maimuta Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 Am un releu de incarcare(ca toata lumea),da habar nu am cum intra firele in el. Releul in cauza e unu cu o mufa in lateral in care intra toate firele( contact,altarnator,baterie), DAR CUM SI UNDE EXACT ??? Cine stie poate sa puna o schema,ceva si sa ma salveze de internarea inerenta si grabnica in sectia de periculosi de la spitalul de boli nervoase nr.9. Salut si astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 Da si tu mai multe detalii despre releul respective eventual poze; Bornele alea de care ziceai au vreun marcaj pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maimuta Postat Mai 24, 2006 Autor Share Postat Mai 24, 2006 E clasicul releu de la Cristi, o cutie alba cu niste chestii rotunde pe ia,condensatori sau ce-or fi si care se conecteaza la restul instalatiei printr-o mufa care e intr-un capat si care nu are ABSOLUT NICI UN MARCAJ. E releul care se pune pe Ijuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 daca tii releul in mana cu mufa in partea dreapta pinii sunt dupa cum urmeaza: de sus in jos: randul 1: stanga: + la rotor si la baterie,/// drapta: DE LA stator (oricare din cele 3 fire identice) randul 2: stanga: tot de la stator, din cele 3 fire (parca alb, sau galben), dreapta: la becul care iti indica daca incarca sau nu (cealalta borna a becului se leaga la masa, pe sasiu sau la minusul de la baterie), iar becul e stins cand releul incarca, deci functioneaza randul 3: stanga: liber, nu se conecteaza; dreapta: masa, pe sasiu, la baterie randul 4: stanga: ultimul din cele 3 fire identice, de la stator; dreapta: minus la rotor. Asta nu vine legat la baterie, ca o sa iti incarce continuu. Firul asta iti regleaza incarcarea. Sper sa te descurci. Daca mai ai nelamuriri, scrie-mi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maimuta Postat Mai 25, 2006 Autor Share Postat Mai 25, 2006 Asta-i clientul. Cum vin firele mai exact??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 este exact ordinea in care le-am scris si eu. Sa fiu mai explicit, in cazul in care nu cunosti detaliile astea: de la alternator vin/pleaca 5 fire, (plus unul la platina sau 2 daca ai jupiter) Sunt 3 fire care se leaga pe stator, si 2 care se leaga de periile rotorului. Cele 3 fire (care sunt de aceeasi culoare se leaga la nr 2, nr 3 si nr 7 re la rotor, unul dintre fire (cel din exterior de obicei) vine pe PLUS la baterie (dupa cuntact, nu direct) si pe NR 1. nr 4 merge la un bec care iti indica incarcarea la bord nr 5 nu se conecteaza nr 6 la masa, minusul de la baterie, pe sasiu nr 8 la al doile fir care se leaga pe peria de la rotor. Happy? (frumos desen) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maimuta Postat Mai 25, 2006 Autor Share Postat Mai 25, 2006 Gata frate,acu le maninc de vii firele alea,ma mai ajuta un tip care stie electrica de IJ , da nu stia pe tipul ala de releu. Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.