..:::ZAR:::... Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Si totusi care model de fzr ai gasit de 600? Fiindca pana in 96 s-or produs 3he in paralel cu 4jh doar pt USA - poate e importat! Editat Martie 16, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Asta e motoreta. Nu ma pricep la chestii mai detaliate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Ce bujii folositi ma baieti? Pentru 4jh am gasit ca fiind ok urmatoarele variante si incep de la coada la cap Bosch Super UR08CC Champion G59C Denso U27ESR-N sau U27ESR-NZU (platinum) sau IU27 (iridium) si bine inteles NGK CR9E sau CR9IX (platinum) Daca e cineva amabil sa ne zica un pret pt fiecare tip de bujie in parte - eu unu sincer n-as da 28 de lei doar pe o singura bujie CR9E de la NGK sau chiar 65 de lei pe o bujie G59C de la Champion (AICI gasiti dovada) - am gasit UR08CC-u de la Bosch la 20 de lei; Denso am vazut ca are acelasi pret ca si NGK-u! Astept parerile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Nu va jucati cu bujiile. Ca tare nashpa e sa va lase cand va e lumea mai draga!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 CR9E, gen 27 de ron bucata si mi s-a parut ok la pret fata de ce era pe louis (9 euro/bucata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 A cam inceput sezonul, de maine scot motorul prea frumos afara ca sa mai stea in garaj...iar ca bujii am vazut ca am NGK-uri , dar nu m-am uitat sa vad ce cod au pe ele, pana acuma nu pot sa ma plang de ele, daca ar fi sa le schimb tot pe astea as merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Vii cu ea la facultate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Da o sa vin, dar cred ca de marti, miercuri incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) Nu va jucati cu bujiile. Ca tare nashpa e sa va lase cand va e lumea mai draga!!! Cine s-o jucat cu bujiile? Codurile sunt pentru FZR 600R si pt Thundercat 600R! Nu le-am cautat eu si nu eu le-am marcat ca fiind pt cele 2 Yame ci producatorii lor! Champion face bujii bune din ce am auzit - dar scumpe -vezi pretu Bosch bag mana in foc ca face bujii bune le am pe masina si de 30.000km nu au ratat niciodata o pornire chiar si cand bateria era mai slaba motorul masinii tot a pornit! Din pacate am vazut un singur importator de bujii Bosch in tara - adica pe dillypoint... (evident pt moto) NGK m-a cam dezamagit sincer sa fiu - am avut si la fostu Kawasaki si nu am fost deloc incantat de ele daca inecam motoru pornea greu si asta doar dupa ce le ardeam... bujiile erau cumparate noi la inceput de sezon... NGK = Editat Martie 18, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) este o diferenta majora intre ngk-urile fabricate in Franta si cele fabricate (cu adevarat) in Japonia. spun cu adevarat in Japonia pentru ca sunt si bujii contrafacute. eu unul am incercat si bujiile iridium (made in Japan) si am fost extra multumit de ele. stiti cu e vorba aia:"dai un ban dar stai in fata".deasemeni am incercat si bujiile normale de la Champion si am fost si sunt multumit de ele pentru ca inca le folosesc. Editat Martie 19, 2012 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 maniakmoto - tu parca aduceai consumabile - poti aduce si bujii? Daca da cele de la Champion la ce pret le ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 da, aduc si bujii.La Champion trebuie sa ma uit. NGK CR9EIX la 47 de lei pt o bucata, 45 de lei de la 2 la 4 bucati si 43 de lei de la 5 bucati in sus. Ultimele 4 bujii din stoc la Champion la 30 de lei bucata, livrare in 7 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salutare! Spuneti-mi si mie ce diametru exterior au jambele superioare de la un FZR600 si daca furca este complet reglabila (compresion, rebound, preload). Ma bate gandul sa-mi schimb furca fata de pe a mea cu ceva mai rigid si full reglabil - discurile de la Fazer la FZR se potrivesc, etrierii, janta fata... ar mai fi jambele ca sa nu schimb si jugurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salutare! Spuneti-mi si mie ce diametru exterior au jambele superioare de la un FZR600 si daca furca este complet reglabila (compresion, rebound, preload). Ma bate gandul sa-mi schimb furca fata de pe a mea cu ceva mai rigid si full reglabil - discurile de la Fazer la FZR se potrivesc, etrierii, janta fata... ar mai fi jambele ca sa nu schimb si jugurile. La FZR 600R este reglabil doar pe preload! La FZR600 3he nu este in nici un fel reglabila, la YZF600R Thundercat sunt de 45mm fata de 41mm cum sunt la FZR600R dar la Thundercat sunt complet reglabile, preload, compresion&damping! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) OK, merci! Deci nu fac mare magarie daca schimb. Daca pun de T-Cat trebuiesc alte juguri, alta janta, alte discuri => bataie de cap prea mare. Ma gandeam ca fac o smecherie cu o investitie minima. Editat Martie 20, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) OK, merci! Deci nu fac mare magarie daca schimb. Daca pun de T-Cat trebuiesc alte juguri, alta janta, alte discuri => bataie de cap prea mare. Ma gandeam ca fac o smecherie cu o investitie minima. Alte juguri doar - janta e identica daca ai 120/60 sau 120/70 / 17 e acelasi zmau janta! Jugurile sunt usor diferite in diametru! Iar prinderile la etrieri sunt aceleasi! Aici gasesti juguri de T-Cat! Da-le un telefon poate au si telescoapele Editat Martie 20, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Nu man... eu am roata fata pe 110, alte prinderi la discuri fata de T-Cat. Adica deja tre' sa schimb mai multe si nu prea se merita (daca e sa fac investitia asta, macar imi pun furca USD de R1 98-00). Daca alegeam telescoapele de FZR, le schimbam doar p'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Inteleg - mergi mai bine pe USD-u de R1 cu siguranta o suspensie superioara fata de cele numerate anterior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 @armandot ti-am vazut putin azi motorul, insa eram in trecere in masina si mare lucru nu am vazut. Insa e frumos bine de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am si eu o problema ma baieti! La maneta de acceleratie nu reusesc sub nici o forma sa fac sa mearga bine cursa! SE BLOCHEAZA DE NICI CU MOCSU NU O POT DESFACE! Problema stiu sigur ca e la tulumba de langa maner ca daca o dau jos si manevrez cablurile doar cu mana depun efort minim ca sa accelerez motoru... Am si un scoicile acelea 2 in interior dar degeaba ! La voi cand trageti socu ramane tras socu sau isi revine singur inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 La mine sta tras socul pana il imping inapoi. :-?? nu am auzit sa se duca de unul singur la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 @armandot ti-am vazut putin azi motorul, insa eram in trecere in masina si mare lucru nu am vazut. Insa e frumos bine de tot. Na nu are nimic special inafara de toba si filtru...si o julitura pe partea dreapta de la un bou cu o dacie... ) si la mine trebuie sa dai socul inapoi, nu revine singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Ti-am zi, am vazut-o doar putin din spate. Se vede evolutia dintre 3HE si 4JH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Am gasit bujii Bosch UR08CC echivalentul lui NGK CR9E! PRET FOARTE BUN! Cine este interesat ma poate gasi pe messenger sau sa imi trimita un mesaj privat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 salutare,vrau sa schimb uleiul de telesscop nu stiti ce ulei trebe si cati ml multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.