmatoarele nelamuriri: 1. cand accelerez (trag acceleratia la maxim) trage in trepte - trage ok pana la 6000, intre 6000-7000 trage mai slab si dupaia iarasi pleaca puternic - asa e curba de cuplu sau e vreo defectiune? 2. acul de la turometru sare ca nebunu indica ba 0 rpm alteori sare la 6000 alteori la 12000 alteori sare aleator la oricare alta turatie !? ce se intampla!? Mentionez ca are urmatoarele modificari: 1. toba de carbon micron 2. ghidon cu kit conversie de la spiegler 3. manere incalzite Afecteaza vreuna din primele 2 performantele ei? Adica la montarea ghidonului sa fi fost omis vreo mufa ceva? P.S. am nevoie de carene - si eu mi-as dori sa montez jugul superior clasic cu ghidoanele clasice ale ei - voi ce recomandati? Ce dispozitive exista pe aceasta motocicleta ? Am inteles ca exista un motoras servo care actioneaza valva exup - cum este alimentarea - are pompa vacuumatica sau pompa de benzina electrica? Am rezolvat hiba - aveam o mufa deconectata la rezervor si am montat corect cutia de la filtru de aer ca juca si era in aer- acum trage mult mai bine si vad si eu turatiile! Totusi am nevoie de carene cine ma poate ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Felicitari pentru motor! Eu mi-as pune semighidoane, arata ciudat asa. Ma uit la poze si vad cat difera de al meu, cat de mult au contat 4 ani. Sa-l ai cati mai multi km. Problema cu turometru ar fi, din ce am vazut pe la alte modele, din cauza releului de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Felicitari pentru motor! Eu mi-as pune semighidoane, arata ciudat asa. Ma uit la poze si vad cat difera de al meu, cat de mult au contat 4 ani. Sa-l ai cati mai multi km. Problema cu turometru ar fi, din ce am vazut pe la alte modele, din cauza releului de incarcare. skjv merci de urare dar am rezolvat problema cu turometru! nu avea o mufa la rezervor conectata! am nevoie de carene si semighidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 skjv merci de urare dar am rezolvat problema cu turometru! nu avea o mufa la rezervor conectata! am nevoie de carene si semighidoane Semighidoane de fzr am eu din dezmembrari daca te intereseaza.Pompa de frana va trebui reconditionata caci pierde lichidul in decurs de o saptamana,in rest sint ok.Astept pm daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 skjv merci de urare dar am rezolvat problema cu turometru! nu avea o mufa la rezervor conectata! am nevoie de carene si semighidoane Din cate vad carena frontala a fost taiata, la fel si cadrul de montaj a acesteia, pentru a putea monta ghidoanele aftermarket (asadar o sa arate ciudat cu un carenaj complet in rest insa cu o carena fata decupata + ca nu poti sa montezi oglinzi la locul lor original). In locul tau as pastra ghidonul aftermarket si as cumpara un far streetfighter si as inlocui toata carena fata cu el. Apoi as cumpara un crash cage pentru ea si asa esti sigur ca nu mai bagi bani in ea in caz de cazaturi usoare si banale. Spun treaba cu crashcage-ul deoarece capacul de protectie a electromotorului e destul de subtire si sufera crapaturi in caz actiuni mecanice asupra lui (bushituri ). Plus ca ai o pozitie foarte putin solicitanta pe moto ,cu ghidonul care il ai acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) multumesc tuturor de sfaturi - dar motocicleta o sa ajunga in stadiul in care a fost cand a iesit de pe poarta fabricii! O sa ii schimb si ghidonu si tot o sa o fac dupa sufletul meu! inainte de ea am avut un gpz-u care e dupa cum stiti din categoria sports tourer - ce nu am apreciat ca de fiecare data trebuia sa ma aplec pe ghidon - asa cu ghidoanele originale ale fzr-ului n-o sa fiu nevoit sa ma aplec asa de mult! Editat Noiembrie 2, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 tu stii cel mai bine ce iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 multumesc tuturor de sfaturi - dar motocicleta o sa ajunga in stadiul in care a fost cand a iesit de pe poarta fabricii! O sa ii schimb si ghidonu si tot o sa o fac dupa sufletul meu! inainte de ea am avut un gpz-u care e dupa cum stiti din categoria sports tourer - ce nu am apreciat ca de fiecare data trebuia sa ma aplec pe ghidon - asa cu ghidoanele originale ale fzr-ului n-o sa fiu nevoit sa ma aplec asa de mult! Vei avea nevoie de ceva banuti. Eu prefer sa investect banii in mecanica si apoi, daca mai raman, in estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 pai in mecanica n-am ce investi - ii fac revizia (schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, bujii) si in rest n-am ce sa ii fac la mecanic dar la cine gasesc carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 fai si un test de compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 n-am de ce sa ii fac test de compresie nici la rece nici la cald nu scoate fum - trage foarte bine - am comparat-o cu o Yamaha mai noua! CINE MA AJUTA CU CARENE - SAU DE UNDE CUMPAR!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Pai in partea asta a mecanicii ma refeream. Sunt cativa banuti, un ulei bun, niste bujii bune. Apropo, NGK, Denso? Ce ulei, ce vascozitate? Ce filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 filtru de aer delo sau champion sau ce marci sunt bune - filtru de ulei hiflo - ulei castrol actevo SAE 20W-40, exceeds API SG, JASO MA... buji NGK CR9E (totul cum zice in manualul ei) dar daca voi aveti sfaturi pe aceasta tema ascult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 As vrea sa bag in ea Procycle, de pe Louis. 20w50. Filtre, da, tot de pe acolo, Champion. Am sa caut totusi si un hiflo. Bujii, nu stiu, sunt nehotarat. NGK...Desno? Am auzit pareri pro si contra pentru ambele marci. Iridium nu intentionez sa-i cumpar prea curand, mi se par prea scumpe si pentru uz stradal nu cred ca renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu baga Procycle fiindca am un amic care a folosit Procycle - cam de proasta calitate acel ulei - mergi pe Castrol - de acela poti fi sigur! NGK am folosit la Kawasaki GPZ 500s (fosta motocicleta) si n-am avut problema cu bujiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 De ce era de proasta calitate uleiul? Ce l-a facut sa zica asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) faptul ca dupa un sezon de utilizare motorul a inceput sa mearga in 3 - sa nu mai traga sa porneasca greu si sa scoata mult fum alb! Intrebare - eu stiu ca FZR 600R 4jh are valva exup - vreau si confirmarea voastra - am uitat sa ma uit sub burtica la fzr-ista mea sa imi confirm singur chestia asta!+ ca sunt in cautare de manualul de service si nu-l gasesc Editat Noiembrie 5, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) L-a dus in service? Ce era stricat in el? Ce motocicleta era, din ce an? Editat Noiembrie 5, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 YZF 750 R (sau FZR 750r) din 93 - inca nu l-a dus la service dar preconizam ca sunt duse semeringurile de la supape sau supapele de admisie... vedem ce o avea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Fumul alb, din cate stiu eu, nu are treaba cu uleiul. Fumul rezultat de arderea uleiului este de culoare albastruie, precum la scuterele cu motor in 2 timpi. Am citit la comentarii pe louis si doar pareri bune despre ulei. Oricum, mai astept opinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) gresit - fumul de la ulei poate varia de la alb la albastrui - dependent de felul uleiului si chimicalele sale - aditivii din benzina si tipul benzinei - combinatia intre ulei si diferite tipuri de benzen dau culoarea fumului la ardere! in fine - fiecare baga ce crede in final motoarele personale le stricati daca uleiul e de proasta calitate DAR UN MANUAL DE REPARATII NU GASIM UNDEVA PT FZR 600R - 4JH Editat Noiembrie 5, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.