CataH Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Ok, dar la RS125 voi ce probleme ati avut (si la cati KM)? Sincer mi se pare o intrebare f buna, poate nu toti suntem genul care sa stam in fiecare week-end sa reparam cateceva la motor. Si Warden cred ca se referea la probleme grave de genul ambreaj, motor care se rezolva greu si costisitor nu la fleacuri de genul: ars becuri schimbat cablu de frana etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Knosmin Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 ba frate sa mor io daca se poate asa ceva toata lumea ce sa imi iau daca se strica etc...io cand mi-am luat rs nu am intrebat pe nimeni nimic da si ti`ai luat tzeapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 da si ti`ai luat tzeapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 rs bubuit in 3000 de km:) ( coxat segmentii , cand am desfacut ce sa vad/???, pistonu si cilundru zgariate ca la mama dreaq) verificat compresie dupa ce am schimbat segmentii 7-8 in loc de 12.5 reparatia costa 340 de euro, asta daca til faci tu la UM cred ca te jupoaie aia , dar motoru o sa fie nou ,tre facut rodaj si chesti dinastea:D recomand RS pentru fiablilitate:D, nu fac misto stiu rsuri la 15 20 de mi care merg super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 da am luat teapa:))) da ce mai conteaza:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 9500 km in bord fara nicio problema majora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 9500 km in bord fara nicio problema majora Ms puya pt raspuns asta ashteptam sa aud. Mai postati va rog cati kilometri ati facut fara probleme majore la motor (bine cei care ati mers normal, nu blana tot timpul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tinta Nicky Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 baga intr-o zi ulei bun in aprilia si benzina de la omv din buc daia cea mai scumpa!si sa vezi ce fuge!dar nu incerca de multe ori ca na doar e in 2 timpi o i-a razna!si plange mito!dar oriku astia de la UM s-au certat cu cagiva,dar am inteles ca vor ungurii sa o distribuie pe la noi nush ce firma daia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Sa lamurim cateva aspecte 1. Rs`u nu fuge mai tare ca Mito ... Daca vreti dovada,va invit sa va trageti cu tovarashul meu Slice&Dice cu Mito 125 din 2005...da` repede ca isi schimba toba si dupaia o sa ziceti ca va facut din cauza tobei 2 . Mito sta mult mai bine pe curbe decat Rs ... are stabilitate mai buna,nu vobleaza la iesirea pe acceleratie puternica din curbe si are frane mult mai bune Sunt de parere ca cei care si`au dat cu parerea pe aici sa aiba macar oarece experienta in mers,sa fi facut cateva mii bune de km si nu intre terase si everest,ci pe drumuri adevarate...serpentine,drumuri lungi,AMCkart etc.... asa stau si eu si ma uit la tv si zic ca fuge mai tare R1 decat Zx10r....nu va luati doar dupa aspect... PS intrebati pe altii care stiu daca aveti nelamuriri si incercati diferite treburi pe motorul vostru ca sa descoperiti lucruri care niciodata nu o sa le aflati din carti sau de la altii... si eu ziceam ca rs`u e mai tare..am testat si mi`am dat seama ca nu e asa...ca posesor de rs spun clar ca mi`ar placea acuma sa`l dau la schimb pe un mito ... dar merge si asa inca cateva luni ca oricum merg mai mult cu tzr`u my love Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 ... are stabilitate mai buna,nu vobleaza la iesirea pe acceleratie puternica din curbeAsta nu am mai auzit-o ....daca si la 15cp ,spui de acceleratie puternica in curbe si de voblaj din ACCELERATIE ,ma duc si imi vand amandoua motocicletele si imi iau un Mito si eu. Ce naiba ,doar am mers pe 15cp si la modul cel mai serios ,abia pleca de pe loc ,de unde naiba sa mai spun si de voblaj din acceleratie ...e prea de tot. Da ,sunt de acord ,de la o groapa sa iti intre in voblaj dar ca sa spui ca din cauza acceleratiei puternice in curbe ,vobleaza o motocicleta de 15cp....mi se pare de rasul copiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Asta nu am mai auzit-o ....daca si la 15cp ,spui de acceleratie puternica in curbe si de voblaj din ACCELERATIE ,ma duc si imi vand amandoua motocicletele si imi iau un Mito si eu. Ce naiba ,doar am mers pe 15cp si la modul cel mai serios ,abia pleca de pe loc ,de unde naiba sa mai spun si de voblaj din acceleratie ...e prea de tot. Da ,sunt de acord ,de la o groapa sa iti intre in voblaj dar ca sa spui ca din cauza acceleratiei puternice in curbe ,vobleaza o motocicleta de 15cp....mi se pare de rasul copiilor sa`mi arati mie cine mai are motor de 125 limitat la 15 cai ... eu am mers numai pe full power si CREDE`MA , poate sa intre in voblaj pe curbe din acceleratie (pe iesire) ...daca nu ma crezi documenteaza`te te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Cum adica sa-ti arat!?...pai TOATE vin initial limitate ,iar daca scoti limitarea ,am inteles ca se pierde garantia ,asa ca... eu am mers numai pe full power si CREDE`MA , poate sa intre in voblaj pe curbe din acceleratie (pe iesire) ...daca nu ma crezi documenteaza`te te rogSincer ,chiar nu cred chiar si la 30cp si astept sa-mi dai un link ,ceva sa vada si ochiu meu Ps:in ce treapta de viteza ,zici ca iti poate vobla ,la iesire un 125?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Cum adica sa-ti arat!?...pai TOATE vin initial limitate ,iar daca scoti limitarea ,am inteles ca se pierde garantia ,asa ca... Sincer ,chiar nu cred chiar si la 30cp si astept sa-mi dai un link ,ceva sa vada si ochiu meu Ps:in ce treapta de viteza ,zici ca iti poate vobla ,la iesire un 125?? nu intereseaza pe nimeni garantia ca oricum toate sunt consumabile si se platesc in ROmania mi`e somn acuma nu caut linku,o sa`l pun maine sau poimaine pe a 2a sau a 3a mi sa intamplat mie,depinde si cum ai furca setata,eu o am acuma rigida la maxim,la fel si amortizoru pe spate,practic nu prea balansez + ca m`am obisnuit cu motocicleta dar mi sa intamplat sa intru intr`un voblaj usor de cateva ori ...chiar azi cu rs`u unui prieten din 2000 era so patesc,am incercat sa fiu macho sa arat ca sunt tare pe curbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tinta Nicky Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 eu tot nu cred ca mito e mai tare ca rs!am un filmulet unde rs i-a mito dar nu il am pe calc asta o sa il pun maine!!!si mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 eu tot nu cred ca mito e mai tare ca rs!am un filmulet unde rs i-a mito dar nu il am pe calc asta o sa il pun maine!!!si mai vb toata lumea are filmuletul ala cu un rs si un mito la intrarea pe o curba usoara...rs`ul e in fata dar asta nu inseamna ca e mai "tare" ..am vazut eu pe AMCkart o fata cu rs125 care ii tinea in spate pe toti cu motoare mari (zx10r etc) , asta inseamna ca e mai tare rs`u? esti caz pierdut de pseudo-forjator si n`are rost sa`mi mai bat capu`... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 M-am uitat pe un manual de Rs125 si scrie acolo ceva de genul ca la 16000km trebuie schimbati segmentii si alte chestii pe la piston/cilindru (cartea era in engleza si nu am inteles clar despre ce e vorba "piston & linings") voi asha ati facut? Si daca da cat v-a costat toata treaba. Asta inseamna ca dupa 16000km motorul e facut praf? Stiam ca de exemplu la masini astfel de interventii se fac dupa 100.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 M-am uitat pe un manual de Rs125 si scrie acolo ceva de genul ca la 16000km trebuie schimbati segmentii si alte chestii pe la piston/cilindru (cartea era in engleza si nu am inteles clar despre ce e vorba "piston & linings") voi asha ati facut? Si daca da cat v-a costat toata treaba. Asta inseamna ca dupa 16000km motorul e facut praf? Stiam ca de exemplu la masini astfel de interventii se fac dupa 100.000km. in general pe la 10.000 km segmenteaza lumea motorul..da asa se face,la masini motoarele sunt mari si in 4t,motoare in 2t sunt supuse unor turatii foarte mari pe timp indelungat si de aceea trebuie segmentate..uzurile sunt mult mai mari,asta e si principiu motorului in 2t,este mult mai simplu decat cel in 4t,produce o putere mai mare la o cilindree egala cu cel in 4t (adica si performante mai bune) dar are un consum mai mare si durata de viata mai mica ...mai multe detalii despre motor intreaba pe stress L&P sau mai sunt cativa care se pricep bine la mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Ciudat...la Honda de ce nu o scrie asa ceva? Ps:la ce turatie lucreaza rs-ul si la cat Honda?!...e o diferenta destul de mica ,dar la fiabilitate e o diferenta foarte MARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Ciudat...la Honda de ce nu o scrie asa ceva? Ps:la ce turatie lucreaza rs-ul si la cat Honda?!...e o diferenta destul de mica ,dar la fiabilitate e o diferenta foarte MARE Tot in 11mii intra pe rosu,dar nu trage pana acolo motorul,mai ales pe a 6a scade in turatie ..in schimb la rs sau mito nelimitate full power se duce in 13-14mii in mers fara sa piarda puterea..practic isi ia tot bordu cum zic forjatorii ...bineinteles ca mai e si diferenta cum urca cbr`u in ture si cum urca mito sau rs mai ales dupa powervalve....dar diferenta e fiabilitatea de aceea nu scrie nimic in cartea de la honda,motoru in 4t vs 2t...scandal vechi intre forumisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tinta Nicky Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 da ok cum zici u.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 1. nu mai bagati honda in discutie pe langa mito si rs ca n-are rost, e prea slaba! 2. daca stii sa ai grija de motor io zic ca te duci frumos spre 30.000 cu un rs chiar forjat! dar forjat cand trebuie, adica: - dimineata sau la pornire lasati motorul sa se incalzeasca pana la 80-90 de grade inainte sa il miscati din loc - dupa ce porniti mergeti USOR 10 km si jucati-va cu toate treptele cat de mult puteti - ulei foarte bun de amestec, sintetic - ulei sintetic si in cutie - lantul (foarte important!!!!!) trebuie sa fie intins corespunzator, in stare buna si uns cat mai des, prin lant ajunge puterea motorului la roata si daca nu e intins si uns bine trimite puterea "in suturi" chiar daca nu sesizeaza pilotul! de aici se transmit socuri si in cutie si in ambielaj si in ambreiaj si rezulta uzura prematura! - lichidul de racire sa fie de calitate dupa toate astea se poate da forja fara grija uzurii premature si creste si fiabilitatea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 la rs in carte scrie ca temperatura motorului trebuie sa fie de 60-65 grade...la 90 deja e mult prea mult..si nu prea ajunge..in medie sta la 70-75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 la rs in carte scrie ca temperatura motorului trebuie sa fie de 60-65 grade...la 90 deja e mult prea mult..si nu prea ajunge..in medie sta la 70-75 bah puya da m-ai innebunit..la toti le pui capac=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 la rs in carte scrie ca temperatura motorului trebuie sa fie de 60-65 grade...la 90 deja e mult prea mult..si nu prea ajunge..in medie sta la 70-75 tu iesi noaptea pe frig si daia iti arata atata...oricum pe loc nu creste pana la 90 grade...o pornesti pe la 47 de grade asa...si o tii pana aproape de 60 si dupaia pleci ... prin oras mai ales pe caldura trece des de 90 mai ales daca ai reprize de forja pe a 1a... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 80-90 de grade e temperatura motorului, temperatura lichidului de racire nush care e la rs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.