..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 n-am de ce sa ii fac test de compresie nici la rece nici la cald nu scoate fum - trage foarte bine - am comparat-o cu o Yamaha mai noua! CINE MA AJUTA CU CARENE - SAU DE UNDE CUMPAR!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Pai in partea asta a mecanicii ma refeream. Sunt cativa banuti, un ulei bun, niste bujii bune. Apropo, NGK, Denso? Ce ulei, ce vascozitate? Ce filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 filtru de aer delo sau champion sau ce marci sunt bune - filtru de ulei hiflo - ulei castrol actevo SAE 20W-40, exceeds API SG, JASO MA... buji NGK CR9E (totul cum zice in manualul ei) dar daca voi aveti sfaturi pe aceasta tema ascult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 As vrea sa bag in ea Procycle, de pe Louis. 20w50. Filtre, da, tot de pe acolo, Champion. Am sa caut totusi si un hiflo. Bujii, nu stiu, sunt nehotarat. NGK...Desno? Am auzit pareri pro si contra pentru ambele marci. Iridium nu intentionez sa-i cumpar prea curand, mi se par prea scumpe si pentru uz stradal nu cred ca renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu baga Procycle fiindca am un amic care a folosit Procycle - cam de proasta calitate acel ulei - mergi pe Castrol - de acela poti fi sigur! NGK am folosit la Kawasaki GPZ 500s (fosta motocicleta) si n-am avut problema cu bujiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 De ce era de proasta calitate uleiul? Ce l-a facut sa zica asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) faptul ca dupa un sezon de utilizare motorul a inceput sa mearga in 3 - sa nu mai traga sa porneasca greu si sa scoata mult fum alb! Intrebare - eu stiu ca FZR 600R 4jh are valva exup - vreau si confirmarea voastra - am uitat sa ma uit sub burtica la fzr-ista mea sa imi confirm singur chestia asta!+ ca sunt in cautare de manualul de service si nu-l gasesc Editat Noiembrie 5, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) L-a dus in service? Ce era stricat in el? Ce motocicleta era, din ce an? Editat Noiembrie 5, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 YZF 750 R (sau FZR 750r) din 93 - inca nu l-a dus la service dar preconizam ca sunt duse semeringurile de la supape sau supapele de admisie... vedem ce o avea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Fumul alb, din cate stiu eu, nu are treaba cu uleiul. Fumul rezultat de arderea uleiului este de culoare albastruie, precum la scuterele cu motor in 2 timpi. Am citit la comentarii pe louis si doar pareri bune despre ulei. Oricum, mai astept opinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) gresit - fumul de la ulei poate varia de la alb la albastrui - dependent de felul uleiului si chimicalele sale - aditivii din benzina si tipul benzinei - combinatia intre ulei si diferite tipuri de benzen dau culoarea fumului la ardere! in fine - fiecare baga ce crede in final motoarele personale le stricati daca uleiul e de proasta calitate DAR UN MANUAL DE REPARATII NU GASIM UNDEVA PT FZR 600R - 4JH Editat Noiembrie 5, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 De gasit gasesti, era un site, dar nu-mi mai aduc aminte. A. Uite: www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 FZR 600 UK / EU 1989 600 3HE1 'Genesis' 1990 600 3HE3 'Genesis' 1991 600 3HE7 'Genesis' 1992 600 3HE8 'Genesis' 1993 600 3HEE 'Genesis' 1994 600 R 4JH 1995 600 R 4JH 1996 N/A 1997 N/A 1998 N/A 1999 N/A USA (Non CA) / CA 1989 600 3HH1 / 3HW1 'Genesis' 1990 600 3HH4 / 3HW2 'Genesis' 1991 600 3HH6 / 3UU2 'Genesis' 1992 600 3HH8 / 3UU8 'Genesis' 1993 600 3HHA / N/A 'Genesis' 1994 600 3HHC / 3UU5 'Genesis' 1995 600 3HHE / 3UU6 'Genesis' 1996 600 3HHG / 3UU7 'Genesis' 1997 600 3HHH / 3UU8 'Genesis' 1998 600 3HHJ / 3UUJ 'Genesis' 1999 600 3HHK / 3UUA 'Genesis' Indicativul fiecarei serii de motor nu indica existenta valvulei EXUP. Oricum, existenta sa pe un motor de 600cc nu este neaparat motiv de bucurie, in general aceasta a fost folosita mai mult pentru a reduce poluarea decat pentru a creste cuplul la turatii joase. Spre exemplu in USA doar modelul "California" are EXUP care, impreuna cu alte cateva modificari (carburatoare, harta avans... etc.) au permis omologarea in statul cu acelasi nume, ale carui legi referitoare la emisie de gaze si noxe sunt foarte restrictive. Nu stiu insa cum sta treaba la modelele EU. Cel mai simplu te apleci un pic si te uiti le galerii... In alta ordine de idei, fumul alb, mai ales daca are tente galbui, indica mai degraba lichid de racire in amestecul carburant. Eu cel putin nu am vazut inca fum de ulei alta nuanta decat spre albastrui (cu tente gri-negricioase daca era combinat cu amestec prea bogat). Un test simplu ar fi o bucata de hartie la 20-30cm de evacuarea finala in timp ce ii dai cateva sprituri mai lungi. Lasi mai apoi hartia la uscat intr'un mediu caldut si studiezi ce a ramas din pete. Daca inca sunt unsuroase, e ulei, daca s'au evaporat (eventual au ramas numai urme de murdarie)... e "altceva". In general FZR-urilor le "place" mai degraba uleiul mineral decat cel sintetic, probabil datorita faptului ca la data cand au fost proiectate tolerantele au fost calculate pentru uleiurile majoritare de pe piata la data repectiva. Oricum, din punct de vedere al standardului API, uleiurile "moto" sunt inca generatie veche, in general SG/SH. Asta nu inseamna neaparat ca sunt mai proaste, ba dimpotriva. Datorita legilor impotriva poluarii, din ce in ce mai restrictive, producatorii de uleiuri au fost obligati sa gaseasca alte solutii si compozitii pentru aditivii anti-uzura, ca exemplu principal fiind restrictia foarte drastica de continut de fosfor, care face ravagii prin metalele nobile ale catalizatoarelor. Dar asta este o cu totul alta discutie... fara sfarsit. Concret, un ulei mineral de calitate, schimbat la intervale decente, este tot ce are nevoie un FZR. Mai mult de atat sunt bani irositi... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 (editat) Merci de ajutor yo4hgx - da m-am uitat in dimineata asta sub ea nu am valva EXUP! Ce zici tu de ulei nu face decat sa-mi intareasca afirmatia cu uleiul Castrol Actevo care e un ulei mineral - iar pretu de 8 euro pe litru e miere pt buzunar! SKVJ cat despre manualele de reparatie pt 4JH nu gasesc - doar pt modelele anterioare sau pt thundercat Editat Noiembrie 6, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 FZR-ul de California (cu Exup) are 72CP, din cate imi amintesc. E bine ca nu o ai, e o grija in minus. Am timp toata iarna sa ma hotarasc in privinta uleiului. De ce ar fi Procycle rau? Pariez ca e cu mult peste ce era pe piata in anii cand s-au proiectat motocicletele astea. Probabil voi pune Castrol si eu, dar ma mai interesez cu privinta la Procycle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Merci de ajutor yo4hgx - da m-am uitat in dimineata asta sub ea nu am valva EXUP! Ce zici tu de ulei nu face decat sa-mi intareasca afirmatia cu uleiul Castrol Actevo care e un ulei mineral - iar pretu de 8 euro pe litru e miere pt buzunar! SKVJ cat despre manualele de reparatie pt 4JH nu gasesc - doar pt modelele anterioare sau pt thundercat Nu am auzit de Castrol "Actevo"... oricum, esti sigur ca e mineral? La 8 Euro/litru nu mi se pare chiar un chilipir. Nu'ti trebuie manualul fix pentru 4JH, e suficient sa fie anul de fabricatie cat de cat apropiat. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 (editat) Castrol Act>evo 4T: SAE 20W-40, exceeds API SG, JASO MA Castrol Act>evo 4T is a high-quality 4-stroke mineral-based engine oil developed for modern motorcycles. Special anti-wear agents ensure long-lasting engine protection throughout the entire period between oil changes. aici am gasit de cumparat uleiul Desigur pe site la castrol acesta este uleiul recomandat Power 1 Racing 4T 10W-40 Editat Noiembrie 6, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Chiar ma miram de unde l'ai luat, la noi n'am vazut asa ceva prin magazine. Eh, pana la urma... acelasi "lichid galbui" in alt ambalaj de plastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Am mai auzit de Actevo si eu. Mineral e. Mai e un ulei la reducere pe louis, Castrol Grand Prix. Si totusi, raman cu intrebarea, anyone Procycle? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Chiar ma miram de unde l'ai luat, la noi n'am vazut asa ceva prin magazine. Eh, pana la urma... acelasi "lichid galbui" in alt ambalaj de plastic! ) nu e neaparat sa fie galbui - de exemplu cand am cumparat ulei pt fosta motocicleta (GPZ-u) uleiul semimineral de la castrol Power 1 GPS 10W-40 era roz SKVJ - de ce vrei neaparat ProCycle? ) vrei tu neaparat sa incerci si alta marfa - parerea mea sa ramai pe ce esti sigur - daca nu te satisface Castrol-ul exista si Motul, Elf, Repsol, Valvoline... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Exista marketing puternic pentru celelalte marci. De ce sa fie mai bun un ulei mineral Motul de exemplu decat unul Procycle spre exemplu, cu aceeasi vascozitate si care sa respecte aceleasi stantarde? Adica tot din pamant e scos... Stii doar, problema uleiului de motor a starnit multe controverse. De ce sintetic, de ce nu mineral, de ce Motul? Pt ca imi place cum suna Repsol. De ce Putoline? Pentru ca Bardhal nu gasesc... Si cred ca un Power 1 e cu mult peste ce are nevoie un GPZ. Aha, da. Am gasit un Carrefour ELF 10w60, full sinth parca e, cu motocicleta pe eticheta, cu 40 de ron litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Sa nu crezi ca GPZ-u n-avea nevoie de ulei bun - tot motor era si una peste alta face 11.000rpm utilizabile - rotorul de la alternator+statorul+ambreiajul+cutia se ung in acelasi ulei - si sa nu uitam ca e cel mai rapid la clasa 500cc - acum sa nu dezgropam caii morti - Castrol, Motul, Valvoline, Elf si alte marci cu renume pe piata uleiurilor nu fac doar marketing ci si investesc mult in laboratoarele lor de cercetare - chiar daca au aceeasi vascozitate si respecta aceleasi norme undeva tot trebuie sa existe o diferenta de exemplu amandoi construim aceeasi categorie de incuietori de usa dar pretu meu e usor peste al tau fiindca incuietorile mele rezista mai mult - chiar daca metalele le-am scos din pamant si toate celelalte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Daca rezista mai mult e pentru ca ele fac parte din alte standarde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 nu neaparat sa faca parte din alte standarde ci pentru simplu fapt ca cine e constiincios si face un lucru nu il face doar sa respecte un anumit standard ci sa il si depaseasca - asta face un produs sa fie mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Deci face parte din standardul constiincios. O sa vedem, avem timp o iarna sa ne hotaram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.