Sari la conținut

Slice&Dice

Membru
  • Număr conținut

    151
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    ascuns

Slice&Dice's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu eram cu CBR-ul portocaliu si era sa ma scoata de pe traseu baiatul dar pana la urma a fost ok. Pacat de ambitii aiurea la o cursa de divertisment, zic eu.
  2. Prima petrecere la care am fost cand eram tanar si nelinistit cu 125 cc...Mai mult ca sigur o sa fiu prezent
  3. STFU...Eu am vrut sa imi cer scuze si tu strici tot. "Eram cu o moticecleta rosu cu gri"!!! e bine asa?
  4. Am trecut si eu pe acolo dupa accident.Am vazut motocicleta urcata deja intr-o masina si m-am gandit ca nu are rost sa opresc sa ma bag aiurea in seama mai ales ca am avut examen la facultate.Daca totusi aveati nevoie de ceva imi cer scuze.Eram cu o MV Agusta 312.
  5. Deja e incredibila cearta...Nu mai aveti nici o treaba cu subiectul.De ce se discuta despre viteza cand Raveboy era oprit si cum ati inceput discutia despre Reverse.Mi se pare penibil ca se discuta niste chestii care nu au nici o legatura una cu alta.Este un topic la care nu trebuie sa va dati lectii unui altuia pentru ca pur si simplu astea se intampla,ce conteaza daca avea 800 la ora inainte de accident si da soferul nu a fost atent, asta e.Bine ca nu sa intamplat mai rau.
  6. In comparatie cu vechiul Mito , modelul SP525 are un plus la frane si unul la handling . Am 30 mii de km pe modelul vechi si inca imi face placere sa ma mai dau atat pe el cat si pe modelul nou . Ca si Reverse , sunt de parere ca ar merge alte cauciucuri mai bune pe el (eu aveam Pilot Race pe a mea )
  7. fetele spun ca reverse o are mai mare oricum ca trotinel reverse
  8. Off topic": Asta este un topic cu pareri despre salon...dar vad ca in tine sa umflat taratza,mare "Urs carpatin" ce esti. On topic:Nu prea pot sa imi exprim parerea deoarece am facut parte din cei care expun motoarele.
  9. noi mergem la bulan...tu mergi la...talent? tu esti de fapt fatalau si nu prea mergi ... visezi la hornetu ala sa-l faci avion iar el va ramane intotdeauna motor de fata...sau de incepator
  10. Ba dar esti incredibil ba reverse...Nu ai aflat ca daca bagi mana in gaz la rs si la cbr(ca are cuplu) o mai pui jos pe varianta la slatina.Mai ales ca conteaza imens fiabilitatea la cat timp o tii.Ce dracu va agitati atata,eu la a mea nu am schimbat absolut nimic la motor,de ambreaj nu m-am atins,numai consumabile si nu am mers doar in weekend,am iesit si din sector si chiar din Bucuresti.
  11. Majoritatea firmelor care fac tobe speciale au obtinut certificate care le fac street-legal...Daca aveti tobe de firma nu aveti motive sa va fie frica pentru ca politistul nu prea are ce sa va faca. http://www.tuv.com/de/en/tuv_approved.htm Singura explicatie care o gasesc pentru comportamentul abuziv al oamenilor din cadrul institutiei care ar trebui sa ne protejeze este ca noi suntem mai speciali.De ce sa ne luam dupa nemti sau americani cand putem sa facem noi cum ne taie capul?.
  12. speculatii ... toba la 2T tot pe partea dreapta e ...
  13. Este strict de curse,de aia este designul naspa... Oricum noul model apare la salonul de la Milano si nu cred ca o sa fie urata,nu are cum.
  14. Ai incercat sa fii spiritual dar nu ti-a reusit...ca de fiecare data Nu-i nimic , in toamna poti sa iei corijenta Reverse
×
×
  • Creează nouă...