sbsmoto Postat Februarie 19, 2004 Share Postat Februarie 19, 2004 Ce inseamna "SBS"?Pentru cei care s-au intrebat : Soutern Bike Smithy. Pe scurt:s-a infiintat in sudul Germ (Phorzheim) de catre asociatul meu Ralf Egel. Devizele SBS: 1.Nostalgia & Performance 2.Performance without colors Transpuse in practica se materializeaza prin motociclete cu motorizare SBS-Harley construite 100% din otel si cu o linie caracteristica , neumbrita de accesorii inutile(cromuri scumpe gen "pom de iarna" , prea voluminoase ....) Pe scurt motociclete clasice care pot mult maimult decat par la prima vedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 19, 2004 Autor Share Postat Februarie 19, 2004 Vreau sa continui si nu mai merge GRRRRRRR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 19, 2004 Autor Share Postat Februarie 19, 2004 Sorry....voiam sa continui cu poze comentate , dar sunt prea mari...incerc sa fac altele................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 24, 2004 Autor Share Postat Februarie 24, 2004 Ralf's black bike: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 24, 2004 Share Postat Februarie 24, 2004 sbsmotor mai pune poze asta arata fain mai multe detalii poze astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 24, 2004 Autor Share Postat Februarie 24, 2004 Motocicleta a fost finalizata in 1994 de catre Ralf si echipa SBS de la vremea aceea. Caracteristici: -motor:"Early Shovel" 1702ccm -dinamul de Pan Head inlocuit cu alternator similar ca la Shovel Head si aprindere electronica. -pe locul dinamului este pus un filtru de ulei centrifugal SBS -cutie de viteze SBS Ratchet Top cu 4 viteze si kick starter -ambreaj SBS Telbox -cadru Wishbone modoficat SBS -carb Dell'Orto (de Alfa Romeo cu kit de jicloare SBS) -tank SBS cu oil tank inside (patent SBS) -aripi SBS made din otel masiv -furca SBS Upside Down in premiera pe Harley la acea vreme -juguri SBS cu radiator de ulei incorporat (patent SBS) -roata fata cu butuc de Laverada cu tamburi dublii ventilati si geanta alu 17" - roata spate : geanta de masina 225 alu 15" spitata pe butuc HD -ghidon si tobe SBS -la scarite spate scria in fisa "worzu?"= pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 25, 2004 Autor Share Postat Februarie 25, 2004 Motocicleta ilustreaza conceptul SBS despre customizare , concept considerat de Ralf "total necomercial" , dar care s-a dovedit a avea succes.Presa vremii (Thunder Cycles , High Performance) il numea "erdedebenwarnung"=cutremur , sugestiv nu? In poza motocicleta este aproape finita mai putin comenzile si partea electrica , oricum ascunsa (ghiciti unde e bateria?).In final a fost vopsita negru fara luciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 25, 2004 Autor Share Postat Februarie 25, 2004 Ultima poza cu aceasta motocicleta , voi reveni cu alta tot SBS "a real stroker" - 2.571ccm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 25, 2004 Share Postat Februarie 25, 2004 Motocicleta ilustreaza conceptul SBS despre customizare , concept considerat de Ralf "total necomercial" , dar care s-a dovedit a avea succes.Presa vremii (Thunder Cycles , High Performance) il numea "erdedebenwarnung"=cutremur , sugestiv nu? In poza motocicleta este aproape finita mai putin comenzile si partea electrica , oricum ascunsa (ghiciti unde e bateria?).In final a fost vopsita negru fara luciu. pai in poza nu se vede ca art avea pusa baterie cred ca bateria vine montata exact dupa cutia de viteze sau intro geanta mica lateral dreapta daca ma insel ,zi sii tu unde este adevarul ca un shovelhead adus la cc care este e adus trebe sa aibe propriuzis totul schimbat pe dinauntru,ar ramine numai carcasa exterioaraa motorului,mai bine ce se vede pe dinafara arata original dar ce e inauntru e o pura arta mecanica astept poza cu motorul de 2500 salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Februarie 25, 2004 Autor Share Postat Februarie 25, 2004 zi sii tu unde este adevarul ca un shovelhead adus la cc care este e adus trebe sa aibe propriuzis totul schimbat pe dinauntru,ar ramine numai carcasa exterioaraa motorului,mai bine ce se vede pe dinafara arata original dar ce e inauntru e o pura arta mecanica astept poza cu motorul de 2500 salut Carterul este comandat de la Harley fara prezoanele care susti cilindrii , astfel incat prezoanele pot fi montate mai "in afara" castigand spatiu pentru cilindrii mariti. Arta intervine la chiulase , care au dat cea mai mare bataie de cap.Galeriile de admisie sunt facuta (sapate) manual dupa un lung sir de teste , ele au pe traect o "camera" , adica incep cu o cota care pe parcurs se mareste iar spre supapa scade.Aceasta are rolul de a acumula un surplus de amestec necesar pornirii(la pedala) si un efect secundar : elimina sunetul de "sorbit" care se auzea la fiecare admisie.Munca artistica a constat in gasirea formei perfecte a galeriilor si a camerei de ardere. Cu bateria te mai las sa te gandesti.E acolo , numai ca nu o vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 26, 2004 Share Postat Februarie 26, 2004 bateria...am vazuto este intre cutie si motor are un suprt pe cutia de viteza,sau e foarte aproape de cutia de viteze asa e?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 1, 2004 Autor Share Postat Martie 1, 2004 Deasupra cutiei este selectorul de viteze (cautatorul) , bateria este in teava cadrului de sub rezervor.Sunt elementi uscati (folositi in armata) introdusi in teava ca bateriile in lanterna.Funny??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 1, 2004 Share Postat Martie 1, 2004 Deasupra cutiei este selectorul de viteze (cautatorul) , bateria este in teava cadrului de sub rezervor.Sunt elementi uscati (folositi in armata) introdusi in teava ca bateriile in lanterna.Funny??? este superba idea fain chiar este interesant nu ma gindeam la asa ceva ai cumva o poza cu detalii???? salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 2, 2004 Autor Share Postat Martie 2, 2004 ai cumva o poza cu detalii???? Nu am poze cu detalii , astea care le-am pus si cele de pe site le-am scanat din niste cataloage SBS mai vechi si din reviste moto unde au mai aparut.Majoritatea au format prea mare si nu le pot posta , dar o sa rog pe cineva sa le micsoreze ca eu nu sunt in stare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Martie 3, 2004 Share Postat Martie 3, 2004 e simplu.. in primu rand trebuie sa le faci jpg (daca nu sunt deja) si mai iti trebuie acdsee ... deschizi poza cu acdsee si ii dai resize (click dreapta edit/resize) sau crop din editor ca sa tai din ea daca vrei. daca nu il ai gasesti pe dc++ sau google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 e simplu.. Merci amigo , am invatat in seara asta in Photo shop , dar numai acum am terminat treaba (e 3 noaptea) si nu mai prea am chef.Promit sa revin maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 Am inceput cu stangul acest topic.....dar incerc sa o scald.Sper eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 Inca una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 Real big engine!and IT WORKS!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 Engine prim plan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 Unfinished , or? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 4, 2004 Autor Share Postat Martie 4, 2004 E interesant?Daca da , mai am destule poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 6, 2004 Share Postat Martie 6, 2004 dp interesante...pune poze sa vedem! si ceva date tehnice ....ar fi bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Martie 10, 2004 Autor Share Postat Martie 10, 2004 Motor SBS 2348 ccm. -bloc motor comandat la Harley dupa reteta SBS -set SBS-Dux -chiulase SBS Restul sper ca e indeajuns de citet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 14, 2004 Share Postat Martie 14, 2004 woooooooowwww sigur tre sa pui ambreiajul la picior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.