Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce bujii folositi ma baieti?

Pentru 4jh am gasit ca fiind ok urmatoarele variante si incep de la coada la cap

Bosch Super UR08CC

Champion G59C

Denso U27ESR-N sau U27ESR-NZU (platinum) sau IU27 (iridium)

si bine inteles NGK CR9E sau CR9IX (platinum)

Daca e cineva amabil sa ne zica un pret pt fiecare tip de bujie in parte - eu unu sincer n-as da 28 de lei doar pe o singura bujie CR9E de la NGK sau chiar 65 de lei pe o bujie G59C de la Champion (AICI gasiti dovada) - am gasit UR08CC-u de la Bosch la 20 de lei; Denso am vazut ca are acelasi pret ca si NGK-u! Astept parerile voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cam inceput sezonul, de maine scot motorul prea frumos afara ca sa mai stea in garaj...iar ca bujii am vazut ca am NGK-uri , dar nu m-am uitat sa vad ce cod au pe ele, pana acuma nu pot sa ma plang de ele, daca ar fi sa le schimb tot pe astea as merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va jucati cu bujiile. Ca tare nashpa e sa va lase cand va e lumea mai draga!!!

 

Cine s-o jucat cu bujiile? Codurile sunt pentru FZR 600R si pt Thundercat 600R! Nu le-am cautat eu si nu eu le-am marcat ca fiind pt cele 2 Yame ci producatorii lor!

Champion face bujii bune din ce am auzit - dar scumpe -vezi pretu

Bosch bag mana in foc ca face bujii bune le am pe masina si de 30.000km nu au ratat niciodata o pornire :) chiar si cand bateria era mai slaba motorul masinii tot a pornit! Din pacate am vazut un singur importator de bujii Bosch in tara - adica pe dillypoint... (evident pt moto)

NGK m-a cam dezamagit sincer sa fiu - am avut si la fostu Kawasaki si nu am fost deloc incantat de ele daca inecam motoru pornea greu si asta doar dupa ce le ardeam... bujiile erau cumparate noi la inceput de sezon... NGK = :moron:

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o diferenta majora intre ngk-urile fabricate in Franta si cele fabricate (cu adevarat) in Japonia. spun cu adevarat in Japonia pentru ca sunt si bujii contrafacute. eu unul am incercat si bujiile iridium (made in Japan) si am fost extra multumit de ele. stiti cu e vorba aia:"dai un ban dar stai in fata".deasemeni am incercat si bujiile normale de la Champion si am fost si sunt multumit de ele pentru ca inca le folosesc.

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, aduc si bujii.La Champion trebuie sa ma uit. NGK CR9EIX la 47 de lei pt o bucata, 45 de lei de la 2 la 4 bucati si 43 de lei de la 5 bucati in sus.

 

Ultimele 4 bujii din stoc la Champion la 30 de lei bucata, livrare in 7 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Spuneti-mi si mie ce diametru exterior au jambele superioare de la un FZR600 si daca furca este complet reglabila (compresion, rebound, preload).

 

Ma bate gandul sa-mi schimb furca fata de pe a mea cu ceva mai rigid si full reglabil - discurile de la Fazer la FZR se potrivesc, etrierii, janta fata... ar mai fi jambele ca sa nu schimb si jugurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Spuneti-mi si mie ce diametru exterior au jambele superioare de la un FZR600 si daca furca este complet reglabila (compresion, rebound, preload).

 

Ma bate gandul sa-mi schimb furca fata de pe a mea cu ceva mai rigid si full reglabil - discurile de la Fazer la FZR se potrivesc, etrierii, janta fata... ar mai fi jambele ca sa nu schimb si jugurile.

 

La FZR 600R este reglabil doar pe preload! La FZR600 3he nu este in nici un fel reglabila, la YZF600R Thundercat sunt de 45mm fata de 41mm cum sunt la FZR600R dar la Thundercat sunt complet reglabile, preload, compresion&damping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, merci!

Deci nu fac mare magarie daca schimb. Daca pun de T-Cat trebuiesc alte juguri, alta janta, alte discuri => bataie de cap prea mare. Ma gandeam ca fac o smecherie cu o investitie minima.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, merci!

Deci nu fac mare magarie daca schimb. Daca pun de T-Cat trebuiesc alte juguri, alta janta, alte discuri => bataie de cap prea mare. Ma gandeam ca fac o smecherie cu o investitie minima.

 

Alte juguri doar - janta e identica :) daca ai 120/60 sau 120/70 / 17 e acelasi zmau janta! Jugurile sunt usor diferite in diametru! Iar prinderile la etrieri sunt aceleasi!

Aici gasesti juguri de T-Cat! Da-le un telefon poate au si telescoapele

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu man... eu am roata fata pe 110, alte prinderi la discuri fata de T-Cat. Adica deja tre' sa schimb mai multe si nu prea se merita (daca e sa fac investitia asta, macar imi pun furca USD de R1 98-00). Daca alegeam telescoapele de FZR, le schimbam doar p'astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema ma baieti! La maneta de acceleratie nu reusesc sub nici o forma sa fac sa mearga bine cursa! SE BLOCHEAZA DE NICI CU MOCSU NU O POT DESFACE! Problema stiu sigur ca e la tulumba de langa maner ca daca o dau jos si manevrez cablurile doar cu mana depun efort minim ca sa accelerez motoru... :( Am si un scoicile acelea 2 in interior dar degeaba !

La voi cand trageti socu ramane tras socu sau isi revine singur inapoi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@armandot ti-am vazut putin azi motorul, insa eram in trecere in masina si mare lucru nu am vazut. Insa e frumos bine de tot.

 

Na nu are nimic special inafara de toba si filtru...si o julitura pe partea dreapta de la un bou cu o dacie... :)) si la mine trebuie sa dai socul inapoi, nu revine singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...