black_bullet Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 re all abia mi-am facut cont p motociclism.ro si sunt un adept al supersportivelor la 125 si dupa parerea mea lupta se duce intre rs125 si cagiva mito...ca vreau sa imi iau unu dintre aceste 2 modele si nush c avantaje si dezavantaje ar fi la aceste modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 mai sunt vro 10 topicuri facute pe aceasta tema:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 supersportive? 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B77RIP Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 se stie deja 99% ce o sa zica rs125 rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 mito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_bullet Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 nu d alta dar despre rs am tot auzit si am vazut foarte multe da' mito nu prea si multa lume nu stie mare lucru despre mito cat despre rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 nu d alta dar despre rs am tot auzit si am vazut foarte multe da' mito nu prea si multa lume nu stie mare lucru despre mito cat despre rs same sh*t , different day ...nu e prea mult de stiut,sunt cam aceeasi chestie,cauta in topicurile anterioare ps rog un moderator sa inchida topicu ptr a scapa de "bla blau" inutil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 cumetre ai fost la smaeb? te-ai uitat atent la mito? e opera de arta: amorttizor de ghidon ohhlins,furca marchesini,pe cadru scria mv agusta. ce vopsea misto, ce imbinari.............mult peste rs. daca vrei ceva sa ai numai u si super finisata ia mito , e misto si rs da modelu nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 cumetre ai fost la smaeb? te-ai uitat atent la mito? e opera de arta: amorttizor de ghidon ohhlins,furca marchesini,pe cadru scria mv agusta. ce vopsea misto, ce imbinari.............mult peste rs. daca vrei ceva sa ai numai u si super finisata ia mito , e misto si rs da modelu nou se vede ca n`ai nici o treaba...amortizorul de ghidon nu este reglabil deci este inutil nu ajuta la nimica,furca este marzochi,iar firma mv agusta este propietatea firmei cagiva adica nu e mare smecherie...iti zic sigur ca e aceeashi chestie,cu alt nume si conteaza doar gustul propietarului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 asa marzochi..scuze. mie asta imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 mie asta imi place atunci ai gusturi foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_bullet Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 skuze ca am deskis un topic care poate mai apare de cateva ori dar astept sa-mi iau motor cat de curand si kiar nu am nici o idee si incerc sa vad mai multe puncte de vedere...am mers cu cbr'u lu pow si nush parca uneori ai nevoie de mai multa putere...pentru mine ramane rs'ul sau mito...insa nu stiu care dintre ele ar fi favorita in varianta standard(fara limitatoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 eu zic ca mito in 7 trepte e mai faina pe curbe avand in vedere ca motoru' este mic si cuplul la fel niste rapoarte mai scurte te ajuta mult pe serpentine/circuit! daca iti iei motor pt. linie dreapta ca prinde cu 5 kmh mai mult decat altul atunci mai bine te impusti (n-am spus-o cu rautate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 eu zic ca mito in 7 trepte e mai faina pe curbe avand in vedere ca motoru' este mic si cuplul la fel niste rapoarte mai scurte te ajuta mult pe serpentine/circuit! daca iti iei motor pt. linie dreapta ca prinde cu 5 kmh mai mult decat altul atunci mai bine te impusti (n-am spus-o cu rautate) nu se mai fabrica mito in 7 trepte de ~8 ani .nu prea se mai gasesc ,mai ales la noi...good luck with that... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 se mai gasesc, trebuie doar cautat un pic mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_bullet Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 reverse vad ca ai un rs din 2004 si am o intrebare d incepator...cat d fiabil e rs'u sau daca ar trebui sa incep cu el limitar sau stuff nush...ca voi va pricepetzi... p.s in ce bani m-ash incadra sa iau un rs pana in 10000 d km si sa fie in stare buna, si cam cat ar mai avea durata de viatza daca n-ar fi prea solicitat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Conteaza foarte mult cata grija ai de el ...cazuri in care sa ai mare grija si sa se tot strice sunt rare,cunosc doar unul ,Hammer de pe forum are probleme peste probleme cu al lui,foarte trist!!! in rest conteaza sa pui tot timpu` ulei bun,benzina buna,sa`l incalzesti,sa`i schimbi consumabilele la timp si nu o sa ai probleme (se rup des cablurile de kilometraj,se tocesc discurile de ambreiaj de la plecari in 10mii de ture si mers sportiv si cam atata) un rs pana in 10mii km gasesti si de pe la 1900 euro sa zicem daca ai noroc...mai are viata in el,sau poti sa`l segmentezi care nu costa asa mult (asta daca nu o faci la united motors )...cam atata imi vine minte,sa completeze si ceilalati care se pricep mai bine si stiu si altele.. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thugradu Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 cat costa segmentii la aprilia rs 125???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slice&Dice Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Nici nu stiu de ce imi mai bat capul sa scriu Parerea mea sincera este ca Mito e peste rs la calitate si ciclistica...Reverse amortizorul ala de ghidon chiar te ajuta destul de mult chiar mecanicul de la CT a cazut cu un rs din cauza voblajului.Din cate am vazut,pana in momentul de fata Mito este mai bun si decat Rs-ul nou(asta din cate am auzit nu am mers inca cu nici unul)franele Brembo ishi spun cuvantul la cpitolul franare!Pozitia totusi pe Mito este mai incomoda dar in acelasi timp mai sportiva(mie personal imi place),au aproape aceleasi motoare,accelereaza la fel(motorul de pe rs-ul nou e acelasi ca pe cel vechi).Daca vrei sa iti iei ceva second hand mai bine te gandesti la rs ca ai de unde sa alegi asta doar daca nu gasesti Mito intr-o stare f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 corect franele uitasem,sunt muult mai bune ca la rs..am inteles insa ca si rs`ul 2006 are frane foarte bune,incomparabile cu cele din 2005 si anterioare....acuma nu stiu,n`am mers inca pe unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soriyn17 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 (editat) Se simte o anumita schimbare intre frane,insa nu sunt eu destul de experimentat sa fac o comparatie precisa, dar mai eficiente sigur sunt! Editat Mai 23, 2006 de soriyn17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_bullet Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 thx reverse and slice pt raspunsuri...pana unde ar urca cilindreea cu un kit nu foarte scump pt un rs ma gandesc undeva pana in 1000 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 (editat) reverse 1 rs cu 10000 km nu il gasesti la 1900 euro il gasesti la 2300 2400 euro din 97 '98 asa Editat Mai 24, 2006 de rss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Knosmin Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 reverse 1 rs cu 10000 km nu il gasesti la 1900 euro il gasesti la 2300 2400 euro din 97 '98 asa imposibil dar adevarat... la noi s`a vandut un rs din 2006 cu 2000 km , defecte optice minore cu 2000 de dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 reverse 1 rs cu 10000 km nu il gasesti la 1900 euro il gasesti la 2300 2400 euro din 97 '98 asa gasesti ma baiatule in germania,dar asta nu inseamna ca o sa fie perfect imposibil dar adevarat... la noi s`a vandut un rs din 2006 cu 2000 km , defecte optice minore cu 2000 de dolari astea`s afacerile voastre mie de ce nu mi`ai zis ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.