Mosul Postat Decembrie 8, 2009 Autor Share Postat Decembrie 8, 2009 E un pdf pe site la Louis. Eu nu stiu boaba germana dar am dat un Google translate. Deci:400 Kg - sarcina maxima 30 cm latime cadru 13 cm garda la sol Altceva nu stiu ce sa iti spun. Eu folosesc cricul pentru iernat (cica daca sta prea mult pe roti fara sa fie miscata se pot ovaliza cauciucurile) si am avut nevoie atunci, cu pana. Aproape m-am bucurat cand am facut pana (am avut noroc ca am luat un cui care a stat ca un dop si am ajuns acasa pe roti) caci in felul asta am simtit si eu ca n-am dat banii degeaba pe cric. A fost mai usor sa duc doar roata la vulcanizare decat altfel. Tot in ideea de a justifica de ce am dat banii pe cric, m-am apucat sa schimb singur uleiul. Eu il schimb in fiecare primavara, nu la nr de kilometri, asa ca incet incet o sa se amortizeze si cricul. Si eu vreau sa tin motorul pe cric peste iarna treaba cu ovalizarea cauciucurilor nu e poveste, am patit-o la chinezoaica cu cel de pe fata, nu se ovalizeaza total dar se deformeaza in zona de contact cu solul. Isi revine dupa citeva sute de km dar face ca toate alea pina atunci Mesaj completat in loc de mertic 8, pui metric 10 sau 12 stanga-dreapta (la strung)+vaselina(spray de lant)... in constructii suportii reglabili pentru cofraje folosesc acelasi principiu ... si tin plansee si grinzi din beton armat... asa ca nu mai povestiti de mobrele grele Are avantajul ca poti suspenda roata doar 2-3 mm si e usor sa pui axul De acord cu tine, poti sa le faci cit de tapanoase este nevoie dar nu uita ca la mine unul din bratele furcii spate este cardanul, daca vrei sa faci o interventie la el mai greu sprijinit pe "popi". Cel de pe Louis imi pare o alternativa viabila trebue sa masor sa vad daca 13 cm intra sub motor cind e asezat pe cricul lateral plus suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Din ala de 100 euro din Louis am eu si e teapan,merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Inca imi mentin oferta, pentru a culege date de construire al unuia ca al meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 9, 2009 Autor Share Postat Decembrie 9, 2009 Inca imi mentin oferta, pentru a culege date de construire al unuia ca al meu! Merci frumos, partea proasta e ca in momentul de fata misun mult si ajung foarte tirziu acasa. Crezi ca este posibil sa mai faci niste poze din mai multe unghiuri doar liftului, in mare mi-am dat seama cum este facut dar as vrea sa mai vad niste detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Merci frumos, partea proasta e ca in momentul de fata misun mult si ajung foarte tirziu acasa. Crezi ca este posibil sa mai faci niste poze din mai multe unghiuri doar liftului, in mare mi-am dat seama cum este facut dar as vrea sa mai vad niste detalii. Se rezolva,in citeva zile nu sunt casa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 9, 2009 Autor Share Postat Decembrie 9, 2009 Se rezolva,in citeva zile nu sunt casa... Merci frumos, nu e nici o graba, si eu am o gramada de treaba. Mesaj completat Aici este un video cu un lift interesant pentru motor. Sunt curios sa vad unul mmai de aproape, pare mai usor de construit. Mesaj completat Aceasta este schita unui cric similar cu cel din film Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.