Korben Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 Intrebarea 1 Cum merge Simsonul cu carburator de ETZ? (merita sa cumpar unul?) Intrebarea 2 se potriveste alternatorul de ETZ pe vesnicul Simson? (respectiv conul rotorului) Dati-va si voi cu parerea (daca vreti, desigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 1. Nu recomand, din 2 motive a) un carb de etz nou e 3 milioane o sa fie mult prea mare, 250cc 2t = aprox 400cc 4t. Pentru simson ar merge mai degraba un carb de minsk de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 Merge carbul de minsk pe simson, dar ii ia putin din puterea maxima. Ai in schimb ralanti bun, repriza buna, amestec corect in orice regim. Ramane problema debitului de aer maxim (la full-throtlle). Recomand carburator vacuumatic de japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 Merge carbul de minsk pe simson, dar ii ia putin din puterea maxima. Ai in schimb ralanti bun, repriza buna, amestec corect in orice regim. Ramane problema debitului de aer maxim (la full-throtlle). Recomand carburator vacuumatic de japoneza. la simson recomand (si asta din experienta)carburator Jikov 2928 CE de Jawa 350 TS.insa montat cu un racord orizontal ptr. ca altfel se inneaca repede,mai ales daca nu porneste din prima.nu schimba nimic la carburator ci doar unghiul de prindere dupa cum ti-am zis.Motorul va merge brici.lasa -i pe cei cu vacuumatice de japoneze.astea se intretin cam scump si nu prea se renteaza .crede-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiby_00 Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 cunosc pe cineva care are la simson carburator K 68 (175 cmc) si nu a modificat unghiul si-i merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 (editat) acuma, gata, am comis-o am cumparat carb de MZ TS 250 (de 28) am facut si o flansa cu interior conic (de la fi28 la fi25,5, cat are galria de admisie) care m-a costat aproape cat carbul mai trebuie sa gasesc o solutie pentru un filtru de aer, ca mie nu-mi place fara am eu fixurile mele legate de buna functionare a motorului Editat Mai 23, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Intrebarea 1 Cum merge Simsonul cu carburator de ETZ? (merita sa cumpar unul?) Intrebarea 2 se potriveste alternatorul de ETZ pe vesnicul Simson? (respectiv conul rotorului) Dati-va si voi cu parerea (daca vreti, desigur) aici pe langa pret mai e vorba si de cum functioneaza motorul.cu carb de etz o sa ai un consum astronomic[a se citi min. 10-12 l/100km]si in plus motorul o sa fie mai tot timpul innecat.asha ca ai grija ce faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 Eu cred ca te inseli Consumul de benzina e dat de jicloare nu de diametrul difuzorului jicloarele sunt ca la Simsonul original, respectiv 110 principal si 45 relanti Desigur, daca tu stii ceva in plus nu ma supar sa flu si eu Orice informatie e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Eu cred ca te inseli Consumul de benzina e dat de jicloare nu de diametrul difuzorului jicloarele sunt ca la Simsonul original, respectiv 110 principal si 45 relanti Desigur, daca tu stii ceva in plus nu ma supar sa flu si eu Orice informatie e binevenita la simson jiclorul principal e de 100[consulta te rog manualul tehnic]iar daca tu ai de 110 chiar nu ma supar ptr. ca nu eu platesc benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 (editat) la simson jiclorul principal e de 100[consulta te rog manualul tehnic]iar daca tu ai de 110 chiar nu ma supar ptr. ca nu eu platesc benzina. Nici ca tine, nici ca mine manualul original in limba romana: (Corecturile nu-mi apartin, asa am scanat manualul, dar e clar ca nu trebuia corectat si ca ceea ce srie in manual e bine) In alta ordine de idei, as dori sa-mi raspunda motociclisti care au avut efectiv de lucru cu Simsonul, si care si-au pus carburator de ETZ Stiu ca exista, pentru ca au pus fotografii pe forum Editat Mai 23, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Nici ca tine, nici ca mine manualul original in limba romana: (Corecturile nu-mi apartin, asa am scanat manualul, dar e clar ca nu trebuia corectat si ca ceea ce srie in manual e bine) In alta ordine de idei, as dori sa-mi raspunda motociclisti care au avut efectiv de lucru cu Simsonul, si care si-au pus carburator de ETZ Stiu ca exista, pentru ca au pus fotografii pe forum vezi ca ala cu ac[jiclor]ce-i dat in manual nu e de fapt jiclor ci e chiar emulsorul adica canalul in care intra acul si care are efectiv un diametru de 2,7 mm si ca sistem de notare s-a folosit scrierea zecimilor[70] de dupa virgula de unde si masura respectiva din manual.daca vrei sa te convingi de veridicitate masoara cu un calibru de 2,7 si vezi ca asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Cu K68 merge foarte bine Simsonul, doar ca trebuie sa ii faci un soc artizanal care sa ii taie foarte mult din aer, altfel nu porneste la pedala, ci doar impins. Am facut si eu multe experimente cu carburatoare de pe alte mobre pe Simson si saracul Simson a mers cu aproape orice bomba de carburator: de Minsk, de Hoinar, de MZ175, de japo (mai vechi) avand diferite performante, dar nimic stralucit: consum urias, viteza maxima un pic mai mare, etc. Pana la urma cu carbelitorul original am constatat ca merge cel mai echilibrat. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 vezi ca ala cu ac[jiclor]ce-i dat in manual nu e de fapt jiclor ci e chiar emulsorul adica canalul in care intra acul si care are efectiv un diametru de 2,7 mm si ca sistem de notare s-a folosit scrierea zecimilor[70] de dupa virgula de unde si masura respectiva din manual.daca vrei sa te convingi de veridicitate masoara cu un calibru de 2,7 si vezi ca asa e. ETZ are jiclor principal fie de 125[varianta export]fie de 135[cea domestica]asa ca e odiferenta ca de la cer la pamant pana la 105. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 (editat) acuma, gata, am comis-o am cumparat carb de MZ TS 250 (de 28) ETZ >>> difuzor de 30 si jiclor principal de 125 sau 130 (am cartea in fata) MZ TS 250 >>> difuzor de 28 si jiclor principal mai mic, o sa-l verific deseara Am scris clar ce carburator am cumparat Revin, dupa niste sapaturi pe net: Cand un coleg are dreptate, recunosc De data asta jawaman a avut dreptate: se pare ca jiclorul principal la MZ TS 250 este de 140 !!! Dar asta nu e o problema, ca fac altul de 105, nu ma las la el (la carbu, adica Editat Mai 23, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 ETZ >>> difuzor de 30 si jiclor principal de 125 sau 130 (am cartea in fata) MZ TS 250 >>> difuzor de 28 si jiclor principal mai mic, o sa-l verific deseara Am scris clar ce carburator am cumparat pai vezi.nu ti se pare cam mult de la 105 la 125 sau 130? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 avand in vedere ca sunt amandoua facute de firma BVF din defuncta RDG, jiclorul de 105 de la carbul de Simson se potriveste perfect la carbul de MZ Daca nu crezi, hai la Arad sa-ti arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 Am pus carbul de Trophy (!!!) nu de ETZ Porneste dar se opreste Are simptomul "lipsa benzina" desi am benzina destula, iar cu alt carburator nu facea asa Care sa fie buba? La MZ sta inclinat carburatorul sau orizontal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Am pus carbul de Trophy (!!!) nu de ETZ Porneste dar se opreste Are simptomul "lipsa benzina" desi am benzina destula, iar cu alt carburator nu facea asa Care sa fie buba? La MZ sta inclinat carburatorul sau orizontal? la Mz are o usoara inclinare pe plan orizontal insa in plan vertical e abia vizibila.deci pozitia lui normala de functionare e orizontal.montat la 15 grade[cat are galeria simsonului]cred ca toata benzina se precipita inainte si relativ la un mic nivel efectiv iti inchide deja acul poantou.in plus jiclorul principal e central in CNC asa ca daca benzina e adunata toata in fata nu ii ajunge destula.apropo de ce crezi ca la simson CNC este mobila pe carburator si trebuie fixata cu axa in plan vertical?am avut shi eu simson modificat cu piston de Dacia 1300[73 mm]si avea 285 cm3.carburatorul original i l-am inlocuit cu un jikov de pe un CZ 175.mergea destul de bine dar l-am dat ca nu mi-o placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 (editat) Hmm... Las' că-l rezolv eu Modific flanşa, că e din oţel şi se poate tăia şi suda Editat Mai 29, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Hmm... Las' că-l rezolv eu Modific flanÂşa, că e din oțel Âşi se poate tăia Âşi suda dupa cum vezi shi in poza la Mz e max. 5 grade shi pana la 15 grade la simson mai e cale lunga.oricum carburatoarele astea noi cu jiclor in mijlocul CNC sunt destul de sensibile la inclinari mari daca au nivelul reglat prea mic.asta s-ar putea sa fie shi la tine.normal benzina trebuie sa fie un pic mai jos de buza cuvei[carburatorul montat si nu atunci cand desfaci cuva ca sa te uiti cata benzina are ptr. ca atunci nivelul e mult mai jos din cauza ca volumul dislocuit de plutitor se scade]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 apropo de ce crezi ca la simson CNC este mobila pe carburator si trebuie fixata cu axa in plan vertical? pentru că la carbul de Simson original acul cuiului pontou este solidar cu plutitorul, care e vertical Âşi dacă se montează înclinat se blochează la carbul BVF 28 N 1-3 plutitorul e ca la carburatoarele de maÂşini Âşi nu se blochează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 pentru că la carbul de Simson original acul cuiului pontou este solidar cu plutitorul, care e vertical Âşi dacă se montează înclinat se blochează la carbul BVF 28 N 1-3 plutitorul e ca la carburatoarele de maÂşini Âşi nu se blochează la cat de tare vibreaza simsonul imi e greu sa cred ca la o inclinare de 15 grade s-ar bloca,dar ma rog.oricum si la jikov acul poantou e solidar cu plutitorul shi de-aia nu se bloca shi pornea mult mai ushor ca cu BVF-ul original care era de kko. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 (editat) dupa cum vezi shi in poza la Mz e max. 5 grade shi pana la 15 grade la simson mai e cale lunga. Asta e Când ai dreptate, ai dreptate E clar că voi modifica flanÂşa Am pus Âşi un carb Jikov dar curgea benzină dintr-o gaură aflată la intrarea in carb, care comunică cu CNC Editat Mai 29, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Asta e Când ai dreptate, ai dreptate E clar că voi modifica flanÂşa Am pus Âşi un carb Jikov dar curgea benzină dintr-o gaură aflată la intrarea in carb, care comunică cu CNC curgea tot timpul sau doar cand dadeai la pompita?pentru ca daca curgea doar atunci e ceva normal[practic asta ii socul la toate jikoavele mai vechi].odata motorul pornit iti mai curgea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 (editat) Cu motorul pornit nu mai curgea, dar după ce îl oprem iar curgea, Âşi trebuia să închid robinetul Uite Âşi înclinarea originala la MZ E aproape orizontal!!! Editat Mai 29, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.